Բա սա երկրի հեղինակությանը վնաս չէ՞

14 11 2011

Այսօր Հովիկ Աբրահամյանը պաշտոնապես հայտարարեց,որ հրաժարվում է ԱԺ նախագահի պաշտոնից։ Խորհրդարանի ամբիոնից նրա հնչեցրածը սոսկ հայտարարություն չէր, այլ տողատակերով լեցուն ուղերձ։

Նախ եւ առաջ Հովիկ Աբրահամյանը փորձեց բացատրել, որ ՀՀԿ-ն իր ձեռքից այս պաշտոնը վերցրեց ոչ վատ աշխատանքի համար։

«Թող անհամեստ չհնչի, բայց կարծում եմ, որ մեզ հաջողվել է ապահովել խորհրդարանի հնարավորինս թափանցիկ գործունեությունը եւ սերտացնել խորհրդարան-հասարակություն կապը»,- ասաց Հովիկ Աբրահամյանը։

Նա նաեւ շեշտեց, թե որքան հանդուրժող է եղել. « Բոլորդ եք վկա, որ ԱԺ նախագահի պաշտոնում իմ գործունեության ընթացքում մշտապես առաջնորդվել եմ հանդուրժողականության, փոխադարձ հարգանքի սկզբունքներով»։

Եթե բառացի չհայտարարվեց, փաստն այն է, որ նա նկատի ունի խորհրդարանական փոքրամասնությանը՝ «Ժառանգություն» խմբակցությանը, որի պատգամավորների քննադատական ելույթները մի անգամ չէ, որ գրեթե հունից հանել են նույն Հովիկ Աբրահամյանին։ Այսօր էլ խմբակցության ղեկավար Ստեփան Սաֆարյանը, որին չնայած Հովիկ Աբրահամյանը առանձնահատուկ շնորհակալություն հայտնեց, չզսպեց իրեն ու ամբիոնից բարձրաձայնեց, թե իրենց համար անհասկանալի էր այս հրաժարականը։

Իսկ ո՞ւմ է հասկանալի… Թերեւս մի խումբ յուրայինների, որոնք որոշում են, ով այսօր որ աթոռին պետք է նստի, վաղը՝ որ։ Մյուսներն էլ կարծես հնազանդ դերասաններ են, որոնք փողի համար ցանկացած դեր կխաղան։

Դե, իհարկե, Հովիկ Աբրահամյանը հայտարարում է, թե ինքն ավելի կարեւոր գործով է զբաղվելու՝ ղեկավարելու է ՀՀԿ նախընտրական շտաբը։

«Կարծում եմ` բոլորին էլ հասկանալի է, որ մեր երկիրը մտնում է հերթական խորհրդարանական ընտրությունների նախապատրաստական փուլ, ընտրություններ, որոնք բարձր մակարդակով կազմակերպելն ու անցկացնելը բոլորիս եւ հատկապես իշխանությունների պատվի գործն է: Ես պատահաբար չեմ օգտագործում «բոլորիս» բառը, քանի որ ընտրությունների ցանկացած բացասական հետեւանք հարված է ոչ միայն իշխանությունների, այլ ամբողջ երկրի հեղինակությանը: Իշխանությունները բազմիցս են հայտարարել ազատ եւ արդար ընտրություններ անցկացնելու պատրաստակամության մասին, ինչը նշանակում է, որ դրա համար կա անհրաժեշտ քաղաքական կամք եւ հաստատակամություն»,-հայտարարեց Հովիկ Աբրահամյանը։

Իսկ արդյո՞ք երկրի հեղինակությանը վնաս չէ, որ երկրի երկրորդ պաշտոնյան գերադասում է կուսակցական նախընտրական շտաբի պետի աթոռը։ Արդյո՞ք երկրի հեղինակության վնաս չէ, որ Երեւանի քաղաքապետն ու օմբուդսմենը հրաժարական են տալիս՝ գերադասելով արտերկրում բարձր աշխատավարձը։

Արդյո՞ք երկրի հեղինակությանը վնաս չէ, որ որոշում է կայացնում կլանը, իսկ մնացյալը ատրիբուտներ են՝ ֆոնը պահելու համար։ Արդյո՞ք երկրի հեղինակությանը վնաս չէ, որ մարզպետը պատգամավորների ներկայությամբ հարվածում է կին գործարարին՝ ինչ է՝ իրեն գողության մեջ է մեղադրում։

Բա այս երկրում դատարան չկա՞…

Թե մարզպետն էլ գիտի, որ դատարանն էլ պարզապես ատրիբուտ է՝ ժողովրդավարություն խաղալու համար։

Արդյո՞ք երկրի հեղինակությանը վնաս չէ, որ Հայաստանի քաղաքացիները երազում են արտագաղթելու մասին։ Կարծում ենք, շարունակելու կարիք չկա…

Մնացածը դուք կլրացնեք։


Actions

Information

220 responses

15 11 2011
Hayk

Չեմ հասկանում՝ գոհ չե՞ք: Վերջապես «ջհանդամվեց», գնաց. իրենից վատը պիտի գա՞ իր փոխարեն: Չնայած՝ էլի մի խուլիգան պիտի փոխարինի էլի:
Ավելի լավ է ասել՝ արդյո՛ք մի երկրի համար վնաս չէր, որ խուլիգան-գործարար-օլիգարխ Հ. Աբրահամյանը այդ երկրի օրենքով ու Սահմանադրությամբ երկրորդ պաշտոնն էր զբաղեցնում: Ու Ստյոպա Սաֆարյանին այսքան շատ, ամենուրեք գովազդելու իմաստը չեմ հասկանում: Նա՞ իրենից ինչ է ներկայացնում:

15 11 2011
Հազարապետ

Իրականում ես էլ եմ ուզում գնամ, իմ երկրում վախի մեջ եմ ապրում,ոչ թէ իմ անձի համար, այլ իմ երեխանների ու իրենց ապագայի համար:Առավոտյան դուռը ծեծելուց վախենում եմ տղաններիս համար,որ ոստիկանները չտանեն , հեռախոսի զանգից բանակի տղայիս համար եմ վախենում,իմ երկրում օտարի նման եմ զգում, էլ մնամ ինչ անեմ,եթե քաղաքպետն է փախնում իձ ինչա եղել, որ մնամ :

15 11 2011
Երևանցի

Hayk (00:00:44)
…Ճիշտ ես ասում Հայկ….ԼՏՊ-ին թողած Ստյոպա Սաֆարյանին են գովազդում…բա սա եղավ….??? …..Բա այսպես ոնց կլինի??? Բա սա երկրի հեղինակությանը վնաս չէ՞????
Իսկ մեր երկիրն այնքան է հեղինազրկված դոդերի, նեմեցների, լֆիկների, խուճուճների, լյովերի, սաշիկների, լիսկաների, բուրնաշների, հրանուշների միջոցով և շնորհիվ, որ մի մուկ պակասով ավելի չի հեղինակազրկվի: Եղածն էլ շատ է:

15 11 2011
HAY

ժողովուրդ այս պահին եղածների մեջ ամենալավը Հովիկ Աբրահամյանն էր , գոնե մարդկային առումով

15 11 2011
sargis

հարգելիներս,այ եթե Սերժիկը հրաժարական տար դա կլիներ իսկական տոն, կարէլի էր հրավառություն տալ. բայց ցավոք դա շատ հէռու է իրականությունից..մի գայլի հեռանալով ոհմակը չի տուժի.

15 11 2011
Hayk

Երևանցի ջան, իրոք, բա հո ԼՏՊ-ին չեն գովազդելու. նա դրա կարիքը չունի:

15 11 2011
Hayk

HAY, մարդկային առումով Հովիկ Աբրահամյանը ամենամարդակերների շարքում է(ր):

15 11 2011
Երևանցի

Hayk (15:26:19)
ԼՏՊ-ին գովերգեցիք թողեցիք…..իսկ եթե լուրջ, ապա մի հարց է մնում բաց, այդ ինչու են ԼՏՊ-ն և իր վկաները այդքան մրսում Ռաֆիի կուսակցությունից և ընդհանրապես մնացած քիչ թէ շատ ընդիմադիր կուսակցություններից:

sargis (14:36:05) :
Համաձայն եմ Սարգիսի հետ, ոչ մի առտառոց բան էլ չկա մկան հրաժարական տալուց, ոչ մի լավ բան էլ չի լինի դրանից և պետք չի դրանում ինչ որ լավ կամ վատ փնտրել, քանի կա սերժա-միշիկական ղեկավարությունը ոչ մի բան էլ չի փոխվելու:

HAY (14:26:49) :
մաքուր Հայի խելք ունես….հենց մեկին հեռացնում են , իսկույն մոռանում ենք նրա արածները և կարոտով հիշում նրան, օրինակ ` Հովիկ Աբրահամյան, ԼՏՊ-ը, Հրանտիկ Բագրատյան և այլն….

15 11 2011
sargis

հա, ի միջի այլոց,հարգելի երևանցի ուզում եմ իմանալ թե Հրանուշի գործը
որն? է, ինչ սփյուռքի նախարար, դեռ այդպիսի երկիր գոյութուն չունի որ սփյուռքի նախարար ունենա,դա էլ չգիտեմ թե ինչպես կարելի է որակավորել.. ողորմություն.խնդրելու? թե թալանելու միտումով բացեցին..նախարարություն կոչվածը..

15 11 2011
Hayk

Երևանցի,
ԼՏՊ-ից դու սկսեցիր խոսել. ես նրա անունն ընդհանրապես չէի շեշտել: Մարդիկ կան, ովքեր իրոք Լևոն Տեր-Պետրոսյանին են համակրում՝ որպես քաղաքական գործիչ: Նրանք ովքեր հիվանդագին կերպով այդ մարդկանց անվանում են ԼՏՊ-վկաներ, ոչնչով չեն տարբերվում իրենց իսկ կողմից ստեղծված շինծու վկա հասկացությունից. նրանք են Լևոնոֆոբիայի վկաներ: Նախ՝ Ռաֆֆի չի, այլ՝ Րաֆֆի: Հետո նա շատ գրագետ, բայց միամիտ, իր տակը փորողներին չճանաչող մարդ է: Չեմ կարծում, որ իրենից մրսող կա՝ թե՛ Հայաստանում և թե՛ Անտարկտիդայում:

15 11 2011
Hayk

Երևանցի, դու նույնիսկ մի «ֆ»-ով էիր գրել Րաֆֆու անունը՝ «Ռաֆի»: Դու, կարծում եմ՝ Սամվելին էլ չես ճանաչի:

15 11 2011
Shantagizoum

Ays inch khaydaragutyun! yerpek chei garox yerevagayel nexvacutyan chap@ ouremn sa arten gllel ancel e Arevmdyan voyeve(cangacac) yergri bedagan abaradic yev ayn el mi yergri wor te jartic joxobracneri zavagounk gan ayndex, Yergrasharzhic,Triko azri gexderi sbarnalikneri nerko. Garcum em yete shad arag bayc shad arag chi poxvi ays abarad. mi mdacek hargeliner HINERIC mart gin undrely Nor, bolorovin Nor gidagic martganc pnredk -voch el shad houys dren voyeve(cangacac9 gusagcutyanc, soka bolorn el inch wor chapov atoramolner en ,voch miayn Hayastan, ayl bolor yeergrneroum.Hajoxutyun.Bayc misht artun gecek!!!

15 11 2011
Երևանցի

Hayk (19:04:21) :
Այ դու տառասխալ ուղղող … եթե նույնիսկ գրեի Ռափի կամ Րաֆիկ դրանից իմ գրածները չէին հերքվի….. ամեն դեպքում դու չհերքեցիր իմ մեկնաբանությունը…….. Բայց ինչ անուղղելի մարդիք եք դուք…..լևոնականներ:
Երևում է միտինգ պապիի հանրահավաքներին արևածաղիկի սերմ ես չրթացրել, թէ չէ պետք է հիշես, որ այս միտինգաշրջանի առաջին մի քանի միտինգները ուղղված էին հենց Ռաֆիի…կներես Րաֆֆին դեմ.. այստեղ էլ է դավաճանում լևոնականների հիշողությունը:
….ոնց էլ դիմանում եք միտինգից միտինգ ձգվող մեկ ամիսներին…….
Իսկ տառասխալների համար կներեք……դե հիմա իմ տարիքի շատ մարդիկ Ռուսական կրթություն ունեն……ավելի լավ է տառասխալ անել, քան թէ ԼՏՊ-ի հաշվով սխալվել:

15 11 2011
Երևանցի

Սիրելի Սարգիս Հրանուշի առաքելությունը նույն է ինչ Զորի Բալայանինը և այլն, ես առաջ երբ հարկեր էի մուծում, սրտի ցավով մտածում էի թէ , ոնց անեմ որ Հրանուշի նմանները իրենց անիմաստ ուղևորությունների վրա չծախսեն…… Հրանուշը սփյուռքից ողորմություն էլ չի ուզում, գիտի որ սրանց նման ախորժակով ուղվորներին այնտեղ այլևս փող չէն տալիս, սփյուռքն էլ է խելքի եկել, տեսանք Քրքորյանին ոնց գցեցին: ……էհհհհհ….այնքան այդպիսի անիմաստ փողեր են ծախսում ….
Սարգիս ջան այնպիսի հարց տվեցիր չեմ կարողանում նորմալ պատասխանել, նույնիսկ մեր վարչապետը չի կարող բացատրի թէ ինչով է զբաղված Հրանուշը իր նախարարության հետ մեկտեղ::)))))))))

16 11 2011
sargis

HAY (14:26:49) :

ժողովուրդ այս պահին եղածների մեջ ամենալավը Հովիկ Աբրահամյանն էր , գոնե մարդկային առումով

ՀԱՅ, դու մոռացար քեզ էլ շեշտես,….ինչքան սրիկա կա քեզ դուրա գալիս.

16 11 2011
Gevor

manglavikner duk chek zgum dzes banani texhel chen dnumm,duk inknert dezaniz chek zzvummmmmmm

16 11 2011
Հազարապետ

Hayk Հայկ կարքին տղայես , ախպերս շատ մի գրի էս բլոգում,ip կա, բռնել կա, գործ չունես ախպերս:

16 11 2011
Hayk

Երևանցի (20:05:40)
Ավելի լավ է տառասխալ ուղղող, քան անգրագետ երևանցի: Այնքան իրականությանն անհամապատասխան անհեթեթություններ ես գրել ու գրել ու դեռ այն մեկնաբանություն ես անվանում. էլ չեմ ասում, որ ինքդ քեզ, կայացման ու ինքնահաստատման նպատակով ինչ-որ «կռիվ-կռիվ» ես սկսել լևոնականների դեմ: Ես լևոնական չեմ, ասեմ. պարզապես ՀԱԿ համակիր եմ: Եթե քո լեզվով ասած՝ «լևոնականներին» չես կարողանում ստիպել քո կարծիքն ընդունել, դա չի նշանակում որ նրանք անուղղելի են, այլ, որ դու դիկտատորի տրամաբանություն ունես, իսկ իրենք սկզբունքային են:

Միտինգը չգիտեմ, այ մեծ հաճույքով կհետևեի հեղափոխությանը:

Ի միջի այլոց, քույրս էլ ռուսական կրթություն ունի, բայց հայերեն իրենից եմ սովորել:

16 11 2011
Hayk

Հազարապետ (04:56:52)

Շնորհակալ եմ Հազարապետ ջան 🙂 Գիտեմ, որ իրենք բռնելուց վատ չեն. լավ բռնում են :))

16 11 2011
Rudik Hovsepyan

Otarerkrya despanner@ masnavorapes AMN-i despan@ qnnadatum en mer karavarutyan@ yev democratia en qarozum. Teseq te erek inch arecin New Yorki cucararnerin. Parzvuma Hayastan@ aveli democrat erkir e qani vor LTP-n u LTP-akanner@ erb uzum en vorqan uzum en vrannerov gravum en azatutyan hraparak@ yev vochvoq vochinch chi dsernarkum.
Isk erek New Yorkum gazov yev mahaknerov crecin cucararnerin isk mi masin el dserbakalecin. Qandecin vranner@ yev den netecin. Yev ays amen@ katarvec gisherva qoxi tak voch mi ZLM tuylatrvac cher lusabanelu katarvac@. Voch mi lratvakan uxatir iravunq chuner motenalu baci vostikanutyan uxatirneric. Vorosh cucararner uxix eterov nkarahanum ein katarveliq voronc kapn el ktrecin u ancan gorci.

Ba? de gnaceq imaceq!

16 11 2011
Hayk

Rudik Hovsepyan (12:26:38)
Մարտի 1-ը մոռացա՞ր: Ամեն առավոտ մի ճաշի գդալ մեղր կուլ տուր:

16 11 2011
Rudik Hovsepyan

Hayk mexr@ du kul tur popokn el chmoranas qez kogni. Nuyn marti mek@ aysor AMN um e texi unenum kan arden 3 zoher yev bazmativ viravorner. Norutyunner karda. Yete ches gtnum vochinch cucararner@ irenc websitern unen entex nayir.

16 11 2011
Hayk

Rudik Hovsepyan (14:19:16)
Կօգնի՞: Ինչի՞ն:
ԱՄՆ-ում գլուխները պատով են տալիս, դու էլ պիտի տա՞ս:

16 11 2011
sargis

Հազարապետ (04:56:52)

Հազարապետ ջան, հեչ մի վախեցի, թող վախենան նրանք ում ձեռքերն արյունոտ է,թող վախենան նրանք ովքեր ժողովրդին տանում են նոր փորձությունների,թող վախենան նրաք ովքեր անխնա թալանում են ժողովրդին, դու արդար ես, վախենալու ոչինչ չունես,

16 11 2011
sargis

Երևանցի
հարգելի Երեվանցի ուրեմն այդ հարցին ընդհամենը երկու հոգի կարող են պատասխնել մեկը հեղինակը մյուսն էլ նախարարը, այսինքն գավառցին…հարգելի Երեվանցի 12 տարի առաջ գործի բերումով գտնվում էի Կարակասում.հանդիպեցի հայ համայնքին.. հենց առաջի հարցը սա էր,եղբայրս հիմա հայաստանին հայը մեզնեն լավ կաբրի ադանք չե? դե ես ասացի ոչ այդքան լավ.. նա կիսաբարկացած ասաց, իսկ ուր են? գնում այն միլիոնները որ ուղարկում ենք ձեզ, ասացի,ես ինչ? գիտեմ, հարցրեք նախկին ու ներկայիս նախագահին.այդ հարցին նրանք կարող են պատասխանել.եղբայր այդչափ օգնություն որ մնք ենք տալիս, հայաստանի ժողովուրդը 1 դար առանց աշխատելու կապրի.հետո ավելացրեց.. վերջ այլեվս ոչ մի օգնություն.

16 11 2011
Երևանցի

Hayk
Քեզ բան չունեմ ասելու, մարդիք հայերենը դպրոցում են սովորում, իսկ քեզ քո քույր է սովորեցրել…… մի քիչ էլ տակտ սովորես չի խանգարի, այնքան ինչքան գիտեմ Հայերեն ինձ բավարարում է……
Կարող ես ասել. կոնկրետ իմ գրածների մեջ , որ դրվագն է անհեթեթություն???????
Իսկ մեղր անպայման կեր, երևի ուղեղիտ բջիջները շարժվեն և հիշես ԼՏՊ-ի կերցրած…….: Կամ դա քեզ դուր է եկել:
Իսկ լևոնականների հետ ես կռիվ չէմ տալիս, ես իմ կարծիքն եմ արտահայտում: Ես երբեք լևոնականներին չէմ վիրավորել, այլ լևոնին եմ քննադատել, իսկ քեզ նմանները միմիայն իրենց կեղտոտ բերանը շաղ տալ գիտեն:
Ասում ես դու էլ լևոնի համակիրը չէս , այլ ՀԱԿ-ի համակիրն ես??? սրանից մեծ աբսուրդ ես չէի լսել:)))))))…..վաղը եթե ԼՏՊ-ն ասի եկեք մի շաբաթ էլ թուխս նստեք Ազատության հրապարակում, երևի մի քիչ խելոք մարդը կհարցներ, թէկուզ ինքն իրեն` ախար ինչու համար գանք…
Զզվացրիք թողեցիք………….. բան ունեք ասելու ասեք, անձնական վիրավորանք մի տվեք:.

16 11 2011
Hayk

Երևանցի (16:26:30)
Քույրս ինձ հայերեն մինչև իմ դպրոց գնալն է սովորեցրել: Տակտը չեն սովորում, տակտն ունենում են, բայց բանավիճելիս լռելը տակտ չէ, իսկ որևէ մեկի փորձել լռեցնելը՝ անգրագիտության հետևանք:

Հարցդ տեղին չես ձևակերպել. ավելի լավ կլիներ՝ հարցնեիր, թե գրածներիցդ ինչը չի անհեթեթություն:

Դու Լևոնին չես քննադատել. ինքդ քեզ չես կարող մեջբերել ասածս հակասելու համար:

Կարծում եմ գիտելիքների պակասից է, որ չես հասկանում՝ ինչ է նշանակում Հայ Ազգային Կոնգրեսի համակիր լինել՝ ինքս ինձ «լևոնական» չանվանելով ու տակտի, ինչպես նաև՝ մարդկայնության պակասից է, որ չես գիտակցում՝ ինչ է նշանակում հանրահավաք և ինչու է այն «թուխս» անվանելը ոչ այլինչ, քան՝ անգրագիտության հետևանք:

16 11 2011
Երևանցի

sargis
Քրքորյանի ունեցվածքը գնահատվում է չորս միլիարդ դոլլար, այսինքն այնքան ինչքան Ռ.Քոչարյանի միմիայն ակտիվները տարբեր բանկերում….դե հիմա ասա , որ մի խելոք հայրենասեր սփյուրքահայը կօգնի Հայաստանին?????

Հ.Գ.
Hayk—ամբողջ աշխարհում դոլլար բառը գրվում է երկու լ-ով…… իսկ չգիտես ինչու Հայերը մեկ լ-ով են գրում:

16 11 2011
Երևանցի

Hayk (16:54:15) :
Ցանկություն չկա տրվել պրովոկացիայի և ներքաշվել ՀԱԿ-ի համակիր դեմագոկի հետ անիմաստ լեզվակռվի մեջ:……..ասենք լևոնականները խրախուսում են անիմաստ երկխոսությունները ……… իսկ ԼՏՊ-ի հանրահավաքները մաքուր շոու են…..իսկ անիմաստ մեկ շաբաթյա նստացույցերը թուխս նստել են….ժողովուրդն է ափսոս:
Քո կարճ խելքով կարելի է չլինել Սերժ Սարգսյանի երկրպագուն, բայց լինել ՀՀԿ-ի համակիրը????? Այ դա է քո գրած գիտելիքների պակասը:

Այնքան տհաս ես որ չէս հասկանում, որ այստեղ լևոնականներին չէն ցանկանում լռեցնել, այդ լևոնի վկաներն են իսկույն բացում իրենց կեղտոտ բերանները և լռեցնում են բոլոր նրանց օվքեր թէկուզ մի քիչ կասկածում են մեծն լևոնի ազգի փրկիչ լինելուն, կարծես լևոնի քաղաքական գործենությունը սկսել է միայն երեք տարի առաջ……դրանից առաջ ԼՏՊ նախագահ չի եղել: Այ քո գրած անգրագիտությունը դա է….

Իսկ երբ ասում ես թէ, իբր չէս կարող իմ գրածներից անգրագիտության օրինակ բերել, քանի որ բոլորն է անգրագիտություն, ապա ասեմ որ դա կոնկրետ հարցից խուսափելու ամելավ ձևն ես ընտրել…..կարծում եմ մտավ քո նախադպրոցական կրթություն ստացաց սափրաուղեղ գլխիտ մեջ:

Վերջում ասեմ, եթե ես այստեղ գրածներից մեջ օգտագործել եմ բառեր որոնք կարելի է անձնական վիրավորանք համարել , ապա ներողամիտ եղիր…….. քո նման լևոնականներից եմ սովորել….քանի որ զզվացրիք թողեցիք, բան ունեք ասելու ասեք…մեկնաբանեք….ինչու չէ նաև վիճեք…Մենակ մեկնաբանողների գրածներն եք ծամծմում և կրկնում` լևոն մեծ..լևոն առաջնորդ…Մնում է ասեք` օվ լևոնին բան ասի ապա մմզը-պպզը:

16 11 2011
VAHAN

HAYK, գրագիտություն ունենալ, դեռ չի նշանակում մեծամիտ, գոռոզ ու ինքնահավան լինել, դեռ չի նշանակում կուրծք ծեծել, թե ես………, իսկ դուք՝ տառասխալով եք գրում, մտքերը ճիշտ չեք ձևակերպում.Գրագետ լինել-չլինելը կապ չունի ՄԱՐԴ լինելու հետ. Աշխատիր ՄԱՐԴ լինել.

16 11 2011
Երևանցի

Լևոնի վաներ…ձեր բոլորի մոտ միմյանց հանդուրժելու դեֆիցիտ կա….

16 11 2011
Hayk

Երևանցի (17:34:01)
Երևանցի, հայերը քիչ ունեն դոլար: Պատճառը դա է:
Ամբողջ աշխարհը Հայաստանին ասում է Արմենիա, իսկ մենք՝ Հայաստան:

16 11 2011
Hayk

Երևանցի (17:58:52)
Դեմագոգ բառն առանց հասկանալու օգտագործելն անգրագիտության հետևանք է: Դու շատ մի նեղվիր, երբ քեզ ասում եմ, որ դու անգրագետ ես առնվազն հայերեն լեզվից, փիլիսոփայությունից, քաղաքականությունից ու հոգեբանությունից: Բոլորն էլ, իհարկե՝ ոչ բացարձակ, բայց անգրագետ են: Ես օրինակ բավականին անգրագետ եմ, օրինակ՝ միջուկային ֆիզիկայից, կարդիովիրաբուժությունից և այլն:

Գուցե Լևոնին, ՀԱԿ-համակիրներին ու քո (ան)գիտակցության մեջ ձևավորված, այսպես կոչված՝ «լևոնականներ»-ին հանգիստ թողնես, բուն թեմայի՞ց փորձես զրուցել, այն է՝ Հովիկ Աբրահամյանի հրաժարականը:

16 11 2011
Hayk

VAHAN (18:03:02) :
Վահան, գրագիտություն ունենալ, դեռ չի նշանակում մեծամիտ, գոռոզ ու ինքնահավան լինել: Աշխատելով մարդ չեն լինում: Բոլորս էլ մարդ ենք. ու դա գիտակցելով են մարդ լինում:

16 11 2011
sargis

հարգելիներս. չարժե բառերի ու տառերի ետեվից ընկնել…հայ ազգի 99,5 տոկոսը ոչ ճիշտ գրել գիտի ոչ էլ խոսել.նույնիսկ Սերժիկն է կոպիտ սխալներով խոսում.ավելի լավ կլինի մտածենք թե ինչպես ուղղել ժամանակին ԼՏՊ-Ի կողմից թույլ տված այն սխալները որ մինչև հիմա ոչ մի նախագահ չի ուղղել ու չի էլ փոձում ուղղել,

17 11 2011
Rudik Hovsepyan

Hayk yete chgites te inchin kogni uremn qez mexr petq el chi el chi ogni. Du hac u panir ker…

Du amen grarmand mej inqd qez hakasum es. Inch e nshanakum AMN um gluxner@ patovn en talis. Temayic inchu es shexvum? Te aselu ban chunes uxaki mi ban grel es?

Du tipik levonakan u voch el pordsir azatvel ayd anvayel pitakic. Aysinqn zombiacvac amboxi mi masnik.

17 11 2011
sergik

erevanum noriz aktivazel en goghakan, hanzagorz khmbavorumnere , ete mi qani tari e dure cheinq pakum zereknere hima aranz banalii chi li num, aj mi Vano Siradeghyan akanjt kanchi…….

17 11 2011
Hayk

Ռուդիկ, հարցն իմանալ-չիմանալը չի: Ես մեղր կուլ տալն ասի, որ հիշես մարտի 1-ը, իսկ դու իմ՝ այս կամ այն օրգանի դարդն ե՞ս: Բոլոր օրգաններն էլ աշխատում են կարգին, տեղը տեղին, մի անհանգստացիր:

Էլ մնացած գրածներիդ մասին իրոք ասելու բան չունեմ, որովհետև սադրող դատարկաբանումներ են ու կապ չունեն թեմայի հետ: Հայ Ազգային Կոնգրեսն էլ հենց զոմբիացման ու զոմբիների դեմ է պայքարում:

17 11 2011
Hayk

@Երևանցի,
@Rudik Hovsepyan,
@VAHAN
Ի միջի այլոց, դուք ո՞ր քաղաքական հոսքի կամ կուսակցության անդամ կամ համակիր եք: Միայն չասեք՝ Ալիկ Սարգսյանի կամ «Վովադիմիր» Գասպարյանի («Վովազավր») կուսակցությունից եք:

17 11 2011
Rudik Hovsepyan

Hayk parzvuma qo bolor organner@ otkaz en arel neraryal uxexd. Komayi kam zombiacman mej es du. De tencela patahum levoni hetevic gnacoxneri het aveli lava chqnnarkenq ed teman ancnenq araj…

HAK @ du hamarum es zombineri dem payqarelu mijoc isk yes hamarum em naxkin sovac gayler chinovnikneri yev nerkayis oportunistneri zombinerov hamemvac xmbavorum.

Xi es vat zgum vor levoni masin mardik ov vor tesel en aprel en nra ishxanutyan oroq tshishtn en grum?

Levon@ mi or zombinerin asec “ov mez het che na takanq e”, edpes el exav dser hamar.

17 11 2011
Երևանցի

Hayk (12:52:49)
Բայց դու զոմբի էլ չէս….դու ռոբոտ ես….ԼՏՊ-ի լարովի խաղալիք…մի տարի է , այսպիսի բլոգներում ցանկանում եմ հասկացնել քեզ նման ռոբոտներին, որ եթե մեկը խոսում է լևոնին դեմ դա չի նշանակում, որ կողմ է ներկա վարչախմբին, մանավանդ դրանք նույն զիբիլն են տարբեր չափի և գույնի ամանների մեջ: Միևնույն է գլուխներտ չի մտնում………չի մտնում և վերջ: Միայն ձեր շեֆի ասածներն են ծրագրավորվել ձեր ուղեղներում:

Հ.Գ.– Որոշել էի չպատասխանեի քո տաշտակային փիլիսոփայական մտքերին,…..բայց դե չդիմացա, անցա և իջա քո տափակ մակարդակին և լեքսիկոնին:…….տօ քեզ մեղրն ել չի փրկի, դու մեղրը հաստատ չէս ուտի, այլ կլցնես ականջներիտ մեջ ԼՏՊ-ի մեղրածոր բառերի հետ:

17 11 2011
VAHAN

ՀԱՅԿ, հոյակապ է, որ գիտակցում ես քո մարդ լինելը, հետևաբար գիտակցում ես նաև, որ մարդը պարտավոր է հարգել իր նման դիմացինի կարծիքը, ունեցած տարբեր գաղափարախոսությունն ու ցանկությունը.Թե? հայոց տառերը սովորեցնելիս՝ քույրդ մոռացել է այդ էլ սովորեցնել.Թեև դա իսկապես մեծ թերություն է, բայց մի տխրիր, դեռ երիտասարդ ես, կյանքի երկար, դարուփոսերով ձգվող ճանապարհին կհասցնես այդ բոլորն ու մարդկային նկարագրին վերաբերող շատ ճշմարտություններ սովորել, անբարտավանությունն էլ հաղթահարել.

17 11 2011
Հազարապետ

Hayk (12:52:49) : Ուղղակի չեմ հասկանում, այսքան դասեր քաղելուց հետո չես ջոկում ՀԱԿ ը ովա ղեկավարում, ասումա թող ժողովուրդը որոշի , բայց իրա ասածն է անում ու այսքան ժամանակ ձգում, Մարտի մեկից հետո այնքան համոզված էի, որ Սերժը ծիրան չի ուտելու, բայց չորս տարի ծիրանել կերավ հետն էլ չիր արեց ԼՏՊ ի պատճառով, ու դու դրա կառավարած կուսակցության էս պահում , ամոթ է ախպերս գրագետ գրում էս, բայց մարդու պտուղներին չէս նայում:

18 11 2011
Hayk

Rudik Hovsepyan (14:16:31)
Իմ հարցին պատասխանելն այդքան դժվար է՞ր:

18 11 2011
Hayk

Երևանցի (14:59:06)
Շատ դժվար հարց էի՞ տվել, որ չես կարողանում պատասխանել:

18 11 2011
Hayk

VAHAN (15:48:16)
Մի՞թե այդքան դժվար էր պատասխանել այն հարցին, որ քեզ էի տվել:

18 11 2011
Rudik Hovsepyan

Sa Hayki yev mnacac levonakanneri hamar. Texi e unenum hima democratia qarozox yev marti mek@ qnnadatox erkrneric mekum.

18 11 2011
Hayk

Հազարապետ (23:24:28)
Նախ, կարո՞ղ ես մանրամասնել՝ ինչ «դասեր քաղելու» մասին է խոսքը:
Եվ երկրորդը, մի պահ փորձեմ կողքից գնահատական տալ իրավիճակին: Ես Լևոն Տեր-Պետրոսյանին պարզապես համարում եմ բացարձակ ռեկորդակիր այն հարցում, որ դեռ ոչ ոքի չի հաջողվել իր կյանքի ընթացքում երեք անգամ շուրջօրյա հանրահավաք կազմակերպել: Ոչ ոքի: Ու դա ինձ ստիպում է համոզվել, որ նույնն իր մոտ կստացվի նաև չորրորդ անգամ, ու դա վերջինը չի լինի այնքան ժամանակ, մինչ այդ մարդկանց անկեղծ պահանջմունքները չբավարարվեն: Անկեղծ, քանզի դրա ապացույցն է հենց այն, որ իրենք տարիներ շարունակ պայքարում են իրենց համոզմունքների համար: Ես դա հրաշալի ֆենոմեն եմ համարում: Դու հասկանու՞մ ես, որ դա ոչ իմ կամ քո գրագիտության ու ոչ էլ՝ մյուսի անգրագիտության հետ կապ չունի: Մարդիկ ուզում են գնալ, մարդիկ գնում են ու մարդիկ գնալու են: Նրանք որոշակի քաղաքական համոզմունք ունեն, սկզբունքային են, ու ինձ համար դա է կարևորը: Ու որքան ժամանակ այդ մարդիկ գտնեն, որ պետք է շարունակեն պայքարը՝ համոզված լինելով, որ այն արդյունավետ ավարտին հասցնելը հասարակ մահկանացուի համար ամենևին անհնարին չէ, այնքան ժամանակ ես կլինեմ նրանց հետ, նրանց կողքին, նրանց գաղափարների համար իրենց հետ միասին կպայքարեմ: Դա մեր հայ ժողովրդի զգալի մի մասն է, ու ես դեմ եմ միայն բոլոր նրանց, ովքեր դեմ են այդ մարդկանց ու հետևաբար՝ նաև ինձ:

18 11 2011
Hayk

Rudik Hovsepyan (03:54:48)
Իսկ դու, Ռուդիկ Հովսեփյան, չփորձես անգամ արդարացնել մարտիմեկյան զոհերի մեղավորներին: Եվ ոչ մի կերպ: Դու չգիտես՝ ինչ տղաներ, ինչ մարդիկ հեռացան կյանքից: Ու դա չի կարող անպատասխան մնալ: Ես դա չեմ հանդուրժի… նույնիսկ եթե ԱՄՆ-ը մի օր «որոշի» դիկտատոր երկիր դառնալ ու դառնա: Ես մեկը մյուսին չեմ կապի: Պատասխան պետք է տան՝ յուրաքանչյուր զոհի, յուրաքանչյուր անտեղի ազատազրկվածի, յուրաքանչյուր մարդկային մազի համար, որը պակասել է մարտի 1-ին՝ արյունարբու ձեռքի միջամտությամբ: Դա, հավատացած եղիր, անպատասխան չի մնալու: Եթե դու գոնե մի անգամ փորձես քո գրածները կարդալ մարտիմեկյան զոհերից որևէ մեկի ծնողի, հարազատի աչքերով ու տրամաբանությամբ, համոզված եմ, որ դու ինքդ քեզ չես ների ու ինքդ քեզնից կնողկաս:

18 11 2011
Երևանցի

Hayk (00:25:17) :
Այդ ինչ հարց ես տվել, դեռ մի բան էլ սպասում ես պատասխանի….. Հարցնում ես `Ալիկ Սարգսյանի կամ «Վովադիմիր» Գասպարյանի («Վովազավր») կուսակցությունից եք:???? Սա չի քո տված հարցը այ սահմանափակ հանրահավաքի ուղևոր…….. Այնքան լևոնամիցին ես կուլ տվել, որ կախվածություն ես ձեռք բերել ԼՏՊ-ից: Մի անգամ էլ ուշադիր կարդա`Երևանցի (14:59:06) գրածները….թէ դու չէս էլ կարդում?????
Ամեն անգամ ես ինձ համոզում եմ չպատասխանել քեզ…բայց երբ ԼՏՊ-ին և իր ոհմակին անվանեցիր սկզբունքային պայքարողներ, լռել չի լինում: Դու , որ կյանքի դպրոց անցած լինեիր մի քիչ քթածակ կունենայիր:

18 11 2011
Hayk

Երևանցի (12:49:21)
Հարցս կկրկնեմ՝ որևէ կուսակցության, քաղաքական հոսանքի, ուժի համակիր ե՞ս: Եթե այո՝ ապա՝ ո՞ր մի կուսակցության քաղաքական հոսանքի, ուժի:
Հարցը լրացումից չտարբերելն էլ անգրագիտության հետևանք է, բայց ոչինչ. նորություն չէր:

18 11 2011
Hayk

Երևանցի (12:49:21)

ԼՐԱՑՈՒՄ՝
Երևանցի (14:59:06) հաղորդագրություն չկա:
Փորձիր ջնջել Temporary Internet Files քեշավորված ֆայլերն ու երևի դու էլ չկարողանաս գտնել նման հաղորդագրություն: Կարծում եմ՝ բան ես գրած եղել, ինչը չի համապատասխանել տվյալ կայքում բանավիճելու կանոնակարգին և մոդերացիայի կողմից հեռացվել է հաղորդագրությունդ, ինչի մասին բացարձակ անտեղյակ ես, եթե դեռ գրածդ միայն դու ես տեսնում, որի կողքին գրված է՝ Your comment is awaiting moderation:

18 11 2011
Rudik Hovsepyan

Hayk

du levoni fenomenal unakutyunneri masin es xosum aranc andradarnalu patmutyan@ yev nranic daser qaxelu. Ayo na fenomenal kerpov haytnvec 80 akanneri verjin 90 akanneri skzbin fenomenal kerpov kazmakerpec hanrahavaqner qnnadatec yev payqarec komunistnerin yev dardsav naxagah. Heto fenomenal kerpov anhaytacav minchev ir hrazharakan@. Yerkir@ naxagah uner yev voch voq chgiter te na ur e yev inchov e zbaxvum. Sksvec sov mtutyun aveli lav e karch kapem imacox@ giti qez el da chi hetaqrqrum mievnuyna. Hrazharakanic heto fenomenal kerpov anhetacav noric minchev verjers i hayt gal@.

Lav asenq fenomenal unakutyunnerov e ozhtvac qo kurq@ inchu na mi qani hnaravorutyunner@ bac toxec yerb karox er ishxanutyun@ zavtel? Hima kases vor na dem e brnutyan@ yev nman qayleri chi gna ayd depqum inchu kazmakerpec marti meki spand@? Na giter te ur e tanum ir shurjorya hanrahavaqner@ yev gnac ayd qaylin zohaberelov anmex mardkanc. De patasxanir.

Yes marti meki zoherin yerbeq chem qnnadatel yev hamarum em nranc anmex nahatakner qaxaqakan kextot xaxerum voronq kazmakerpel ein ltpn u nerkayis ishxanutyunner@.

Ltpi het mer azg@ apaga chuni. Nerkayis ishxanutyunneri het el chuni. Aveli hayrenaser yev azniv mard e petq.

Pastoren du ltpi hlu kamakatarn es. Ov mez het che na takanq e lozungov es arajnordvum. Yes dem em ltp in dra hamar chem mianum nra hetevic gnacoxnerin. Yes dem em nerkayis ishxanutyunnerin.

Yes dem chem qez vorohevetev iskakan democratiayum yuraqanchyur@ petq e hargi dimacini qaxaqakan karciqner@. Isk du democratiayi qoxi tak patrast es kokords krcelu vorovhetev qez qorn e aydpes patvirel.

18 11 2011
Հազարապետ

Hayk (12:22:08) :Պարզաբանեմ միտքս,Հայկ ջան որքան,որ կազինոները լինեն խոսքս Հայաստանի մասին է,այդքան լոխեր են ունենալու իմանալով որ հարյուր տոկոսով կրվելու են մեկա էլի գնում են:ԼՏՊ ն լախատրոնա էս երկրում, ուզումա էտ ռետորը, հազար տարի էլ անցնի մեկա իր լոխերը ունենալու է, ու մենք չենք կարող լոխերին պայքարող համարել, մի երեք տարի էլ ես եմ լոխ եղել քո նման:

18 11 2011
Երևանցի

Hayk (13:50:51)
….դու փախար……տխմար, եթե վերջինը կարդացել ես, ուրեմն նա էլ պիտի լինի….համակարգիչտ էլ քո նման վարակված է…
Այդ դու ես անդամ …. մեծն լևոնի կուսակցությանը… բայց ես անդամ չէմ եղել և չէմ էլ լինի, …հիմար ինքտ հարց ես տալիս և ինքտ էլ ուղորդում ես` կարող է այս կամ այն կուսակցության անդամ եք??? իսկակն անդամ ես… կարող է աջակցեմ նրանց ում կհավատամ.. եղավ գոլոդուշնիկ…

18 11 2011
Երևանցի

Hayk–բայց կարողացար համբերությանս բաժակը լցնես…. կավագլուխ

18 11 2011
VAHAN

ՀԱՅԿ, ինչու է? թվում, թե պետք է պատասխանեմ քեզ.Դու այդքան լրջություն ու հասունություն չես դրսևորել քո խոսքում, որ քեզ պատասխանեմ, կամ երկխոսության մեջ մտնեմ.

18 11 2011
VAHAN

ԵՐԵՎԱՆՑԻ, ՀԱԶԱՐԱՊԵՏ, նույնը ձեզ եմ խորհուրդ տալիս, գլուխ մի դրեք դեղնակտուցների հետ.

18 11 2011
Երևանցի

Սիրելի VAHAN……..լռել չի լինում…հիսում տառեկան մարդ եմ, կյանքում շատ բան եմ տեսել, …….հիմա եթե լռեմ , հետո ինձ չէմ ների:

18 11 2011
Երևանցի

Հայրենակիցներ, հիմա ամենահրատապ քայլը պետք է լինի հեռացնել քաղաքական ասպարեզից ԼՏՊ-ին: Քանի նա կա , ոչ մի նոր լիդեր չի կարող ի հայտ գալ, քանի որ մեծն միտինգ պապին լրիվ աշխատում է այս վարչախմբի համար, նա հինգերրորդ շարասյան դեր է կատարում: Առջևում հերթական հանրահավաք շոուն է, տեսնես այս անգամ ինչով պիտի կերակրի այս ժողովրդին????? իհարկե նա կրկին կսկսի իր վերլուծաբանությունը: Գիտեք ժողովուրդը մեղք չունի որ ակտիվորեն մասնակցում է այդ հանրահավաքներին, մեղավորը ՀԱԿ-ի պարագլուխներն են և ակտիվիստ կավագլուխները, ուրիշ անուն նրանց տալ չէմ կարող:
Մեր ժողովուրդը ակտիվանում է ընտրությունից ընտրություն և հիմա ժամանակը շատ սուղ է, պետք է մի ելք գտնել: Այստեղ կարելի է քննարկել և մի ելք գտնել, առանց ուշադրություն դարձնելու ԼՏՊ-ի վկաների գորտային կռկռոցին, դե նրանց էլ դրանով վիժեցնում են ակտիվ և առողջ քննարկումներին, իրենց վայրահաչությամբ շեղում են բոլորին:
Եկեք իրոք խելք խելքի տանք այս վիճակից դուրս գալու համար:

18 11 2011
Hayk

Rudik Hovsepyan (14:12:07)
Նախ, ես կուռք չունեմ. այդպես էլ է պատահում՝ ի գիտություն ասեմ: Հասկանում եմ, որ հնարավոր է, որ չկարողանաս պատկերացնել, բայց պատկերացրու՝ չեմ զարմանա, եթե չկարողանաս պատկերացնել:

Հետո այնպես ես ասում՝ «դե պատասխանիր». կարծես՝ իմ հարցերին պատասխանել, ավարտել ես, հիմա էլ հարց ես տալիս: Քո տափակաբանումների ժամանակը ես հաստատ չունեմ: Մարտիմեկյան սպանդի հեղինակը Լևոնը չի. այլ բոլոր նրանք, ովքեր հրամայեցին զենք բարձրացնել իրենց ժողովրդի վրա, բոլոր նրանք, ովքեր այդ հրամանն իրագործեցին՝ զենք բարձրացնելով իրենց իսկ ժողովրդի վրա ու բոլոր նրանք, ով մինչ այսօր, հանուն այդ սպանդն իրագործողների անպատժելիության, փորձում են մեղադրել նրանց, ովքեր պահանջում են պատժել մեղավորներին:

Իսկ քեզ ուղղած իմ հարցը դեռ մնում է անպատասխան. ես այդպես էլ չհասկացա, թե դու ում ես կողմ:

Ու փորձիր իմ փոխարեն ինձ չբնութագրել, քանզի քեզ մոտ բացարձակ չի ստացվում: Ինքդ կամակատար ես ու չգիտես, թե՝ ում: Ու քեզ թվում է՝ բոլորը պիտի կամակատար լինեն, որպեսզի իրավունք ունենան որևէ մի քաղաքական համոզմունք ունենալու: Ինձ համար տականք են բոլոր նրանք, ովքեր ցանկացած կերպ փորձում են զրկել մարդկանց որևէ քաղաքական համոզմունք ունենալու իրավունքից:

18 11 2011
Hayk

Հազարապետ (14:33:54)
Դու կարող է լոխ ես եղել: Ինձ մի շփոթիր քեզ հետ: Մարդիկ տարբեր են լինում, հավատա, միայն քեզ շրջապատող մարդկանց էությամբ մի առաջնորդվիր:

18 11 2011
Hayk

Երևանցի (15:10:46)
Շատ ես մանկամիտ:

18 11 2011
Hayk

VAHAN (16:27:24)
Սովորաբար, երբ բանավեճի ընթացքում դիմացինիդ հարց ես հղում, պատասխան ես ակընկալում: Այսինքն՝ ինձ չէր թվում, որ պիտի պատասխանես, բայց պատասխան ակընկալում էի: Չնայած՝ չէի բացառում այն տարբերակը, որ քեզ մոտ այն չի ստացվի:

19 11 2011
sargis

Rudik Hovsepyan (14:12:07) :

Հարգելի Ռուդիկ, ես կավելացնեի հետևյալը, ԼՏՊ-ը ֆենոմենալ վախկոտ է..

Hayk (00:26:12) : .. .իսկ դու Հայկ, մինչև խելքի գաս թե ով ում բարեկամն է Լեվոնը այնպէս կանի մի քանի հազար ել երկիրը կլքի.ընկել եք Լեվոնի ճահիճը չեք կարողանում դուրս գալ.ովքեր ել որ գիտեն թե Լեվոնն ով է նրա ետևից չեն գնա. քանի որ նրան վաղուց ճանաչում են..եթե ցանկություն ունեք կարող եմ մանրակրկիտ բացատրել.նրա ով լինելը այնպես որ նրա ճոխ արտահայտյտած մտքերին մի խափնվեք..թե չե նորից անտուն, անլույս, անհույս ու տոկոսի տակ կմնաք.

19 11 2011
Irina

antaneli u zzveliek duk erkir kandoxh sutiiii dashnakner

19 11 2011
Երևանցի

Irina (15:41:17) : .. օրինակ ես դաշնակ չէմ…էս երևում է ԼՏՊ-ի բախտ բացողներից ես, գուշակում ես թէ օվ է դաշնակ …….. Ամեն դեպքում շատ զարմանալի է , որ լևոնի մոտ հակադաշնակակն սինդրոմը դեռ շատ ուժեղ է նստած:
Hayk (22:24:54) :
Անկապ բառեր գրես…..որտեղից որոշեցիր որ մանկամիտ եմ ????…….Արա դու լեզվից ՄԱՐՄՆԱՎԱՃԱՌ ԵՍ………………….
Պատասխանեմ քո հարցին` ես Տիգրան Կարապետիչի երկրպագուն եմ:)))))))))))….հանգստացար……Ես ում կողմն էլ բռնեմ, միևնույն է քեզ նմանները մնում են կավագլուխ լևոնական:

19 11 2011
Hayk

Երևանցի (22:11:18)
Դու ասում ես՝ իբր Լևոն Տեր-Պետրոսյանն աշխատում է ներկայիս վարչախմբի համար: Այ դեմագոգիան հենց դա է: Դու էլ կամ մի անմեղ «զոհ» ես դեմագոգիայի կամ ինքդ ես տշվել ՀԱԿ-ից ու խորը վիրավորված՝ փորձում ես դեմագոգ դառնալ: Եթե դու դա ասում ես՝ փորձելով այլոց ստիպել հավատալ մի բանի, ինչի ինքդ չես հավատում, ապա չեմ հասկանում, թե ինչն է քեզ ստիպում անել մի բան, ինչի մասին ինքդ բացարձակ տեղեկացված չես: Իսկ եթե դա պարզապես քո համոզմունքն է, թեկուզ՝ անհիմն, ապա էլի խնդիր չկա, ամեն դեպքում. դա հո պարզապես ասելով չի: Նույնիսկ շատ ասելով չի, նույնիսկ օրական քսան-երեսուն անգամ կրկնելուց չի փոխվում ոչինչ. զուր նյարդերդ ես քայքայում, եթե շահ չկա մեջն, իհարկե:

19 11 2011
Երևանցի

Hayk (22:24:54) :
ունես … մեծ… հագեցված չոր ու դատարկ գլուխ……ուղեղիտ վրա ԳԱԶ ԵՆ դրել լավ չի քաշում:…….ինքտ քո ետևից ես ընկել……..Ականջներտ փռած եշի նման միայն ԼՏՊ-ի ասծներն եք լսում……..ԼՏՊ-ի պլաստինկեն պիտի ջարդել, որ էլ չերգի……………..
Էս գիտես պարապ ենք ու քո լղոզված մտքերը պիտի լսենք:
Արա սուս մնա մի քիչ ձենտ կարոտենք!!!!!!!

Հ.Գ.—քեզ նմանների համար հասկանալի դասական լատին-օվ գրեցի այս անգամ… ………

19 11 2011
Hayk

sargis (14:09:16)
Հուսով եմ Լևոնի շնորհիվ ընդամենը մի քանի հազար մարդ երկիրը կսկսի լքել:

Լևոնին ճահիճ չունի: Առհասարակ, ընկնող էլ չկա:

Ես էլ նրան վաղուց ճանաչում եմ: Բացատրիր, խնդրում եմ նրա ով լինելը, Սարգիս, եթե քեզ համար դժվար չէ:

Եթե մի գդալ մեղր էլ դու կուլ տաս Ռուդիկի մեղրից, կհիշես, որ Լևոն Տեր-Պետրոսյանի ժամանակներում անտուն մարդ չկար, ու դու էլ կդադարես դեմագոգիայով զբաղվել: Մարդիկ չգիտեին՝ ինչ է «հիպոտեկ» հասկացությունը ու հիպոտեկային վարկավորման՝ ջունգլիների կենդանիների կողմից սահմանված 14-18% «չինական» տոկոսադրույքի առաջացման մասին անգամ գաղափար չունեին: Այն, ինչ հիմա է կատարվում ՀՀ-ում, երբեք նման բան չի եղել:

«Անլույս» կոչվածը Սովետական Միության փլուզումից անմիջապես հետո բոլոր նախկին ՍՍՀՄ/ԽՍՀՄ երկրներում առաջացած ճգնաժամի հետևանք էր, իսկ ՀՀ-ում կար ևս մի լրացուցիչ պատճառ՝ պատերազմ, որը բարեբախտաբար կարելի է ժամանակավորապես հաղթած համարել: Եթե նույնիսկ Հիսուս Քրիստոսը լիներ ՀՀ նախագահ 90-ականների սկզբին, չէր կարող այնպես անել, որ հոսանքազրկումներ չլինեին: Տոկոսի տակ էլ մնացին հիմնականում նրանք, ովքեր տոկոսով գումար վերցրին պատերազմից ԱՄՆ փախչելու համար ու նրանց մեծ մասն այսօր էլ Լևոնին է աջակցում, ի գիտություն:

Ինչու՞ չես խոսում գրաֆիկով ջրի մասին, օրինակ: Այն ինչ մինչ այսօր դեռ իրականություն է ՀՀ-ում: Եթե Լևոնի նախագահության ժամանակ կային բազում պատճառներ, ապա հիմա չկա տրամաբանական ոչ մի պատճառ, ասեմ՝ իմանաս:

19 11 2011
sargis

Irina (15:41:17) :
ha irena jan et dashnaknere.. vay.. vay..el asoum es?

19 11 2011
sargis

Irina (15:41:17) :
ha irena jan et dashnaknere.. vay.. vay..el asoum es? bayc hetaqrqir e um i nkati ouneq vorpes dashnak inchqan ov vor es gite blogum groghneri mej dashnak chka.

19 11 2011
sargis

Irina (15:41:17) :
ha irena jan et dashnaknere.. vay.. vay..el asoum es? bayc hetaqrqir e um i nkati ouneq vorpes dashnak inchqan ov vor es gitem blogum groghneri mej dashnak chka.

19 11 2011
Երևանցի

Hayk (18:50:19) :
Բայց ինչ անուղղելի խրոնիկ հիմար ես….. այդ քեզ նմաններին հանրահավաքից-հանրահավաք տշում:
Լավ մոռացել ես ԼՏՊ-ի և նրա շրջապատի լկտի արտահայտությունները??? Հիշեցնեմ`
— ՄԵՐ ԴԵՄ ԽԱՂ ՉԿԱ…
— Որ հարյուր տոկոսով էլ պարտվենք ընտրություններում , մեկ է ուրիշին չէնք զիճի իշխանությունը…….
–Ժողովուրդը խոտ էլ կուտի չի սատկի…..
………………………………………………………………………………
Շարունակեմ թէ հերիք է????

Ասենք երևի այդ տարիքում քեզ նման դեղնակտուցը բակում պահմտոցի եր խաղում և դեռ գիտակից չէր…ասենք հիմա էլ գիտակցության դիֆիցիտ ունես:
Լուրջ քանի տարեկան ես????? Ինչ կա թաքցնելու?? Ես հիսուն տարեկան եմ և լավ հիշում եմ: Օվքեր հավատում են ԼՏՊ-ին, ապա հաստատ ՀԻՄԱՐ ՊԵՏՔ Է ԼԻՆԵԼ, ԿԱՄ ՄԱԶՈԽԻՍՏ:
Քեզ նմանները նման են ջորիներին, որ չգիտեն, թե որ ծնողի կողմը բռնեն:

ԼՏՊ- ականները Սերիալի տրամաբանության համաձայն՝ առաջ են շարժվում , և Լևոնը դարձել է սերժիկի , դե `«Ագռավի խնամին կաչաղակը կլինի» :

19 11 2011
Երևանցի

Դարձյալ մոդերադորի կողմից բառեր է հանվում….ափսոս….

19 11 2011
Hayk

Երևանցի (19:06:25)
Դու աչքիս Արմենչիկ Մկրտչյանչոն ես: Հենց բառերդ չի հերիքում, ուղեղիդ աշխատանքն էլ վնասվում են դիմացինիդ գրագետ բառերից ու մտքերից, լեզվիդ «մկաններին» ես սկսում զոռ տալ:

20 11 2011
Հազարապետ

Hayk (22:21:01) :Հա ես քո համար կգրեմ նորից: Քանի, որ 2008ի ընտրություների համար անպայման պետք էր ընդիմություն, ընտրեցին աշխարհի մեծագույն մասնագետներից մեկին ԼՏՊ ին,որպեսզի շատ մարդ գնար ընտրության և դրանից հետո մշակեցին ծրագիր ,որի մեջ մտնում էր և Լևոնի խնամին……….. չեմ ուզում անուներ գրել,ես ուղղակի ճշմարտություն եմ գրում, հանեցին իրենց ներսի գախտնի աբիժնիկներին որոնք իրենք էլ չգիտեյին, և սարքվեց մարտի մեկ, չնայած էտ առիթուվ ուզում եին շատ մարդ կոտորեին , բայց ժողովրդի պահապանը Աստված էր, սրանք էտ երեքը ահվոր կենդանի են, դրանք Աստված չունեն, ազգ էլ չունեն դրանք ufo են,որքան շուտ պրծնեք դրանցից այնքան լավ մեր ազգին:Hayk հոմ ճոխ գրելով չի.. միքիչ էլ սրտիտ նայի, վիճելով հաստատ խելացի չես լինի .նայիր սրտիտ ու հաստատ քեզ չես խաբի: Գորիսում ուրախանում են , որ պրծան արնախումից ու իրար շնորհավորում են ,ես համոզված եմ սրանցից ,որ պրծնենք քեֆենք անելու ու էտ օրը տոն է լինելու

20 11 2011
Rudik Hovsepyan

Hayk chishtn asac qo het animasta vichabanel vorovetev mievnuyna qonn es pndelu aysinqn ltpi kurqid asacner@. Chisht em asum vor kurqda qo beranov inqna xosum. Sepakan uxexd ches karoxanum ashxatacnel vorovehetev gravvaca.

Inch verabervuma harcid apa asem yes zombi chem vor mekin gtnem u kuroren hetevem. Hatkapes nerkayis qaxaqakan landshaftum. Cavoq srti Njdehner el derevs chen cnvum. Ay Njdehi hetevic kgnai minchev dzhoxq.

Naxord grarmand mej pndum es te ltpi zhamanak antun mard chkar du qo asacin havatum es? Ba amboxj axeti gotin vor gardonic shinac domikneri u palatkeqi mej ein aprum du ur eir txa jan? Haryuravor milionner ekav Hayastan vor@ bavakan er axeti goti bar@ veracnelu hamar bayc ur koran ayd gumarner ov kerav gites? Ha du en zhamanak der cnvac cheir kam el shat poqr eir erevi ches hishum. Nerkayis eritasard serndi problemna da menak qon@ chi.

Zhoxovurdic u hayreniqic es xosum, ltp n kangnec asec azgayin gaxaparaxosutyun@ kexc katergoria e du el es tenc karcum?

Ay duq lriv arzhani eq ltp i u ira sovac anatam gayleri vohmakin, vanoin vor dses ogragorcelov gan ishxanutyan heto s… anen bolorid. Bayc barebaxtabar dser nman zombiner@ qich en shat qich.

20 11 2011
sargis

Hayk

հայկ.երևի ժամանակին արհեստական մեղր շատ ես կուլ տվել որը առաջացնում է արյան անոդնէրի խցանում..հիշողության կորուստ և այլն.ձեր հիշողությունը կարող եմ թարմացնել, եթե ուշադիր կարդաս ես չեմ գրել թե Լեվոնի ժամանակ մարդիկ տուն չունեին.հակառակը, տուն ունեցող մարդիկ ծայրահեղ վիճակից դուրս գալու համար էին վաճառում.. ով կարողացավ փախավ… մի մասն էլ տոկոս էր փակում, ճիշտ ես, բոլոր հանրապետություններում էլ ճգնաժամը կար, հիմա սկսեմ մաքրել ձեր ուղեղում կուտակված ու ձեր կուլ տված արհեստական մեղրի նստվածքը,..այն ժամանակ աշխարհի պետությունները այնքան օգնություններ էին ուղարկում որ հայաստանի ժղովուրդը մի դար կարող էր առանց աշխատէլու ապրեր իսկ դա խժռում էր Լեվոնի ստեղծած բորենիների բանդան…կողոպտում էին անխնա սպանում եին ով որ գանգնում էր իրենց ճանապարհին, թե? ուզում եք անուններ տամ.խնդրեմ. Վանո. խաչիկ, վազգեն,..մանվել, Վազգեն մանուկյան,Հրանտ,իսկ Լեվոնը? նախագահ էր? թե? զբաղված էր մագաղաթ թերթելով…..հիմա էլ ուրիշի կատարած սխալների վրա ուզում է ինչ վոր բան անել բայց ինչպես տեսնում ես ձեզ բնական մեղր կուլ տալն էլ չի ոգնի.

20 11 2011
Երևանցի

Hayk (23:36:56) :
….կորի գրողի ծոցը քո կուռքի հետ, ինչ պիտի անեք, մի քանի տոկոս ձայն կհավաքեն լևոնականնեևը, կբազմեն ազգային ժողովում և քո նման կավագլուխներին կթվա թէ հաղթէլ եք ????????…բայց ում եք հաղթէլ?? Հաղթել եք ժողովրդին թէ այս վարչախմբին??? …….ուղեղիտ վրա երկու ծալք ունես, այն էլ իրար զուգահեռ:
Զզվացրեցիր թողեցիր…………. գրածներտ ապուշություն է, քո կարծիքով ԼՏՊ-ի ժամանակ մարդիք միմիայն տոկոսով փող էին վերցնում, որպեսզի գնան ԱՄՆ???? …հո դու հիմար չէս այ տղա?????:

20 11 2011
Երևանցի

Hayk (23:36:56) :
ՀՀ ՆԱԽԱԳԱՀ ԼԵՒՈՆ ՏԵՐ-ՊԵՏՐՈՍՅԱՆԻ ՀՐԱԺԱՐԱԿԱՆԻ
http://www.levonpresident.am/?catID=40&contID=83Tembolok
Anda memberi ini +1 secara publik. Urungkan
3 Փետրվար 1998 – ՀՀ ՆԱԽԱԳԱՀ ԼԵՒՈՆ ՏԵՐ-ՊԵՏՐՈՍՅԱՆԻ ՀՐԱԺԱՐԱԿԱՆԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ – 3 փետրվարի, 1998 թ.

Այ խելոք , գտիր Googl- ում ԼՏՊ-ի հրաժարականի մասին տեսանյութը, և տես ինչ վախկոտ նախագահ ենք ունեցել…… Լավ էլ ոնց ասեն քեզ , որ այդ կավից գլուխտ մտնի…. այ հիմար դու գրում ես իբր Արմենչիկ Մկրտչյանչոն եմ???? կամ էլ իբր իմ ուղեղի աշխատանքն էլ վնասվում են դիմացինիդ գրագետ բառերից ???? այդ դու ես գրագետը ??? այ անգրագետ ???
ՈՒնեցիր փոքր խելք, բայց քոնը ունեցիր:

20 11 2011
masnaget

Երևանցի (20:08:24) ––Շատ ապրես դրանց պորտը լավ տեղն ես դնում ի միջի այլոց այդ լտպ–ն ու իրա կողմնակիցները նման են մեջը փուչ պոպոքի արտաքինով մեզանից չեն տարբեվում մինչև դրանց չըխոսացնես լրիվ մտածելու հատվածը հեռացված է օրգանիզմից

20 11 2011
Երևանցի

sargis , Rudik Hovsepyan , Հազարապետ Եկեք վերջ տանք Հայկ կոչվող ապուշի հետ գլուխ դնելուն, մի քիչ էլ այսպես շարունակվի այդ հիմարին կթվա թէ միայնակ մի քանի հոգու հետ երկխոսելու ունակություն ունի:

20 11 2011
sargis

Hayk (23:36:56) :

հա, սա ի միջի այլոց.հայկ որ դու ինձ կամ մի քանիսին դեմագոգ ես անվանում,իսկ կարող ես ասել մեր գրածներից որն է սխալ և ինչ պրովոկացիա կա այդ գրածների մեջ.եթե դու այդ բառի իմաստը չես հասկանում ապա մի օգտագործի.կամ էլ օգտագործելուց առաջ մաքուր մէղր կուլ տուր որպեսզի իմաստը հասկանաս.ու մարդկանց անտեղի մի վիրավորի, էմոցիաներտ տեղին օգտագործի,թե չէ մեղր կուլ տալն էլ քեզ չի օգնի.

20 11 2011
VAHAN

Երևանցի, բլոգը վիրուսից հենց մաքրվի, ձայն հանիր.

21 11 2011
Hayk

Հազարապետ (01:09:59)
Ձանձրացա. էդ հեքիաթի հեղինակը դու էի՞ր, թե՞ պատմել են քեզ:

21 11 2011
Hayk

Rudik Hovsepyan (11:43:28)
Ռուդիկ, ինձ հետ իրոք անիմաստ է վիճաբանել, այդ հարցում համամիտ եմ քեզ հետ: Բայց վիճաբանել ինձ հետ անիմաստ է, երբ ես բանավիճում եմ: Եվ դա կուռքի հետ բացարձակ կապ չունի: Կուռքի մասին այլևս չգրեմ. միևնույնն է, չես կարողանալու պատկերացնել, որ կան մարդիկ, ովքեր կուռքեր (լինի դա Լևոն Տեր-Պետրոսյանը, Հայկ նահապետը, Աշոտ Երկաթը, թե՝ Վարդան Մամիկոնյանը և այլն) չունեն:

Փաստորեն, դու էլ ես «նժդեհիտիտ»-ով տառապում: Չլինի՞ գիշերները երազիդ գալիս է Նժդեհն ու քեզ ասում՝ «Ես դու եմ, իսկ դու՝ ես՝ Նժդեհս»:

Աղետի գոտու տարիները շատ լավ եմ հիշում: Իսկ հարյուրավոր միլիոնների մասին չգիտեի. դա նոր (թարմ) դեմագոգիա է: Ե՞րբ ես հորինել: Այսօ՞ր, թե՞ այն տարիներին էլ գիտեիր, բայց ձայն չէիր հանում: Իսկ տեղյակ ե՞ս, որ այդ տնակներում ապրողներից շատերը մինչ այժմ դեռ տնակներում են ապրում:

Պարտադիր չէ, որ ես ամեն հարցում Լևոն Տեր-Պետրոսյանի հետ համակարծիք լինեմ, որպեսզի ինձ իրավունք վերապահեմ ՀԱԿ-համակիր լինելու: Ոչ ոք ոչ ոքի հետ բոլոր հարցերում համամիտ չի կարող լինել: Չնայած՝ «ազգային» և «ազգայնամոլ» հասկացությունների միջև տարբերություն կա, ինչը չեն կարողանում հասկանալ ազգայնամոլները: Ազգայնամոլությունը ռասիզմի նշան է և «ֆաշիզմածին»: Այո, ես էլ եմ դեմ ազգայնամոլությանը, ռասիզմին և ֆաշիզմին:

«Զոմբի» էլ չգիտես՝ ինչ է նշանակում ու միայն կրկնում ես՝ անհեթեթ ու կատաղած բորենու նման վրա ես տվել միայն (բայց լեզվով միայն, այն էլ՝ անհետաքրքիր ու հոգնեցուցիչ լեզվով. չնայած՝ դեմ չեմ. կօգտագործեմ քո «տրոլյան» լեզուն այնքան, որքան այն ինձ անհրաժեշտ լինի, հետո պարզապես «կկտրեմ» ու դեն կշպրտեմ 🙂
Ես քեզ հետ արդեն մի քանի օր է՝ փորձում եմ բանավեճի մեջ մտնել, բայց դու քո անմարդկային շինծու կեցվածքից քայլ անգամ այն կողմ չես ցանկանում կատարել: Այ դու զոմբի ես՝ 100%-անոց զոմբի:

21 11 2011
Hayk

sargis (17:20:30)
Ես մեղր այնքան էլ չեմ սիրում, գրեթե չեմ օգտագործում, նույնիսկ կարիքը չի եղել:

Հիմա վերլուծեմ քո դեմագոգիան: Եթե ուղարկվում եր այնքան օգնություն, ինչպես դու ես ասում, որը բավարար էր մի ամբողջ ժողովրդի մի դար առանց աշխատելու ապրելու համար (ինչն, իհարկե, լիովին բացասական բնույթ կրող երևույթ է), ապա կարո՞ղ ես քո կարճ «տրոլյան» ուղեղին մի փոքր ազդակներ ուղարկես, որպեսզի այն կարողանա քեզ համար վերլուծություն անել, թե Լևոնն իր ստեղծած, քո «տախտակափայլ մտքի» ծնած, այսպես կոչված՝ «բորենիների բանդայով» ինչպես կարողացավ խժռել այդ ահռելի քանակությամբ զանգվածը: Լևոնը զբաղված էր մագաղաթ թերթելով ու հայ ժողովրդի համար նոր, արժեվոր մագաղաթներ կերտելով:

Ինչպես տեսնում եմ, ինձ մեղր կուլ տալն իրոք չի օգնի, քանզի ես օգնության կարիք չունեմ այդ առումով:

21 11 2011
Hayk

Երևանցի (18:00:52)
Դու դեռ հիստերիայից դուրս չե՞ս եկել:

21 11 2011
Rudik Hovsepyan

Hayk mard ka hogekan hivanda mard ka anuxexa mard el ka anuxxelia vonc vor du. Lezu ktrox es darel ay anatam gayl. Du qezanic inch es nerkayacnum ay levoni gorciq vor lezu ktres? De texd asa gam tenanq vonc es ktrelu ay qyal.

Du Nzhdehi dem inch unes? Ay qyal kardal chgites te pechenu cari vra es. Azgain u azgaynamolutyun barer@ ches tarberum? Papat asec azgain gaxaparaxosutyun voch te azgaynamol gaxaparaxosutyun.

21 11 2011
sargis

հայկ եթե քո հանգած հրաբուխ ուղեղի մեջ չի մտնում, ինչ? է, հիմա սկսեմ քեզ թվաբանության դաս տալ..,ինչ? է անշարժ գույք առնելն էր Դժար թե? տարբէր բանկերում գումարներ պահելը, չէ, ես տեսնում եմ դու անուղղելի ես. ուղակի դու քեզ պահում ես անբարոյական ու մեծաբերան,անդաստիարակ կնոջ պես…ինչ? է քէզ թվում է իմ բառապաշարը այնքն թույլ է որ չեմ կարող քեզ անհարգի խոսքէր ասել.գնա գլուխդ կարդալ տուր…ես ախորժակ չունեմ անմակարդակի հետ բանավիճել..

21 11 2011
Երևանցի

Hayk (03:18:31)
Այ դու զոմբի ես՝ 100%-անոց զոմբի………….և դա ասում ես դու???
Ռուսական մի ասածվացք կա“ երբեք մի վիճիր հիմարի հետ , մարդիք կարող է չտարբերեն տարբերությունը: Իսկական մեր մասին է գրված:
Իսկ դու Հայկ …….ես շատ հաճույքով քեզ կդաստիրակեի, քո նմանների դուխը հերիքում է միմիայն այստեղ բլոգներում, կամ էլ ազատության հրապարակում, որտեղ շրջապատված ես միտինգի ԲՏՌ կանանցով:
Լակոտ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21 11 2011
Երևանցի

Hayk (03:18:31)
Դու խրոնիկ ապուշ ես…խոսում ես ֆաշիզմի մասին և չէս հասկանում այդ բառի իրական իմաստը, քեզ համար ֆաշիզմը դա Ադոլֆ Հիտլերն է…..կարդա բառարանը………Слово «фашизм» происходит от итальянского fascismo, fascio – пучок, связка, объединение.
.Իսկ եթե ապուշ չլինեիր, ապա կհասկանայիր, որ մեր նման փոքր ազգը չի կարող գոյատևել առանց լինելու գոնե մի փոքր ազգայնամոլ, ……մի փոքր…..դա մեծ ազգերի մոտ է, որ ազգայնամոլությունը բերում է նրան, որ մեր նման փոքր ազգերն են տուժում: Խոսում ես Նժդեհից և չէս էլ իմանում թէ նա օվ է եղել:
….հոգնեցրեցիր այ ավանակ………

21 11 2011
VAHAN

ԵՐԵՎԱՆՑԻ, բացարձակ ճշմարտություն է, և մենք պարտավոր ենք առաջնորդվել այդ գաղափարախոսությամբ, որ մեր նման փոքր ազգը չի կարող գոյատևել առանց մի փոքր ազգայնամոլ, ավելին՝ ֆաշիստ լինելու.Ով ուզում է, թող իրեն պատերով տա, դա է մեր ազգի գոյության ամենամեծ երաշխիքը.

21 11 2011
Հազարապետ

Hayk Աղանդավորի նման վրա էս տալի, ինչ էլ շատ էս խոսում ու մեջը բան չկա,իսկականից հոգնացրիր արա: տղերք եկեկ սրան արհամարենք թէ չէ հոգնեցի անպատակ խոսելուց, ոչ ոգ չգրի սրան… թող մենակ մնա:

21 11 2011
Hayk

Rudik Hovsepyan (12:04:32)
Հայրս նման բան չի ասել:

21 11 2011
Hayk

sargis (14:03:12)
Գիտե՞ս, խոսքի ազատությանը դեմ չեմ: Վատ չէր լինի, որ այս կայքից դուրս էլ բոլորը խոսքի ազատության իրավունք ունենային: Հենց այդ խոսքի ազատությունն է մարդուն հնարավորություն տալիս բացահայտելու ինքն իրեն: Գիտակից մարդուն այն հարկավոր է միայն իր խոսքը կարողանալ փոխանցելու համար: Իսկ քո նմաններին այն «վերջապես» հնարավորություն է տալիս մեջդ «քարացած» կեղտն ու թարախը հանել ու էությունդ բացահայտել մյուսներին: Այ հենց քեզ նման չկայացած ու ստոր երևույթի վերացման դեմ է պայքարի իմաստը, այն, ինչ վերացրել է հայի որակը, դարձրել երկիրը լճացած ստրուկների մի շուկա: Բնական է, որ քո նմաններն էլ, զգալով մղվող պայքարի լուրջ, երկարատև, հաստատակամ էությունն ու սկզբունքայնությունը, քայլերի լրջությունն ու ձեռքբերումները պայքարում, վախեցած են վերանալու փաստից: Այդ վախը՝ ֆոբիան՝ ընդդեմ ՀԱԿ-ի հետ առնչություն ունեցող ցանկացած մարդու ու գործողության, ծնում է ատելություն՝ ինքնապաշտպանության ու չվերանալու համար հակառակ պայքարի մեջ մտցնելով քո տեսակը՝ այն տեսակը, որը ահը սրտում առավոտից երեկո ուշքն ու միտքը ՀԱԿ բոյկոտելն է: Վատ չի. բնական է: Վերանում եք: Պատճառը դա է: Այսինքն՝ արդյունք կա:

21 11 2011
Hayk

Երևանցի (14:07:12)
Դու իրոք դեռ հիստերիայից դուրս չես կարողանում գալ: Դա էլ կոմայի նման մի բան է:

21 11 2011
Hayk

Երևանցի (14:43:25)
Եղիր մի փոքր ազգայնամոլ, եթե դա քեզ հնարավորություն կընձեռնի հասկանալու, որ ինձ համար բացարձակ միևնույնն է, թե դու ինչ ես:

21 11 2011
Երևանցի

Hayk (16:29:32) :
Իմացիր՝
Սահմանափակ մարդիկ սովորաբար դատապարտում են այն ամենը, ինչ դուրս է նրանց մտահորիզոնի սահմաններից:
Հեգնանքը թույլերի սփոփանքն է:
Ճաշակին ընկեր չկա, մանավանդ քեզ նման անճաշակին:
Բնության օրենքներից ոչ մի տեղ չես թաքնվի:

21 11 2011
Hayk

Երևանցի (17:46:10)
Վերջապես մի խելացի բան ասիր:

21 11 2011
Երևանցի

Սա երևի Hayk–ի համար են ասել՝
–––От несоблюдения техники безопасности, человек не только может умереть, но и родится.

21 11 2011
Երևանցի

Hayk (17:54:59) :
..մանավանդ երբ գրել էի՝՝ Ճաշակին ընկեր չկա, մանավանդ քեզ նման անճաշակին::))))))))

21 11 2011
Hayk

Երևանցի (18:03:09)
Շատ ե՞մ դուրդ եկել: ))

Hayk (17:54:59)
Դե գրածդ վերջապես համապատասխանեց ճաշակիս, դրա համար ասի: Իմ ճաշակն էլ խելացի մտքերն են: Ի՞նչ կարող եմ անել, եթե անճաշակ եմ քեզ համար: Քեզ ընկեր իրոք չեմ կարող լինել այդ առումով:

Ի դեպ, ի՞նչ բառարան է ձեռքումդ:

21 11 2011
Hayk

Երևանցի (18:05:01)
Դե գրածդ վերջապես համապատասխանեց ճաշակիս, դրա համար ասի: Իմ ճաշակն էլ խելացի մտքերն են: Ի՞նչ կարող եմ անել, եթե անճաշակ եմ քեզ համար: Քեզ ընկեր իրոք չեմ կարող լինել այդ առումով:

Ի դեպ, ի՞նչ բառարան է ձեռքումդ:

(Այս վերը գրվածը քեզ էր վերաբերում. պարզապես քեզ մի պահ ինձ հետ շփոթեցի, երբ խելացի բաներ էիր գրում):

21 11 2011
Երևանցի

Hayk (18:18:09) :
….լուրջ …. քանի տարեկան ես ՞՞՞՞ ինչ մասնագետ ես ՞՞՞՞՞

21 11 2011
Երևանցի

Hayk (18:16:59) :
Երևանցի (18:03:09)
Շատ ե՞մ դուրդ եկել: ))

…….ինչ է նշանակում այս քո գրածը՞՞՞՞՞՞՞ կարող է սեռական փոքրքմասնություն ես՞՞՞՞ ասենք հիմա քո նմանները սեռական մեծամասնություն են դարձել:)))))))))))))))))))

21 11 2011
Hayk

Երևանցի (18:41:02)
Ո՞ր քաղաքական հոսանքի կամ կուսակցության համակիր կամ անդամ ես:

Hayk (18:16:59)
«Դուր գալ» արտահայտությունը քո գլխում առաջին հերթին սեքս է՞ արտացոլում՝ նույնիսկ տղամարդ լինելով հանդերձ (եթե, իհարկե տղամարդ ես) ու իմանալով, որ ես տղամարդ եմ: Դու պարզապես «հանուն ինձ» մոռացար քո ազգայնամոլ էությունն ու սկսեցիր ռուսերեն գրել ինձ համար: Դա ինձ մոտ հարցեր առաջացրեց, որից մեկը հղել էի քեզ (առանց պաշտպանվելու կամ ապահովիչ կրելու) ու պարզվեց, որ …

22 11 2011
Երևանցի

Hayk (19:46:43) :
…կարժ ասեմ` դեմագոգ լակոտ ես….վերջ:

22 11 2011
Rudik Hovsepyan

Yerevanci mi qani lav baner asecir anuxex in bnutagrelu hamar. Amenalav@ anvtangutyan kanonner@ chhetevelu hetevanqn er…

Na bolorin harcakoxa anum bayc inq@ der voch mi lurj harci chi patasxanel miayn ira eshna qshum. Heto el asuma zombi chem levon@ des levon@ den…

Mi xosqov targ@ tur anuxexi vra nyarderd pchacnelun. Naxord temanerum Vahani, Hazarapeti, Masnageti yev myus lurj mardkanc het bavakanin hetaqrqir xosakcutyunner exan aveli lava e sharunakeq.

22 11 2011
Արմեն

Մեր երկրի հեղնակության գլախավոր վնասը ՀԱԿ կոչված կոոպերատիվ ՀՀՇների գոյությունն է: Իսկ ԳԵՐԱԳՈՒՅՆ ՎՆԱՍԸ լտպ-Ն Է ԻՐ ԿԼԱՆՈՎ: ԼՏՊ-ն հավաքելով իր շուրջը ազգի տականքին, զբաղված է Հայաստանի Հանրապետուույունը կազմալուծելու հուսահատ փորձերով: Մանիպուլիացիայի ենթարկելով ներկայիս իշխանությունների նկատմամբ եղած դժգոհությունները ԼՏՊ-ն փորձում է Հայսաստանը ապակայունացնելու միջոցով նորից նստել $ բերող պաշտոնների: Վերականգնել իր կլանի համար կոմունիզմը: Հայաստանի ներկայիս իշխանությունների վատ կամ շատ վատ լինելը ԼՏՊ-ի ու նրա շուրջը հավաքված ազգի տականքի համար ոչ մի բան չեն կարող փոխել: ԼՏՊ-ն ու նրա ՀՀՇները եղել են, կան ու միշտ էլ ինելու են քաղաքական դիակ ու մերժված ՀՀ բոլոր նորմալ քաղաացիների համար, որոնք Հայստանի բնակչության ճնշող մեծամասյունունն է: Լավագաույն ապացույցը նա է, որ ԼՏՊ-ի վճարովի <> բացի ՀՀՇական կաշառակարներ նախկին չինովնիկներից, նրանց ընտանիքների անդամներից բացի ոչ ոք չի գնում ու չի գնա: Ոչ մի քիչ, թե շատ հողինակություն ունեցող կուսակցություններ մշտապես դիսանցվել են ԼՏՊ-ի ՀԱԿ կոոպերատիվ ՀՀՇներից, չնայած ԼՏՊական մանկլավիկ թերթերի ու գործիչների համառ ջանքերին նրանց հավաագրելու համար: Անգամ Ռուբեն Հայրապետյանին են փորձել հավաքագրել և անգամ Ռուբեն Հայրապետյանն է հասկացել ու մերժել ԼՏՊ-ի ավանտյուրիզմը: ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՆ ՀԱՄԱՐ ԳԼԽԱՎՈՐ ՎՆԱՍԸ ԼՏՊ-ԱԿԱՆ <> ԳՈՅՈՒԹՅՈՒՆՆ Է: Վստահ եմ, որ առաջիկա խորհրդարանական ընտրություններում ԼՏՊ-ի ՀՀՇների դիմակը վերջնականապես կպառշտռվի և նրանց փորձերը քաղաքական աղբանոցից դուրս գալու իսպատ կձախողվի:

22 11 2011
Hayk

Rudik Hovsepyan (11:50:24)
Փաստորեն շեֆը դու ես սրանց բոլորի, հա՞: Պապան ես՝ կարճ ասած: Ում ասես՝ թարգը տուր, թարգը տալիս են, ում հետ քեզ հաճելի է բանավիճել, նրանք էլ են քեզ հետևում: Ո՞ր հարցիդ չէի պատասխանել, կլյաուզնիկ:

22 11 2011
Hayk

Hayk (19:46:43)
Դու էլի հիստերիայի մեջ ես պարզապես: Խրոնիկ բնույթ է կրում քեզ մոտ, լածիրակ:

22 11 2011
Hayk

Արմեն (12:30:18)
ՀԱԿ-ն արդեն ձերբազատվել է ազգի՝ քեզ նման մի քանի տականքներից, ովքեր ներսից էին փորձում «մուտիտների» միջոցով վարկաբեկել Կոնգրեսի գործունեությունը, իսկ հիմա փորձում են դրսից՝ տշված վիճակում շարունակել նույն ստորությունները:

ՀԱԿ-ը կոմունիզմ չի քարոզում ու չի քարոզել երբեք: ՀԱԿ-ի դիրքորոշումը քաղաքական սպեկտրում ցենտրիզմն է: Կոնգրեսը, քաղաքական սպեկտրում ունենալով որոշակի տրամագիծ, կարողանում է հատմակ կետեր գտնել քաղաքական սպեկտրում իր տրամագծային տիրույթը հարող բոլոր քաղաքական դիրքորոշումների հետ: Այդպիսով՝ կոնգրեսը և ազգային գաղափարախոսություն ունի, և՝ ժողովրդավար: Ոչ մի ծայրահեղական կուսակցություն չի կարող հատման կետեր գտնել Կոնգրեսի հետ, հատկապես՝ ազգայնամոլ-ծայրահեղականները, որոնք ահուսարսափ են ապրում Կոնգրեսի գոյության փաստից արդեն: Կոնգրեսը բաղկացած է քաղաքական սպեկտրի բոլոր 4 տիրույթներում տեղակայված 12-13 քաղաքական կուսակցություններից ու նախաձեռնություններից: Հանդիսանալով ընդդիմություն՝ Կոնգրեսն արդեն կարողացել է ձևավորել իշխանության գալու պատրաստ օրգանիզմ՝ բաղկացած թե՛ կոալիցիոն և թե՛ ընդդիմադիր ուժերից:

Կոնգրեսն արդեն վաղուց գտնվում է, կոպիտ ասած՝ “Government Ready” կարգավիճակում: Իսկ քո նմանները միշտ եղել են, կան ու կլինեն՝ քաղաքականության հետ բացարձակ կապ չունեցող ապակողմնորոշող ստվար մի զանգված, ով պատրաստ է իր ազգի մասը կազմող մի ամբողջ բազմության անվանել տականք ու ամենուրեք բարձրաձայնել, թե իրենք ազգային գաղափարախոսություն քարոզողներ են: Հիմա հասկացա՞ր, թե ով ես՝ տականքը ազգի:

22 11 2011
Հազարապետ

Չեք նկատում էս Հայկը աղջիկա , որ ուշադիր լինեք կզգակ,որ տղան տենց յազվա չի լինի:

22 11 2011
Hayk

Հազարապետ (14:47:41)
Հայրդ էլ է՞ աղջիկ:

22 11 2011
Երևանցի

Hayk (14:06:52) :
Նախ երևում է ինչ որ տեղից ես արտագրել այս քո փայլուն մտքերը, դրանք քո խելքի բանը չէին:
Միակ քո գրածն երևի նա է , որ գրել ես“Կոնգրեսն արդեն կարողացել է ձևավորել իշխանության գալու պատրաստ օրգանիզմ՝ բաղկացած թե՛ կոալիցիոն և թե՛ ընդդիմադիր ուժերից:…….Ապուշություն է, ես էլ գիտեի ՀԱԿում միայն իրենց ընդիմադիր ներկայացնողներն են հավաքվել, պարզվում է դու առանձնացրած ես պատկերացնում`…..կոալիցիոն և թե՛ ընդդիմադիր ուժերից………..Լավ այդ սաղ հեչ, եթե ասում ես ՀԱԿ-ը պատրաստ օրգանիզմ է, ապա լևոնի և նրա դենշչիկ Զուրաբյանը հասկանալի է որ օրգաններն են, բա քեզ նմանները այդ օրգանիզմի, որ օրգաններն են, կամ էլ ավելի պարզ, դու քեզ այդ օրգանիզմի որ օրգանում ես պատկերացնում….ես ասեմ որ դու ավելի ճիշտ այդ օրգանիզմի արտաթորանքն ես: Չնեղանաս դա իմ կարծիքն է:

22 11 2011
Արմեն

Hayk կոչված ԼՏՊ-ի վկային:
Ժողովուրդը շատ իմաստուն է և լավ գիտի, թե ում ինչ անուն պետք է տալ, նրա իսկական բնույթը բնորոշելու համար: Այ քեզ ու քո նմաններին ժողովուրդը տվեց ԼՏՊ-ի վկա անունը, ինչպես աղանդավորների: Սա է հանրության կողմից քո ու քո նմանների նկատմամբ վերաբերմունքը: Այս հանգամանքը նունյիսկ կույրն էլ կտեսնի:
Այս իշխանությունների համակիրը չեմ ու ոչ մի կուսակցության էլ չեմ հարում, բայց մի բան հաստատ գիտեմ` ԼՏՊ-ն է մեր պետության խայտառակության ու քայքայման հիմքը: ԼՏՊ-ն իրականացրեց կեղծվող ըմտրությունների ինստիտուտի, իշխանության ուզուրպացման ձևավոևումը 1995 և 1996 թվականի խեղկատակ ընտրություններով ու արժանացավ համազագային ծեծի ու խայտառակության, 1996 թվականի սեպտեմբերի 26-ին: Այդ իրադարձությունը չէր կազմակերպվել օլիգարխ Գռզոնի փողերով ու աբիժնիկներով, դա ժողովրդական ցասում էր, որը ԼՏՊ-ին ու նրա ՀՀՇներին առհավետ նետեց պատմության աղբանոց: ԼՏՊ-ն է ստեղծել ավազակապետություն, և նա գլխավոր ավազակապետը: Նրա ժամանակ թալանվեցին աշխատող գործարանները, սեփականաշնորհում անվան տակ բաժան-բաժան արվեց Հայաստանի ողջ տնտեսությունը ու քայքայվեց: ԼՏՊ-ն ծնեց մարդասպան թաղապետներ, Կռազի վարորդ գեներալներ,նրա ժամանակ սկսվեց հալածվել ազատ խոսքը, նրա ժամանակ փակվեցին իսկապես ընդիմադի թերթեր և հայտնվեցին քաղաքական բանտարյալներ, նրա ժամանակ կրիմինալը սերտաճեց պետական կառավարման հետ, իսկ նրա ներքին գործերի նախարարը ուղղակի նորահայտ բերիա էր, մարդասպան ու դահիճ, ՍԱ ՀՈ ՀԱՅՏՆԻ ԲԱՆ Է, ՈՂՋ ԱՇԽԱՐՀԻՆ:
Hayk կոչված ԼՏՊ վկա, հաստատ գիտեմ, որ դու ու քո նմաններն էին, որ մեր զինվորների վրա նռանկներ էին նետում, կրակում ու սպանեցին մեկ սպայի ու մեկ զինվորի:Արդյունքում հասնելով ԼՏՊ-ի ուզածին` արյունահեղության, իսկ ԼՏՊ-ն էլ գնաց հանգիստ քնելու, սա նրա բնորոշումն է, նման ցինիկի աշխարհը չի տեսել, ու չի տեսնի: Դու ու քո նմանները ԼՏՊ-ի հետ միասին շատ ավելի վտանգավոր եք, քան թե մողնոլների ու սելջուկների միասնությունը, քան թե սպիդն ու սիֆիսլիսը, քան թե ատոմային ռուբն ու քիմիական զենքը, քան թե թայլաթն ու լենինը…….: Չկարծես, թե հանրությունը այն աստիճանի միամիտ է ու հիմար, որ կարող եք խափել հերթական անգամ, ՈՉ ՈՒ ԴԱՐՁՅԱԼ ՈՉ: ԼՏՊ-ն ու նրա ՀՀՇները այն աստիճանի մեղմ ասած վատ ու անմոռանալի հիշողություններ են թողել իրենց մասին, որ ավելի շուտ արևը կկանաչի քան թե ԼՏՊ-ն կարժանանա վտահության ժողովրդի կողմից: ՉԿԱՐԾԵՍ ԹԵ ՁԵԶ ԱՄԵՆ ԻՆՉ ԿԱՐԵԼԻ Է, ՄԵԶ` ՀՀ ՀԱՍԱՐԱԿ ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻՍ ՀԱՄԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՄԻ ՀԱՆԵՔ: ՁԵՐ ԴԱՏԸ ՄԵՆՔ ԵՆՔ ԱՆԵԼՈՒ, ՉԿԱԾԵՔ ԹԵ ԼՏՊ-ԻՆ ՈՒ ՆՐԱ ՎԿԱՆԵՐԻՆ ՆԵՐՎԵԼ ԵՆ ԻՐԵՆՑ ՄԵՂՔԵՐԸ: ՈՉ, ՈՉ ԵՎ ՄԻԼԻԱՐԴ ԱՆԳԱՄ ՈՉ:
Ես ի տարբերություն քեզ Hayk կոչված ԼՏՊ վկա, ոչ մեկին չեմ ծառայում ու ոչ մեկի հանձնարարությունն էլ չեմ կատարում: Իսկ դու ու քո նման վկաները ձեր ԼՏՊ-ի հետ միասին եղել էք, կաք ու միշտ էլ լինելու եք մերժված ՀՀ քաղաքացիների կողմից:

22 11 2011
Hayk

Երևանցի (15:12:05)
Չեմ նեղանա, չնայած՝ դա կարծիք չէր: Այ էդ, այսպես կոչված՝ «կարծիքդ» կարող ես տեղավորել այնտեղ, որտեղից քո «կարծիքներն» են սովորաբար ծնունդ առնում:

22 11 2011
Արմեն

Hayk կոչված ԼՏՊ-ի վկա քեզ ու քո ԼՏՊ-ին, նրա ՀՀՇականա կլանի հետ միասին, ոչ մի ազատ ու արդար ընտուրթյուններ պետք չեն, քանի որ ազատ ու արդար ընտրություննրը բացառելու են ձեր ԼՏՊ-ի կողմից իշխանության գալու հնարավորությունը իսպառ: Դրա համար էլ ձեզ պետք է նոր մարտի 1: Բայց այս անգամ իմացեք, որ ԼՏՊ-ն իր և իր կլանի առողջությունով է պատասխան տալու մեզ` ՀՀ հասարակ քաղաքացիներս և ներկայիս իշխանությունների համար չկա ավելի մեծ նվեր, քան թե ԼՏՊ-ն, որպես ընդիմություն: ԼՏՊ-ն այլասեռեց ՀՀ իշախանության համակարգը, իսկ հիմա էլ ուզում է նույն անել ընդիմադիր դաշտի հետ, վտահ եմ, որ դա նրան չի հաջողվի, ավելի քան վստահ եմ:
Ասում ես ՀԱԿ կոչվածը ավելի քան կայացած է?????????? ԱՎԵԼԻ ԾԻԾԱՂԵԼԻ ԲԱՆ ՎԱՂՈՒՑ ՉԷԻ ԼՍԵԼ: Դրա համար է ԼՏՊ-ն դիմում օլիգարխների, ի դեմս Ռ. Հայրապետյանի ու ստանալով մերժում սկսում տալ ածական անուններ ու ՀՀՇների թերթերով սկսում նրա ունեցած չունեցածից խոսալ????У пана атаман нема золотого запаса??? Կամ էլ հո հիմար չի, որ իրա փողերը ծախսի???? սաղ լինի Գռզոն, այ սա է ՀԱԿ կոչված կոոպերատիվ հհծների իրական դեմքը, որը այս օրվա նման պարզ է ու հասկանալի բոլորին, բա:

22 11 2011
Երևանցի

Hayk (15:10:35)
….աչքիս դու էլ աբորտի զոհ ես:

22 11 2011
Hayk

Արմեն (15:13:56)
Նախ, տհասության էտալոն հանդիսացող հատուկ ծայրահեղ դեբիլների համար ևս մեկ անգամ կարող եմ կրկնել՝ ոչ թե «ԼՏՊ-վկա», այլ՝ ՀԱԿ համակիր:

Դու ե՞ս ժողովուրդը: Դու՞: Այն տականքն, ով բացահայտ կերպով շարունակում է իր դեմագոգիան տարածե՞լ ամենուրեք՝ կրկնելով «ԼՏՊ-վկա», աղանդավոր, 1996 ու «մութ» ու «ցուրտ» բառերը՝ փորձելով ապակողմնորոշե՞լ հանրությանը: Տո դու կամ «աբիժնիկ» դաշնակ ես կամ՝ «դաշնահարված» ռադիկալ-ազգայնամոլ, ով իր մայրենի լեզվին անգամ չի տիրապետում:

Քեզ ոչ ոք չի ստիպել չատել Լևոն Տեր-Պետրոսյանին կամ ՀԱԿ-ի հետ կապված ցանկացած մարդու կամ գործողություն, ոչ ոք չի ստիպել ընտրություններին ձայնդ տալ Լևոն Տեր-Պետրոսյանին կամ Հայ Ազգային Կոնգրեսին: Այ դու փորձում ես մյուսներին ատել այն, ինչ դու ես ատում: Այ քեզ նման դիկատորն առհասարակ իրավունք չունի հանրության կողմից հարգվելու կամ ընդունվելու: Քեզ ու քո կուռքերին պետք է ճզմեն, որ աղիքներդ ականջներիցդ դուրս գա: Այ քո նմաններն են, որ մարտիմեկյան այդքան զոհերի վրայով քայլելով, կանգ են առնում երկու հոգու վրա, ում պաշտոնն ու ծառայողական կարգավիճակը հեշտությամբ կարելի է օգտագործել հանրությանը փորձել հավատացնելու համար (նրանց սպանության մոտիվն ի սկզբանե կայանում էր դրանում իսկ), որ նրանք ընդդիմադիրների նռնակներից կամ կրակոցներից են վախճանվել: Մի բան, ինչ ընդդիմադիրները չեն ունեցել, մի անպատիժ, դառը իրականություն, որի մեղավորներին պատժելու համար մարդիկ չեն դադարում ու չեն դադարելու պայքարել:

Աշխատող գործարանները, սեփականաշնորհում անվան տակ բաժան-բաժան արված Հայաստանի ողջ տնտեսության քայքայման հեղինակները հիմա նստած են խորհրդարանում, ոմանք զբաղեցրել են պետական պաշտոններ ու նախագահի աթոռը, զբաղվում են մենաշնորհ, խոշոր պետական թալանով, քեզ նման դեմագոգներին օգտագործելով՝ որպես հենակ, ում «Լևոնոֆոբիա»-ից բացի ասես՝ ուրիշ ոչինչ հայ իրականության, ՀՀ քաղաքականության մեջ չի հետաքրքրում:

22 11 2011
Hayk

Արմեն (15:35:24)
Դու ՀՀ հասարակ քաղաքացի չես, դու հասարակ տականք ես: Դու նույնիսկ դեմագոգ չես: Ես փորձեցի քեզ դեմագոգ անվանել, բայց դու դեմագոգիալ լավ ուսումնասիրած կլյաուզնիկ ես ու քեզ մոտ բացարձակ չի ստացվում անել այն, ինչ փորձում ես անել:

Եթե իշխանություններն արդար ընտրություններից չէին վախենում, ապա տեղի կունենային արտահերթ ընտրություններ՝ որպես ապացույց, որ իշխանությունն արդար ընտրությունից չի վախենում: Բայց զարմանալի չէր, որ նրանք հազիվ «ընթացակարգային» ընտրությունների տակից են դուրս գալիս՝ այդքան կեղծիք անելով ու կաշառք բաժանելով: Բավականին գումարներ են ծախսում ու ջանքեր թափում: Նրանք արտահերթ ընտրությունների մասին խոսքն անգամ կարճելու համար պատրաստ էին ևս մի 10 հոգու սպանել:

Իսկ հաջորդող խորհրդարանական ընտրություններում կրկին պատրաստվում են բազմանգամյա օգտագործման իրենց քաղաքական պրեզերվատիվը՝ դաշնակներին ու Արթուր Բաղդասարյանի նման տականքներին՝ որպես շինծու ընդդիմություն կրկին օգտագործել ի դեմս հանրության, կրկին ընտրություններում իրենց համար մենաշնորհային դիրք ապահովելու համար:

22 11 2011
Երևանցի

Hayk (16:36:00)
Տո այ դմբո….այդ քո ասած օլիգարխները , որոնք բազմած են ազգային ժողովում, բա դրանց օվ է ծնել, ցանել, չաղացրել….???? օվ է դրանց ստեղծման ճարտարապետը:???իհարկե մեծն ԼՏՊ-ն: Արա կարող է նոր ես եկել Հայաստան տուրիստի կարգավիճակով?????…ոչ մի բանից տեղյակ չէս:

22 11 2011
Hayk

Երևանցի (15:39:34)
Ես զարմանում եմ, որ, ի հեճուկս բնության օրենքներին, քեզ չի հաջողվել ծնվել մարմնի այն կառուցվածքով, որտեղ մարսողական համակարգին հաջորդում են աղիքները՝ ավարտվելով ուղիղ աղիքով, որտեղից էլ բոլորիս մոտ դուրս է գալիս այն ամենը, ինչը քեզ մոտ բերանի խոռոչից է թափվում այս կայքում:

22 11 2011
Hayk

Երևանցի (16:51:07)
Դրանց ծնել, ցանել, չաղացրել են Արցախի ու ՀՀ երկու ամենամեծ թշնամիներն, ովքեր իրենք իրենց ղարաբաղցի են անվանում: Այ էդ երկյակի ընտրության հարցում Տեր-Պետրոսյանն իրոք որ սխալվել էր: Ժամանակն է եկել սխալներն ուղղելու: Եվ այդ գործընթացը դեռ շարունակվում է ու կշարունակվի այնքան ժամանակ, մինչև չուղղվեն այն սխալները, որն ուղղելու համար հարկավոր է այն, ինչ հիմա տեղի է ունենում:

22 11 2011
VAHAN

ՀԱՅԿԻՆ- Ի սկզբանե , որպես նախագահ, չընդունելով Լևոնին ու նրա ՀՀՇ-ական կլանը, միաժամանակ ընդունել եմ, որ նա կիրթ, պատրաստված, լուրջ գիտնական է.Հետագայում համոզվեցի նաև, որ նա լավ հռետոր է, տիրապետում է հռետորական արվեստի բոլոր նրբություններին,նաև բավականին լավ հոգեբան է.Այդ բոլորի հետ միասին Լևոնը դաստիարակված մարդ է.Չգիտեմ, այդ դաստիարակությունը ընտանեկան է?, թե ուղղակի ներքինն է.ՈՒ առաջ էլ, հիմա առավել ևս, միշտ զարմացել ու զարմանում եմ, որ այդքան դրական հատկանիշներ ունենալով հանդերձ, ինչու է իրեն շրջապատում քեզ նման անբարտավան անդաստիարակներով, որոնց միջոցով հողին է հավասարեցնում իր հեղինակությունը, սպանում իր նկատմամբ ունեցած մարդկանց հավատն ու հարգանքը.Քեզ նմանների պատճառով, Հայկ, շատ-շատերը լքել ու շարունակում են լքել ՀԱԿ- շարքերը.Իսկ , գուցե Լևոնը անտեղյակ է քո նման դուրսպրծուկների պահվածքին?.Հիշեցի Ստալինի ու Բերիայի մասին եղած խոսակցությունները.Իսկ, գուցե, քեզ, որպես վիրուս- ական, Լևոնի հենց թշնամիներն են այս բլոգ գցել, որ մարդիկ անմնացորդ հիասթափվեն, ավելին՝ զզվեն ? Լևոնից.Խնդրում եմ, կարդացող համապատասխան մարդկանց, այս բոլորի մասին տեղյակ պահել ձեր առաջնորդ Լևոն Տեր Պետրոսյանին.

22 11 2011
Hayk

VAHAN (17:11:36)
Սկսվեց մուտիը: ))
Ստոր արարած:

22 11 2011
Hayk

VAHAN (17:11:36)
Չլինի՞՝ քեզ թվում է, թե Լևոն Տեր-Պետրոսյանը հիմա կարդում է մեր հաղորդագրությունները ու մուտիտի միջոցով փորձում ես ինչ-որ նոր անջատողականություն սերմանել ՀԱԿ-ում: Ինչու՞ է քեզ թվում, որ Տեր-Պետրոսյանը, եթե նույնիսկ նա կարդար քո հաղորդագրությունը, կառաջնորդվեր քո՝ ինչ-որ մի հիմարիկի հաճոյախոսություններով, որի հիմքում «մուտիտոմանիան» է: Է՜խ, հիմարիկ:

22 11 2011
NAREK

ՎԱՀԱՆ Ջան, էդ ինչ օրը գցեցիր էդ հոպոպ Հայկին.Ապրես, ախպերս.

22 11 2011
ԴԱՎԻԹ

Հարգարժան ՎԱՀԱՆ, կիսում եմ ձեր մտահոգությունը.Կաշխատեմ ինչ որ բան անել. Շնորհակալություն.

22 11 2011
ՄԵԼԻՆԵ

ՀԱՅԿ, ճիշտ են նկատել.Արջի ծառայություն ես մատուցում.Դուրս արի բլոգից.

22 11 2011
Երևանցի

Hayk Կանգնիր հայելու առջև և ինչքան կարող ես անկեծ գոռա……..անասուն…….!!!!!!!!!!!!!!

22 11 2011
Hayk

ՄԵԼԻՆԵ (18:02:30)
Մելինե ջան, կարող ես բազմապատկվել ու դառնալ 15000 բլոգի մասնակից: Ինձ չփորձես ստիպել անել մի բան, ինչը դու ես ցանկանում՝ առանց իմ ցանկությունն իմանալու ու հարցնելու այդ կապակցությամբ:

Բոլորդ ել բարով եկաք՝ Նարեկ կլինի, Դավիթ, թե Երևանցի, Սարգիս, Վահան, Արմեն, թե՝ գրողուցավ: Ինձ ձեր «քանակությունը» բացարձակապես ոչ վախեցնում է, ոչ էլ՝ ստիպում «նահանջել»:

Բարով ռաստվեք մսաղացիս: Ձեզ բարի ժամանց ինձ հետ:

22 11 2011
Ռազմիկ

Ես լիրվ համաձայն եմ Արմենի հետ:
Ինչ ՀԱԿ, ինչ բան, ինչ համակիր?????????? ԼՏՊ ու ԼՏՊ-ի վկաներ, մենակ այդպես: Իսկապես Արմեն ջան ճիշտ ես գրել, ԼՏՊ-ի դատը մենք պետք է անենք: Այս իշխանություններից հույս չկա: Իսկ ԼՏՊ-ն իրոք իրա շուջն ա հավաքել ռուսի ասած` չեռնը:

22 11 2011
Hayk

Երևանցի (18:30:31)
Քո փորձն ընկերներիդ փոխանցիր: Ես քեզ էլ կարող եմ անասուն ասել, բայց դու իմ վիրավորանքին արժանի չես: Դու դեռ շատ աճելու տեղ ունես:

22 11 2011
Արմեն

Hayk կոչված ԼՏՊ-ի վկա, դու նույնիսկ արժանի չես առհամարանքի: Դու ողորմելի էլ չես: Լավ նայի ԼՏՊ-ի շուրջը հավաքվածներին, բոլորն էլ նախկին ՀՀՇական կաշառակեր ու երկիր քանդողներն են, որոնց համար բանտը վաղուց է լաց լինում: Իսկ քեզ ու քո նման ԼՏՊ- վկաները թող դուրս գան փողոց ու հարցնեն հասարակ մարդկանց թե ինչ են կարծում ԼՏպ-ի ու նրա ՀՀՇների մասին: Ցուրտ ու մութ տարիներն էլ կապ չունեն, ուղակի ԼՏՊ-ն է ատելի ու մերժված: Իսկ մարտի 1-ին թափված արյան ավելի քան մեծ մասը ԼՏՊ-ի ու քո նման ԼՏՊ-ի վկաների խղճին է; Ինչ եմ ասում, ինչ խիղճ???? ԼՏՊ-ն ու նրավ կաները մենակ մի խիղճ ունեն` $:

22 11 2011
Hayk

Արմեն (18:59:04)
Բա դու՞ ինչ ես:
Դու նույնիսկ այդպես էլ հայերենը չսովորեցիր, Արմեն: Նույն անգրագետն ես: Նույնիսկ եթե անունդ փոխես, դարձնես Սիլվա Կապուտիկյան, նույն անգրագետն ես մնալու:

22 11 2011
ՄԵԼԻՆԵ

Հայկ, քո վրա ճնշում գործադրելու միտք չունեմ.Կարող ես?, մյուսներին ապացուցիր քո գաղափարի ճշմարտացիությունը, որ Լևոնը այսօր ընդդիմադիր դաշտում միակ կարող ուժն է, պետք է համախմբվել նրա շուրջը երկիրը կործանելուց փրկելու համար.Ինչու ես? մարդկանց բերանը լեզու դնում.

22 11 2011
Երևանցի

Hayk (18:51:41) :
Կարդա վերևում քո գրածները, այդ դու ստիպեցիր, որ մարդ վիավորական բառերով իջնի քո մակարդակին…..Ռուսները քո մասին նաև ասում են` Дно

22 11 2011
Երևանցի

Այս իշխանությունները ծիծաղում են ՀԱԿ-ի և նրա համակիրների վրա…..Որովհետև արդեն չե՞ն զգում ՀԱԿ-ից որևէ վտանգ, չե՞ն տեսնում որևէ ակտիվության գեներացիայի ռեսուրս….

22 11 2011
Երևանցի

Hayk (17:06:29) :
Իսկ այդ, քո ասած Արցախի ու ՀՀ երկու ամենամեծ թշնամիներին էլ է ԼՏՊ-ստեղծել, այդ ԼՏՊ-ն չէր որ նրանց նշանակեց վարչապետ, ԱԱԾ-ի պետ և այլն: Կամ էլ ԼՏՊ-ն այնքան վախկոտ և թույլ նախագահ չէր, որ երկիրը ղեկավարում էին մի քանի խագահներ` Վ Սիրադեղյան, Վ Սարգսյան, Բ. Արաքսյան և այլն……………. նրանք առաց ԼՏՊ-ին բանի տեղ դնելու կարող էին Ղարաբաղից մարդ բերել և կարգել ՀՀ վարչապետ:
Լսիր Հայկ, քեզ ինչքան ել ասեն, մեկ է գլուխտ չի մտնի:

Ինչքան էլ քեզ ասեն գանձ…..մեկ է դու տանձ ես հասկանալու:

22 11 2011
Hayk

ՄԵԼԻՆԵ (19:06:31)
Մելինե, ես այստեղ իմ գաղափարի ճշմարիտ լինելը կամ չլինելն ապացուցելու համար չեմ գրում: Ազգային անվտանգության համար առաջնային խնդիրներից մեկը՝ Հովիկ Աբրահամյանը, հրաժարական է տվել: Ես պարզապես ուզում էի համոզվել, որ դա անմիջական կապ ունի ՀԱԿ-ի կողմից իրականացված քաղաքականության հետ: Ու համոզվեցի: Դա շատ մեծ ձեռքբերում եմ համարում՝ ՀԱԿ-ի վարած ռազմավարության լուրջ արդյունք:

22 11 2011
Hayk

Երևանցի (20:20:22)
Ես քեզ ոչինչ չեմ ստիպել: Էդ ռուսի ասած дно-ում դու բերանքսիվայր խորտակված վիճակում ես ու քեզ թվում է, թե դու ես վերևում, մյուսները՝ дно-ում:

Երևանցի (20:53:07)
Իշխանությունները, բացի իրենցից, մնացած բոլորի վրա ծիծաղում են: Քեզ վրա նույնպես: Պատճառը ցինիզմն է:

23 11 2011
sargis

Hayk (19:03:57) :

հայկ փորձում էի անձամբ քեզ արհամարել, բայց ուզում եմ խորհուրդ տալ, դու անպայման հոգեբուժին դիմի, բայց մինչ այդ, վիրաբուժին որ էդ կախ գցած լեզուտ կտրեն, միայն երկար լեզվով սոված անգործ մարդկանց չեք կերակրի, մտել ես բլոգի մեջ լեզվի ֆուտբոլ ես խաղում,փոխանակ բուն նյութից խոսես, դու գոնե կարողացիր հասկանալ թե ով ինչ է գրում.հիշեցնեմ մի քանի օր ռաջվա գրածիցս մի տող.երբ ես գրել էի մագաղաթ թերթող, դու դա համարում ես որպես վիրավորանք? ամեն մարդ պետք է իր սիրած գործով զբաղվի ոչ թե անի այն ինչը որ իրենը չի գրագետ լինել դա չի նշանկում նախագահ լինել էլ չեմ ասում այսօրվա նախագահի ծայրահեղ ցածր որակն ու մակարդակը.դրա մասին մտածի ոչ թէ առիթ ման արի մարդկանց վիրավորես. ես համոզված եմ որ ոչ ինքդ քեզ ես հարգում ոչ ել հայ ազգին……

23 11 2011
sargis

Hayk (19:03:57) :

հայկ փորձում էի անձամբ քեզ արհամարել, բայց ուզում եմ խորհուրդ տալ, դու անպայման հոգեբուժին դիմի, բայց մինչ այդ, վիրաբուժին որ էդ կախ գցած լեզուտ կտրեն, միայն երկար լեզվով սոված անգործ մարդկանց չեք կերակրի, մտել ես բլոգի մեջ լեզվի ֆուտբոլ ես խաղում,փոխանակ բուն նյութից խոսես, դու գոնե կարողացիր հասկանալ թե ով ինչ է գրում.հիշեցնեմ մի քանի օր ռաջվա գրածիցս մի տող.երբ ես գրել էի մագաղաթ թերթող, դու դա համարում ես որպես վիրավորանք? ամեն մարդ պետք է իր սիրած գործով զբաղվի ոչ թե անի այն ինչը որ իրենը չի գրագետ լինել դա չի նշանկում նախագահ լինել էլ չեմ ասում այսօրվա նախագահի ծայրահեղ ցածր որակն ու մակարդակը.դրա մասին մտածի ոչ թէ առիթ ման արի մարդկանց վիրավորես. ես համոզված եմ որ ոչ ինքդ քեզ ես հարգում ոչ ել հայ ազգին……

23 11 2011
Հազարապետ

Hayk Թարգի հոգնեցի լուրջ եմ ասում, լրիվ կապիկություն էս անում, թող ապրենք.որքան տեղ ունես գազ էս տվել: Քո սեվ եջերը արդեն սաղի վրա բեջուռա ազդումա թարգի:

23 11 2011
sargis

Սերժ Սարգսյանի եղբայրը՝ «գցո՞ղ»

Սերժ Սարգսյանի եղբայրը` Լեւոն Սարգսյանը, ըստ «Ժամանակ» օրաթերթի խմբագրի, մասնակից է առնվազն մեկ խոշոր խարդախության։

Ըստ Արման Բաբաջանյանի՝ նրա մասնակցությամբ Հայատանում սնանկացրել են 5 միլիոն դոլարի ներդրում արած սփյուռքահայ գործարար Էդմոն Խուդյանին։

Ովքե՞ր են յուրացման մասնակիցները։

ՀՀ Փաստաբանների պալատի փոխնախագահ Նիկոլայ Բաղդասարյանը նշում է գործարար Վլադիսլավ Մանգասարյանի եւ Էդիկ Եսայանի անուները, որոնք խաբեությամբ յուրացրել են ամերիկահայ գործարար Էդմոն Խուդյանի անշարժ գույքի վրա արված ներդրումները:

Արման Բաբաջանյանն ավելացնում է` յուրացման քավորը Սերժ Սարգսյանի եղբայր Լեւոն Սարգսյանն է. «Վլադիսլավ Մանգասարյանին Էդմոն Խուդյանի հետ ծանոթացրել է Սերժ Սարգսյանի եղբայրը` Լեւոն Սարգսյանը եւ ամբողջ այս ընթացքում Լեւոն Սարգսյանն է հովանավորել ամբողջ այդ գործարքները»:

Ասուլիսին skype-ով մասնակցող Էդմոն Խուդյանը նույնպես տալիս է Սերժ Սարգսյանի եղբոր անունը.. «Լեւոն Սարգսյանի խնդրանքով ներդրումներ արել»:

Իսկ ի՞նչ է տեղի ունեցել: Խուդյանն այստեղ ներդրում է 5 միլիոն դոլար, նրա գումարներով կառուցվում է շենք, սակայն բոլոր հատկացումները շրջանցում են Էդմոն Խուդյանին. չկառուցված բնակարանները վաճառում են, կանխիկ գումարները ձեւակերպում են ներդրում, բայց այնպիսի փաստաթղթերով, որոնց Խուդյանը մասնակից չէ:

Փաստաբաններն այսօր հավաքվել են եւ ներկայացրել նույնպիսի խաբեբայությունների առնվազն երկու դեպք։

Փաստաբանների պալատի անդամ Լեռնիկ Հովհաննիսյանն ասաց. «Ի դեպ, երկու գործով կարելի է ասել 90 տոկոսով նույն անձինք են»:

Փաստաբաններն այսօր հայտարարում են Սփյուռքահայ ներդրողների իրավունքների պաշտպանության հիմնադրամ ստեղծելու մասին: Ուզում են հասկանալ նաեւ, թե ինչ աղմուկ կարող է բարձրանալ այս փաստերի հրապարակումից:

երբ կարդում էի հոդվածը, հիշեցի Золотая Антилопа մուլտֆիլմը..

23 11 2011
Hayk

sargis (01:47:09) + sargis (01:55:44)
Սարգիս, լեզուդ «փաթ» է ընկել. կակազում ես արդեն:
Արհամարհել ոչ թե փորձում են, այլ՝ արհամարհում:
Եվ բավական չէ՞ թեմայից շեղվես, այ շեղված:

23 11 2011
Hayk

Հազարապետ (03:15:15)
Դե էլ չսկսես: Թարգելով հո չի: Մինչև քեզ պես գոռոզ թզուկին մի լավ, հավեսով մայրուղի չհանեմ, թարգել չկա, հաստագլուխ:

23 11 2011
Hayk

Երևանցի (22:39:46)
Լևոն Տեր-Պետրոսյանի սխալը միայն կայանում է երկու ղարաբաղցիներին՝ Ռոբյոմատին և Սերժյավկին քաղաքականության մեջ ներգրավելու հարցում:

Ռոբյոմատն, իր հերթին, ազգային անվտանգության տեսանկյունից ամենամեծ վտանգն էր ՀՀ համար, երբ նա ընտրվեց ՀՀ երկրորդ նախագահ՝ առանց ՀՀ Սահմանադրությանը համապատասխան 10 տարի ՀՀ քաղաքացիություն ունենալու, իր «օրթախ»՝ ղարաբաղցի Սերժյավկի հետ միասին արյունոտ հոկտեմբերի 27 իրագործելով:

23 11 2011
Երևանցի

Hayk (16:02:48) :
….անուղղելի դեմագոկ ես….. այսինքն, քեզ նման անխելքին թվում է, որ ԼՏՊ-ի միակ սխալը դա Ռոբյոմատին և Սերժյավկին քաղաքականության մեջ ներգրավելն եր ???????? ….լավ թէկուզ դա է միակ սխալը և դրա համար արժի լևոնին հավիտյանս հավիտյան սիկ անել……Կարող է վաղն էլ այդպիսի միակ սխալներ անի :

23 11 2011
Երևանցի

Hayk մի քիչ ձայնտ կտրի կարոտենք ձայնիտ::))))))))

23 11 2011
Hayk

Երևանցի (16:22:42)
Լևոնին արժի աջակցել սխալների ուղղման հարցում: Ես այդպես եմ կարծում ու այդպես էլ վարվում եմ ու չեմ բռնանում նրանց կարծիքի վրա, ովքեր գտնում են, որ չարժի այդպես վարվել: Բայց անտարբերներին, ինչպես նաև՝ Ռոբյոմատ, Սերժյավկա, Դոդ-խան, ու նման արյունարբու կենդանիներին աջակցողներին միշտ ասել եմ ու կասեմ, որ արժան են եղել բոլոր վերոհիշյալ արյունարբուների կողմից հալածվելուն ու թալանվելուն:

Երևանցի (16:24:21)
Ձայնս կարոտելու համար նախ կարոտելու ունակություն պիտի ունենաս քո հոգեբանության մեջ: Իսկ դա ձեռքբերովի չի:

23 11 2011
Երևանցի

Hayk (16:48:48) :

Ոնց կասեին Ղարաբաղցիք` ..կարիս սիկտիր ինիս :))))))))

23 11 2011
sargis

Hayk (16:48:48) :

ուրեմն դու համաձայն ես որ դու արհամարվելու ապրանք. ես,ես էլ կարծում էի որ դեռ կարելի քեզ չարհամարել. հաշվի որ անձամբ իմ կողմից արհամարված ես.. որ դու ինքնասիրություն ունենաիր թույլ չէիր տա ինքդ քեզ այդքան ցածրացնեիր.,բլոգում չկա մի մարդ որ քեզ համարի նորմալ մարդ.

23 11 2011
sargis

Հազարապետ (03:15:15) :

ողջույն Հազարապետ.ինչպես ես..,ուզում իմանամ բանակում ծառայող տղատ ինչպես? է.

23 11 2011
Hayk

Երևանցի (18:44:37)
«Էշը մունում ա էշ»: Բա էդ մեկը չես լսե՞լ:

23 11 2011
Hayk

Hayk (16:48:48)
Ինչ ասացի՞ր: Բլոգում մարդ չկա՞: Ինչու՞ ես միշտ միայն քեզնով՝ քո էությամբ ու քո կարծիքով առաջնորդվելով՝ մյուսներին էլ քո շարքին դասում:

Դու ինձ պիտի կարողանաս արհամարհել, որ արհամարհես. ինձ արհամարհելն այդքան հեշտ չի:

Ինձ նույնիսկ «արհամարհյալները» չեն կարողանում հեշտությամբ արհամարհել:

Ի դեպ, արհամարՀել և ոչ՝ արհամարել: Դու հայերեն չե՞ս սովորել: Այ եթե ինձ ճանաչեիր ժամանակին, կսովորեցնեի: Չնայած՝ դու միշտ փողոցներում քարշ ես եկել, իսկ ես քեզ նմաններին՝ քարշ տվել այդ նույն փողոցներում:

24 11 2011
Հազարապետ

sargis ջան բարև, բանակիս տղան լավ չի ախպերս, ճիշտ խոսալու համար երկու ամիս մեկուսարան տրան, հիմա երկու ամիս ավել է ծառայելու: Այնպես հոգնելեմ էս բանակից ,դեռ մեկն էլ երկու տարի հետո է գնալու 4 րդս, ամեն դեպքում շնորակալ եմ ախպերս:

24 11 2011
Rudik Hovsepyan

Hayk vor asum em zombi es ches havatum. Hl@ hel verev tes qani hat harci ches patasxanel u menak im harcerin che. Du voch el kardum es mardkanc gracner@, menak qyori propagandan es anum. Du hastat nikolka paravoz pashinyann es.

Du liq@ vat bareri u hayhoyanqneri es arzhani bayc meka blogi admin@ edita anelu gracners, chnayac qo artahaytac kext u tarax@ inchpes misht tar ar tar tpagrvuma.

24 11 2011
VAHAN

Սարգիս ջան, իսկապես լավ հարցրեցիր, ՀԱԶԱՐԱՊԵՏ, բանակում ծառայող տղադ ոնց ա?,

24 11 2011
sergik

dashnaknerin arajarkum em qjalla talu poxaren momavarutjun kazmakerpen Azgajin zhoghovi mot da irenz mot aveli lava stazvum….

24 11 2011
Արմեն

ժողովուրդ եկեք ազատվենք էս կաշառակեր, թերզարգացող իշխանւթյուններից, և էս անիմաստ ընդիմւթյունից որ մենակ խոսում ու խոսում է: երբ կգա մի օր որ հավաքվենք և ոչ ասենք էս իշխանւթյանը և էս ընդիմությանը տեսնես նրանք գնում են հեռավոր գյուղեր տեսնում են ժողովուրդը ոնցա ապրում թե մենակ աթոռ կռիվ են տալիս ամոթա ամոթ

24 11 2011
Hayk

Rudik Hovsepyan (05:05:25)
Դե ասել եմ՝ կլյաուզնիկ ես, կրկնելու կարիք չեմ տեսնում:

24 11 2011
Hayk

Երևանցի (16:22:42)
Ցանկացած նախագահ սխալներ թույլ է տալու: Ու հանրության մի մասը միշտ որևէ արարք սխալ է համարելու, մինչդեռ մյուս մասը՝ ճիշտ և՝ հակառակը: Չկա մի երկիր, որտեղ նախագահը սխալներ թույլ չտա. նա էլ է մարդ: Սխալվում են բոլորը: Պարզապես կան ուղղելի և անուղղելի, թույլատրելի և անթույլատրելի սխալներ: Ու շատ հազվադեպ է, երբ սխալվող նախագահն ինքն իր՝ անցյալում կատարած ուղղելի սխալը սկսում է ուղղել: Ես Լևոն Տեր-Պետրոսյանի այդ արարքը համարում եմ հերոսական:

Առհասարակ, հանրության մի մասն անհերքելիորեն կարծում է, համոզված է, որ ավելի լավ է պատկերացնում, թե որն է ճիշտ ռազմավարությունը, այլ կերպ ասած՝ որ նա ավելի լավ գիտի՝ ինչպես կարելի էր անել, մինչդեռ ամեն ինչ այլ կերպ արվեց: Ցանկացած նախագահի ցանկացած քայլում կարելի է և երբեմն՝ հարկավոր է լինել անհանդուրժող, իսկ երբեմն՝ հանդուրժող:

Լևոն Տեր-Պետրոսյանն, ի տարբերություն իրեն հաջորդող երկու սանձարձակ նախագահների, ում հետ ես Տեր-Պետրոսյանին բացարձակ չէի ցանկանա ու չեմ էլ պատրաստվում համեմատել, շատ լավ պատկերացրել է այդ ամենը և մինչ օրս էլ պատկերացնում է դա: Բայց այստեղ հարցը նրանում է, որ Լևոն Տեր-Պետրոսյանին հաջորդած Ռոբերտ Քոչարյանը երկրի Սահմանադրության համաձայն՝ չէր կարող լինել ՀՀ նախագահ: Արիուտես, որ նա դարձավ նախագահ, ինչպես նաև հոկտեմբերի 27-ի ահաբեկչության կազմակերպիչ՝ շարունակելով իր մարդասպան արարքներն՝ ընդհուպ մինչև իր նախագահության ժամկետի ավարտը՝ ևս մեկ անգամ Սերժ Սարգսյանի ընկերակցությամբ թույլ տալով հերթական անուղղելի ու անթույլատրելի սխալը՝ մարտիմեկյան սպանդը: Հենրիկ Խաչատրյանի, Արամ Կարապետյան, Վահրամ Խորխոռունի, Արծրուն Մարգարյան, Վազգեն Սարգսյան, Կարեն Դեմիրճյանի, Յուրի Բախշյանի, Ռուբեն Միրոյան, Լեոնարդ Պետրոսյան, Արմենակ Արմենակյան, Հենրիկ Աբրահամյան, Միքայել Քոթանյան, Գագիկ Պողոսյան, Պողոս Պողոսյան, Տիգրան Նաղդալյան, Աշոտ Մխիթարյան, Տիգրան Պետրոսյան, Ռոլանդ Մկրտչյան, Շահեն Հովասափյան, Ալբերտ Ղազարյանը, Սայադ Դավթյանը, Վանուշ Թորոսյան, Դիոնիս Մարգարյանը, Վալերի Ավանեսյանը, Մհեր Տեր-Հովհաննիսյանը, Ռաֆայել Շահմուրադյան, Լեւոն Գուլյան, Սեդրակ Զատիկյան, Ալեքսանդր Գիվոեւ, Դենիս Երմոլովին, Արտակ Ալեքսանյանին, Արթուր Սիմոնյանին, Տիգրան Հայրապետյան, Սերգեյ Բադալյան, Էդուարդ Եգորյան, Վահան Զատիկյան, Մավրիկ Ավետիսյան, Սուրեն Ավետիսյան, Նորայր Եղիազարյան, Մովսես Գեղանգուլյան, Վլադիմիր Նազարյան, Վռամ Գալստյան, Մուշեղ Մովսիսյանը, Ռոզա Հովհաննիսյանը, Անդրանիկ Մարգարյան, Աշոտ Բլեյանը, Արկադի Ղուկասյանի, Արկադի Վարդանյանը, Կարո Կարապետյանը, Արսեն Արզումանյանը, Պետրոս Մակեյանի, Ազատ Արշակյանը, Մուշեղ Սաղաթելյանը, Մուրադ Բոջոլյանը, Ջանիկ Ադամյանը, Լեւոն Մարկոսին, Հայկ Բաբուխանյանը, և այլն և այլն և այլն:

Այս բոլոր մարդիկ սպանվել են 1998-ից մինչև 2008թ. ընկած ժամանակաշրջանում, ու ես ներկայացրի անունների ընդամենը մի քանի տոկոսը:

Ես հասկանում եմ, որ կան մարդիկ՝ մի ստվար զանգված, ովքեր բացի Ռոբերտ Քոչարյանից ու Սերժ Սարգսյանից դեմ են նաև Լևոն Տեր-Պետրոսյանին: Նրանց մի քանի հոգանոց խմբավորումներն ավելի շատ համացանցում դեմագոգիայով ու քաղաքականության մեջ ապակողմնորոշման տակտիկայով են զբաղված՝ իրենցից ոչ մի լուրջ քաղաքական ուժ չներկայացնելով, քան դրսում որևէ բանի համար պայքարելով (եթե իհարկե հաշվի չառնենք մի քանի «թաթալաբազի» կողմից իրենց ցուցադրական «ազգայնամոլուցքը» արտացոլելու համար այրվող մի քանի թուրքական, հրեական դրոշների ոչ մի բան չասող շոուները):

24 11 2011
Hayk

Բլեյանը պարզապես քաղ. բանտարկյալների անվանացանկից copy-paste եղավ: Ո՞վ լինի, չշփոթի, այնքան շատ են անուններն ու փաստերը: Ոչինչ, ուղղելի ու թույլատրելի սխալ էր:

24 11 2011
Երևանցի

Հազարապետ (02:39:41) :
Հազարապետ ջան, իսկական հազարապետ ես քանի որ չորս տղա ունես…..հալալա է քեզ, աստված թող բոլորին պահի պահպանի:

24 11 2011
Երևանցի

Արմեն (12:00:13) :
Այս իշխանություններից ազատվելու համար, նախ պետք է ազատվենք նրա արբանյակներից, ամենակարևորը ազատվենք ԼՏՊ-ից, որպեսզի նորմալ ընդիմություն ունենանք պետք է թոշակի ուղարկել միտինգ պապիին:
Hayk (14:41:02)
Հայկ վերջ տուր…….. աստծո սիրո վերջ տուր….սիկտիր եղիր էլի:

24 11 2011
ZARA

Hayk dgan hup tur ———————– apres du.

24 11 2011
Hayk

Երևանցի (16:05:52)
Դու սկսել ես, դու էլ վերջ կտաս:
Ու հերիք է թուրքական բառեր օգտագործես՝ «ղարաբաղցի», «սիկտիր» և այլն:
Պապերդ թուրք ե՞ն եղել:

24 11 2011
Nathalie

Hayk
Դուք բավականին ՏՀԱՍ անձնավորություն եք, եթե ձեզ կարողանում եք թույլ տալ “ղարաբաղցի” բառը համարել թուրքական բառ!!!!!!!

24 11 2011
mona liza

Ժողովուրդ Շիրակի մարզից 80%-ին տանում են հենց Ղարաբաղ:Ինչու?

24 11 2011
sargis

ZARA (16:08:1

qez èl karèli é hup tal hayki hèt miasin

24 11 2011
sargis

Հազարապետ ջան. ես ավելին չեմ ել սպասւմ այսօրվա բանակի սպաներից, ինչի դրանք էլ են հասկանում ճիշտ ու սխալ, ինչի դու չգիտես որ հայաստանում թե զինվոր թե քաղաքացի պեք է ռոբոտ լինեն. ինչի սերժիկի պահած բանակից լավ բան էիր սպասում.

24 11 2011
Երևանցի

ZARA (16:08:12)
….ուշքտ ու միտքտ հուփ տալն է…..ԼՏՊ-ն միայն ձեր ուղեղներն է հուփ տալիս??????…..
Քո հավի ուղեղով էլ Հայկը հուփ է տալիս???? Հեսա հանրահաքին ձեր բոլորին ԼՏՊ-ն հուփ կտա…..

24 11 2011
Երևանցի

Hayk (16:25:24) :
..այդ դու և քեզ նման ազգի ցուպիկներն են թուրք…..դու էլ իբր հայ ես, բայց թուրքի մոտոռով:

Հ.Գ. գոնե գիտես ցուպիկն ինչ է այ ՀԱԿ-ի ինֆուզորիա:

24 11 2011
ZARA

estexhen asum xhozi gloxh@ epeluz akandgner@ humen mnum da keze verabervum —————– sargis

24 11 2011
Hayk

Nathalie (16:37:10)
Տհասը ոչ միայն դուք եք, քանզի ոչ միայն դուք եք, ով չգիտի որ «ղարա» և «բաղ» թուրքերեն բառեր են:

24 11 2011
Hayk

Երևանցի (17:22:25)
Թուրքը պապերդ են, որ Արցախ բառը աղավաղել են: Ով իրեն համարում է ղարաբաղցի, թող գնա իր Ղարաբաղում հրամաններ արձակի: Իսկ արցախցիների ու Արցախի համար ես էլ արյուն կթափեմ, եթե դրա կարիքը լինի:

24 11 2011
Երևանցի

Hayk (17:54:49) :
….հազիվ մի խելոք բան ես որոշել անել, դու և ԼՏՊ-ի մյուս վկաները երկու հայտնի ղարաբաղցու համար արյուն կտաք:
Դու տհաս ես…դեմագոգ…. մի անգամ էլ կարդա մեծն լևոնի ճառերը հանրահավաքների ժամանակ, տես քանի անգամ է կրկնում քո ասած ղարաբաղ թուրքական բառը:
Ապուշ ես ապուշ….անուղղելի տառակեր սրիկա:…—————–:

25 11 2011
herates

հարգելի բլոգի մասնակիցներ.
ստիպված ենք միջամտել եւ կրկին զգուշացնել եւ խնդրել, որ ձեր քոմմենթներում լինեք կոռեկտ.

25 11 2011
Hayk

herates (01:41:09)
Հարգելի հեռատես,
Շնորհակալություն միջամտության համար:
Հուսով եմ՝ մյուսներն էլ կկարողանան ընկալել Ձեր միջամտության բովանդակությունը:

25 11 2011
-aram

մասնակցենք դրամահավաքին!յուրաքանչյուրս 10$ ել որ դնենք 100մլն կկազմի:գուցե կորուստներ լինում են, բայց միևնույնն է մի բան արվում է այն կարիքների, ռազմավարական կարևոր ուղղությունների համար:իսկ նրանք ովքեր հակառակն են քարոզում բալասան են դնում մեր թշնամիների պատռված հետույքին:

25 11 2011
Երևանցի

Թողնում են ես լևոնի վկաները կոռեկտ լինենք…..ում ասես համբերությունից կհանեն դրանք: Մի հատ հերթականությամբ կարդացեք, տեսեք իրենց անբարտավան բառերով ինչ են դարձրել այս բլոգը:

25 11 2011
VAHAN

երեվանցի, այ ախպերս, հերիք ա էլի, բա էդ տղեն արժի, որ հետը խելք դնես, վերջացրու, շատ էլ որ անունը Հայկ է.

25 11 2011
Rudik Hovsepyan

Ira anun@ Hayk chi amenashat@ haykolo a kam haykik. Inq@ shat hac u panir piti uti vor Hayk darna Vahan jan.

Erevanci jan vax@ hanrahavaq@ lineluya 2 tarva hanrahavaqneri pavtor@. Mec mec xosalu en bayc vochinch el chen anelu vorovhetev tenc en paymanavorvel serzhiki het. Aystexic hetevutyun vor bolorn el nuynn en kam asenq shun@ shan tat chi camum. Yete serzhik@ vatna apa ltpn krknaki vatna vor zhoxovrdi mec zangvacnerin manipulyacia arec isk hima mnacel en mi poqr zombineri zangvac. Xelaci mardik zhamanakin haskacan u dadarecrin mitingnerin masnakcel. Inchu zhamanakin tasnyak hazaravor mardik ein gnum mitingi isk hima mi 3-4 hazar?

25 11 2011
Hayk

Rudik Hovsepyan (12:52:30)
Լավ է՝ չասիր՝ Հայկոլա:
Մեռանք հացուպանիր ուտելով, Ռուդիկ ես, Ռուբիկ ես, թե Ռուբիկ-Կուբիկ ես:
Ազգովի սերնդեսերունդ միմյանց խորհուրդ ենք տալիս հացուպանիր ուտել խելք հավաքելու համար: Հազարամյա փորձը վերջապես երբևէ ցույց կտա՞, որ հերիք է հացուպանիր ուտելու վրա հույս դնել. հացուպանրով ու առհասարակ՝ ուտելով չեն խելք հավաքում:

25 11 2011
Hayk

VAHAN (09:06:21)
Ոչ էլ էրեխի անունը Վահան դնելով են Վահանին վասակաբարո դառնալու վտանգից «փրկում»: Քո անունը Տորիչելլի էլ դնեին, էլի նույն Վահան էիր մնալու՝ տեղ-տեղ «վասակոտ», տեղ-տեղ էլ՝ «յուսուֆոտ», ասենք: Ի՞նչ կլինի՞ որ: Չէ բայց լուրջ, ճիշտ ե՞մ կռահել: Դու դաշնակ ե՞ս:

25 11 2011
Hayk

Հարգելի հեռատես,

Նման մի ընդունված կետ կա վիճաբանության կուլտուրայում, առհասարակ: Բանավիճող մասնակիցների միջև արգելել ցանկացած անձնական վիրավորանք պարունակող, հարձակում կամ կրկնվող սադրանք պարունակող ու անձնավորող հաղորդագրություն: Դա ազատ խոսքին չի վնասում, ոչ էլ՝ մոդերացիայի գործն է բարդացնում: Հակառակը:

Օրինակ՝ այլ ֆորումներում, որոնք շատ ավելի երկար ժամանակ է, որ գոյություն ունեն ու որտեղ բազմազան դեբատներ են տեղի ունենում, փորձը ցույց է տալիս, որ երբ որևէ մասնակից սկսում է վիրավորանք պարունակող հաղորդագրություն տեղադրել՝ անձնավորելով որևէ այլ մասնակցի, դեբատ այդպես էլ տեղի չի ունենում, մինչդեռ ֆորումի իմաստն, ի սկզբանե, կայանում է նրանում, որպեսզի դեբատներ տեղի ունենան: Ոմանք շարունակում են փորձել էմոցիոնալ հարձակումների միջոցով սադրել որևէ մասնակցի շեղելով թեման՝ հիմնականում ինչ-որ շահ հետապնդելով: Դրանք հազվադեպ երեխաներ են կամ մանկամիտ չափահասներ (1), բայց հաճախ խոսքը գնում է «տրոլ» հասկացության մասին (internet troll) (2), իսկ երբեմն նաև՝ ֆորումի անձնակազմն ինքը (3):

1-ինի դեպքում շատ շուտ հոգնում են իրենք իրենց մանկամտությունից և լքում ֆորումը:

2-րդի դեպքում շարունակում են «տրոլությամբ» զբաղվել այնքան ժամանակ, մինչև մոդերացիան իրենց չի նկատում ու արգելափակում մուտքը ֆորում, կամ մինչև իրենք չեն սպառում որևէ թեմա: Ընդ որում՝ նման մի տարածված կարծիք կա՝ “don’t feed the troll”: Ասեմ, որ դա բացարձակ օգուտ չի տալիս. արդյունքում տուժում են նրանք, ում վերոհիշյալ որևէ տրոլ ամեն կերպ փորձում է խանգարել բանավիճել: Հակառակը՝ կերակրիր «տրոլ»-ին, բայց պարզապես այն «ուտեստ»-ով, որը նա չի սիրում: Դա, իհարկե, ես Ձեզ չեմ ասում. ինքս դրանով եմ զբաղված: Այս կայքում՝ այս և նախորդ թեմաներում, որոշ մասնակիցներ հենց «տրոլությամբ» էլ զբաղված են, ունեն հստակ նպատակ՝ հնարավորինս վարկաբեկել Լևոն Տեր-Պետրոսյանին, բոյկոտել Հայ ազգային կոնգրեսը, քարկոծել ցանկացածի, ով այդ կուսակցության համակիր է:

Եվ 3-րդ տեսակը, որը երբեմն 2-րդի գործունեությամբ է զբաղված, ինչը, հուսով եմ, այս կայքի անձնակազմն իրեն թույլ չէր տա: Երբեմն նման գործողություն կիրառվում է որևէ մասնակցի ֆորումից «վանելու» համար, բայց հիմնականում՝ տրաֆիկի և view-երի թվից կախված գովազդից գումարներ վաստակելու նպատակով: Չեմ մեղադրում որևէ մեկի: Պարզապես, առհասարակ՝ հնարավոր տարբերակներն եմ իմի բերում: Ոչ պակաս գումար կարելի է նաև նորմալ դեբատներ խթանելով էլ վաստակել:

Եթե 2-րդ տարբերակի մասին է խոսքը, ապա, կխնդրեի պարզապես փորձել արգելել ցանկացած անձնավորված վիրավորանք, եթե դժվար չէ:

Շնորհակալություն,

Հարգանքներով՝

Հայկ

25 11 2011
Հազարապետ

herates (01:41:09) :Սիմպատիայի խնթիր է ձեր մոտ թէ միամիտ է լինում. մնացած կոմենտներս ինչի ջնջեցիք:

25 11 2011
herates

Հազարապետին
Ջնջվում են միայն այն մեկնաբանությունները, որոնք պարունակում են ոչ պատշաճ բառեր: Եթե դուք տեսել եք մեկնաբանություններ, որոնք մենք բաց ենք թողել, խնդրում են մատնանշեք:

25 11 2011
herates

Հայկ
Կփորձենք ավելի զգոն լինել:

25 11 2011
Երևանցի

Ժողովուրդ ջան հասկացեք, և ճանապարհները փակելով, և Ազատության հրապարակի լույսը անջատելով, և ձևական հանրահավաք եկողներին նկարելով այս վարչախումբը ցանկանում է ՀԱԿ-ի, մասնավորապես ԼՏՊ-ի վարկանիշը բարձրացնել, իբր թէ վախենում են հանրահավաքից, կամ էլ չգիտեմ ինչ կարող է պատահի հանրահավաքին: Ասենք ճանապարհները փակ չլինեին, լույսերն էլ չհանգցնեին և այլն, ինչ էր փոխվելու??? Ոչինչ էլ չէր պատահի, ԼՏՊ-ն կրկին կկատարեր իր ազգանվեր գործը, մի քիչ վերլուծություններ կկատարեր և վերջ:
Իսկ ամենածիծաղելին Լևոն Զուրաբյանի հայտարարությունն եր……Ս.Ս-ի հրաժարականի մասին հռչակագիրը դրեց քվեարկության և հայտարարեց, որ այն ընդունվել է միաձայն: Համաշխարհային պրակտիկայում այսպիսի նախադեպեր չէն եղել, երբ ամբոխին առաջարկում են քվեարկել …….. և հետո էլ այդ ոնց են ձայները հաշվելու…….. AYO գոռացողների ձայների ուժնությունն են հիմք ընդունելու???? ասենք քանի դեցիբալանոց աղմուկ հանեց ժաղովուրդը????.Դե մերն ուրիշ է էլի :)))))))))))

25 11 2011
Երևանցի

Ժողովուրդ ջան եկեք առանց իրար վիրավորելու անալիզ անենք…Այս վերջին հանրահավաքից հետո, ԼՏՊ-ին սատարողների բանակը պետք է որ ավելի քչանա և խելքի գա վերջապես: Ինչ է ստացվում???? ԼՏՊ-ն երկխոսությունը դորդ ու բեշ արեց, արտահերթ ընտրությունները ջրեց, անժամկետ նստացույցի ժամանակը բաց թողեց և հիմա էլ ցանկանում է դաշինք կնքել ԲՀԿ-ի հետ??? Այսինքն միմիայն Գագիկ Ծառուկյանի հետ, քանի որ ԲՀԿ-ն գրպանային կուսակցություն է, որը ստեղծել է Ռ. Քոչարյանը և հիմա Գ.Ծառուկյանից բացի մնացած անդամները փուչիկ են: Իսկ օվ է Գագիկ Ծառուկյանը մենք բոլորս էլ գիտենք, ` ամենաագահ և դաժան օլիգարխը, որն ամենակտիվ մասնակցությունն է ունեցել այս վարչախմբի վերարտադրության համար, ամենամեծ օժանդակողներից է եղել վերջին ընտրությունների ընտրակեղծիքների ժամանակ, ներկա վարչախմբի պատժիչ մահակն է ….և այլ…և այլն , դե կարիք չկա ներկայացնելու օվ է Գ.Ծառուկյանը:
Կխնդրեի մեկնաբանեք , օվ ինչ է մտածում այս իրոք առտառոց դեպքի մասին և խոսքս ուղղում եմ Հայկին և մնացած ԼՏՊ-օվ հիացածներին գրել առանց հայհոյախառն արտահայտությունների:
Ամենազավեշտալին նա է , որ ՀՀԿ-ի ԲՀԿ-ի միջև կոնֆլիկտի հիմնական պատճառը նա է, որ ԲՀԿ-ն Քոչարյանամետ դրսևորումներ է ցույց տվել, այսինքն ԼՏՊ-ն հանուն ժողովրդի կարող է Քոչարյանի կուսակցության հետ միավորվի???? Կամ էլ կարող է վաղը ՀԱԿ-ը միավորման կոչ անի ՀՀԿ-ին??? ՀՀԿ և ԲՀԿ-ն երկուսն էլ նույն բան են:

25 11 2011
sargis

միակ ճիշտ բանը որ ԼՏՊ-Ը ասաց դա հայ ժողովրդին ուղղած մաղթանքն էր.

Առա՛ջ, դեպի անսերժ Հայաստան»։

28 11 2011
Vahan

erevanzin chist aragarkutune anum Hayatanum chka kusakzutun vor HAK-hamagorzakzi bolor@ sergi robi manglaviknernen.urems Hai azg@ petke satar kangni HAK-in paikar paikar avazakapetutian demmmmmm

28 11 2011
Երևանցի

Մի օր չստացվի այնպես, որ Սերժ Սարգսյանին պաշտոնանկ անելու համար Տեր-Պետրոսյանն առաջարկի համագործակցել Սերժ Սարգսյանի հետ A.K.

28 11 2011
Երևանցի

Լեւոն Տեր-Պետրոսյանը խճճվել է: Ամեն անգամ իրարամերժ կարծիքներ ենք լսում:)))))))))

28 11 2011
sargis

Nathalie (16:37:10
հարգելի Նատալի, իրոք որ դա հայկական անուն չէ..ղարա բաղ, նշանակում է սև այգի..թուրքերեն էլ գրվում է այսպես Qara Bağ

29 11 2011
Երևանցի

Vahan (18:24:07) :
Վահան լավ չէս հասկացել….մի ջեբի կուսակցություն էլ ՀԱԿ-ն է և պակաս չի կատարում ներկա վարչախմբի առաջադրանքները և ինչ??? մենք պետք է սատարենք ՀԱԿ-ին???

29 11 2011
Hayk

Թատերական էժան ներկայացում:

29 11 2011
mona liza

Հայկ քեզ ինչ պաշտոն են խոստացել,որ դոշ տված Լևոնին և լևոնականներին պաշտպանում ես:Հաստատ դու Լևոնի կառավարման ժամանակ տաքուկ տեղում ես եղել :Այ եթե Գյումրեցիների նման ապրեիր դոմիկում,ձմռանը սառեիր ցրտից:Հաց չունենայիր ուտելու նոր կխոսայիր:Ինչպես տեսնում ենք երկրաշարժից հետո Հայաստանը սահմանափակվում է Երևանով,մնացածը հետին պլանում են ամեն ինչով:Բոլորը մտածում են իրենց անկուշտ որկրը կշտացնելու մասին,թե քո Լևոնը,թե մնացածները:Կարծես դրանք դանայան տակառ լինեն:ինչքան տալիս ես էլի քիչ է:

29 11 2011
mona liza

Nathalie չէի պատկերացնում,որ կա մեկը,որ չիմանա Ղարաբաղ բառի ոչ հայկական լինելը:
ԱՄՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈԹԹԹԹԹԹԹԹԹԹԹ

29 11 2011
mona liza

ի միջի այլոց ԱՐՑԱԽ նշանակում է Արայի այգի

29 11 2011
Hayk

mona liza (13:04:49)
Ինձ ԱՄՆ նախագահի պաշտոնն են խոստացել:
Լևոնի կառավարման ժամանակ էլ հացի փռում եմ եղել: Այնպես որ հացի պակաս չեմ ունեցել: Եթե հաց չունենայի ուտելու, անհնար կլիներ գոյատևել:
Երկրաշարժն էլ Գյումրիով չի սահմանափակվում: Դեռ ավելին՝ դա կոչվում է «Սպիտակի երկրաշարժ»:

29 11 2011
Hayk

mona liza (13:07:51)
Ի միջի այլոց, Արցախի պաշտոնական կայքում կարող ես գտնել Սահմանադրությունը: Այն սկսվում է ահա այսպես՝ «Մենք՝ Արցախի ժողովուրդը…», ապա «Արցախ» բառը կրկնվում է ևս 4 անգամ, այսինքն՝ ընդամենը՝ 5 անգամ, իսկ Սահմանադրությունը կոչվում է Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության Սահմանադրություն, նախագահի պաշտոնական կայքում էլ նախագահն ինքը կոչվում է՝ «Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության նախագահ» և ամենաներքևում՝ «Արտաքին գործերի նախարարություն, Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետություն, Ստեփանակերտ»:

29 11 2011
Hayk

(էլ չխոսեմ Արցախի կամ, ինչպես իրենք են ասում՝ Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության գերբի մասին)

29 11 2011
Հազարապետ

Սրանից հեո խոսել ազգի մակարդակի մասին, ուղղակի ամոթ է:Մենք համեմատած մեր հարևանների, շատ խիստ տարբերվում էնք մեր անկապ գոռոզությամբ և մեծամտությամբ ,հարատեվելով դրա մեջ մենք մեզ էլ էնք խաբում մեր սերունդին էլ. սարքում մեր գլխին սպարապետներ ու գեներալներ, տալիս ենք մեր մատղաշ տղաներին սրանց ձեռքը ստանում հոգեկանը խաղտված մարդկանց ու սպասում ենք սերուդ.. դրանցից , պատկերացնում էք ինչ է լինելու մեր վերջը: Երանի մեկ ռումբ ընկնի մեր գլխին ազգովի կորչենք: Լուծում, չկա չենք կարող մեզ խաբել Աստված մեզ օգնական:

29 11 2011
Hayk

Հազարապետ (16:12:28)
Աստված քեզ չի օգնի:
Կօգնի միայն գրագիտությունն ու կրթված սերնդի դաստիարակումը:
Իմ համոզմամբ՝ միակ փրկությունն է տգիտությունից:

29 11 2011
Hayk

Իսկ գրագետ ու կրթված սերունդ կերտելու պատասխանատվությունը Արմեն Աշոտյանին վստահելը նույնն է, ինչ կոշկակարից կարդիովիրաբույժ փորձել ստանալը:

29 11 2011
Երևանցի

Ժողովուրդ հիշում եք թէ մի երեք տարի առաջ, երբ ԼՏՊ-ն ասեց , որ Մանվել Գրիգորյանը միանում է մեզ ինչ եղավ, միահամաուռ սկսեցին գոռալ`«Մա՜ն-վե՛լ, Մա՜ն-վե՛լ» «Մա՜ն-վե՛լ, Մա՜ն-վե՛լ»:
Աչքիս հիմա էլ պիտի գոռան `«Գա՜ -գիկ, Գա՜ – գիկ» «Գա՜ -գիկ, Գա՜ – գիկ»
Մի հարց էլ կուղղեի Նիկոլ Փաշինյանին, ` էն որ ասում էիր ` ոչ դոդացմանը, ոչ ռօբօտացմանը, ոչ սերժանտացմանը, ոչ դոդացման ասելով ում նկատի ունեիր:?????????

29 11 2011
Hayk

Երևանցի (18:33:45)
Նիկոլ Փաշինյանին ուղիղ հարց հղելու համար հարկավոր է նրա ներկայությունը: Չնայած՝ ես էլ իր փոխարեն կարող եմ պատասխանել: Դոդացման ասելով ոչ թե՝ «ում», այլ «ինչ» ի նկատի ուներ, քանզի «դոդացում» դա պրոցես է:

17 12 2011
sargis

17:20 | Դեկտեմբեր 16, 2011 | ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ Քր. գործ. ինչո՞ւ կուրացրին զինվորին

Դեկտեմբերի 14-ին ժամը 07.20-ի սահմաններում ԼՂՀ N զորամասի (Եղնիկներ) ճաշարանի պետը, ենթասպա Արմեն Լավրենտի Թովմասյանը իր հանձնարարությունը չկատարելու համար ձեռքի երկաթյա շղթայով հարվածել է շարքային զինծառայող Նարեկ Անդրանիկի Ավետիսյանի դեմքին եւ վնասել աչքը։ Սա պաշտոնական վարկածն է:

ՀՀ ՊՆ քննչական վարչության հասարակայնության հետ կապերի ավագ սպա Մերի Սարգսյանը «Ա1+»-ին տեղեկացրեց, որ դեպքի առիթով հարուցվել է քրեական գործ, կատարվում է նախաքննություն:

«Փաստի առթիվ ԼՂՀ Ստեփանակերտի ռազմական ոստիկանության բաժնի նախապատրաստած նյութերով ՀՀ ՊՆ քննչական ծառայության 3-րդ կայազորային քննչական բաժնում ՀՀ քր.օր-ի 375 հոդվածի առաջին մասով հարուցվել է քրեական գործ՝ պաշտոնի չարաշահում, իշխանազանցության հատկանիշներով հանցագործություն կատարելու համար»,-պարզաբանեց Մերի Սարգսյանը:

Էջմիածնից զորակոչված 18-ամյա Նարեկ Ավետիսյանի աջ աչքը երեկ հեռացրել են:

21 12 2011
sargis

Բա սա երկրի հեղինակությանը վնաս չէ՞

15 01 2012
Հազարապետ

Սարգիս բարև

17 01 2012
A.H.

Հարգելիներս, երկրի հեղինակությունը տվյալ երկրում ապրող ժողովրդի ձեռքում է… “Ժողովուրդն արժանի է իր իշխանություններին”

14 04 2012
Der

Vax es im joxovrdi cav@ tanem , es inch orn en dzez hascrel mi qani leshakerner, mi amboxj azg xamachikacrel en, aravotic irikun uxexi lvacumner en anum , asum enq “”hay enq hay enq, menq amenalavn enq”” to sxalvum enq, menq daje arabneri chap chkanq, vor 30 tari kzcrac pahecin, bayc 1 amsum saxi nan@ lacacrin, u da arec menak mi bar, QNDIMUTYUN@, isk mer “@ndimutyun@ “drel esor irara utum, ushqi ekeq, jesa miamit adrbejan@ kmtni erevan, u hastat imaceq en jamanakva krvox txeq@ el chen ga, tesan krveluc heto vonc gnahatvecin , el ur gan?

17 02 2013
լյովա մարտիրոսյան

քաղաքածիական կարճ պատերազմ կաշառակերների և օլիգարխների դեմ ,ֆրանսիայի 3օ- ամյա քաղաքածիական ջարդի փոխարեն:

17 02 2013
լյովա մարտիրոսյան

կամ դուրս շպրտել հայաստանից տեղական թուրքերին ,ախր դրանք յաթաղանի սրից պրծած հային ոնց չեն ափսոսում:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: