Ո՞րն է հայկական հեղափոխությունը

10 09 2011

 Հերթական անգամ ընդդիմությունը Ազատության հրապարակում հավաքվածներին տուն ուղարկեց։

Սակայն այս անգամ խոստացավ, որ այսուհետ ամեն ժամ հասունացնելու է «Հիմա»-ն։ Հայ ազգային կոնգրեսի առաջնորդ Լեւոն Պետրոսյանն էլ իր ելույթում ընդգծեց. «Սկսել ա»։

Ազատության հրապարակում ելույթ ունեցողները շեշտեցին՝ հեղափոխությունը հասունացել է։

Այն, որ հեղափոխությունը հասունացել է, գոնե Ազատության հրապարակ այսօր եկածների համար փաստ էր։ Նրանք վճռական գործողություններ ակնկալում էին ՀԱԿ լիդերներից ոչ միայն այսօր, այլեւ մեկ, նույնիսկ երկու տարի առաջ։

Նստացույց անելու պատրաստ զանգվածը հրապարակից հեռացավ հիասթափված։ Բայց սա չի նշանակում, որ չի գա հաջորդ՝ սեպտեմբերի 23-ի հանրահավաքին։ Պարզապես՝ ՀԱԿ-ից կտրուկ ու վճռական գործողության ակնկալիքը կրկին նվազեց։

Լեւոն Տեր-Պետրոսյանն այսօր հայտարարեց, թե. «Մեր նպատակը մնում է նույնը, այն է՝ անդադար զանգվածային միջոցառումների ճնշման տակ իշխանափոխության շուտափույթ իրականացումը եւ ավազակապետության ամբողջական կազմաքանդումը։

Մենք առաջնորդվում ենք ոչ թե կենաց-մահու պայքարի խելահեղ գաղափարով կամ «մահ կամ ազատություն» անպատասխանատու կարգախոսով, այլ ժողովրդի ու պետության առջեւ մեր պարտքը մինչեւ վերջ կատարելու եւ մեր նպատակին հասնելու բոլոր օրինական հնարավորություններն օգտագործելու սառը գիտակցությամբ»։

ՀԱԿ-ը խոստանում է հեղափոխություն։

Իշխանական կոալիցիայի ներկայացուցիչները դեռ չեն արձագանքել։

Բայց հաշվի առնելով ՀԱԿ-ի արտահերթ ընտրություններ անելու մտադրության վերաբեյալ իշխանության արձագանքը՝ կարելի է ակնկալել նույն պատասխանը. «Չի լինելու»։

ՀԱԿ-ում վստահ են, որ արտահերթ ընտրություններ հայտարարվելու են, եւ ոչ միայն…

Իսկ ի՞նչ եք մտածում Դուք։ Եվ ընդհանրապես՝ ո՞րն է հայկական հեղափոխության Ձեր տարբերակը եւ կա՞ արդյոք դրա անհրաժեշտությունը։


Actions

Information

278 responses

10 09 2011
IRINA

500000 mard septemberi 23 azatutan hraparakum da klini HAYKAKAN hexhapoxhutun haskazek divan kshoxhner—–

10 09 2011
Հազարապետ

ՈԻղղակի կցանկանաի ԼՏՊ ի թեման փակվեր,ու հավերժ մոռանայինք իրեն,և գար այն մարդը որը արժանիէ մեր ազգին:

10 09 2011
Gor

es mek@ chdimacav,hajord@ ova?.

10 09 2011
Artavazd

Irina 500 000 zombi ltp-n erbeq chi havaqi. Hay azgn uni bavakanin shat zombiner(voroncic mek@ du es) bayc dranc tiv@ 4000-i mot e. Mi 1000 hogi el naxkin ltp-akan pashtonyaner en voronq hima sovac u kataxac spasum en vor gan ishxanutyan sakayn da erbeq texi chi unena.

10 09 2011
Guest -1010

verju, el et 500000 mardun el amen gnov k hangstacnen @ndimutyunn marti 1 pes kancni k gna darn hetevanqerov joxovrdu hamar ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

10 09 2011
Gagik

Haykakan hexapoxutyan tarberak@ esh mi satki garun kga tarberakna, indz misht hetaqrqruma inch ogut pti unenan artahert @ntrutyunner@ ete nuyn kerp cinikabar pti kexcven.
joxvurd@ pti haskana mi ban hexapoxutyun@ kam qaxaqaciakan anhnazandutyun@ da anorianakan chi mi parz patcharov hayastanum sahmanadrakan karg@ arden tapalvaca, erb qocharyan@ anorinakan kerpov sahmanadrutyan xaxtmamb darcav naxagah, erb texi unecav hogtemberi 27-@, erb petrvari 19-in kexcvan @ntrutyunner@, erb marti 1 sahmanadrutyan kopit xaxtmamb banak@ mtav Erevani poxocner u texi unecav ishxanutyan zavtum banaki kirarmamab, aysinqn joxovrdi cankacac gorcoxutyun nuynisk amena ktruk anhnazandutyan u hexapoxutyan tesqov da ornakane qani vor mitvace linelu sahmanadrakan kargi verkangnman ayl voch te tapalman, sahmana drakan karg@ tapalelen Qocharyann u Serj mi xumb hancagorc ologarxneri ev banaki mijocov.
Isk xaxax cuycerov porcel hasnel mi bani en erkrum vordex sahmanadrakan karg chka vordex ishxanutyan xekin hancagorcneren u miak lezun vor haskanumen uji lezun da uxxaki cnorqe ev jamanak vatnelu mi dzev.
Joxovurd@ uni iravunq cankacac gorcoxutyun cavalelu ays ishxanutyunneri dem qani vor sranq legitim chen ev handisanumen razmakan xuntayi mi taratesak, isk te inch kasen rusner@ u evropaciq hexapoxutyunic heto dra masin kareliya chanhangstanal dranc het mishtel kareliya paymanavorvel qani vor evropan mishtel tqaca unece mardu iravunqneri vra ogtagorcelov et zut ir shaheri hamar.
Andzamb es artahert @Ntrutyunnerum harci lucum chem tesnem qani vor krkin kkexcven ete hrashqov texi unenan u nuyn kotrac tashtakna linelu,ichqamel cavaliya haskanalu bayc joxovrdi koxmic uji gorcacman scenar@ chini aylntranq, ev ete mi or Levon@ hrashagorcutyamb chhasav ishxanapoxutyamb es hamozvacem vor chi hasnelu, texi e unenalu amena vat@ 2013 naxagahakan u hertakan angam kexcvac @ntrutyunneric het joxovurd@ jardeluye amen inch ir chanaparin sksac levonic avartac serjikov.

10 09 2011
mer yerkir

inch piti mtacenk wor worosh mardik irents andznakan chaheri hamar kam wano siradexyani weradarnalu hamar yerkire tanum en kortanman baic husov eng wor mer ishxanutiunnere hargarjzan Serj Sarkisyani glxavorutiamb da tuel chen ta baic shat apsos wor mer joxovurdi mek mase da chi haskanum te ovger en kangnac mitingi bemahartakin astwat pahapan mer yerkrin.

10 09 2011
Sargis

Կարինա, ձեր նման հիմարների կարիքն անգամ աստվածներն ունեն, այնպես որ շարուրնակեք նույ ուժգնությամբ միևնույն է դու և քո նմանները ոչինչ չեն կարող պոխել;դուք ապրում եք ձեր մտածելակերպին համապատասխան երկրում.

10 09 2011
Ռազմիկ

1996 թվականի սեպտեմբերի 26-ն է հեղափոխությունը, երբ ժողովուրդը ատելի և այլանդակ ռեժիմը ու նրա պատագլուխներին ի դեմս ԼՏՊ կոչված վերածեց քաղաքական դիակի` ԸՆԴՄԻՇՏ ԵՎ ՀԱՎԻՏՅԱՆՍ ՀԱՎԻՏԵՆԻՑ: Ար-անացնելով ԼՏՊական ՀՀՇներին ՀԱՆԴԻՍԱՎՈՐ ՔՈԹԱԿԻ:
ԼՏՊ-ական կլանը որքան էլ փորձի վերակենդանանալ, նա վաղուց արդեն ինչ ՄԵՌԱԾ Է ՈՒ ՓՏԵԼ Է, իսկ հավաքելով պաշտոնազուրկ նախկին կաշառակեր ու անտաշ ՀՀՇների ու նրանց ընտանիքների անդամներին, աբիժնիկներին ու նրանց միջոցով փորձել վերակենդանանալ, դա նույնն է ինչԿԱՆԱԼԻԶԱՑԻԱՅԻ ՋՈՐԸ ՀԱՄԱՐԵԼ ԱՆՄԱՀԱԿԱՆ ՋՈՒՐ: Իմ և իմ նման միլիոնավոր ՀՀ հասրակ քաղաքացիների մետ ԼՏՊ-ն ու նրա միտինգավորները զվանքից ու ատելությունից բացի այլ ձգացմունք չեն առաջացնում` ինչ էլ որ ասելու լինեն:

11 09 2011
Samvel Jeshmaridian, PhD

Sireli Barekamner,
Three years ago, a new type of revolution has started in Armenia. This
revolution is quite different from all other previous revolutions of this tortured world. I can give a name to that revolution — Jesus-libertanian revolution. It is the case and/or the situation when each person is ready to give his/her wealth, health, happiness, and life to another one and/or for the sake of another one.
Kecce haykakan heghapokhutyuny!
Kecce hayoc ynddimutyuny!

11 09 2011
Ashot

Պայքարել մինչև վերջ կհասնենք ամեն ինչի, պետք է հավաքվենք ազգովի ոչ ասենք, օլիգարխներին, և էս իշխանությանը լինի ուժով թե հանգիստ:

11 09 2011
vahe

Nayelov hamahavaqi nerkannerin , chi nkatvum aysorva ashkhatogh yev steghtsogh , seghanin hats dnogh massan , ayl mi khumb toshakaru qaghaqatsiner, voronq sovor en yeghel sovetakan dzriyakerutyan. Bayts ardyoq Levonner karogh en tapvats jure’ yet beren ?

11 09 2011
IRINA

ketze mez Hay ketze TER PETROSYAN :haxhtanak haxhtanak haxhtanak

12 09 2011
Shoushanik Manoukian

Hazarapet es, kezanitc laveh chka, davay are! ! ! ! ! ! !

12 09 2011
Gourgen [ nkarich, kinematografist]

miak irakan hzor havat nershnchogh ehndimadir oujh handisatcogh HAK-n e, nra imastoun ou znkashar aragnord aragin azgehntir naghakahn e: kga jamanak ev patmoutiunn ir xoskeh kasi aid hazvagut anhatakanoutian, Mezhagouyn Haye angnahately zharayoutyounery masin: da linelou e mer patmoutyan voskedaria egeritc mekeh:

12 09 2011
Mamikon

shutov shat shutov hazarapet@ razmik@ sargis@ aistexh kgovabanen HAK-in es dranum hamozvatzem …—–

12 09 2011
ZARA

Levon Mez Hay Levon arachnord “”””””HAXHTANAK HAXHTANAK HAXHTANAK

12 09 2011
մասնագետ

ՀԱՅ կինը իր երեխաներին խեղդամահ է արել խեղճ ժողովուդ ոչ տեր ունի ոչ տիրական հհշակաները գովերգում են մի անիծյալի որը մեր տնտեսությունը թալանեց էստաֆետը տվեց ռոբերտին որի կիսատ պռատը շարունակում է էս նեկայիս վարչակազմը էս երեքն էլ մի հորից մի մորից են ԺՈՂՈՎՈՒՐԴ ԽԵԼՔԻ ԱՐԻ

12 09 2011
Հազարապետ

Այդքան զինվոր սպանվեցին, ԼՏՊ ի միտինգում շատ ուրախ պարումեին ուրախանում, որ այս տականք ղեկավարները շարնակեն իրենց սեվ գործը, դուքել ինձ ձեռեք առնում բանակում տղա ունեմ:

12 09 2011
Հազարապետ

ինչու է իմ անունը Հազարապետ, իմ նման հազար հոգի լինեն այստեղի թուրքերի և ջհուդների գլուխը կջարդեի:

12 09 2011
մասնագետ

Ամեն անգամ Հայաստանի կանալները որ միացնում եմ համարյա բոլորը էլ համերգներ … .մրցույթներ . որախանում ես անկախ քեզանից .բայց էտ արտաքինից .իսկ սկսում ես էջերը կարդալ տեսնում էս ժողովուրդը արյուն է միզում սոված ծարավ պարտքերի մեջ ում զանգում ես փող է ուզում բայց չէ որ ՄԵՆք էս չէինք ուզում – լտպ – դու մեզ ուրիշ բան էիր խոստանում դու իմ կյանքից 20 տարին Գողացար փողը գլուխը քարը դու իմ կյանքն ես գողացել էտ թուրքի ճուտեր հետ 24 տարվա աշխատանքս 4կգ պեսոկի հետ վաուչեր անունով քո վրա շա տ մեծ անեծք կա

13 09 2011
Shoushanik

Masnaget!!!! chgitem te dou inch masnaget es, baytc yes hamozvatch em, vor dou KAP chounes hay azgi het,erevie hayotc lezoun lav chgites: yes da asoum em,vorovhetev yete kartalou karoghoutiun unenaier,khaskanair Levon Ter Petrosianie yelouytnereh: Dou naxh karta nra grkereh, hodvachnereh, JHANACHER, , vorich heto karogh es kartchik haytnel: hagord angam chxoses HHSH-i masin aytpes lktie,Dou nman es vishap,,ko magartagien hamapatasxanogh martasban, hayaker roboien[kocharyanien]:Imachir ev ehndounir im mayrakan xoskeh……yes aprel em aid jhamanagashehrganoum,misht hpartatcel em,vor Levon Ter Petrosyanie nman aragnort enk ounetcel, ev petk e kez asem HHSH-n er, vor karoghatcav hogher [ARTCAZ] veradartcnel,mi moratcer vor artcaxIE paterazmoum yes kortcrel em shat azniv HHSH-akaner,baritc boun imastov gerazantc ehnkerner: Mek ehnd misht imatcier HHSH-i andam robert kocharyaneh,serjhiek sargsyaneh,shat ourish komkousietc top-tpouk partiakannereh havakvetcien ev mtan hhsh,ou keghtotetcien mer azniv ou makour sharjhoumeh: Dran avelatcan roboie ou serjhiekie gogh, avazak,narkaman ehnkerneren: vorich heto irentc nman mi katoghikos nshanaketcien: de arie ou mi xelagarvie im xeghtjh hay jhoghovourt: hey do masnaget, ou ko nmanereh ekel ek hayastan ev ouzoum ek keghtotel mer azniv ou xelatcie arajnortnerien,[Levon Ter Petrosyanin,Ohan Durianin,mer joghovehrtie ayn masin, voronk hay azgain gongresie het en, chareh miesht partvoum e: petk e asem, vor vazgen manoukianie, dholie, dashnaknerie liedernerie[marouxian hovanesian,nra hayreh,ev ayln: djhbaxtabar shat ayd davatjhannereh: MENK HAXTEL ENK AYN JHAMANAK, HAXTELOU ENK NAEV AYS ANGAM:

13 09 2011
Shoushanik

neroghoutiun em xndroum vereh grvatch iem pokrik sxalie hamar: krknoum em ayn, vor haskanalie lienie:[Levon Ter Petrosianeh,Ohan Durianeh,mer jhoghovrdie ayn hatvatceh,voronk agaktgoum en hay azgaien gongresen, haghtelou en,vorovhetev azniv en ou ghshmarit: Isk mer azgeh oune bazmatiev davaganner ou pnakalezner: ays sharkin en patkanou Vazgen Manoukianeh,dholeh [amenametc komounist pnakalezeh],dashnaktcakanner ` Marouxianeh,Hovanesineh,nra hayreh,Roustamianeh, Robon, Serjhikeh, azgayien jhoghovietc voroshnereh,ev ayln ev ayln………………yes hamozbatc em vor satananereh ie vergo partvelou en,ou patjhvelou:

13 09 2011
Gevorg

Baci levon goraluc erbevice mtacel eq inchu levon? Mekn u mekd harcis patasxaneq inchu levon?

13 09 2011
մասնագետ

Արջը 7 երգ գիտի 7–ն էլ տանձի մասին նույնն էլ լեվոնականները ոչ մի տարբերություն եվհովական թե լեվոնական երկուսն էլ հավաքներ են կազմակերպում ԺՈՂՈՎՐԴԻՆ դրախտային կյանք խոստանում սուտ խոսալու համար ում են դատել. որ լեզվի տակ ոսկոռ չկա հո– մասնագիտությամբ ՇԻՆԱՐԱՐ եմ ՄԵՐ ԱԶԳԻ համար շենքեր եմ սարքել Ծիծեռնակի նման ոչ –թե ուրիշի ՇԵՆ տունն եմ քանդել տղամարդկանց ռուսաստանում սարքրել գոստարբայտեր .իսկ կանանց եգիպտոսում ու անտալիա լրբեր որ իրենց երեխաները չսովեն – սա էլ ի պատասխան են վերեվի տողերի հեղինակին լտպ–ի հրահանգիչին ուսմունքի գովաբանողին – փարոսի նախկին անդամին –բա ոնց 60–ը անց մարդ եմ կյանքիցս 20տարին գողացել է այ աղջիկ գովաբանեմ ասա

13 09 2011
13 09 2011
Հազարապետ

մասնագետ (12:45:31) ջան սրանց ինչ ուզում էս ասա մեկա իրանց էշը կապրոնիցա , իրենց տարիքն էլ չի հերիքում, որ իմանան ինչեն գրում, բայց սրանց վերջը գալու է այս մարդակեր ղեկավարների հետ, ու մենք ետենք վերցնելու մեր կորցրաց տարիները:

13 09 2011
մասնագետ

Հազարապետին –Ես շատ ուրախ եմ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ արդեն ճիշտ և անկողմնակալ մտածողները շատացել են ողղակի վատը այն է որ ՄԵՐ ԱԶԳԻՆ ջեբերը կարած եվ կրթված լիդեր առայժմ չունի իսկ ետ թուրքի տղեքից լավ սպասելիքներ չկան .իսկ դա մեզ դա բերելու է նոր էմիգրացիաների Հայաստանը դատարկվում է իսկ հեչ մեկի տանձին պեեք չէ

13 09 2011
Քաղաքացի

՚՚Ողբմ զՔեզ Հայոց աշխարհ՚՚ եթե այս է քննարկումը։

14 09 2011
Sargis

Shoushanik
http://www.lexilogos.com/clavier/hayeren.htm….<

Տիկին Շուշանիկ որպեսզի ձեր գրածը ավելի պարզ լինի.խնդրում եմ, մտեք գօօգլ-կայք պատճենահանեք վերևում նշված…(ՀՏՏՊ լեքսիլօգօս քօմ / կլավիե/հայերեն հտմ)և կարող եք այսուհետ գրել հայերեն.թե չե շատ անհասկանալի է և տարօրինակ.

14 09 2011
մասնագետ

ԱՅ սաքո էտ հհշ–ի ագիտատորին կամ ավելի ճիշտ պրովակատորին կողքից բզող ա պետք ու դզող բայց դա տիկին չէ այլ օրիորդ թէ չէ նորնալ քաղաքական մակարդակ կունենար

14 09 2011
Հազարապետ

Մեկ հատ լավ հոգեբան մասնագետի հարցրեք, թէ Լևվոնը իր ձեռքերով որ բարձրացնում է վերև ինչ է նշնակում, նա անարգում, ձեռք է առնում մեր ժողովրդին, հիշում էք տարիներ առաջ Սադոյանին ինչ ասաց մուշտուկը բերանին դրած գոռոզ, դուք ով էք ես ձեզ չեմ ճանանչում, որ իրար հետ նեղությունեին քաշել, վաղը հենց այս ժողովրդի հետ նույն է անելու այդ ջհուդը, ներկայիս իշխանության պապան և ասիչը: ամոթ մեր ազգին ովքեր իրեն հետեվիցեն գնում հազար ամոթ:

15 09 2011
Sargis

դրանց ցավոտ չեն բզել կամ բզում.. այ որ մի քիչ ցավոտ լինի այն ժամանակ կզգան ԼեվոնՆ ով է

15 09 2011
Ռազմիկ

Նփաշինյանը չի կարող լինել ՀՀ քաղաքացիների շահերի պաշտպան, նա իրենից ներկայացնում է ՀՀՇների ճամբարը և սպասարկում ԼՏՊական կլանին: Իսկ Հայաստանի համար ԼՏՊական կլանից ավելի վտանգավոր բան չկա: ՈՒ նփաշինյանի կողմից ազնվության և արդարության մասին դատողություններն իրենց իմաստով մեղմ ասած շատ տհաճ են:
Ես որպես ՀՀ հասարակ քաղաքացի բացարձակ դեմ եմ, որ իմ շահերից խոսի ԼՏՊական կլան սպասավոր նփաշինյանը և նրա նման մնացած ՀՀՇները: Վստահ եմ, որ այս պահանջն ունեն ՀՀ հասարակ քաղաքացիների ճնշող մեծանասնությունը:

16 09 2011
David

Levon mez Hay Levon arachnord …………..

16 09 2011
Starik

Inch hexapoxutyun eq spasum? aryunot? zoherov, vor nor temaner unenaq xosel, bambaselu? Hexapoxutyun arajin hertin mardkan mej e petq!!!! LTP-n arec mi hiasqanch ban, dastiarakec, ver hanec, achecrec mi xumb aktiv qaxaqaciner, ayd tvum eritasardner, ed process@ hetadardz chuni!!! Im miak huys@ ayd qaxaqacinern en, voronq payqaum en HANUN mardu iravunqneri, HANUN hayi hamar arjanapativ kyanqi!!!! Hexapoxutyunn amen or e linum, parz baneric minchev bard… poxoc@ chisht ancneluc, minchev mardaspanneri patjum u legitim @ntrutyunner… Ay ed qaxaqacinern ayso kpayqaren hanun ardar @ntrutyunneri…. LTP-i kam HAK-i galov hexapoxutyun@ chi avartvelu, ayn petq e sharunakvi, ayn der shat gorc uni anelu…. LTP-n kga noric ishxanutyan, te voch, bayc nra anun@ erkrord angam kgrvi Hayoc patmutyan mej voske tarerov!!! LTP-n ir araqelutyan mi karevor masn arel e…. isk ete uzum eq konkret u mec popoxutyunner, da el e hnaravor, bayc da el LTP-n chi anelu, da hnaravor e miayn ete anenq menq, blors, bayc hamaxmbvac!!! Zombinerov u “normalnerov”, bolorov, ovqer mtahogvac en hay azgi goyutyamb…Es chgitem esqanic heto zombi em, te che, bayc naxord @ntrutyunnerum dzayns tvel em LTP-in, ete hima el linen @ntrutyunner eli ktam, vorovhetev derevs ayl@ntranq chem tesnum, bayc zgum em, vor menq chisht chanaparhin enq ev ayl@ntranq@ hasunanalu e!!!!

16 09 2011
Vardan

Haykakan hexapoxutyun@ ena vor zombiner@ iranc miachqani arajnordi hetevic Yerevani poxocnerum kalcevoy frum en. Frum en, frum en u vochmi ban chi poxvum. Heto el gorum en “haxtelu enq” kam “arden haxtel enq”.

De ari vardapet u mi xelagarvi…

16 09 2011
Արման

Այս երկիրը պետք է ձեռփազատվի 10 հոգուց.1-Լևոն տ.պ2-Սերժ ս.3-Ռոբերտ ք.4-Մանվել գ.5-Գագիկ Ջ.6-Սամվել ա.7-Ռուբեն հ. 8-Գագիկ բ.9-Հովիկ ա.10-Վարդան ղ.-ից:

16 09 2011
մասնագետ

ՀԱՄԱՄԻՏ եմ100%Արմանի հետ

17 09 2011
sargis

Starik

Սթարիկ, եթե ԼՏՊ-Ն ժողովրդին սովորեցնում է անցումն անցնելու ճիշտ ձևը ուրեմն ներկայիս ղեկավարությունը մեր ազգին արժանի է.հետո շատ ճիշտ ես նկատել որ ԼՏՊՆ-իր առաքելությունը լավ կատարեց 1.500000 մարդու շատ հոյակապ ձևով երկրից լարեց,բա դա լավ առաքելություն չի? նա վաճառեց ամբողջ հարստությունը երկրի ոսկին ու գործարաններն ու տրամվի գծերն ու պղինձ ու այնքան կարող եմ նշել որ կհոգնես կարդալով, էլ չեմ ասում թե որքան խելացի մարդկանց գլուխ կերան հիմա էլ սերժիկի նվագի տակ է պարում.ես չեմ ասում որ նա խելք չունի,համենայն դեպս նա ղեկավարել չկարողացավ և չի էլ կարողանա,նա ոնց կարա հանկարաց Սերժին դեմ դուրս գա,նա Վանոին ուՎազգենին չեր կարողանում դէմ դուիրս գար ինչ մնաց ղարաբաղցուն,

17 09 2011
SVETLANA

Hayastan erkir@ kandel u kandumen srank …VAHAN=ROB=SERQ=KIRO=HRAND=sranziz petke anhapahx azatvel shuttt.

17 09 2011
Artur

Yete Levon@ azniv e tor masnakci ankautyan tonakatrutyan@, ayl vo4 te taqnvi ir sombiacac masayi hetevum:
Na lav el hasknum e vor arhamarhvac ejorovrdi kormic:

18 09 2011
Sargis

«Նուբարաշեն» քրեակատարողական հիմնարկում հանկարծամահ է եղել դատապարտյալ Վաչագան Գափոյանը, ով, ըստ մամուլի տեղեկությունների, պատրաստվում էր հացադուլ հայտարարել՝ կարելով բերանը։ Նա Դժգոհում էր, որ լինելով 2-րդ կարգի հաշմանդամ, սխալ դատավճռի հետևանքով արդեն 2 տարի գտնվում է ճաղերի ետևում։

«Ցավոք, նա գիշերը քնել է ու չի արթնացել»,- թերթ.ամ-ին ասաց Արդարադատության նախարարության Քրեակատարողական վարչության հանրային կապերի բաժնի պետ Գոռ Ղլեչյանը՝ նշելով, որ դատապարտյալը սրտի հետ կապված խնդիրներ ուներ։
«Մնացածը կպարզվի դիահերձումից հետո»,-..
… բա մարդուն առանց բուժօգնության կթողնեն?դուք ել ուզում եք ԼՏՊ-ընտրեք նա Սերժից պակաս դիկտատոր չի, մի անգամ նա արդեն ապացուցել է թե ինքն ով. է.. հիմա էլ նորից դուրս է եկել ասպարեզ ինքն էլ չգիտի թե ինչ է ուզում.. մեծն ջիվանին լավ խոսքեր ունի..անմիտ ճնճղուկը բազեի ճանկից ուզում է որս խլել խելքին աշեցեք, կարծես ձանձրացել է գլխից ու գանգից պատերազմ է մղում խելքին աշեցեք..դե որ այդքան ազգի մասին մտածող է ինչու նման լուրջ խնդիրներով չի զբաղվում. թե? կասեք դա լուրջ խնդիր չէ ..հանդումը լիքը քամի կա գնացեք քամի բռնեք ոչ թե ԼՏՊ-Ի պոչը.

18 09 2011
Ashot

իսկ ով պիտի մնա էստեղ ???????????

19 09 2011
SOS

23 september bolor nran ovker uzumen irenz erexhaner@ apren azat ankaxh Hayastanum urems depi AZATUTIAN HRAPARAK——-HAXHTANAK HAXHTANAK

19 09 2011
Sargis

SOS
ախր ԼՏՊ-Ն նույն դիկտատորն էտ ոնց ես պատկերացնում քո ազատ ապրելը.ինչքան կարելի է ասել որ ԼՏՊ-Ն միշտ ել չարիք է երկրի գլխին.մի թե չեք տեսնում որ նա ինչ որ անում է (չնայած ոչինչ ել չի անում) ի վնաս ձեզ է անում..մի հին ասացվացք կա.. շունը շան թաթ չի ծամում.ում ուզում եք թող լինի նախագահ բայց ոչ ԼՏՊ-Ն ոչ Սերժը ոչ Ռոբը էտ կլանից ոչ մեկը դրանք բոլորն ել չարիք են..

19 09 2011
Հազարապետ

SOS (00:52:59) ամսի 23 ին ես գնալու եմ, բայց երկու հատ քարեմ տանելու հետս, մեկը Լ Տ Պ ի համար մյուսը SOS ի համար, եթե ասեց բարի գիշեր երկուսիտել քարով խփելու եմ:

20 09 2011
ANI

ՍԱՐԳԻՍ, ինչպես տեսնում եմ, դուք հույս ունեք, թե մի օր, եթե սրանք չլինեն, Հայաստանը լավ նախագահ կունենա. ՈՒշքի եկեք, եղբայր,լավ նախագահի գալուն սպասելը նույնն է, ինչ ռուսաց թագավորին նամակ գրելը.Բայց և , այո, Հայաստանին նոր մարդ է պետք, հարկավոր է դուրս գալ եռանկյունուց.

20 09 2011
Ashot

փոռցաց թանը, անփոռց մացունի հետ չեն փոխի: ինչեկ ուզւմ մենակ խոսում եք գոնե մեկ անգամ գնացել եք հանրահավաքի ??

21 09 2011
Sargis

հենց պարզապես ետ թանը արդեն վաղուց փորձած է դրա համար ել ասում եմ, որ մի սարի հովիվ նստի ղեկավար ավելի լավ կլինի քան էտ սրիկաները.դրանց հարկավոր է պատԺել խստագույնս, անուններ չեմ նշում ոորվհետև թե նախկի թե ներկայիս ղեկավարները դրան արժանի են.

21 09 2011
GURGEN

20 tari ,hanrahavaq e ,heto?. Bolor mardik @nchaqaxt en , u sranich
elnelow bolor pashtonjaner@ petq e verahskven . herosner el nujn
pes . ZOXOVURD@ VOCHIC CHI VOROSHUM MICHEV ORS , BAJC KGA
OR@ VOR KVOROSHI , ICHPES MISHD . ZOXOVURD@ ANKASHAR PETQ E LINI NAXAGAHI HARCUM ,U VOCH MIAJN. INCH MEQ CHNQ NKATUM . MAXARICHNER , KASHARQNER ,HAMATARAC ESAKENTRO –
NUTJUN E TIRUM . MEK@ BOLORI ,BOLOR@ MEKI HAMAR@ CI NKATVUM .ASEQ PAJMANAVORVEN HAMATARAC , @NTRUTJUNNERI
OR@ DURS CHGAN TNERIC , CHGNAN @NTRAMASER . ES ICH ES ASUM? ,BA SHOBLIKNER@ VOCH CHGNAH U SIRELI CHXAXAN ANGET-
TGETNNERIN , HXPACHAC ZOXOVRDI HASHVIN ,MECHAQSAKNERI
ARDEV . IPREV STRUKNER VOXORMELI .

21 09 2011
GURGEN

TQEQ METHAQSAKNERI VRA ,ARDARUTJUN . VOCH TE DRAM ,KAM
MI AJL HATUCUM ,ERB VOR MOTENUM E @NTRUTJUNNER@, AJL ARDARUTJUN , MIAJN ADARUTJUN .ARDARUTJUN GORTOV PAHANDEQ PR. SERZ S. , EV AJN MJUS ERKUSIC . HERIQ BABRBAREN
GEXECIK THARER ,DATARK HRETOREN ZOXOVRDI ARDEV AJSTEX
AJTEX , XABEN , MI HUJSICH TANEN MJUS HUJS@.HSTAKUTJUN E PETQ PAHANDEL ,1. KARAVARUTJUN@ ARAC OLGARXNERI, 2. VERD
MENASHNORNERIN. SRAQ QAJQAJUM U KRTUM EN HAJ ZOXOVRDIN ,
AJSPES MEXMASACH.

21 09 2011
Sargis

GURGEN (01:49:25) :

TQEQ ( METHAQSAKNERI )..

խնդրում եմ բացատրեք այս բառի իմաստը շատ անհասկանալի է և տարօրինակ.

21 09 2011
Larissa

Shnorhavorumem ankaxhutian 20 taredarz@ Hay Azgin ketze Ter Petrosyan ketze azat ankaxh Hayastan@ ……….

21 09 2011
GURGEN

tqeq methaqsakneri vra- plivat na tolstosum.

22 09 2011
Sargis

ANI (13

Ա ՆԻ ջան. ուզում է նորը գա, թե հինը մնա, միևնույնն է, քանի դեռ հայաստանում օրենք չի գործում.նույն թալանն ու անօրինականությունները շարունակվելու են..այնպես որ ես երբեք էլ հույս չեմ փայփայել.

22 09 2011
մասնագետ

էշ–էշ ու լոպպազ խոսելու վարպետ եք Ատոմկայանը ու գազամուղը ու շատ ու շատ բաներ ծախեցիք սրա ու նրա վրա վաղը չե մյուս օրը աստված ոչ անի էտ մյուսներն էլ որ էտ բոլորը ծախեն թուրքի վրա մեր ժողովրդի վիճակը ոնց է լինելու հերիք չէ կուտ տաք բայց ձեր ախպեր ռոբերտը լրիվիտ անցավ– մռայլ ռոբերտն է հեռատես բոլոր գործերն անում անտես մեծ գործերով նա տարված .փոքր գործերն անում անտես –– այ գնացեք ռոբին կրակ տվեք սպանեք որ դառնա սխալների ուղղում թէ չե միտինգ հա միտինգ հո ամբողջ կյանքներս քո համար միտինգ չենք անելու բա ոնց

22 09 2011
SOS

hazarapet et karer@ pahi vor dgardes ko paragluxh dashnakneri glxhin dranum es hamozvazem du da kanes shat shutov.

23 09 2011
Vardan

Bolors depi azatutyan hraparak! Master zombyn kanchum e!

23 09 2011
Sargis

Վարդան դա ազատության հրապարկ չէ,այլ տանջանքների ու տառապանքնէրի հրապարակը.այդտեղից սկսվեց պատերազմն ու մեղմ ասած արտագաղթը դրա ավելի ճիշտ անունն է բռնապետերի հրապարակ կամ արյունոտ հրապարակ……

24 09 2011
Հազարապետ

SOS (22:53:29) Ախպեր ես դաշնակ չեմ, բայց տեսնումեմ դուք ավելի վտանգավոր էք քան դաշնակները. ու ամոթել չեք անում ժողովուրդին խափումեք:

24 09 2011
Avo

Էլի բոլորին տուն ուղարկեց?

24 09 2011
Հազարապետ

Հա մոռացա ասեմ հավաքի վերջում լավել պարում եին:Ես արդեն անհարմարեմ զգում իմ ազգին ձեռք առնեմ,բայց որքան կարելի է այդքան էշ լինել հավատալ ԼՏՊ ին, դրա համարել այս վիճակում էնք, հիմա ես կասկածումեմ մեր ազգի մաքուր Հայ լինելու վրա , ………………………….

24 09 2011
ANI

ՀԱԶԱՐԱՊԵՏ, երկու քար առած գնացիր ? հանրահավաքի.

24 09 2011
Ashot

պաըքառելու համար կամք է պետք, իսկ կամքը ցույց տալու համար միասնություն ցույց տվեք ցեր միասնությունը և կհասնեք ամեն ինչի

24 09 2011
Samvel

ete Hazarapeti Sargisi nman Haier kan mer mech inch miasnutian masin karelie xhosel ..

25 09 2011
Հազարապետ

ANI ջան միշտել մասնակցումեմ ու զարմանում մեր ազգի վրա ,որովհետև շատ համփերատար [լոխ] ազգենք, իսկ քարերը զուտ խոսքի նպատակեր:

25 09 2011
Susana

Levon mez Hay Levon arachnord.es indz het septemberi 30 hanrahavakin kberem im bolor @nkeruhinerin ………

25 09 2011
Ashot

պետք է բոլորս կանգնենք ոչն ասենք ու թե խոսենք ու բան չանենք իսկ ինչ մնումա միուսնեռին ետ իրենց կարծիքնա տոխ չգան ազգի մեծամասնությունը հոգնել է իրենցից ես անարդարությունից

25 09 2011
Արմեն

ամսի 30 ին սպասում եմ բոլորիտ ով հոգնել է ես անարդարությունից

25 09 2011
Երևանցի

SOS և մնացյալ ԼՏՊ-ից ես կասեմ որ ԼՏՊ-ին պետք եր արմատով էն գլխից հանել, որ նորից չաճեր: Մոլախոտը պիտի արմատով էն գլխից հանեն,որ ամեն անգամ նորից չաճի:
Մի հատ նայեք վերջին հանրահավաքում միտինգ պապիի առաջ քաշած ութ պայմանները ??? մեկը մեկի հետ կապ չունեցող և անիրագործելի են: Ժամանակն է առաջ քաշել մի պայման…ՄԻՄԻԱՅՆ ՄԻ ՊԱՅՄԱՆ ` ազատվել այս և առաջվա վարչախմբերից :

26 09 2011
Shoushanik

Hazarapet yes mtatzum eyi, te du inch tzari ptugh es: haskatsa, vor du anagh u hats…… ko kirvaner robiki u serjiki nman azgi charikn u patijn ek: Aynpes vor animast e` sharunakel ays anptugh mtkeri pokhanakume :

26 09 2011
ՎԱՀԱՆ

ԵՐԵՎԱՆՑԻ, ճիշտ ես ասում, ԼՏՊ-ին պետք է արմատախիլ անել, տեղը մի նոր ղարաբաղցի բերել, գլխներիս նոր բոռ սարքել.ռոբին ու սերժին միլիարդատեր սարքեցինք, հիմա էլ մի երրորդին բերենք.

26 09 2011
Երևանցի

ՎԱՀԱՆ- Ժամանակին էլ ԼՏՊ-ին էլ միլիոնատեր սարքեցինք : Հետո օվ է ասում ղարաբաղցի բերենք???? Եթե մեկը դեմ է ԼՏՊ-ին իսկույն սերժական կամ ռոբիկական եք ասում, եթե ասում ենք կորչի ԼՏՊ-ն իսկույն էլի սերժիկին ու ռոբիկին եք առաջ քաշում ??? Այդ նախկին և ներկա նախագահների ԵՌԱՆԿՅՈՒՆՈՒՑ պետք է ազատվել:

26 09 2011
Հազարապետ

Երևանցի (20:49:45) : ԱՄԵՆ

26 09 2011
ՎԱՀԱՆ

ԵՐԵՎԱՆՑԻ, ՀԱԶԱՐԱՊԵՏ, կոնկրետ հարց է դրված քննարկման` հնարավոր է քոչարյանի վերադարձը, եթե այո, ինչու?, եթե ոչ` նորից ինչու?.

26 09 2011
Իռեն

Հազարապետ (02:45:57) :
ՈԻղղակի կցանկանաի ԼՏՊ ի թեման փակվեր,ու հավերժ մոռանայինք իրեն,և գար այն մարդը որը արժանիէ մեր ազգին:
Շատ լավ կլիներ մոռանալը, բայց ցավում եմ դժվար կլինի, որովհետև ոչ ԼՏՊ-ն է մեղավոր, ոչ Ռոբ ու Սերժ, ոչ էլ որևէ մեկը, որովհետև խմորը նույնն է: Իսկ նույն խմորից ինչ ուզում ես հունցի, մեկա նույն համնա ունենալու: Մինչև ժողովուրդը իրա ձեռքը չվերցնի իր ապագաի կերտման հարցը, ոչինչ էլ չի լինի: Թե չե նենց հեշտա խոսալը, թող ուրիշները հեղափոխություն անեն, մենք էլ վայելենք` տենց չի լինում: Եթե մենք մի քիչ արժանապատվություն ունենաինք 2008թ. մարտի 2-ին հեղափոխություն կանեինք: Չարեցինք!!!!!! Հիմա էլ վայելում ենք պտուղները:

26 09 2011
Հազարապետ

ՎԱՀԱՆ (17:23:11) : ջան էտ հարցը այս բլոգում չի, նորը պետք է մտնեք:

26 09 2011
Հազարապետ

Իռեն (18:33:08) Ու հիմա ձեվ չկա դուրս գալու այս վիճակից,կա սպասենք կատակլիզմին:

27 09 2011
Երևանցի

Վահան հետաքրքիր է քանի տարեկան ես??? Եթե շատ ջահել չէս պետք է հիշես, որ 1998 թվականին Հայաստանում ոչ մեկ չէր մտածի , որ ԼՏՊ-ն ետ կգա, նույնիսկ ետ գալու փորց կանի, քանի որ ժողովրդի ատելությունը ԼՏՊ-ի և իր շայկայի նկատմամբ շատ մեծ էր: Բայց նա ետ եկավ…..ներեղություն խնդրեց …. հանրահավաքներ արեց և ՎԵՐՋ: Եթե հանդուրժենք ԼՏՊ-ին , ապա ինչու ոչ Քոչարյան Ռոբերտն էլ ետ կգա, թեկուզ ետ գալու ակտիվ փորձ կանի:
Լավ չէմ հասկանում Հայ ազգի որ չի կարողանում նոր լիդեր ????????
ՀԱՍԿԱՑԵՔ ԼՏՊ-ն գործում է ներկա վարչախմբի հետ ձեռք-ձեռքի տված, համատեղ ծրագրով և նրա հիմնական նպատակն է զբաղեցնել ժողովրդին և թույլ չտալ նորմալ իշխանությունների ստեղծմանը, քանի եթե նորմալ երկիր ստեղծվի Հայաստանում ապա նա` ԼՏՊ-ն էլ վախենալու և կորցնելու շատ բան կունենա` սրժիկից և ռոբիկից ոչ պակաս:

Հ.Գ.– Հարգելի մոդերատոր, խնդրում եմ ոչ մի բառ մի հանեք իմ գրածներից, ավելի լավ է մի տպագրեք քան թէ խմբագրեք….. …. թէ չէ երբեմն ստացվում է :

27 09 2011
VAHAN

ԵՐԵՎԱՆՑԻ, այնքան էլ ջահել չեմ, նշածդ թիվը շատ լավ եմ հիշում ու էլի ուրիշ բաներ.Իդեպ ասեմ, որ անցած ընտրություններում իմ ընտանիքը երբեք ձայն չի տվել ոչ Լևոնին, ոչ ՀՀՇ-ին. Ինչպես նշում ես` Լևոնը եկավ, ներեղություն խնդրեց, այո, իսկ, ինչ ես կարծում ռոբը մարտի մեկի համար ներեղություն կխնդրի?, էլ չեմ ասում հոկտեմբերի 27-ի ու մյուս արածների մասին.Ինչ առասպելներ էլ պատմեն Լևոնի թալանածի մասին, մենք չենք այդպես էլ տեսնում, թե ուր է պահել, բայց ռոբի թալանածն ու նաև վարած շվայտ կյանքն ,,Աֆրիկական առյուծի որսը,, մեր աչքի առաջ աչք է ծակում իր չորս միլիարդով. ԵՎ արեք հիշենք, թե ով էր ռոբը Ղարաբաղից գալուց,միջակից ցածր գրագիտությամբ, մի շարքային ղարաբաղցի.Չեմ ասում , Լևոնը անթերի է կամ բարին է, բայց գոնե չարյաց փոքրագույնն է. Եթե մեկ ուրիշին գիտեք այսօրվա քաղաքական դաշտում, ասեք.

27 09 2011
hay

Exac 3 naxagahneri mej eli Kocharyann e lav@. Xelq@ glxin nor teknacu el chka inchqan uzum eq pntreq.

27 09 2011
Իռեն

Լևոնը եկավ, որովհետև ցանկացած ուրիշ նորելուկի Քոչարյանը րոպեների ընթացքում կհոշոտեր: Եկեք խոստովանենք, որ Լևոնի մուտքը քաղաքական դաշտ խոստումնալից էր, բայց ցավոք այդ մարդը ինչքան էլ լավ մտքեր ասի, միևնույն է նա գործողության ընդունակ չի: Եթե հիշում եք այն ժամանակ էլ իր պոտենցիան Վանոն էր: Ինչ վերաբերվում է ՀՀՇ ատողներին, ասեմ, որ ՀՀՇ, ՀՀԿ, ԲՀԿ,ՕԵԿ,ՃՃՃ,ՉՊԿ և այլ ճճճճ-ներ, դրանք սաղ նույն բանն են, մարդու նույն տեսակն են: Չմոռանանք, որ ՀՀԿ-ն ձևավորվեց ՀՀՇ-ից ու երկրապահից:

27 09 2011
Արմեն

մեր ազգը միայն խոսում ու խոսում է իսկ երբ ժամանակն գալիսա բոլորն միայն քննադատում են ու քննադատում չեմ հասկանու կամք ու չունեք ազատվելու ես իշխանությունից դե ուրեմն ապրեք որպես ստրուկ աշխատեք թոխ նրանք հարստանան ես չեք

27 09 2011
Հազարապետ

hay (11:51:41) Իզուրես անունտ գրել Հայ , գրի ջհուդ կամել ուֆո հաստատ Ղարաբաղցիես, թէ չէ էտ մարդակերին չեիր ասի լավնա էտ դրա լավ չտեսանք ,մենակ իրա համար լավ եղավ ու իր երեխաների մեզել մարտի 1:

27 09 2011
Հազարապետ

Արմեն (12:23:23) ջան դու էլ ասա ինչ անենք, դու էլ մեր նման խոսումես:

27 09 2011
Երևանցի

VAHAN… Մենք Հայերս միշտ էլ ցանկացել ենք ընտրել չարյաց փոքրագույնը, մնացած ազգերը ցանկանում են ընտրել ԼԱՎԱԳՈՒՅՆԵՐԻՑ ԼԱՎԱԳՈԸՅՆԸ: Իսկ ԼՏՊ-ին ՄԵՅԴԱՆ բերեցին , որ նա չթողնի ուրիշ նորմալ ընդիմություն ձևավորվի: Ինչ է եթե ԼՏՊ-ն մի քանի հարյուր միլիոն քիչ է կուտակել քան թէ ռօբը ուրեմն ինչ … նա ԼԱՎՆ Է??????? Թէ քանակի մեջ է ` օվ քիչ է գողացել այս ազգից նա լավն է?????
Եթե մեր հույսը այս նախագահական եռյակն է , ուրեմն ամեն ինչ իզուր է:
ԼՏՊ-ին որպես ՎԱՐՁԱՏՐՈՒԹՅՈՒՆ կտան մի քսան մանդատ եկող ընտրվելիք ազգային ժողովում և ՎԵՐՋ: Լևոնի սրիկայությունը հենց այն է, որ չի կարող անկեղծ խոսել, բայց խոսում է:
ՀԱԿ-ի քաղաքական սնանկությունը դարձել է անխուսափելի, եթե շարունակվի այս ՉԱՆԱԾԵԾՈՑԻՆ ապա Կոնգրեսի պարտությունը կկանխորոշված է ,նույնիսկ դեռ ընտրությունները չսկսած:

27 09 2011
Իռեն

Հազարապետ (22:43:16) : Հետաքրքիր է այդ կատակլիզմը ինչպես եք պատկերացնում: Մարդիկ այդ բառից սարսափահար են լինում :

27 09 2011
GURGEN

Xeloq mardik shat kan, iravaban, shoxovrdaget ; ajspisi giteliqnerov naxagah e petq mez . Romantik banaser S.Sargsjan .gavarakan
pashtonja R. Qocharjan, patmaget ,acjalov aprox L.Petrosjan.
Ajs ereeq el hamapatasxan chen irenc giteliqnerov naxagahi
pashtonin . ereq el ahavor @chaqaxc ,u irech shrdapatoxner el
nujn pes ;de sa norutjun ci. Nrac kisat prat karavarechin u karavarum en . Struknern henc vor karox en kazmakerpel u qa-
ndel miapeteri karucat fodalakan ,kexchiqnerov li petutjun@.
Mardig voroq hujs chunen apagaji handep nranq elnelu en hanun
nor apagaji, hanun tshmrtutjan , hanun nra vorpizi ires HAN
NAXAG. LINI ARDAR, OREQ HARGOX GORCHOV AJL VOCH MIAJ
XOSQOV .

27 09 2011
Արմեն

խոսել կարոխ ենք բոլորս, ասա միաորվենք և հասնենքայն բանին որ էս իշխանությանը գահավիժման բերենք, ինչ մնումա ընդիմությանը մնացել է մեկ ընդիմադիր դաշտ դա`ՀԱԿ է : Չեմ ասում որպես նրա անդամ այլ ասում եմ որոհետև մենակ ՀԱԿ-ը մնաց ժողովրդի հետ միուսներն միացան թե օրինաց, թե բարգավաճ, ել չեմ ասում մանր մուր կուսակցունների մասին որոնք աթորի համար իրենց էլ կվաճառեն

27 09 2011
sose

ete hexapoxutyuniceq xosum,aveli lav che votki kangnenq ev pahanjenq vorpesi Hayastana darna Parlamentakan Erkir,ayl voch Haxagahakan,da poqr erkrneri amena optimal tarberakne….te che inche stacvum voncvor deja vyu LTP,,RK,,SS,,ev evs mek ptyut paronayk,,,,xndrem texer@ chxarnel pahpanel herdakanutyun@,,

27 09 2011
Հազարապետ

Արմեն (14:03:27) Հակը վոչ մի բան չի անում , այսօր էգուցա քցում դու կոնկրետ բան ասա միաբանվենք:

27 09 2011
Հազարապետ

Իռեն (13:46:38) Կատակլիզմ ամբողջ աշխարհումա լինելու, բայց մեր մոտ Հայաստանում մարդ մնալու է:

27 09 2011
Shoushanik

Apres Armen gan, xelatsi u aroghg mtker en: Hay Azgayin gongresn e` miak ujn aysor, vor karogh e pokhel ays tzaner iravitjake: havaki amboghdj entanikit u enkernerit, gnatsek amsi 30-in operayi hraparak yev pashtpanek dzer iravunknere; Sireli hayrenakittsner, inknasirutyun u tasib unetsek, tuyl mi tvek ays roboyakannere, serjikakannere, nrants gogh, avazak manklaviknere ishxen mer Hayastane u vochnchatsnen ayn: Yremn mez petk e vtjrakanutyun, hamozvatzutyun yev hamarutyun: H A G O GH U T Y U N u H A GH T A N AK M E Z…………….

28 09 2011
Իռեն

Shoushanik (19:42:05) Դուք գտնում եք, որ ռոբոականների ու սերժականների հարցը Ազատության հրապարակում է լուծվելու? ամսի 30-ին լապշա չեն տալու? պրծավ?

28 09 2011
Հազարապետ

Shoushanik (19:42:05) Հերիք չի ձեր գաղափարներով բոլորին մոլորեցնել , ինչ կարող է անել ՀԱԿ ը ամսի 30ին, ոչինչ ոնցվոր մնացաց ժամանակ բարի գիշեր, ամոթ է:

28 09 2011
VAHAN

ՀԱԶԱՐԱՊԵՏ, ճիշտ ես նկատել, էդ վերևի իրեն ՀԱՅ կոչածը հաստատ կամ ղարաբաղցի ա, կամ էլ այն անձը, ով ,,Հայաստանի միակ տղամարդ,,-ու համը չի կարողանում մոռանալ.

28 09 2011
Արմեն

Ամոթն նա է որ դու աշխատում ես, իսկ նրանք հարստանում են չեմ հասկանում մառդ ինչկան ե պատրաստ ապրել այսպես, որ ամեն ինչ թանգա հասարակ լույսն են մեր վրա կրկնակի վաճառում եսպես եկ ուզում ապրել դե ապրեկ, հետո ձեր երեխաներն որ հարցնեն ինչիէ եսպես սարսափելի հայաստանում ապրելն կասեք բալես մենք ենքամ կամք չունեցանք որ համակերպվեցինք ես անարդարությանը, տանջանքին, ու տառապանքին մեխքն չգցեկ ուրիշի վրա:

29 09 2011
sose

Bolorit het hamamitem ,bayc chem kar$um vor HAK i npatak@ erkrum ardarutyn hastatelna.ET vor ichxanutyan glxinein ,inchi et ardarutyun@ chtesanq…..et 96 tiv@ et inch shut moracak…te marti 1 sarqac cher medali erku koxm@ naeq….CHEM HAVATUM vor mer joxovrd@ evs mek angam $uxak@ kngni

29 09 2011
mer yerkir

sireli haerenakitner chem karcum wor mer grelow mi ban poxwi baet shat urax em wor azgi hamar mtatoxner kan.probleme naxagahi mech chi ete aysor berenk vransiai naxagahin haeastan ev mer nagagain tanenc vransia wochinch chi poxvi.menq petke sirenk ew hargenk mer nagagahin. ow uzuma lini ev bolor jhgovrte piti gna nagagaei etvits wor nagagan karana barepogumner irakanatsni. tethe nagaga poxelov bani thenk hasni petka ognel nagagahin sksel qagakapetits mietsev nagarar.ew amena karevore ch masnaktel woj mi tesak mitingneri worovhetev bolornel irant anznakan saheri hamar en anum.norit astwat pahapan mererkrin ew park u patiw bolor zohwat herosnerin.

29 09 2011
Երևանցի

Արմեն– Գոնե այնքան բարոյական եղեք , որ ամոթից մի խոսեք, ԼՏՊ-ն ու նրա համախոհները թող ամոթ ունենան և ամոթից չխոսեն: ասենք որ ամոթ ունենար ԼՏՊ-ն ետ գալու փորձ չէր անի:
Հիմա Սերժին ՀԱԿ-ը ավելի շատ է աջակցում, քան թէ հենց ՀՀԿ-ն, որտեղ Քոչարյանի կարոտից շատերը հալվում են: Եթե մարդ պատկերացնում է , որ աստված չանի ԼՏՊ-ն ետ գա ու դարձյալ կառավարի մի հինգ տարի, ուրեմն այս ազգը արժանի կլինի նրան, որ միշտ կեղեքվի: Մարդիք այնպես են խոսում, կարծես ԼՏՊ-ն քիչ է թալանել…ասենք մի երկու միլիարդ քիչ է գռփել, ուրեմն ինչ?? Նա ՊՈՒՊՈՒՇ Է հաաաաաաաաաաաաաաաաաա?????
ԽԵԼՔԻ ԵԿԵՔ:

30 09 2011
Shoushanik

Սիրելի հայրենակիցներ, դիմում եմ Ձեզ, որպես մայր, որպես տատ: Ւմ թանկագին ժողովուրդ, եղեք իրատես, ընկալեք այս օրհասական պահի լրջությունը: Ոչ մի հայ այսօր իրավունք չունի անտարբերության մատնի այս անելանելի վիճակը: Թախանձագին խնդրանքս Ձեզ, իմ իմաստուն ժողովուրդ, ամսի 30-ին ազգովի դուրս գանք Ազատության Հրապարակ ՀԱԿ-ի հանրահավաքին և մեր վճռական, հուժկու ճնշումների միջոցով վերջ դնենք այդ Երկգլխանի վիշապների և լպրծուն պնակալեզների ազգադավ, հանցագործ իշխանություններին: Այնպես որ մենք ենք և միայն մենք, մեր լուսավոր ապագան կերտողները: Եղեք խրոխտ ու ըմբոստ, որովհետև աշխարհն է փոխվել և այլևս մարտի 1-ի կրկնությունը բացառվում է: Աստված մեզ բոլորիս օգնական ու պահապան: Հ Ա Ղ Թ Ա Ն Ա Կ!!!!!

30 09 2011
VAHAN

Երևանցի, վերևում լավ ասացիր` չանածեծոցի.Տեսնենք այսօր էդ չանածեծոցին կշարունակվի?.Եթե շարունակվեց, ուրեմն Լևոնի վրա էլ հույս դնելը խաբուսիկ էր.

30 09 2011
մասնագետ

Վերևում մի Հայ մականունով մեկն էլ երեվի ռոբերտի ——————– հետաքրքիր է ինչ նկատի ունի իր խորհրդով ….դրա եվ իր սիրելի ռոբերտին պետք է պարաշուտով բաքու ուղարկել կրծքներին գրած -Я АРМЯНИН – եթե հետ ուղարկեն ես նաղդ ընտրող եմ

30 09 2011
Հազարապետ

mer yerkir (20:01:43) :Գիտեք ուրիշ երկրներում ինչի են սիրում իրենց նախագահներին, որովհետև ամեն նախագահ իրեն լուման է դրել իր երկրի համար և ինքն էլ անձամբ սիրում է իր ժողովրդին,չէ սրանց նման, Քոչարյանը մարտի մեկ, Լևոնը որ շատ խնդրեք այն ժամանակ կմտածեմ 1996 թիվ, ու այս ստախոսի պես Արմենիկում մնացած ստերը, ու մենք սիրենք իրնց, ցած իջեք երկնքից ու նայեք ռիալ :

30 09 2011
mer yerkir

hargeli shoushanik nag worpes tat kam worpes maer hargum em tsher tarige.es chgitem dug inchu eg aedgan charatsat.baet kgndrem worpes tarigow kin gagagutun caroseg ew voj te kots arek masnaktelu erkire gandelun.kitem duk int cek haskana worovhetev arden des mtrelen et paegari mec kam tser azgakanerits kan nagkin pashtoneaner worong uzum en het gan.ew da amena tsavot kogmna mer yrkri.ktsankanam imastutun ew gagagutun.

30 09 2011
SEVAK

BOLORS MEK MADU PES DEPI AZATUTIAN HRAPARAK MASNAKZELU HAK-HANRAHAVAKIN:PAIKAR PAIKAR SRIKANERI U BANDITNERI DEM:HAXHTANAK HAXTANAK LEVON MEZ HAY LEVON ARACHNORD

30 09 2011
Արմեն

Երեանցի-ամոթից խոսալու համար.բարոյականություն հաստատ պետք չէ , իսկ սրան կամ նրան վրկաբեկելն ե ամոթ, ինչեմ ասում դու երեվի հարմարվել ես վարչախմբին ես անարդարություններին, կամել սովորել ես ինչ ասեմ մեկա կո էշը առաջ ես տանելու

30 09 2011
Արմեն

ժողովուրդ ջան եկեք վերջապես հավաքվենք ոչ ասենք ես ես վարչախմբին կեցե հաըաստանի ազատ ևանկախ քախաքացին ուռա

30 09 2011
Հազարապետ

Արմեն (13:15:37) Այսօր ուշ երեկոյան կգրես քո մտքերը, մենքել ամանչենք մեր մտքերից:

30 09 2011
Naira

Hayer bolors depi AZATUTYAN HRAPARAK mer erexhanerin prkenk ais avazakaxhmbiz.

30 09 2011
Xhoren

sa verchne avazakaxhmbin kaskazoxhnerin spasvume kaxharan.paikar paikar haxhtanak

30 09 2011
Gugo

es hamamitem vomanz het vor avazakneri verch@ ekele.

30 09 2011
Gugo

kocharyan serg zuig@ patasxhanen talu irenz vochirneri hamar Hai azgin.

30 09 2011
WREQ

Putinel Medvedevnel chen karoxh ognel sergin u robin kaxhvek kani der ush che

30 09 2011
LTP

Hexapoxutyun mexapoxutyun chka. Poxer@ prcela.
Zombiner gnaceq tnerov.

30 09 2011
STEPAN

WREQ ba dashnakzakaneri paragluxhneri anuner@ morazelek grek zuk@ glxhize hotum ..

30 09 2011
SERQ=ROB=VAHAN=KIRO=ATATURK

aisor 18:30 bolors depi azatutyan hraparak.

30 09 2011
GOHAR

Erpenk azatvelu ais gorsh avazakaxhmbiz Hai goxhovurd

30 09 2011
David

haxhteluenk avazakaxhmbin shat shutov paikar paikar minchev verch .

30 09 2011
David

Azatutian hraparak miasin miazum miazum miazum

30 09 2011
Adios

Mer paycarapayl eritasard mtqerin mi ban harcnem. Levon@ inchu asec naxord hanrahavaqin gnaceq myus angam amen mekd 5 hogi hetnerd bereq? Ed incha ed 5 hogin danak pataraqax en vor amen mek@ ira tnic het@ beri?

Levon@ nenc piti iran 15 tari araj u hima drsevorer vor ed 5 hogin iranc hozhar kamqov helnein gain. Edi aselu bana? lriva papin xelq@ qcel?

30 09 2011
Karina

parazitner inchuek pakum hanrapetutian chanaparner ete duk lavnek amot amot hanzagorz avazakaxhmbin.

30 09 2011
Երևանցի

Karina– Այդ ճանապարհ փակելն էլ թատրոն է…ցանկանում են ԼՏՊ-ի վարկանաշը բարձրացնել:
Արմեն— քեզ էլ ինչքան ասեն, որ ԼՏՊ-ին քննադատել չի նշանակում սերժ-ռոբիկական լինել, մեկ է դու չէս հասկանա“

30 09 2011
VAHAN

Չի կարելի հիասթափվել ու վերջ. Իսկապես, այսօր բոլորս պարտավոր ենք գնալ Ազատության հրապարակ.

30 09 2011
SVETLANA

HAXHTANAK HAXHTANAK bolor nrak ovker uzumen irenz erexhaner@ apren azat ankaxh Hayastanum bolrs miasin depi AZATUTYAN HRAPARAK

30 09 2011
Samvel

tuilikner@ mishtel vaxhezatzen drahamarel pakumen chanaparner@.LEVON MEZ HAY LEVON ARACHNORD

30 09 2011
GNEL

apushner@ miain khiastapven isk hairenaser@ mishtel ir texhumne:paikar paikar minchev verch bolors miasin azatutyan hraparak.

30 09 2011
FLORA

URA MENKEL MER @NTANIKOV GNUMEM AZATUTIAN HRAPARAK:

30 09 2011
FLORA

HAXTANAK HAXHTANAK PAIKAR PAIKAR MINCHEV VERCH

30 09 2011
mxo

paykar paykar minchev mah

30 09 2011
OLGA

halale mer goxhovurdin es dzer zav@ tanem ure esel linei dzer koxhkin apsos vor ankoxhnain parkazem havatazek es dzer hetem.paikar paika minchev haxhtanak.

30 09 2011
Երևանցի

Ха-Ха-Ха… ԼՏՊ-ի հերթական ՏՐՅՈՒԿՆ Է…..ինչ է նշանակում ` ?????????? Այսինքն մեկ շաբաթից ինչ կարող է լինել???? Նոր երկխոսություն??????? Եթե նա ազնիվ է պետք է հայտարարեր ԱՆԺԱՄԿԵՏ հանրահավաքներ և նստացույց, մինչև վարչախումբը ծնկի չգար: Կամ էլ երբ նայում ես այդ ութ պայմանները, միայն առաջին և ԱՄԵՆԱԿԱՐևՈՐ պայմանը պետք է լիներ: Ինչ է ազգովի կանգնում են որ վերականգնեն կրպակները և փողոցային առևտուրը??? Հետո ԼՏՊ-ն կասի որ այդ ութ պայմաններից մի քանիսը կատարել են և անցնենք օրինակ կրկին երկխոսության իշխանությունների հետ:
Բայց Հայ ազգի հիշողությունը ինչ կարճ է:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

30 09 2011
mxo

GONE ANUNT POXI .EREVANCI.TO DU INCH EREVANCI . AMBAX-ZAMBAX BANER EL MI GRI.

1 10 2011
Helena

regimi verch@ ekele de sergik lav mtazi ko ev robi da verchne.

1 10 2011
Vahan

de hastaviz oligarxhner duk dzer char@ tesek prkum bekum chka …..Levon mez Hay Levon arachnord..

1 10 2011
Rubo

Levonnela gisherelu azatutyan hraparakum?

1 10 2011
Հազարապետ

mxo (21:04:57) :Վերջ տեսնենք շոու են սարքել ,Երևանցին էլ կարգին տղա է ջոկող , անպայման խփնված պիտի լինենք , որ ասեք ամենինչ լավա լինելու , կգա ժամանակը կտեսնեք:

1 10 2011
Երևանցի

mxo և նմանատիպ լևոնի վկաներ…,..սա մտածված բան է…..ոչ մի բան էլ չի անի ձեր ԼՏՊ-ն….ավելի շուտ չի թողնի անեն,,, ՄԻՄԻՏՆԵՐ:

1 10 2011
Arno

6000 hogov u 10 hat palatkov inch hexapoxutyun ay dser hogun merni Valodya Lenin@.

1 10 2011
mxo

de uremn lsek.esteg xoskn levoni u serji masin chi.inz hamar mievnuyn e ove linelu naxaga.karevorn hay zhogovurdn e, te inchpes e aprelu heta gayum.hesht e dzer hamar nstel tak seniaknerum internetum ankap baner grel ayn mardu masin ov kertel e ankax hayastan.ete levoni zhamanak inch vor ban vat e egel da bnakan e.chka katarial vochmiban , bayc ka chariac pokragun. esorva ishxanutiunn er naev ayn zhamanak karavarum ,ev 90-akaneri terutiunnern nuynpes srank ein .bayc srank padosh en .srank aynkan anamot en vor marti 1-ic chamachecin noric eter durs ekan hay zhogovrdi archev ..chvaxenalov ASTCO datastanic.hogebanoren ete nayenk normal hogekan nkaragir unecog mardn ays amenic heto nuynisk mekndmisht kheranar hayastanic,bayc ari u tes srank hanrutian archev anamotabar zhptum en ,cicagum,mite sa cinizm che?harc em talis dzes dukelek aydpes mtacum? serzhi pashpaner.ete ayo ban chka aselu dzez astvac dzez het.kga zhamanak ,lini aysor vagn te mius or kga ardarutian orn ,lini levon .serzh robert te pogos ,mievnuyn e,……..uski ekek. mi tuyl tvek aniravutian sharunakutiun hayastanum aranc etel kichenk mnacel.

1 10 2011
Hendrich

kaxhakakirt dzevov ameninch anume HAK-n baiz hastaviz sergandakaner@ chen haskanum vor da verchne irenz.goxhovurd@ el hamberelu texh chuni haskazek hastagluxhnerrrrrrr

1 10 2011
mer yerkir

lewone hegapogakan gortija lawel araberen giti tog eta ira tnndawaere suria hegapogutun ani.kara ira kogmnakitnerin el hete tani.blgim enteg statvi.lav poger kkptnen te cte megken shamanakin mer yrkrit talanat pogere arten prtela.

1 10 2011
Arno

LTP-n nerkayis ishxanutyunnerin mexadrum e en bani mej vor@ 1996 tvakanin inqn e arel…kexcvac @ntrutyunner. Shovinizm che sa?

1 10 2011
SSSR

Kadafu oriz betarek @nknelu sergik robik da hastate 1000000000000%

1 10 2011
Երևանցի

Ամենացավալին նա է, որ ԼՏՊ–ն ՄՏԱԾՎԱԾ վատնում է Հայ ժողովրդի պայքարի էներգիան։ Լավ ինչքան կարելի է «խմել» այս ՀՀՇ–ի «ծովի ջուրը», որ հասկանանք, որ նա ԱՂԻ Է։
Ինչ պետք է լինի՞՞՞՞ Ասենք ԼՏՊ–ին կարգեցինք նախագահ՞՞՞ Եթե սա է մեր նպատակը, ուրեմն ՓՈՒՉ նպատակ է;

1 10 2011
Iren

Եթե մենք այդպես կրավորական դիրքից նայենք ու սպասենք, թե ուրիշները ոնց են պայքարում, դեռ մի բան էլ ծաղրենք, պարզ է ոչինչ էլ չի լինի: Վերջապես մենք կարող ենք իրադրության տերը դառնալ և ազատվել այս վարչախմբից, թե ոչ: Սա է խնդիրը: Հայաստանում պետք է անցկացվեն իրական ընտրություններ /առանց կեղծիքների/ : Ցանկացած ձևով և ցանկացած խմբի հետ պետք է պայքարել այդ նպատակի համար և վերջ:

1 10 2011
Artem

im kartsiqov,ishxanapoxutiuny hogut LPT akannerin jisht ce,baits yev ainpes anhrajeshtutiun e,joguvurdy misht ce vor jisht voroshum e kaiasnum…ete jisht liner jogovrdi vjiry apa Hisus Qristosin cein xaci…baits hartsu ain e vor tekuz jogovrdi metsamasnutiuny misjt el tget u angraget e linum,amen mi ishxanutiun petq e ir gortsy hamari cmoranal tgetnerin u anjaraknerin ushadrutiun dartsnelu hamar u qailer ani nrants kianqy barelavelu hamar (amenakarevor nerdrumy da krtutian vra ushadrutiun dartsnel e)…aid nuin anjaraknern u tgetnery 1996 tvakanin cgnahatetsin Levon Ter-Petrosyanin u cqviarketsin (hagtanakats Artsaxi tsanr paterazmi tarinerin pahanjelov hats u luis)
1996 tvakanits i ver ishxanitiuny cantsav jogovrdi zerqin yev minc aijm erbeq jogovrdi qvenerin hamapatasxan ci egel,qani vor ete 1996 tvakanin jogovurdy cqviarkets LPT-in,yev vory hamarvets sxal qail,aid patjarov cvstahvets jogovrdin yev voc mi yntrutiun.
azniv yntrutiunneri hamar kpahanjvi seryndi popoxutiun,nor seryndin khajogvi miain nerdnel azniv mijosner,isk LPT menakov ci karog karavarel,qani vor nuin patmutiunneri mej kynkni inc ir naxagahats tarinerin,.
isk inc verabervum e ishxanapoxutiany,apa i dems Serj Sargsyani ishxanapoxutiunn arden isk egel e.Serj Sargsyani havasarakshrvats qagaqakanutiuny u dirqy hamapatasxanum e aisorva mer azgain zargasman potentsialin.,isk L.Ter-Petrosyany mer azgi hamar arajadem demq e,ete kardaq verevum nshvats comments,apa khaskanaq,vor aisqan tgetneri hamar LPT nuinn e inc mankapatrezi erexaneri hamar profesor beres.
miak mardy vorin aispes te ainpes carje vstahel ishxanutiuny da Robert Qocharyann e,isk Serj Sargsyany voc mi kap cuni ir het,isk hamakargy poxel da nuinqan anhavanakan e,vorqan mard miangamits arants erexa unetsats tornik unena.

1 10 2011
Արմեն

դե իմ սիրելի բարեկամներ ես կանորն ժամանակ չկար որ գրեի ձեզ մենք հիմա պաըքաում ենք ես իշխանությունների դեմ որոնք զավթել և չեն ուզում կամովի հանձնել իշխանությունըն ուռա ուռա ուռա

2 10 2011
Հազարապետ

Ուրեմն ամեն իշխանություն, անպայման պետք է ունենա իր հավատարիմ ընդիմությունը , վորպեսզի ընտրություններին շատ մարդ տանի ընտրության,որպեսզի ըտրությունը կայացվի, կարեվորը չէ, թէ ում կնտրեն, կարեվորը որ կայացվի, հիշենք Գեղամյանին և Բաղդասարյանին, դրանցից ամենա կարեվորը Լևոնն էր, ընտրություներից հետո որ հասան իրենց ուզածին, սարքեցին մարտի մեկը Լևոնի հետ , որ ազատվեն ժողովրդից: Հիմաել քանի մոտեցել է ընտրությունները նորից նույն սցենարիաով շարնակում են իրեն սեվ գործը, այսինքն կպահանջեն արտահերթ ըտրություններ նուրից ժաղովուրդը կգնա և նորից կնտրվեն ներկա իշխանությունը, մի քանի սուտից փոփոխությունով: Մեզ պետքչի ընտրություն, մեզ ընթանրապես պրիզիդենտ պետք չէ, մեզ պետք է Թագավոր, որը չունենք:Հա մեկը կա, որը իրեն կոչում է Թագավոր իր համայքում, բայց նա շատ բարձր դիրքերում է որ Թագավոր լինի, հա Թագավոր նշանակում է ժողովրդի ծառա: Խնդրում եմ ոչ մեկտ չգնաք ընտրության,որ սրանց ուզածը չլինի,ուղղակի մի քիչ համբերենք հետո մեզ Հայերիս լավ է լինելու:

2 10 2011
mxo

arteom et ko asat tget jogovrdi mi masniknel du es u ko nmanern vor iratesutiunic heru en
….ayskanov verj…

2 10 2011
PAROSSS

HAIER ´´HAIER´´DZER ZAV@ TANEM HAXHTELENK SRIKA GOXH VARCHAXHMBIN:

2 10 2011
69

Լեվոնա-Սերժական կլանը պետք է հեռանա Հայաստանից, սա է փրկությունը: Այս երկուսը նույն պարանի երկու ծայրերն են: Փոխանցում են իշխանությունը մեկը մյուսին դատարկելով Հայաստանը:

2 10 2011
Artem

es ugaki hiatsats em L.Ter-Petrosyan-i hogtemberi 1-i eluitov.Hastat hamozvats em vor Serj Sargsyany u shatery nuinpes hiatsats en ir eluitov,menak Qocariany dem klini ir eluitnerin,qani vor uni albanakan voxerim zgasmunqner, ov giti naev armatner (incpes inqn e tekuz katakov zgatsel u nshel)
Es der shut ei uzum asel,vor Ter-Petrosyani eluitnery barzraguin,gitakan dasaxosutiunner en,jisht e erkarum e sharjumy,baits da mer azgin vnas ci berum,da paiqar e tgitutian dem.Isk tget nshanakum e ugaki ctegekasvats linel,aisinqn arants gitutian – t_get…vory bujvog hivandutiun e…u Levon Ter-Petrosyani luman mets e linelu ir mnatsats ambogj kianqi yntasqum krtelu jogovrdin.
Ete es Serj Sargsyani tegy linei,es Levon Ter-Petrosyanin karajarkei glxavorel voreve naxararutiun,baits miajamanak linel yndimutian derum u sharunakel hanrahavaqnery,aidpes ksharunakvi erkxosutiuny u patmutian mej mi noruit klini,vory hnaravorutiun kta yndimadir ujin mi naxararutian gortsuneutian shnorhiv apatsutselu ir aravelutiunnery kam hakaraky.
ais qaily petq e shut arvi,petq e LPT-in prkel ir shrjapatits,voronq ail darum en aprum,zzvanq u atelutian zdasmunq nermutsum mardkants srterum,ais pahin lsum em aram sargsiani eluity u inz patkerasnum vostikani derum,vor ete es vostikan linei,mahaknerov ksatkasnei ed apushin (vorqan el gaxabarov dem em brnutiany) .Baits qani vor LPT-i dasaxosutiunnerov em antsel,mi qic shncum-artashncum em u ashxatum moranal ed himarneri andur eluitnery.Ba hamematel kareli e ardioq LPT-i eluitnery,tekuz ir kogmnakisneri het.Hamozvats em vor ir kogmnakisnery zgum en irents tgitutiuny LPT-i handep.
Dimum em naev Serj Sargsyanin,vori hamar incpes qristonia agotum em amen or, Serj Sargsyan jan,qo patmakan qaily klini ain,vor ais serndin hnaravorutiun stegtses yntrelu ir uzats mardun,ete angam sxal el lini aid yntrutiuny,mievnuin e patasxanatvutiuny irents e linelu.Astvats angam cyndimatsav iren cyntrelu hamar,qani vor der erkar evolutsia uni ansnelu jogovurdy jisht kogmnoroshvelu hamar.
Es hamozvats em vor Serj Sargsyany lav qristonia e,u mijosner kgtni mardkain zevov lutselu hamar,u tog Astvats iren arajnordi jisht voroshumner katarelu hamar.
u hishesnum em,vor i dems Serj Sargsyani ishxanapoxutiun arden isk egel e,na jisht e ci yntrvel jogovrdi kogmits,baits yntrvel e Astso kogmits.mez mnum e ugaki jogovrdin vstahel yntrutiunnery,u asem,vor tog Serj Sargsyany cvaxena,ir kogmnakisnery nuinpes shat en.U ais pahin el ete ani jisht qailer apa nuinpes knvaji jogovrdi sery,vorqan karutsogakan linen erkxosutiunnery ainqan lav.isk inc verabervum e L.Ter-Petrosyanin apa na mer aranznahatuk sireli Naxagahn e ,vory tvum e ci naxagahum,baits bolors el mez iran mer hairn enq hamarum,hamozvats em ,vor Serj Sargsyann el takuz taqun,baits hianum e Ter-Petrosyanov,u bolorn el irents karotn arnum en sksats 1989 tvakanits ir amen mi eluitov,u ete hnar liner arjer amen or el lsel nra eluitnery,voronq barzraguin dasaxosutiunner en,u bats hamalsaran e bolori hamar.Aidpisi dasaxosutiunnery artasahmanum milionneri en gnahatvum,u da zri matutsvum e mer jogovrdin,qani vor Astvays te anzamb te ir zavakneri mijotsov zri e matutsum ir giteliqnery u pargevnery.
DU HAIASTANN ES.!

2 10 2011
Երևանցի

Ժողովուրդ մի հավատացեք ԼՏՊ-ին, այս մեկ շաբաթյա հանրահավաքների շարքը նույն բանն է ինչ այն փՈՒՉ երկխոսությունը……մեկ շաբաթ հետո բոլորիտ տուն է ուղարկելու: ԼՏՊ-ն հասկացավ , որ ժողովուրդի համբերությունը սպառվում է և հայտարարեց այս մեկ շաբաթյա հանրահավաքների անհրաժեշտությունը:
Իսկ` ուռա ուռա ուռա գոռացողները թող մեկ շաբաթ էլ հանբերեն: Հեսա դարձյալ կսկսեն մի նոր երկխոսություն….. և այսպես մինչև գա ՀԵՐԹԱԿԱՆ ընտրությունների ժամանակը:
ՈՒՇՔԻ ԵԿԵՔ:

2 10 2011
aram

Ցանկացած ձևով և ցանկացած խմբի հետ պետք է պայքարել այդ նպատակի համար և վերջ:
Iren (16:12:53) :
մենք հիմա պաըքաում ենք ես իշխանությունների դեմ
Արմեն (22:38:38) :
եկեք մի քայլ արաջ մտածենք:[մտածենք հետո գործենք]պայքարենք այն մարդու հետ որը ավելի ազնիվ կլինի իշխանափոխությունից հետո, իսկ եդ նախքին պաշտոնյաները արդեն իրենց դեմքը ցույց են տվել, հետագայում դրանց դեմ պայքարելը դրանց աթոռազրկելը հավասարազոր կլինի մահվան:արդար ճանապարհոով է պետք ընտրել արդար իշխանավորներ…

2 10 2011
մասնագետ

լեվոն Չուբայսովիչը նստացույց անում խելքին աշեցեք այ տղա 20 տարի ժողովուրդը ձեր երեքի պատճառով անկախ իր կամքից ՀԱՑԱԴՈՒԼԻ մեջ է ով է հաշվի առել օրինակ մեկը դու ..ՈՉ вы все сволочи

2 10 2011
mer yerkir

sireli shogovurd bavakana kardal et shoplik zurabiani elute arten pars klini vor tshnamin erkritsa.uzum en oktvel sarkozi haeastan galut ew gangaren erkri barkawashmane.tshnamin tnieta.patmututune krknvuma ushki arek hyi shgovurt.

2 10 2011
Guest777777

RALF YIRIKYAN NAXAGAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 10 2011
ZNDANN

Levon mez Hay Levon imastun ..halale ko keraz kat@ Mez Hay.

2 10 2011
Արմեն

մենակ խոսել գիտեկ կամել քննադատել դռա տեղն գորց արեք հայաստանի քախաքացին պետք է լինի ազատ ու անկախ պայքարենք որ հասնենք մեր ուզածին իսկ ուռա ելի կասենք միասին համախմբված ուռա ուռա ուռա

3 10 2011
revolver

joxovurd es erevum a duq xarabaxzinerin lav (lyav) cheq chanachum. Sranz hamar levony anzaz etap a, jur xmelu nman mi ban. Sranz himnakan vaxy iranz achazraz mardkanziz a, xosqi bargavachiz . shaaaat nexvelu depqum kanzkaznen yntrutyunner mi 12 hogu hakiz ator u pashton ktan u kasen de jola gnazeq. u porzy zuyz a talis vor lav el yola kgnan. isk ay ete bargavachy yndimana ay stex karoxa mi ban lini vor mi ban lini. azat yntrutyunneri masin esor hayastanum erazely arnvasn erjanik apushutyun a.vse uje kupleno. txeq cheq haskanum vor esi MAFIA a, ira hatuk orenqnerov. miak elqy sranz zenqov xpeln a.isk HAKy xarabaxzineri hamar alibii nman mi ban a, vahan, pashtpanich prkarar oxak. aynpes vor xorhurd ktam bolor yndimadirnerin voch te totalitarizmin bnorosh Liderin astvazaznel, ayl Gaxapary, mardkayin arjeqy. esor im karziqov miak gaxaparakir yndimutyuny Jarangutyunn a, bayz Haky naxanziz brnez xexcherin kerav, miayn anunn a mnazel. bayz de joxovurd lav bann el vat bann el mi or verj en unenum, vatin misht el poxarinel a lavy, u yndhakaraky. ed inz ynenz mard a asel vor…..

3 10 2011
Mauser

Revolver chlni du el es shpion oniki chteric? Zharangutyun@ vonc akara iskakan @Nddimutyun lini yete zharangutyan her@ richard hovanisyan@ aysor Miacyal Nahangnerum kexcum e Hayoc Patmutyun@? Chgites vor ptux@ caric heru chi @nknum?

3 10 2011
VAHAN

ՌԵՎՕԼՎԵՐ, ղարաբաղցիներին լավ էլ ճանաչում ենք, դրա համար էլ ուզում ենք դրանցից ազատվենք, բայց ինչպես ինքդ ես ասում, ՀԱԿ-ը դրան կերավ. Ուրեմն այնքան թույլ էր, որ թույլ տվեզ իրեն կուլ տալ.Մոռացիր դրանց. Լավ-վատ այսօր միակ ռեալ ուժը ՀԱԿն ա.

3 10 2011
VAHAN

Վերևում կարդալ` ինչպես ասում ես, ՀԱԿ-ը Ժառանգությանը կերավ.

3 10 2011
Երևանցի

ՀԱԿ-ին աջակցում էին իշխանությունները, դրա համար էլ ցանկացավ ՈՒՏԵԼ ……..ՀԱԿ-ը իշխանությունների ԳԱՂՏՆԻ զենքն է ժողովրդի դեմ…… ՀԱԿ-ը իշխանությունների ՀԻՆԳԵՐՐՈՐԴ շարասյունն է:

3 10 2011
Արմեն

բոլորս ոչ էնք ասում էս իշխանություններին պայարում էնք մեր ապագայի համար կեցե հայաստանի ազատ և անկախ քաղաքացին ուռա ուռա ուռա

3 10 2011
VAHAN

Երևանցի, մի շփոթիր, հինգերորդ շարասյուն կոչում են մարտի մեկին Ղարաբաղից Երևան բերած ղարաբաղցի նայոմնիկների վաշտը. Դա Քոչարյանի վաշտն էր.

3 10 2011
VAHAN

ԵՎ հետո, ով ինչ էլ ասի, Ռոբն ու ՍՍ-ն իրար հետ արտակարգ հարաբերությունների մեջ են, քանի որ դա է պահանջքում նրանց ընդհանուր շահը.Մնացած ամեն ինչը ԲԼԵՖ է.

3 10 2011
Razo

mer xndir@ eghela u kmna mer mentalitet@, vor sagh xelaci en u amen mek@ ira mitq@ piti brdi araj, vor mek@ chka vori het bolor@ klinen hamadzayn, misht kritika, misht djgohutyun…

daje online irar het yola chenq gnum, mek@ himara, mek@ divan qshogh, ha heto? saght che gevara eq? mi qich sirov veraberveq irar, harganqov, es papi chem, ughghaki gtnum em vor sran nran viravorelov dzez voch te azatamit eq cuyc talis ayl thas

peace

3 10 2011
SSSR

katvazahar mek exhek sergand dashnak manglavikner dzer verch@ barin lini.

4 10 2011
MAIK

abignik manglavikner lsek es sergi robi nman goxh chem es indz hrchakumem Hayastani Hanrapetutian Prizident mezaniz bolors karoxhen mez hrchakel Hayastani Naxhagah aranz MARD SPANELU…

4 10 2011
ZARA

Levon mez Hay Levon arachnord.paikar paikar avazak goxh hanzagorz varchaxhmbi demmmmmmm.

4 10 2011
Երևանցի

VAHAN և մյուսներ……մի շաբաթով երկու հատ պիոների վրան եք խփել , ականջներտ կախ և ուղեղներտ անջատած լսում եք ԼՏՊ-ին և գիտեք հեղափոխություն եք անում???:

4 10 2011
69

@VAHAN
Վերչացրու այդ ազգաբաժանության գործողությունդ: Ղարաբացին նույն Հայն է իսկ Ղարաբաղը Հայաստան: Վերջը տուր թշնամու ջրաղացին ջուր լցելուն: Հերիք է, թասիբ ունեցիր, մի քիչ ել հայրենասիրություն: Հերիք է ազգի 1% մտածի Հայ ազգի ու Հայաստանի մասին, ամեն մեկդ որ 0.00001% մտածեք Հայաստանը հիմա բարգավաճող ու Հայի համար դրախտավայր կլիներ:

4 10 2011
Արմեն

վատաբանողներն էս իշխանությունների սպասավորողներն են և չեն ուզում կորցնեն իրենց սպասավորի դիրքը որոնք վաստակել են 3 տարի առաջ գնացեք և քծնեք ՍԵՌԺԻԿ ՍԱՐԳՍՅԱՆԻՆ

4 10 2011
VAHAN

69-ին , ինչ ազգաբաժանության մասին է խոսքը. Այն , որ Հայաստանի տերն ու տիրակալը այսօր ղարաբաղյան կլանն է, կարող է? սուտ է կամ չափազանցված. ՈՉ.Իսկ ղարաբաղյան կլան ասելով պետք է հասկանալ ոչ միայն ղարաբաղցիների. Այսօր մեր օլիգարխների մեծ մասը այդ կլանի ներկայացուցիչներն են. Մտիր նախարարուտյունները, քաղծառայողների մեծ մասը ղարաբաղցի են, Ազգային բանակի հրամկազմի մեծ տոկոսը նորից նրանք են. Այդքանից հետո ուզում ես տեսնելու չտալ այդ կլանը?

4 10 2011
revolver

mauserist jan inz inchu es viravorum. balik jan yes qez irakanutyunn em asum. te du lenin papiki tornikneriz es? kam el asenq eritputinakan? yuraqanchyur karziq inchpes naev yuraqanchyur qaxaqakan uj normal hasarakutyunum uni goyutyan iravunq. es el qo nman uzum em es avazakapetutyuny poxarinvi demokratakan petutyamb bayz arajiny payqari es zevov u metodnerov yst is da anhnar a, erkrordn el, ete qez hamarum es demokrat petq a demokrat lines minchev uxn u zuzd. qnnadatutyany piti veraberves normal, u porzes voch te hayhoyes kam xusapes patasxaniz ,kam el mi zevi takiz durs gas, ayl porzes ete mexavor es yndunes mexkd, ete obyektiv patcharner kan nshes dranq ,ayl voch te vonz vor hima asum a divanagitakan etikayi xaxtum er. 70 tari totalitar erkrum aprezinq, milionavor mardkanz glux keran ed yntazqum, brnutyuny darzrezin hasarakutyan xekavarman amenaglxavor metody. u menq ankaxutyun zerq berelov chdatapartezinq totalitarizmy, chporzezinq patjel mexavornerin u hanzgorznerin, chbazezinq arxivnery, vor amen inch durs gar jri eres. isk germenazinery varvezin lriv hakarak kerp erb arevelyan germanian veramiavorvez.. u es i nkati uner germanazi despany, bayz ari u tes vor goyutyun uni divanagitakan etika.

4 10 2011
Jaeger

Vahan Xarabaxciq 27 General u Marshal en tvel patmutyan tarber zhamanakashrjannerum. Iranc mot lava stacvum paterazmel@. Vata vor mer banaki hramanatarutyun@ nranc dserqum e? Xarabaxciq hay en ov iranc hay chi hamarum uremn inq@ andsamb turqa. Yes voch ishxanutyunneri masin em xosum voch el klanneri yes xosum em hasarak xarabaxcineri masin. Verj tveq tshnamutyan@ heriqa eli.

4 10 2011
Knarik

Jaeger ..marshalnerin u generalnerin hangist toxh isk inchu ches asum et nuin xharabaxhziner@ voronk aprumen Haiastanum kani Hayer en spanel u inch lktiutuneren anum draniz xhosir …….

4 10 2011
SERQ=ROB=VAHAN=KIRO=MUSTAFAOXHLI

inchi masinek xhosum ed duk xharabaxhzinert erkir@ mas masiek uzum baganel da dzer lozungne Hayastanzi xharabaxhzi. xhurner gonem amotiz mtek getin@.

4 10 2011
Lusine

haitnien tarva lavaguin kasharaker mankavargner@ amot amot tu dzer kerazin””””’

4 10 2011
Galust

duk imazak 2008 morazela Hay azg@ loxher

4 10 2011
Kristina

Hairenakizner bolors depi AZATUTIAN HRAPARAK satar kangnenk mer iravunknerin.es 3-d gisherne vor anzkaznumem AZATUTIAN HRAPARAKUM da im partknem katarum im pokrik erexhanerin vor nrank apren azat ankaxh HAIASTANUM paikar paikar avazakapetutian dem..

4 10 2011
Sargis

Menk Fransija Haiers dzer hetenk HAI AZGAIN KONGRES menk dez menak chenk toxhnum amen varkian amen rope menk ushadir hetevunmenk AZATUTIAN HRAPARAKUM katarvoxh iradarzutuner@ de urems paikar paikar haxhtanak– korchen avazak hanzagorz SERQN u KOCHARYAN@ —

4 10 2011
VASIL

Iharke et erkusnel Sergn u kochayan@ goxh avazakneren goxhazelen mer zainer@ ev irenz hrchakel naxhagah amot mez vor minch hima srank der kan ev gluxhen barzraznum.

4 10 2011
VASIL

esel indz khrchakem Haiastani naxhagah ed iravunk@ esel unem ……

4 10 2011
Հազարապետ

էսինչ մուտիլովչիկներեն մտել բլոգ , գնացեք ազատության հրապարակ ինչ գործ ունեք այստեղ, պայքարեք տեսնենք վերջը ինչ է ,լինելու , մի շաբաթից մանթրաշ տունեք գնալու , աղանդավորությունը շատ վատ բան է:

5 10 2011
Երևանցի

Մի քանի օրից այս հանրահավաքային ՇՈՈՒՆ վերջանալու է…… Լսելով ԼՏՊ-ի հարց և պատասխանները այնպիսի տպավորություն է ստեղծվում , կամ ԼՏՊ-ն է տառապում հիշողության կորստով, կամ էլ ժաղովրդին է դրել հավի տեղ:

5 10 2011
VAHAN

Bloger, ինչու? եք comentners ջնջում.

5 10 2011
herates

Amenayn havanakanutyamb vorovhetev hayhoyanqner en tex gtel cer comment-neri mej

5 10 2011
Հազարապետ

LTP ն շատ հին PORT ա , ու էտ սարքերը բոլորը դուրս են գցում, գոնէ COM լինեն չնայաց COM ն էլ հինա , լավ գոնէ մուկ լինեն: այսօր բոլորը USB ի են, այս ինչ երկիր ենք բոլորը կոմպի սարքերեն:

5 10 2011
Երևանցի

Հազարապետ ԼՏՊ-ի վկաներին անհնար է բան հասկացնել……սրանք էլ ԼՏՊ-ի ….միայն ուղեղներն էլ են ՍԱՓՐԵԼ:
ԼՏՊ-ն դարձել է քաղմասի պետ և իր համակիրներին էլ դարձրել այդ քաղմասի օպերներ:

5 10 2011
Հազարապետ

Երևանցի (15:32:22)ամեն աղանդ իր համակիրներն ունեն և շատ դժվար է մեկին ետ բերել, իրականում համարյա անհնարին է, դրա համար հարկավոր է շատ համբերություն, մինջև իրենք ներսից քանդվեն,դա հատուկ են անում մի երկիր քանդելու համար, աղանդավորությունը մշակված հոգեբանություն ունի , դատարկել մարդու ուղեղը, չթողնել իքնուրյուն մտածել, համոզել որ միայն իրենքեն ճիշտ, ու օվոր ձեզ հալածի, ուրեմն դուք ճշմարտության մեջեք:Այնպես որ ոչինչ չենք կարող անել:

5 10 2011
Իռեն

Hargeli joxovurd bavakan e!!!!!!!
Inchqan haskanum em aistex grox bolor mardiq el mtahog en ev uzum en lav apaga tesnel Hayastanum. Aid isk patcharov petq e dadrel mimianc viravoreln u ishxanutyunnerin nver matucel. Amen meky tox hargi mjusi dirqoroshumy. Mez mi ban e anhrajesht miavorvel u haxtyel

5 10 2011
marat

իշխանության թվյալներով 2008 թվականի ընտրություններին այս մարդիկ 350 000 ավելի ձայն էին հավաքել փաստորեն ես փոքր ազգի մեջ այդքան զոմբի ու աղանդավոր կա, իսկ եթե հաշվի առնենք թե իչքան ձայն են թռցել հաստատ ուրիշ թիվ կունենանք հետո ձեր ասած լևոնակաները մոլի որոնք հավատում են նրա ամեն խոսքին մի 5000 հազար են, մնացածը ի դեմս ինձ լևոնին ավելի շատ չենք սիրում, կամ հարգում քան դուք, իսկ ինչի համար ենք ընտրում մի գուցե մի օր ձեր սեփական ուղեղով գլխի ընկնեք որովհետև ժամանակ և ցանկություն չկա դրա մասին խոսելու հարգանքներով իշխանությանը և ընդիմությանը ատող քաղաքացիներ:

5 10 2011
Արմեն

դե լավա դու էլ գնա միացի ՍՍ ին և կառուեկ ձեր պայծառ ապագան կկոչեք մեր արդար ապագան: Ասեմ շատ ծիծաղելի խոսկեր եք գրում որ լսել ենք շատ անգամներ

6 10 2011
մասնագետ

գնացեք տեսեք գրոզնին ԿԱԴԻՐՈՎԸ ոնց սարքել նոր էս երեք դեբիլների համար իրարից նեղացեք ——————————

6 10 2011
69

Երևանցի (15:32:22) :

Հազարապետ ԼՏՊ-ի վկաներին անհնար է բան հասկացնել……սրանք էլ ԼՏՊ-ի ….միայն ուղեղներն էլ են ՍԱՓՐԵԼ:
ԼՏՊ-ն դարձել է քաղմասի պետ և իր համակիրներին էլ դարձրել այդ քաղմասի օպերներ

:

Դրանք մեկ առ մեկ հրյաներ են: Շատ վրանգավոր թաքնված հեղափոխականեր: Սրանցից էին Թայլաթ Փաշան, Էնվեր փաշան և ամբողջ երիտասարդ թուրքերի պարագլուխները որոնք կազմակերպեցին Հայկական ցեղասպանությունը: Սրանք Հայերին տեսնում են որպես թշնամիներ:
Աղբուր: http://jewishracism.com/JewishGenocide.htm

6 10 2011
6 10 2011
մասնագետ

Լավ ղեկավարը /ԱՌԱՋՆՈՐԴԸ/ նա է երբ համ ինքն է կուշտ համ էլ ԱԶԳԸ .իսկ այդ երեքի մեջ մեջ և ոչ մեկի ժամանակ մեր ազգը կուշտ փորով չի քնել ոչ մի օր .… ուրեմս դրանք երեքն էլ սատկելու բաներ են հրապաարակում հավաքվածնեն ել իրենց մանկլավիկներն են նորմալ մարդը երեքի վրա էլ թքած ունի եթե լիներ իմ կամքը երեքին էլ կացինով ժողովուդը պետք է սատկացնի .որովհետև դրանք ժողովրդին լրիվ արհամարել են ամենքը իրենց ժամանակին եթե չէ մի հատ ապացույց բերեք ասեք էս լավ բանը որևե մեկը արել է բերեք խնդրեմ

6 10 2011
Qaxaqaci

Miak prkutyun@ vor Hayastan@ miana Rusastanin. Yerb vor vstah yev unak klini ayn zhamank tox ankaxana. Mi hat nayeq ankaxutyunic heto inch enq unecel? 3 hat arun ccox naxagahner? Sov mtutyun artagaxt? Miayn degradacia e aprel mer azg@. Voch mi poqr azg aranc bnakan resursneri hatkapes mer ashxarhagragan dirqov chi karox goyatevel aranc hzor dserqi hovanavorutyan. Mi qani or araj Putin@ nshec vor piti verakangnen SSHM@ urish kargavichakov. Yes miayn urax klinem yete Hayastann el miavorvi ayd miutyan@. Real mtaceq.

6 10 2011
DSERTZ

lav lsek duk zkan achk soxhuner Hayastanum ete mek mard ka vor mtazume azgi hamar da LEVON TER PETROSYANE… haskazak tapak uxhexh manglavikner…

6 10 2011
Երևանցի

DSERTZ–Լավ կլիներ մի քիչ քեզ հավաքեիր և հակափաստարկ բերեիր…օրինակ փաստերով ապացուցեիր որ“` թէ չէ ՎԱՅՐԱՀԱՉԵԼ գիտեք….

6 10 2011
Sargis

lavel irenz anuner@ verznumen tapak uxhexhner@ manglavikner@..

6 10 2011
Kristina

hav@ erazum koreke utum sa dez haver.HAYER BOLORS DEPI AZATUTIAN HRAPARAK ::LEVON MEZ HAY LEVON IMASTUN PRKICH

6 10 2011
Արման

Անպատասխանատու մարդիք նորեն ուզում են մեր երկիրը խառնեն,Մենք էլ որևէ ցնցում չենք ցանկանում:

6 10 2011
Հազարապետ

Մեզ ընտրություն պետք չի այս օրվա ընթացքում, մեզ պետք է ազատ վել այս ղարաբաղյան կլանից:

6 10 2011
Երևանցի

Kristina–Սատանան փրկիչ չի կարող լինել: Երևում է հանձինս ԼՏՊ-ի նոր հրեշտակ է լույս ընկել և վրաներս խաբար չկա: Հավը , որ հավ է, երբ մի կուտ է ուտում և գլխին տալիս են, այլևս այդ կուտը չի ուտի…ԻՍԿ ԼՏՊ-ից ուտում են հա ուտում, ինչքան էլ գլխներին տան;
Այս ամբողջ ԿՌԻՎԸ ՀԱԿ-ին ազգային ժողովում մի քսան մանդատ տալն է:

6 10 2011
մասնագետ

Այ մարդ ժողովուրդը էտ տղից լրիվ հիասթափված է մի քանի նախկին հհշ–ն են հավաքվել իմանում է թե ինքն ա վերջ ես էլ չեմ սերժին սիրում .ռոբերտոյին /——– / էլ ատում եմ .բայց դա պատճառ չէ լովիկին հարգելու համար որը մեր և մեր ծնողների աշխատանքը թալան տվեց թուրք սելջուկի նման ինչքան գործարան ունեինք իրար մեջ բաժանեցին դարցնելով քաբաբանոցներ ու հարսանյաց սրահներ մի հատ նորմալ քայլ չունի արաց բոլորը հակահայկական ու հակաժողովրդական

6 10 2011
VIGEN

et im grazner@ suti erevanzin kamel hazarapetnernen utum vor chi tpvum de dzes hasnume kerek kerek tapak ——– manglavikner.

6 10 2011
Kristina

to du inch Erevanzies ai xhot du nsti xharabaxhum u manglavikutun ara dueles erazum Erevanzi darnal ai havik gexhazi.

6 10 2011
Kristina

vochmi depkum et erku srikaner@ piti patasxhan tan Hay goxhovurdi archev u toxhnen gnan ………..

6 10 2011
ZORO

Hairenakizner estexhi mi kanis@ naiomnikneren sranz hamar chka azg chka erexha chka znoxh toxhek dranz menk aistexh gorz chunen mer texh@ Azatutian Hraparakne Hay goxhovurdi het:HAXHTANAK HAXHTANAK bolors miasin AZATUTIAN HRAPARAK

7 10 2011
Հազարապետ

Երևանցի (18:57:59) շատ եներգիա մի ծախսի դրանց վրա , մեկա օգուտ չունի, ուղղակի մի քիչ համփերի սրանց վերջը եկելա,մեր մեջից մարդ է դուրս գալու, այն ժամանակ մենք Երևանցիներով սրանց գլուխը ջարդելու էնք, հետո ետ բերենք մեր կորցրածը անհոգ եղիր միանշանակ ճիշտեմ ասում:

7 10 2011
Larisa

69-n. hayeri zexhaspanutun@ ko nman shur tvaz Hayer@ sarkezin gites inchu asem vorovhetev ko arjan mech turki u ghudi arjune hosum da parz erevume shur tvaz lamuk.

7 10 2011
ՀԱԿ

Շարունակական շուրջօրյա հանրահավաքների ռազմավարություն որդեգրած ՀԱԿ-ի առաջնորդը լուրջ տեխնիկական դժվարությունների առաջ է հայտնվել: Հիմնականում հաշվի չի առնված հուսահատ մասնակիցներին պայծառ ապագայի կարկատաններով անվերջ կերակրելուց առաջացած վտանգը: Արդեն երկրորդ օրը ստերով և ճոռոմաբանությամբ կերակրված հրապարակը փորլուծություն ունեցավ; Սեփական փորի գռմռոցները լևոնյան ճառմռոցների հետ փոխանակածները սարսափով նկատեցին, որ հեսա-հեսա … և զուգարանի կարիք ունեն: Բանուգործը թողած առաջին նախագահը ընդհատեց “ուտելու վնասների մասին” քաղաքական վերլուծությունը և ճեղքելով ղռղռացող ամբոխը մոտեցավ “Ազատության” հրապարակի սրճարաննեից մեկին և տնօրենից պահանջեց երկխոսություն սկսել իր հետ “Ժողովրդի փորը եռ է գալիս” թեմայով: Տնօրենը մի անգամից հասկացավ սրճարանի գլխին գալիք վտանգը և միակողմանի լկտի որոշում կայացրեց. “Էդ հեքիաթներդ քեզ պահի, դուք ուզում եք քաքմեջ անել իմ բիզնեսը” կոնտր ճառով: Առաջին նախագահը այդ չսպասվող դիմադրությունից հուսահատ մի հայացք նետեց թիկունքում հավաքված իր կողմնակիցների փորատանջ կեցվածքին և մտամոլոր վերադարձավ ելման դիրքերը; Նա իր կանգնաց տեղում մի լճակ նկատեց, բնազդաբար շոշափեց վաղուց չբացված տաբատի առաջնամասը, բայց իսկույն գլխի ընկավ. լճակը մնացել էր նախորդ ճառուկից` Նիկոլից:

Խորհրդականները և թիկնապահները տխուր աչքերով, ոտքերը իրար քսելով և ցատկոտելով արտահայտում էին բուռն միզելու անհագ ցանկություն: Դրությունը օրհասական էր դառնում, չորս տարվա մարնակրկիտ երկիրը քանդելու ծրագիրը հօդս էր ցնդում: Նա հիշեց, որ իրեն արտերկրից ղեկավարող խորհրդականն ասաց “Շարունակական ամենօրյա հանրահավաքները անպայման պետք է ուղեկցվեն հացադուլով և ջրադուլով”, կենտրոնը տեղեկացված էր զուգարանատերերի իշխանամետ տրամադրությամբ:

Նա դանդաղ հանդիսավորությամբ վեր բարձրացրեց ձախը, ամբոխի միզացանկությունը անհետացավ; Մոգական ուժով բոլորի մոտ մեզը քար կտրեց միզապարկերում: Խնդիրը համարելով կիսով չափ լուծված, նա սպառնալից հայտարարեց. “Այս պահից սկսած ՀԱԿ-ը առաջարկում է ՀՀԿ-ին կարճատև բանակցություններ` իշխանությունը ՀՀՇ-ին հանձնելու առաջարկությամբ: Հակառակ դեպքում ՀԱԿ-ը խոստանում է համաժողովրդական ուժգնությամբ … ՀՀԿ-ի կոճերին”:

Լևոն, Լևոն, նվվաց հրապարակը միզապարկի ցավերից …

ԱՐՈՐԴԻ

7 10 2011
Երևանցի

Ասեմ ավելին, շատ մարդիք հույս ունեն , որ մի բան կփոխվի այս պետության մեջ, և կազատվեն ՍՍ-ից և եթե աստված չանի ԼՏՊ-ի վարչախումբը գա իշխանության գլուխ մարդիք լրիվ կհուսահատվեն: Հավատացեք ԼՏՊ-ն լինի, Սերժականները կամ Քոչարյանը ետ գա , դա նույն Ք.-է տարբեր գույնի ամանների մեջ:

7 10 2011
VAHAN

ՀԱզարապետ, ցույց տուր ղարաբաղյան կլանից ազատվելու քո տարբերակը.

7 10 2011
Հազարապետ

VAHAN (09:00:55) ջան ում տունեն մտել, ու պապայությունեն անում, հետո էլ ասումեն այստեղ տղամարդ չկա , մեր քաղաքն է մենքել պիտի պայքարենք, բայց առանց ԼՏՊ ի, ու առանց աղանդավորության, մեր մեջից դուրս է գալու մի մարդ, անունը չեմ ուզում գրել սրանցից ազատվելու ենք անհոգ եղեք:

7 10 2011
Հազարապետ

ՀԱԿ (06:21:10) Ձեվակերպումը արտակարք է ,բայց առակը ինչ կցուցանի:

7 10 2011
VAHAN

Այ եղբայր, եթե էդ մարդու անունը գաղտնի ա պահվում, ինքն էլ թաքնվում ա, դու ասա, էլ ինչ հույս դնենք մեկի վրա , ում չենք ճանաչում, ում անունը գաղտնի ա պահվում. Երկար ժամանակ ա էս բլոգի միջոցով շփվում ենք, խելքը գլխին մարդու տպավորություն ես թողել, հիմա ինչպես կարող ես նման միամիտ բան ասել, թե` անունը չեմ կարող գրել.

7 10 2011
marat

շնորհալաությու Ա1-ին հեռարձակման համար ազատության հրապարակից շատ լավ գործ եք անում

7 10 2011
marat

ՀԱԿ-ի պայքարի շնորհիվ կարող են բարձրանալ ընտրակաշառքի գները ասենք 5000-ից մինչև 15000 սահմաները ռեալ առաջարկ պետք է արվի հասարակությանը, թե չէ սահմանդրական կարգ,օրենքի գերակայություն,

7 10 2011
Հազարապետ

VAHAN (15:02:53) :Չգիտեմ խելքը գլխինը ինչ կապ ունի անունը չտալու հետ,բաըց մռայլ կուտակված ամպերից հետո, միշտ դուրս է գլիս պայծառ արեգակը, իսկ անունը հիմա պետք չի գրել ուղղակի համբերություն է պետք միջև այս մուտիլովչիկները իրենց գործերը ավարտեն:հետո ախպերս հիսուն տարեկան միամիտ Երևանցի չի լինում:

8 10 2011
Երևանցի

VAHAN –ԼՏՊ-ի հետ շարունակեք ձեր պայքարը:

8 10 2011
Երևանցի

VAHAN քեզ թվում է , որ ՀՀ-ում միայն երեք մարդ կարող է դառնալ նախագահ??? ՍՍ, ՌՔ և ԼՏՊ ???? ՈՒրիշ մեկը դեռ ՉԻ ԾՆՎԵԼ??? Անուն ասա..հա անունն ասա: ՈՒմ էլ ասեն միևնույն է պիտի նայեք ԼՏՊ-ի կողմը, դրան դարձրել եք մաքուր ՍՏԱԼԻՆ….այն ժամանակ էլ ասում էին, որ Ստալինի մահից հետո երբ այդ լուրը լսեն բոլորն էլ ինքնասպան կլինեն: Բայց հո չմեռավ նախկին սովետների միությունը:
Եթե ԼՏՊ-ն ՄԵՅԴԱՆ չնկներ, ավելի ճիշտ Սերժիկը առաջ չքաշեր ԼՏՊ-ական խաղաթուղթը, ապա հիմա մենք կունենային իսկական , ոչ երկխոսող ընդիմություն: Կպել ես թէ անուն ասա….ասենք Պողոսյան Պողոս, այս անունը հիմա ձեր մոտ ոչինչ չի ասի քանի որ ԼՏՊ-ի սուտ հեղափոխությանը կասկածողներին իսկույն հաճախորդ եք անվանում, և հիմա ինչ անուն էլ տան միևնույն է իսկույն պետական մակարդակով կօգնեն , որ ԼՏՊ-ն նրան կոխի ցեխը: Հիմա ԼՏՊ-ն մոնաշնորհել է ընդիմադիր դաշտը և չեն թույլ տա ի հայտ գա ոչ մի նոր անուն: ԼՏՊ-ն լրիվ ձեռք է տալիս այս վարչախմբին:

Հ.Գ.—–հարգելի մոդերատոր, իմ գրածների մեջ ես չէմ տեսնում ոչ մի հայհոյանք և այլն…Խնդրում եմ մի հանեք որոշակի բառեր և տպավորություն մի ստեղծեք, որ գրողը անգրագետ է:

8 10 2011
GURGEN

Serzk@ xamelon e ,komunstneri zamanak komunist , hima el ipr te,
liberal demokrat e xaxum , de Qochayran@ nujn pes ,inchpes Serzik! qaxaqakan pornik en erkus el. Levon@ davatan e. levon@ darnalov naxagah davatanec ir skzbuqnerin, u hima ich kareli e spasel LEVONIC ? , miajn tshik , ktesneq miajn tshik.

8 10 2011
Արմեն

դե ասա 15000 դրամ վեռցնոխին մի 5000 դրամ էլ տաս կասի արի նստի վզիս ուր ուզես կտանեմ ես չեն

8 10 2011
marat

Թե ասա լևոն չես կարում բան անես հեռացիր էլի ազգի մեջ մարդիկ կան սպասում են հենց հեռանաս երկրում իրական հեղափոխություն են անելու դաշնակները, ժառանգությունը, ինչու չէ Տիգրան Կարապետիչը, մեր թաղի Գուրգեն պապին, հա չմոռանամ հազարապետին իր գաղտնի լիդերով:
ԲԱՑԵՑ

9 10 2011
Հազարապետ

Կտեր կտեր Հայ ժողովրդի համար, ով ուտի այս կուտը Հայաստանում դեմոկրատիա կլինի, ոստիկանը չի նեղի ձեզ, բանակում ամենինչ լավ է լինելու, կուշտ փորով քնելուեք, դբրոցներում փող չեն հավաքելու, ու սենց հոյակապ կտեր , ես սրանց հանելու եմ , հետո ուրիշ մարդ կնտրեք, հա կուտնք այտ կտերը ու շատ լավ կլինի բա ոնց ՀԱԿ ի …………………………………………………….ւ:

9 10 2011
69

Վահան, դիկտատոր ազգադավը չի կարող այդ ազգի համար լավ լինել: Ռոբն ու ՍՍ-ն ժողովուրդի համար վատն են իսկ լեվոնը ժողովուրդի ու պետության համար վատն է: Սրանք բոլորն ել վատն են: Մենք պետք է ոչ թէ ընտրենք վատագույներից այլ միանգամայն լավագույնին: Այդ անձը ոչ թէ լավ մարդ պետք է լինի այլ ՀԱՅՐԵՆԱՍԵՐ: Հայրենասեր մարդը երբեք իր ազգին և պետության դեմ չի գնա իսկ լավ մարդը կգնա քանի որ լավ լինելը հարաբերական է: Իսկ այս երեքից ոչ մեկը լիովին լավ չեն եղել ազգի և պետության հանդեպ: ՎԵՐՋԱԿԵՏ:

9 10 2011
69

VAHAN (09:00:55) :

ՀԱզարապետ, ցույց տուր ղարաբաղյան կլանից ազատվելու քո տարբերակը.

Վահան ջան երբ որ դու ցույց տաս սիոնիստական կլանից ազատվելու տարբերակը ես ել ցույց կտամ ղարաբաղյան կլանից ազատվելու տարբերակը: Նկատի ունեմ որ լեվոնը նույնպես պատկանում է սիոնիստական կլանին քանի որ ունի հարազատական կապեր:

9 10 2011
Vardan

Levon@ erkira uzum karavari mi hat zugarani harc chi karum luci havaqvac zhoxovrdi hamar…

9 10 2011
Արմեն

դե ասացկ լավ տարբերակներ էս իշխանությունից ազատվելու համար մենակ խելքին մոտ տարբերակներ լինի

9 10 2011
Հազարապետ

Vardan (04:40:42)ճիշտ է ասում ,ամեն շինարարություն առաջինը զուգարանի հարցնեն լուծում, հետո հիմքերնեն փորում, պատկերացնումեք սա որ նախագահ լիներ տակներս պիտի անեինք:

9 10 2011
Երևանցի

Կա երկու տարբերակ, մանավանդ, որ ժամանակը շատ քիչ է:
Առաջին, ոնց ԼՏՊ-ն եր ասում ամեն մի իսկական Հայ, թող հաջորդ հանրահավաքին իր հետ բերի հինգ մարդ և բոլորով ՇՎՎԱՑՆԵՆՔ ԼՏՊ-ին:
Երկրորդ տարբերակում, ամեն մարդ թող մի հինգ հոգու համոզի ՉԳՆԱՆ հաջորդ հանրահավաքին :
Այս երկու տարբերակներն էլ պրիմիտիվ են, բայց լավ էլ կաշխատեն:
Ցավը նրանում է, որ եթե ԼՏՊ-ն վերջապես հեռանա, նա կպատրաստի իր հետնորդին ` օրինակ Լևոն Զուրաբյանին, որը առաջին կարգի դեմագոգ է, և ժողովուրդն էլ գլխի չի ընկնի դրա վտանգավորությունը:
Լևոնի շրջապատից օվ էլ դառնա ՀՀ-ի հաջորդ նախագահը, ոչ մի բան էլ չի փոխվի, միայն կապիտալի հոսքը մի շայկայից կտեղափոխվի մի այլ շայկայի գրպանները: Հարկավոր է կորդինալ , համակարգային փոփոխություններ, ինչպես եղավ հարևան Վրաստանում:
Հասկացեք ժողովուրդ ջան , հարկավոր է ազատվել, ներկա, հին և ամենահին նախագահներից և նրանց շրջապատներից:

9 10 2011
marat

Եկեք անկեղծ լինենք գոնե բանականության առջև, եթե ՀԱԿ-ը չլիներ հիմա մենք այստեղ հեղափոխության մասին հաստատ չէինք խոսա և գլուխներս կախ ապրելու էինք ինչպես ապրել ենք 96-98-2003թ ընտրություններից հետո փնթփնփալով նարդու սեղանի շուրջ, կամ արցյունքները աչքերիս սերիալ դիտելով, իրատես լինենք հարցը Լևոնի չի մենք միշտ պատճառ կգտնենք չպայքարելու համար, մեկը սրիկայա, մեկը մասոն, մեկը ծախված, մյուսը մամայի բալա, մեկը անմակարդակ, անկիրթ ու սենց շարունակ մինչև մեռնենք կամ օտար երկրում երկրորդ սորտի մարդու նման վախվորած ապրենք լավ էլի
Լավ ղեկավար չի լինի կհավաքվենք ռադ կանենք ու տենց շարունակ մինչև ազգի հետ հաշվի կնստեն, ԿԱՄ ՍՊԱՍԵՆՔ ՀԻՍՈՒՍԻ ԳԱԼՍՏՅԱՆԸ

Չկա լավ ղեկավար, կա պահանջող հասարակություն, ձեզ թվում է ուրիշ երկներում նախագահները լավն են ձեվ չունեն վատը լինելու կպատժվի առնվազն հինգը տարի հետո բա տենց բաներ հարգելի քաղաքագետներ

9 10 2011
Հազարապետ

Երևանցի (17:05:10) Առաջին տարբերակը ճիշտ է որովհետև ԼՏՊ ն իր համակիրները միշտել ունի, ոչ թէ շվացնենք այլ քարերով խփենք , որ դրանց հարթակից ոչ ոք դուրս չգա ասպարեզ, հետո ամենինչ պարզ կլինի

9 10 2011
մասնագետ

լտպ–ն չի կարողանում մի քանի գարշոկի հարց լուծի ոնց կարա ժողովրդի հարց հարց լուծի տեսանք ՀԱՅԱՍՏԱՆԸ ոնց անմարդաբնակ սարքեց անցած 20տարում կլինեինք 6մլն և ոչ թե 2.1մլն մարդ որի 70տոկոսը ծերակույտ

10 10 2011
Երևանցի

2008 թվականին եկել էին…մի կես միլլիոն մարդ կար, ինչ արեց ԼՏՊ-ն??? ԹՈՒԽՍ նստացրեց Ազատության հրապարակում մինջև եղավ այն ինչ եղավ:

10 10 2011
մասնագետ

ԵՍ մենակ զարմանում եմ այն հռետորների վրա օրնակ նիկալի. արամի որ հիմա սհենց մեծ մեծ տակից գլխից դուրս են տալիս որտեղ էիք այ քաքակերներ թե լեվանի հետ նույն ամանից էիք լափ լափում բոլորս էլ գիտենք որ ներկայիս իշխանությունները սրիկաներ են. ռոբի գլխավորությամբ .բայց չե –որ ամնամեծ ՍՐԻԿԱՆ լեվանն է են որ10000հազարանոց աշխատող գործարանը փակում էր քաբաբանոց սարքում բա որտեղ էիք այ էշեր թե ձեզ էլ ———————————————— ձեր նմանները որ կյանքում իրավունք չունեք դուք կամ դու կոչվելու միայն ձեր նման որովհետև դրացից շատ քիչ են մնացել

10 10 2011
VAHAN

Մասնագետ, ասա Լևոնի հասցեին, ինչ որ հարմար ես գտնում, բայց Նիկոլին մի կպիր. Էդ տղային ճանաչում եմ շատ վաղուց.96-ին նա Ազգային ժողովի պարիսպը տապալողներից առաջիններից էր. Բոլոր ժամանակներում նա եղել ա բոլոր նախագահներին ընդդիմություն, եթե Լևոնը գա իշխանության, Նիկոլը նորից ընդդիմություն կլինի,դա ես 100% գիտեմ.Չեմ ուզում հավատալ, թե այսօր Նիկոլն էլ խաբվել ա, չէ որ շատերը հենց Նիկոլին հավատալով են գնում միտինգի.

10 10 2011
Հազարապետ

VAHAN (13:59:10) :Նիկոլը հենց բանտից դուրս եկավ ԼՏՊ եի ցուցումով, ինքն էլ նուն մարդն է ոնցվոր ԼՏՊ են:

10 10 2011
VAHAN

Չէ, Հազարապետ, Նիկոլի հարցում, դեռ կխոստովանես, ոչ ճիշտ չես.Էդ տղան մաքուր ա, դա դեռ կապացուցի.

10 10 2011
մասնագետ

Վահանին ––դեմ չեմ ես այդ տղայի մասին առաջ չեմ լսել ուղղակի չի կարելի պաշպանել մեկի .կամ մի քանիսի որոնք ստիպեցին ազգի 40–ից 50 տոկոսը լքել հայրենի ՏՈՒՆԸ Մենք բոլորս ապրում ենք մեկ կյանքով մենք երկրորդ անգամ չենք ծնվելու և ՀԵՐԻՔ Է ԱՊՐԵՔ ՈՒՐԻՇԻ ՀԱՄԱՐ դրա համար ով լեվանի հետ է նա իր սեփական ժողովրդին դեմ է 60–ը անց մարդ եմ ինձ և 1 տարեկան երեխային վաուչեր անունով մի թուխթ է տվեց համազոր 4 կգ պեսոկին համարժեք ասա խնդրեմ գովերգեմ ––Բոլորդ էլ ապրեցեք միայն Ձեր կյանքով..

10 10 2011
Երևանցի

Լավ մոռացել ենք ԼՏՊ-ի և նրա շրջապատի լկտի արտահայտությունները??? Հիշեցնեմ`
— ՄԵՐ ԴԵՄ ԽԱՂ ՉԿԱ…
— Որ հարյուր տոկոսով էլ պարտվենք ընտրություններում , մեկ է ուրիշին չէնք զիճի իշխանությունը…….
–Ժողովուրդը խոտ էլ կուտի չի սատկի…..
………………………………………………………………………………
Շարունակեմ թէ հերիք է????
Վերջապես ԼՏՊ-ն ասում է Քոչարյան Ռոբերտին ես չէմ բերել Ղարաբաղից այլ Վ. Սարգսյանը…..???? Այսինքն նա այնքան ԹՈՒՅԼ նախագահ է եղել, որ Վանոն, Վազգենը, Արաքսյանը ինչ ուզեին կանեին……….ում ուզեին վարչապետ ԿԿԱՐԳԵԻՆ………
Ժողովուրդ ջան ժամանակ չկա, մեր երկրում ժողովուրդը ակտիվանում է ընտրությունից ընտրություն և հիմա առջևում ընտրություններ են և եթե չէնք ցանկանում , որ նորից այս իշխանությունները վերատադրվեն պետք է վերջ տալ ԼՏՊ-ի դուդուկի տակ պարելուն:
Նոր մարդ է պետք….գոնե դեռ չարատավորված: Միայն չհարցնեփք անուն ասա….եթե ԼՏՊ-ին ուղարկենք թոշակի ապա նրա կողմից ընդիմադիր դաշտը կազատվի և կմաքրվի, այ այդ ժամանակ մենք իրոք կնտրենք մեր հետագա ուղին և թէ ում հետ կգնանք: Թէ չէ հիմա քանի կա ԼՏՊ-ն դա անհնար է, մանավանդ ներկա իշխանություններին ՀԱԿ-ի բռնած դիրքը շատ հոգեհարազատ է:

10 10 2011
VAHAN

Մասնագետ, ուղիղն ասա,կարող ա? մտքիդ ռոբի վերադարձն ա.

11 10 2011
մասնագետ

Վահանին– եթե իմ գրածները կարդաս կտեսնես 1–ի– 2–րդ տեղերը ռոբը լեվանի հետ կիսում են -Они эти трое сволочи այդ երեքին 200լիտրանոց բոչկեքով կրիշկեն փակած պետեք է ուղարկել կոսմոս ոնց որ մուսոր կամ պարաշուտով իջեցնել բաքու դոշերին գրած Я АРМЯНИН

11 10 2011
Հազարապետ

մասնագետ (12:18:31) :Դրանց պետք չի դատել, ուղղակի ամեն ինչ վերցնել ձեռներից , ու ստիպել ապրել հասարակ խռուշչովյան շենքում , առանց նպաստի մենակ թոշակով, չթողնել մագնիս դնել ջրի հաշիչին, չթողնել գազի հաշվիչը ծակել, լեվի լույս ունենան, ու տենց ապրեն:

11 10 2011
Vardan

ltp-n hima serzhi het nstac xnduma sax esheri vra…

11 10 2011
aram

Մազալու ժողովուրդ ենք: ուզում ենք հեղափոխություն անենք, բաս չգիտենք ոնց. ուզում ենք բարեփոխումներ լինի , բայց որ ուղղությամբ?…հա մի հատ կամ 2 հատ մեղավոր ենք գտել ու քարկոծում ենք … Այ դրանց որ փոխեն, ցենտր կլինի, վսյո!մի հատ սեռժիկ փոխելով երկիրը կփոխվի?ինձ մոտ այն տպավորությունն է, որ այս մտայնության հեղինակներն են մեր երկրի այս վիճակի հիմնական մեղավորները:ովքեր են? Խորհրդարանում նստածների 80%-ը որոնք միայն համատեղության կարգով են պատգամավոր!փոփոխությունները պետք է լինեն արմատական ոչ թե կոսմետիկ…

12 10 2011
Ishtoyan

Enqan kraciq futbol@ krvanq.

12 10 2011
Երևանցի

մասնագետ….Սպանեցիր…Ընտիր առաջարկ եր, բոչկեքը ինձանից, պետք լինի ներսից էլ կաֆել խփել կտամ:
Իսկ VAHAN-ի հետ գլուխ մի դրեք Հազարապետի հետ….դա ԼՏՊ-ի սափրագլուխներից է , ավելի ճիշտ սափրաուղեղներից է…. այնքան խորն են սափրել , որ ուղեղն էլ են տարել:

12 10 2011
VAHAN

Արամ ջան, լրիվ համաձայն եմ քեզ հետ. Մեկ-երկու մարդու փոփոխությունը ոչինչ չի տա , հարկավոր է համակարգը փոխել.

12 10 2011
մասնագետ

ասում են հետևելով մեր մեծ ՆԱՐ–ԴՈՍԻՆ երկու հոգի արդեն հուշեր են գրում –– Թե ինչպես պատահեց որ շաքարամանից 4մլդ տարա ու ոչ–ոք բան չասեց –––.,իսկ էն մյուսն էլ հանճարեղ էր –––թե ինչպես պատահեց որ շաքարամանում էլ բան չկար ,բայց 4.5մլդ էլ ես տարա ու ոչ–ոք չիմացավ–––հա բա դե արի ու ՄԵՐ ԺՈՈՂՈՎՐԴԻՑ բան հասկացի դրանց շլինքները կտրեն բաժանվել են 3 մասի իրար անպատվում են այ քեզի բան

12 10 2011
Հազարապետ

Երևանցի (06:39:04)Էս չջոկեցի, ինչը չդզեց քեզ որ տենց հաստատ բաներես գրում, հետո վոնցվոր հայհոյանք էս անում , ավելի պարզ գրի տեսնեմ:

12 10 2011
Երևանցի

Հազարապետ հայհոյանք չկա….ցանկանում եմ ասեմ , որ դու, մասնագետ-ը գլուխ մի դրեք լևոնականների հետ, նրանց ամենամեծ զենքը նա է, որ ովքեր չէն ընդունում ԼՏՊ-ին, իսկույն նրանց անվանում են սերժական կամ ռօբիկական….

12 10 2011
Սա է Հայկական հեղափոխությունը!!! -aram

200-300 հոգով 25-45 տարեկան [ոչ մի թոշակառու, ոչ մի ջահել] ;մասնակիցների կազմը պետք է լինի ազդեցիկ և պատրաստված ցանկացած իրավիճակների համար, եթե այդպիսի աղջիկներ կամ կանայք կլինեն միայն ու միայն բարի գալուստ, բայց և այնպես իգական սեռի մասնակցությունը ցանկալի չէ: Շրջապատում են խորհրդարանի շենքը, պատվիրակություն է մտնում ներս, պահանջելոով բիզնեսմենների, ու նրանց կողմից հովանավորվող անձանց մանդատների ինքնակամ դադարեցումը!սա Սահմանադրական պահաջ է, ու ոչ ոք չի կարող այն համարել ապօրինի:նրանք ովքեր ինքնակամ կլքեն խորհրդարանի դահլիճը առանց պատվիրակության կազմի պահանջը կատարելու նույնպես կհամարվեն պատգամավորական մանդատից զրկված: Ելնելով երկրում իշխող համատարած թշվառությանից, որտեղ շատ հեշտ կարելի է դեպուտատական մանդատ գնել, երկրում ընտրական համակարգը ժամանկավորապես դադարեցվում է!!!Ռուսական, ԵՎրոպական և Ամերիկյան քաղաքական վերնախավին տեղեկացվում է հարցի վիրաբուժական միջամտության անրաժեշտությունը, ու ոչ մի վայրկյան չենք մեկուսանում միջազգային արենայից:այս ամենը կատարվում է լրատվական միջոցների անընդհատ լուսաբանմամբ:
նշանակվում է, կրկնում եմ -նշանակվում է խորհրդարանական նոր կազմ, բաղկացած միայն որակյալ իրավաբաններից, տնտեսագետներից և քաղաքական գործիչներից, անկախ ծննդավայրից, բնակավայրից ու քաղաքացիությունից, օգտագործելով թե Հայաստանի և թե սփյուռքի ներուժը [հայազգի լինելը պարտադիր է]:այնուհետև կազմվում է հեղափոխական խորհուրդ[վերահսկող պալատ] բաղկացած բոլոր կուսակցություններից մեկական անդամով որի իրավասությունների մեջ կմտնի կառավարության ու ընդհանրապես երկրում տեղի ունեցող օրինականությունների վերահսկումը, բաղկացած նույնպես իրավագիտության տնտեսության ու այլ ոլորտների կրթված անձնավորութոյուններից[բայց ոչ բանասեր, լեզվաբան ու արձակագիր{ես վերջինը կսկծու գրի}]:կազմվում է 3-5 տաարվա հեռանկարային պլան, գյուղատնտեսության, արդյունաբերության ու օրինապահության բնագավառների բարեփոխոմների համար:հեղափոխական խորհրդի [վերահսկող պալատ] և լրատվական միջոցների ամենօրյա-ամենօրյա լուսաբանմանբ, վերահսկվում է վերոհիշյալ ծրագրերի կատարոողականները:կառավարությունը կազմվում է բանիմաց գիտական ու առաջավոր տեխնոլոգիաներին լավատեղյակ անդամներով:ՈՒ այդ ժամանակ թե կառավարությունում, և թե խորհրդարանում ի հայտ եկած այն լիդեռներից, որոնք իրենց կդրսեվորեն որպես բանիմաց ու անաչառ պետական գործիչներ, խորհրդարանի կողմից կընտրվեն որպես նախագահ:P.S.գրածս բլոգի թեմայի պտասխանն է ուրախ կլինեմ քննադատությունների կամ ավելացումների ու նկատողությունների համար, բայց միայն ոչ մեկս մեկու անպատիվ խոսքեր ասելով; քանզի դրանից մեր մեջ աղբ է աճում ու շատանում:Դե բարի երթ…

12 10 2011
Titliopb

makedoniai u slovenai xhaxh@ sergik@ areler vor Hay azgi ushadrutun@ beveri futbolin vor goxhovurd@ morana Erevani shrgapakum@ u chgna HAK-i hanrahavakin..da sergi robi u dashnakzakaneri erazankner vor vorkan kich mard hanrahavakin ainkan kzgen mi vorosh gamanak talanel erkir@ ………

12 10 2011
Kristina

kuirnele tesnum regimi pluzum@

12 10 2011
Kristina

isk aistexhi kadafii lamuknerin xhorurd ktam puchik pchel…….

12 10 2011
Երևանցի

aram — կարդում եմ գրածներտ ու անկեղծ ուրախանում: Չնայած գրածներիտ մեջ կան շատ ուտոպիստական գաղափարներ, որոնց մասին կարելի է խոսել, բայց շատ խրախուսելի է , որ մտածում ես ճիշտ ուղղությամբ, այսինքն միայն գո գրածով կլինի իսկական հեղափոխությունը`,..ՄՈՏԵՑՈՒՄԸ ՃԻՇՏ Է: Այսինքն մտածում ես առանց անիմաստ ՇՈՈՒ-երկխոսության, ……անիմաստ կառնավալ-հանրահավաքների,…… մեկ շաբաթյա անիմաստ նստելու կամ տրնգի պարելուն Ազատության հրապարակում……առանց մարդկանց հիասթափեցնելու…
Միայն այդպես , վեր կենալ ու կտրուկ գործնթացներ անել: Հեռու էլ պետք չի գնալ, բավական է հիշել Վրացական մոդելը:

12 10 2011
SEVUNZ

Es milion zerkov koxhmem dez het Titliopb vor futbol@ sergik@ gnele vor azgi ushadrutun@ herazni HAK-I hanrahavakiz EREVANI srgapakumiz.

12 10 2011
GURGEN

Aram sat lav es mtachum u grum , ankext.BAJC ardoq karox en
300 mard ajd ban@ irakanachnen. Da kareli e ete zoxovurd@ ga u
shrdapati AZGAJ. ZOXOV. SHEQ@ ,U PAHANDI AJN AMEN@ ,inch@ du
nchcir.Sa klini gorchov ajl voch miajn xosqov , hianali mitq. ovqer
en linelu masaneri glxavorner@. ENTUZIAZM – XADAVARU-
TJUN U MASANERI HRAHRUM ,GRGRUM E PETQ .petq e ajpisi mi sharzum vor@ kbocavari xandavarutjun@ depi hexapoxutjun@ ,zoher en petq.

12 10 2011
Հազարապետ

Սա է Հայկական հեղափոխությունը!!! -aram (16:07:03) գաղափարը լավն է, բայց իրագործելը համարյա անհնարին, որովհետև առաջինը մենք մեր գլխին չենք կան ուժեր, որ իրենց հետ հաշվի ենք նստում ու մեզ տրված չի , որ ինչ ուզենք անենք, երբ մի քիչ շեղվեցինք իրենց ուզածից կլինի հոկտեմբերի 27 ուղղակի մի քանի բաներ կարող ենք անել ,որը իրենց շահերին չի դիպչում, այտել մեզ ձեռք չի տալիս, մենք ուզումենք արմատական փոփոխություն բայց առանց հաշիվ տալու չենք կարուղ: Բայց մեզ չեն խանգարի ԼՏՊ ից ազատվել, որը հաստատ կարող ենք, բայց արի ու տես լիքը աղանդավոր ունի, արի դու պլաններ մշակի առաջինը դրանից ազատվենք, ոնց որ Երևանցին իրեն ձեվով առաջարկեց:

13 10 2011
Երևանցի

Kristina երևում է որ Ազատության հրապարակում 8 օր փուչիկ փչելը և տրնգի պարելը դուրտ եկել է: Խորհուրդ կտամ ձերբազատվես լևոնի գիպնոզից: ԵՎ քո նմանների երեսից մենք չէնք կարողանում ազատվել ԱՄԵՆԱՀՆԻՑ: Փոխանակ մի հակափաստարկ բերեք , իսկույն սկսում եք վիրավորել:
Կամ էլ երևի սխալվում եմ և դրա համար էլ հարց եմ տալիս` Քադաֆիի լամուկներ ասելով դու ում նկատի ունես??? լևոնականներին???

13 10 2011
մասնագետ

Հայկական հեղափոխությունը 100տոկոս բացառված է –չեն կարենում մի 100 հատ թափառաող շուն սպանեն ըտեղ որտեղից հեղափոխական 2–րդ արտաքին վտանգը ՇԱՏ ՇԱՏ մեծ է խելքը գլխին մարդը այդ քայլին չի դիմի միայն հհշ–ականները կդիմեն այդ քայլին վեր դասելով իրենց սեփական ՇԱՀ–ը նրանք թքած ունեն ազգի վրա

13 10 2011
Հազարապետ

մասնագետ (14:07:16) 100 շուն չեն սպանի, բայց 300 մարդ հաստատ կզոհվի ու անտեղի, մենքել տենց շատ չենք, որ զոհեր տանք Արաբների նման, հասկացեք առաջինը պետք է ազատվենք քաղաքակիրտ ձևով ԼՏՊ ից, հետո կերեվա:

13 10 2011
VAHAN

Հազարապետը ճիշտ է ասում, բոլորս էլ ճիշտ ենք ասում, բայց ոչ մեկս դրանցից ազատվելու ստույգ ճանապարհը չենք նշում, չենք կողմնորոշվում,չգիտենք.Մեզ պես մտածողներին համախմբող է պետք.

13 10 2011
Սա է Հայկական հեղափոխությունը!!! -aram

Ճիշտ է գաղափարը վերցված է վրացական մոդելից, մի տարբերությամբ, որ այնտեղ մի դեպուտատական ֆռակցիա էր, եստեղ մենք չունենք այդ ուժը: հնարավոր է, որ իրենց պասիվությամբ, որոշ քաղաքական ուժեր օգնեն մեզ:այստեղ դիվանագետ է պետք լինել [գլխով ոչ թե…]եթե բոլորին թշնամի ու օրենքից դուրս համարենք, մեր տներից էլ չենք կարող դուրս գալ: ինչ վերաբերվում է մարդաքանակին!այսօր միլիոնավոր մարդիկ պատրաստ են ամենածայրահեղ միջոցներին դիմել, փոքր ինչ հուսալի փոփոխության համար: համոզված եղեք 15- 20 րոպեում մեր շուրջը 4 անգամ ավելի շատ մարդ կհավաքվի քան թե որոշ միտինգներում:բայց այդ մարդիկ դժվար կառավարելի են ու ցանկացած պրովակացիաի հեշտ գնացող, դրա համար առաջին գծում պատահական մարդիկ չպետք է լինեն մանավանդ տարիքով կանայք ու թոշակառուներ:ժողովուրդը պետք է իմանա ուր է գնում և ինչու:Չենք գնում ուուուուուուու, ամօոոոոթ, կամ այլ հավայի բացականչություններ անելու, գնում ենք արդարություն և իրավունք սահմանելու և վերջ!p.s. խնդրում եմ արեք ձեր առաջարկությունները էլ ինչ և ինչպիսի գորցողություններով կարելի է ինչ որ բանի հասնել: մարդկային զոհերի մասին մի մտածեք: մենք ամսեկան շաատ ավելին ենք կորցնում քան թե կարծում եք: եկեք ծրագիր մշակենք տարածենք համացանցով, օդը պետք է հագեցված լինի մեր ծրագրով բոլորը պետք է իմանան, որ պատրաստվում է արդարության վերականգման պրոցեսը:ու այդ ժամանակ մի կայծն էլ բավական է, որ ողջ ժողովուրդը ոտքի կանգնի ու կատարի իր քաղաքացիական պարտքը:այո էդ վայ դեպուտատներն էլ պիտի իմանան ու միզեն տակները, ու անհանգիստ քնեն ու ամեն մի նիստի ահ ու դողով գնան, իսկ ով չգնա հայտարարեն թե վախից նիստերին չի գնում: թե չե պատկերացրեք ձեր նահանջողական գրարումները եդ ալիգարխ կոչվածները կարդան, ավելի կլկտիանան

13 10 2011
մասնագետ

կոմունիստների ժամանակ մի մեծ մարդու հարցրի Հովսեփ պապ ինչ բան է կոմունիզմը ասաց էն երկնքի ղուշը տեսնում ես որդի ոչ միսն եմ ուտում ոչ ձուն ոչ էլ բլբուլից բարձ եմ սարքում այ տհենց բան է հիմա չհասկացա անկախությոնը ինչի է էսքան նման կոմունիզմին Այնպես որ Ժողովուրդը հլա իրական Մարդուն անհրաժեշտ Անկախություն հլա ձեռք չի բերել մինչև չըազատվեն լտպ–ի.–.քռ–ի –սս––ի ազդեցությունից

13 10 2011
KLANNTZ

puchik pchoxhner@ lavel irenz anuner@ verznumen

14 10 2011
Հազարապետ

Ցեղասպանությունը դա ազգն է ծնում իր մեջ իր անտարբերությունով,ուժեղն էլ օգտվում է իր շահերից ելնելով,հիշում եմ մի գերմանացի բժիշկ, որ ասում էր Հրիաներին, ձեզ ընդամենը տասը զինվոր տանում եին գազախցեր խեղտելու, իսկ դուք հազարներեիք, ոչխարի նման գնումեիք ու ոչ մի պայքար չկար ձեր մեջ:Հիմա մեր ազգի վիճակը տեսեք մեր ջահելներին բանակում կոտորում են մենք ուրիշ հարցեր ենք քնարկում, ես ունեմ չորս տղա որից երկուսը ծառայելեն ,երրորդս հիմա ծառայում է ու որ անկեղծ ասեմ իմ մեջ էլ էտ ախտից կա իմ երեխան լավ է ուրեմն իմ գործս չէ, մեզ գաղափարախոսություն է պետք ու դրա մեջ մենք պարտվում ենք:

14 10 2011
մասնագետ

Երեկ մի բան էլ եմ նկատել լտպ–ի անունը ԳՕՕԳլՕՄ չկա իսկ մեր թշնամի թուրքինը կա նույնիսկ հեռախոսի համարով որոշել էի առաջարկեմ ծնունդը նշենք մեծ շուքով ,բայց իրա հաշվին մեզ փող որտեղից ըստ լտպ–ի աշխատողը մեկը կլնի Ծախսողը մեկը տհեց էլ չիմացա ՀԱՅ մեծ գիտնականի ծննդյան օրը ––ասում են բահը ինքն հնարել և խորհուդ է տալիս հողը մշակել միայն բահով դրա համար ինչքան տրակտոր կար Հայաստան մետալոմ հանձնեցին Պարսկաստան ––Ասում է մեխանիզմով հողին ցավ էք պատճառւմ այ անգրագետներ ԲԱ ՈՆՑ

18 10 2011
revolver

zhoxovurd, en Emelian Pugachovi apstambutyuniz xabar ka? es 7 or 7 gisher er dranz zaryadken? achqis ed lav el sarqaz er, hatuk Sarkozii ayzi hamar. ba evropayi achqin mek mek el petq a demokrat ereval. hima Sarkozin ira achqi tesazin havata te Levoni charerin?
che…. sranz porazavy urish ban a, deputanakan mandatner. ay vor iranz hanznararutyunnery senz lav kataren, 12 hat mandat kstanan, karox a koalizia el kazmen, ed el a pox. POX ara pox, money, dinero, stex poxi bazar a. mez poxeri. urish voch mi ban. sranq uzurpazrel en yndimadir dashty. xarabaxzinern el ishxanutyuny. mer joxovrdi vichaky dopel zanr a. xexch joxovurdy ynkel a drabilki mej es yndimutyun kochvaziz chi karum azatvi, vorovhetev ishxanutyuny chi toxum, isk ishxanutyuniz el chi karoxanum asatvel vorovhetev yndimutyuny chi toxum. ay esa xarabaxzineri taktikan, ynenz en hedge arel vor prkutyan shans chka. miak prkutyuny vonz gzum brnum em erevanzu asaz qarov xpelu tarberakn a, es kasei daje ragatkov….

20 10 2011
Արմեն

դե իմ ժոցովուրդ դու որտեխ ես ձոզ հետ եմ կեցե մեր արտար գործն ուռա

27 05 2012
HAYK

joxovurd jan et 500 000 mardu galn et yxaki HAki pontna iranqel giten vor cen galu dra hamarel asum en to iranq henc qandecin mer ashxarn et levon@ cervor mez es or@ gcec mi moraceq e ira axpor aracnern gorcaranneri sepakanutunn, ….. ete etqa txa en y yzym en xekavaren noric erku angam shans ynein mekn 2008 .26.02 meknel mart mekin vor iranc yzac 500 000 mard kar de to anein anun drec vor tnain kalanqi taka, duqel havatum eiq mardiq asecin gnanaq dnenq ysneris berenq to gar….. yxaki inc asem joxovurd jan vort ete mi pokr shans uni paxeq es erkric vor gone dzer erexeqn apren, es arden gnacel em u etel amena chishtna

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: