Ինչո՞վ կավարտվի ՀԱԿ-ի իշխանություն երկխոսությունը

25 07 2011

Վաղը Կառավարության ընդունելությունների տանը կկայանա  ՀԱԿ-իշխանություն երկխոսության երկրորդ հանդիպումը: Իշխանությունների պատվիրակության ղեկավարը Դավիթ Հարությունյանն է, իսկ ՀԱԿ-ինը՝ Լեւոն Զուրաբյանը:

Փաստն այն է, որ իշխանությունները սկզբում մերժեցին պատվիրակություն ստեղծելու առաջարկը, իսկ  նախապատրաստական հանդիպումից հետո, որը տեղի ունեցավ օգոստոսի 18-ին,  արդեն պատրաստ են նստել կլոր սեղանի շուրջ եւ երկխոսել:

Ըստ ՀԱԿ-ի՝ երկխոսության հիմնական թեման ՀՀ նախագահի եւ խորհրդարանի արտահերթ ընտրություններն են, իսկ իշխանությունները պատրաստ են  քննարկել ցանկացած հարց՝, բացի  արտահերթ ընտրություններից: ՀԱԿ-իշխանության երկխոսության վերաբերյալ քաղաքական ուժերի տեսակետները տարբեր են: Այս հարցում տարաձայնություններ կան նույնիսկ ՀԱԿ-ում:

Որոշ լուրերի համաձայն՝ ՀԱԿ-ի  անդամներից մի քանիսը Լեւոն Տեր-Պետրոսյանի առաջ խնդիր են դրել, եթե մինչեւ սեպտեմբերի 1-ն իշխանությունները չհայտարարեն արտահերթ ընտրություններ, ապա ՀԱԿ-ը հստակ պետք է արձանագրի ջրբաժանը: Ակնհայտ է, որ ՀԱԿ-ի իշխանություն առաջին հանդիպումից հետո իշխանություններն այլեւս կտրուկ չեն բացառում արտահերթ ընտրությունների հնարավորությունները:

Իսկ ի՞նչ եք կարծում դուք՝ իշխանությունները կգնա՞ն արտահերթ ընտրությունների, թե՞  ոչ, ի՞նչ հարցեր կուզեիք տեսնել երկխոսության օրակարգում եւ  ընդհանրապես ինչո՞վ  կավարտվի երկխոսությունը


Actions

Information

94 responses

25 07 2011
Երևանցի

Ինչով կավարտվի???Ասեմ մի քսան տեղ կպոկեն Ազգային ժողովի մանդատներից և ՀՀՇ-ի նախկին վերնախավը ԱՌՈՔ-ՓԱՌՈՔ կապրի…ժողովուրդն էլ կհիշի մասնակիցներին տարբեր որակումներով …..

25 07 2011
Sargis

աստված չանի որ ՀՀՇ-Ի Նախքին ավազակախումբը նորից գա իշխանւթյուն.իսկ եթե գան, ուրեմս նոր թալանի ծրագրով են գալու… պետք է պատրաստ լինենք նոր փորձություների.

25 07 2011
Filip

karoxhek kostovanel Sargis Erevanzi dezaniz vor mekne Vahan@ kam Rafin.chnajaz tarberutun chka te vorne Vahan@ kam Rafin.gumariliner texher poxheluz gumar@ chi poxhvum……………………….! parz che Hay azgne haxhtelu avazakapeterin,,,,,,,,,

25 07 2011
Nver

Filip ba inchi es morazel Hazarapetnel Hrand Margarianin e

25 07 2011
Nver

es dranziz ameninchel havatumem Filip irok du molodez esel aidpesei karzum baiz du shut grezir indzaniz

25 07 2011
Sargis

Filip (21:41:29) :

կարող է գիտես սրբի դուռ եմ եկել ու պիտի խոստովանեմ.բայց որ շատ ես ուզում կասեմ..դրանք բոլորն ել իմ համար գոյություն չունեն…այս դեպքում պետք չե չարչարվել գումարելիների տեղ պոխել…այ եթե հայ ազգը կանգնի, շեշտւմ եմ.. կանգնի..բայց առանց թալանչիների ու կուսակցության ղեկավարների սկսած նախագահից մինչև ձեր նշաց Վահանն ու Րաֆֆին.եթե հարցեր ունեք կապված դրանց հետ. կարող բացատրական աշխատանք տանեմ ձեզ հետ.ուղղակի դուք չեք պատկերացնում դրության լրջությունը հայաստանում

25 07 2011
Հազարապետ

Էլի թող Հայ ազգը հաղթի, բայց ոչ այս դաժանները իրար հետ թատրոնեն խաղում ,երկխոսություն ինչ երկխոսություն Լ Տ Պ ն այս ավազակապետության ժանակն է շահում իրանց խոսկք է տվել ,որ մինջև նոր ընտրություներ ձեզ կպահեմ :

25 07 2011
Sargis

Nver (22:05:50) :
աղվեսը պոչին վկա է դարձել.այդպես եք տրամաբանում դրա համար ել երկիրը երկրի նման չի. Նվեր իսկ դու ումն ես?

26 07 2011
Հազարապետ

Nver Բաղադրությունտ լավը չի , դու անկեղց մարդ չես քո ներքնաշխառը շատ խառնա պրիմիտիվ , քեզ խորուրդ կտայի ոչ մեկին չնեղացնել :

26 07 2011
Երևանցի

Լսեք դուք Nverներ և Filipներ ..առաջ կար մի լուզունգ` “Мы говорим – Сталин, подразумеваем – Партия, мы говорим – Партия, подразумеваем – Сталин” Հիմա էլ հենց խոսում եք Ազգի հաղթանակի մասին հասկանում եք ԼՏՊ-ի հաղթանակի մասին և հակառակը??? Միտինգ պապիին դարձրեցիք մաքուր Ստալին, օվ մի քննադատական խոսք է ասում դրա հասցեին իսկույն ազգի դավաճան եք հանում և այդ ԻԲՐ պայքարում եք ազատ երկիր ստեղծելու համար, որտեղ մարդիք կարող են ազատ արտահայտել իրենց կարծիքները:
Չեք տեսնում և հասկանում որ ԼՏՊ-ի ՇԱՅԿԱՆ ցանկանում է ԲԱԶՄԵԼ Ազգային ժողովում և շարունակել նախկին ԹԱԼԱՆԸ…..Այնպիսի տպավորություն է , որ ԼՏՊ-ի քաղաքական կենսագրությունը սկսվում է միայն վերջին երեք տարվա կտրվածքով??? ԲԱ ԱՌԱՋ??? Չլինի հիշողություններտ կորցրել եք?? Հարցրեք տարիքով մեծերին:

26 07 2011
Երևանցի

ՀՀՇական ծագումով ՀԱԿ կոչվածի լիդերները իրենց մասին թողել են անմոռանալի և անջնջելի մեղ մասած վատ հիշողություններ…….
Այս երկխոսական ԲԱԶԱՐԻՑ Հայաստանի քաղաքացին եւ իր պետությունը հազիվ թե շահ ունենա: Շատ լավ երևում է, որ կողմերը շատ ավելի ընդհանրություն ունեն, քան տարբերություններ»:
«Ագռավի խնամին կաչաղակը կլինի»

26 07 2011
Hasmik

Erevanzin Hazarapet u Sargis@ indz hisheznumem russakan filmiz dgentlmeni udachi——duk shat vat zaxhrankarneri sharkumek——-liliputiiiiiiiiiii

26 07 2011
Nver

lsir heiiiiii du provokator Erevanzi,du shat pokrikek ko paragluxhneri het miasin vor mardkanz sovoraznek te inch ov von gri.

26 07 2011
Հազարապետ

Hasmik Ինչու տենց չարեք մենք ձեր ազգից չենք , կամ մեր վիճակը վատ չէ, ինչեք ուզում մեզանից ճշմարտություն չգրենք, թէ ուղղակի բոլորս նույնատիպ լինենք ,ոնց որ Ստալինի ժամանակներում Շատ նեղա ձեր մտքերը ու պրիմիտիվ, շատ նման է սերյալ նայողի հոգեվիճակի կամել նորկամանի ոնց որ խլենք ձեր ձեռքի նարկոտիկը , շատ մեղքեք:

26 07 2011
Sargis

Երևանցի (08:57:11) :
հարգելի ԵՐևԱՆՑԻ..Նվերներին ու Ֆիլիպներին այսօրվա վիճակն իրենց չի ել հետաքրքրում, այսինքն իրենք պատկերացում ել չունեն թե ինչ է կատարվում երկրի ներսում. թե ինչպես են իրենք թալանվում հենց իրենց Լ.Տ.Պ. ՊԱՊԻԿԻ նախաձեռնությամբ.ճիշտ է, կոմունիստներն ել էին թալանում բայց ոչ այդ կարգի, գոնե մի թուլափայ տալիս էին. հիմա այդ թուլափայն ել չեն տալիս,եղածն ել են ձերքիցդ խլում.այսօր Լ.Տ.Պ-ԻՆ աջակցել նշանակում է աջակցել նախկին ու ներկայիս նախագահներին ու իրենց հանցագործ գվարդիաին.

26 07 2011
Sargis

Nver (13:14:22) : Hasmik (12:08:57)

սոցիալապես չգիտեմ, բայց գաղափարապես խղճուկ վիճակում եք.

26 07 2011
Narek

sargis hazarapet erevanzi es dez xhxhchumem.duk mexhk chunek ai dez dastirakoxhne@ lav ban dez chen sovorazrel …..klauznikiiiiiiiiiii

26 07 2011
Հազարապետ

Ես էլ չեմ գրի ձեր հավեսը չունեմ, մեկա խփնված աղանդավորեք

26 07 2011
sargis

Narek (15:26:58) :

Նարեկ…այ դդմի կորիզ, ես տեսնում եմ որ դու ոչ տանը ոչ մանկապարտեզում, եթե իհարկե դպրոց գնացել ես,ոչ ել այնտեղ ես դաստիրակություն ստացել, գոնե գրել սովորեիր.

26 07 2011
sargis

հազարապետ ջան ամեն մի դուրս տվողին պետք չե հաշվի առնել.

26 07 2011
Երևանցի

Nver , Narek, մանավանդ Hasmik… Ձեր ԿԱՐՃ խելքով օվքեր համաձայն չեն ԼՏՊ-ի հետ ուրեմն ԱՆԴԱՍՏԻՐԱԿ ԵՆ ??? Մի քիչ հավաքեք ձեզ…..ԼՏՊ-ի բացած ՔԱՂՄԱՍԻ ՕՊԵՐՆԵՐԻ պես եք ձեզ պահում…մարդկանց մի վիրավորեք իրենց սկզբունքները արտահայտելու համար:
Հիշեք `Մարդուն լռել ստիպելով, դուք դեռ նրան չհամոզեցիք:
Իմացեք`Դամբուլի ծառի տակ կյանքում ծիրան չի ընկնում…
Սովորեք`ՈՒնեցիր թեկուզ փոքր խելք, բայց քոնը:
Այո..ԼՏՊ-ի միտինգները նման են ժամանակակից խանութներին՝ ամեն ինչ կա, բայց երբ ներս մտնես՝ դատարկություն է.. միայն հին ատելի դեմքեր:

26 07 2011
Sargis

Hasmik (12:08:57) :

ՀԱՍՄԻԿ… կին ու այդքան? տգետ..

27 07 2011
Արմեն

մեծ մեծ չրթում եք էլի Լևոնի հասցեին, եթե Լևոնը նախագահ չդարձավ Հայաստան պետություն այլևս չի լինի, դուք ինչ ազգ եք աշխարհում էդպիսի ազգ չկա որ մարտի 1 ու հոկտ-ի 27 կազմակերպիչները անպատիժ լինեն

27 07 2011
Հազարապետ

Երևանցի Sargis Ջան ուղղակի կներեք տղաս բանակում պրոբլեմ ունի հետո իրար հետ կպայքարենք ես անօրենների հետ:

27 07 2011
Sargis

.շնորհավորում եմ մեր հայ շախմատիստներին աշխարհի առաջնությունում տարած մեծ հախթանակի կապակցությամբ.փառք ու պատիվ մեր տղաներին.ես որպես սփյուռքահայ շատ հպարտ եմ և ուրախ.ցանկանում եմ վոր հայ ազգը հախթանակի ցանկացած ասպարեզում դա լինի սպորտի, քաղաքական թե սոցիալական…

28 07 2011
Sargis

Արմեն….եթե դու բլոգում բոլոր գրվածները ուշադիր կարդաս.կզգաս որ անձամբ ես երբեք ու ոչ մի ձևով չեմ պաշտպանել ոչ Լ.Տ.Պ.-ԻՆ ոչ Սերժիկին ոչ Քոչարյանին և ոչ ել մնացած ոչ ու փուչերին.բոլորն ել մի սանրի կտավ են բոլորն ել հանցանկիցներ բոլորն ել տարվա բոլոր հացանքների ու երկիրը վերջնական կործանման տանող սրիկաներ.. իսկ Լ.Տ.Պ.-Ն եղել ու մնում ե դրանց պարգլուխը.

28 07 2011
Երևանցի

Արմեն և Արմենի նմաններ…ՎԵՐՋ տվեք ձեր ՀԻՄԱՐ մտածելակերպին..ՎԵՐՋ ՏՎԵՔ… Ինչ է նշանակում եթե ինչ որ մեկը համարում է սերժի և ռոբիկի ուսիցիչը եղել է ՄԵԾՆ ԼՏՊ, ուրեմն ինչ???? կարող է ԼՏՊ-ին քննադատողները խրախուսում են `մարտի 1 ու հոկտ-ի 27 կազմակերպիչներին????? Մաքուր մտածելակերպ ունեք:
Հետաքրքիր է անձամբ դու` Արմեն քանի տարեկան ես??? Երևի կամ շատ ջահել ես , կամ ել հիշողությունտ լավ չի, թէ չէ կհիշեիր ԼՏՊ-ի կառավարման տարիները, կհիշեիր որ այսօրվա օլիգարխ կոչեցյալներին հենց ԼՏՊ-ի վարչախումբը, կհիշեիր որ այսօրվա ընտրախաղտումների ՃԱՐՏԱՐԱՊԵՏԸ հենց լևոնն եր…..շարունակեմ թէ իզուր է…Երևի իզուր է այսքանը բավական է, հասկացողը մեկ անգամից կհասկանա, չհասկացողին ինչքան ուղում ես ասա, մեկ է իզուր է:

28 07 2011
Երևանցի

..Ամենակարևորը Արմեն-եր..բավական է մարդկանց անձնական վիրավորանքներ հասցնեք, բան ունեք ասեք, առաջարկեք, խոսեք, պատմեք….բայց առանց անձնական վիրավորանքի և եթե ձեզ պատասխանում են վիրավորանքով, այդ դուք եք մեղավոր, ուղղակի ստիպում եք ձեզ հասկանալի լեքսիկոնով պատասխանեն և հակադարձեն ձեր անտակտ բառերին:

29 07 2011
Հազարապետ

Մինջև 2007 թիվը Հայ ազգին շատ վախեցրել էին Ղարաբաղյան կլանը և ժողովուրդը պայքարելու ուժ չուներ ու չկար այն լիդերը , որը կարողանար միաբանել ազգի ոգին, այն ժամանակ օգտվելով առիթից Լ Տ Պ են իր ուժեղ մասնագիտությամբ անցավ գործի, սկզբում ներեղություն խնդրեց ազգից , հետո քառասուն օր, որ ախոռը մաքրի հետո քառասուն ամիս ու հետո բանակցուցուններ , դէ արի հավատա այտ ավնտյուրիստին: Դրանք բոլորը իրար հետ սերտ կապերի մեջեն եղել, ու հիմա ժողովրդի առաջ կապիկություն են անում իբր թէ ընդիմություն էնք կամել մենք եկանք սաղ լավ է լինելու, դրանք բոլորնել ղեկավար եղելեն ու մենք գիտենք ինչեն արել, մենակ Դեմիրճյանը մեջներից վերցնես մնացած պիտանի չեն այս ազգին:

29 07 2011
Hasmik

hoktemberi 27 da dashnakzutian sarkaz gorzne shat shutov da kbazahaitvi. ete kan kaskazoxhner karoxhek chkaskazel 1000000%

29 07 2011
Արմեն

Երևանից, Հազարապետ ես կարծում եմ, որ ՀԱԿ-կոչվածից բոլորովին էլ խնդիր չունենք: Մենք` ՀՀ հասարակ քաղաքացիներս ունենք այնքան խելք և ինքնապահպանման բնազդ, որ թուլ չտանք ԼՏՊ-ական կլանի վերադարձը: ԼՏՊ-ն էլ դա լավ գիտի, դրա համար էլ նա իշխանության է ուզում հասնել անկարգությունների և ինչպես ինքն էր ասում պետության կազմաքանդման ձևով: Այ դա է վտանգավոր, պետք է պայքարենք նրա վկաների դեմ, յուրաքանչյուրս իր շրջապատում: Ես այդպես էլ անում եմ, կան շատ մարդիկ որոնց վրա իմ կարծիքն ունի ազդեցություն, նրանց խորհուրդ եմ տվել ու տալիս եմ հնարավորինս հեռու մնալ ԼՏՊ-ի վկաներից, նրա միտնիգներից և իհարկե ԼՏՊ-ին առաջիկա ընտրություններում ձայն չտալ: Շատերը ԼՏՊ-ին ձայն էին ուզում տալ, իբրև բողոք ներկայիս իրականության դեմ, բայց դա ամենամեծ հիմարությունն է և ինձ շատ լավ հաջողվել է դա ապացուցել իմ շրջապատում գտնվող, ինձ պես ՀՀ հասարակ քաղաքացիներին: Նրանք էլ հիմա անում են նույնը իրնեց շրջապատում:Չեք պատկերացնի, թե որքան մարդիկ են այդ ձևով սթափվել ու միացել ԼՏՊ-ական ավանտյուրիզմի դեմ պայքարին: Այդ ձևով ազգովի կասենք կտրական ՈՉ ԼՏՊ-ական ավանտյուրիզմին: Դա արդեն շատ լավ երեևում է, ԼՏՊ-ի միտինգների կոնտինգենտը եղել է, կա ու մնում է նույն հհշների մասսան ու աբիժնիկները, իսկ նրանցով ԼՏՊ-ն քաղաքականության մեջ անելիք չունի: ԼՏՊ-ին չհաջողվեց հավաքել կրիտիկական մասսա` 2008 թվականին: Հիմա խնդիրը մեկն է, ազգովի կանխել ԼՏՊ-ական հերթական ավնտյուրիզմը: ՎՍՏԱՀ ԵՄ, ՈՐ ԴԱ ԱՐԴԵՆ ՀԱՓՈՂՎԵԼ Է: Ոչ մի նորմալ քաղաքական ուժ ԼՏՊ-ի կողքին չկա, իսկ Ժառանգությունն էլ ուշքի է եկել արդեն ու հավերժ հեռացել ԼՏՊ-ական ազդեցությունից: Դրա համար էլ ԼՏՊ-ի թիվ մեկ հակառակորդը Ռաֆֆի Հովհաննիսյանն է: Առանց Ժառանգության աջակցության ԼՏՊ-ն վերջնականապես զրկվեց որևիցէ հնարավորությունից: Սա շատ կարևոր էր մեր երկրի համար` Ռաֆֆի դարձը:

29 07 2011
Երևանցի

Հազարապետ..Ցավը նրանում է որ շատերը հավատում են ԼՏՊ-ին, նա էլ դա օգտագործում է ազգային ժողովի նախագահի աթոռին բազմելու համար: Ոչ մի էական տարբերություն չկա ԼՏՊ-ի և Ս.Ս.- միջև: 1996 թվականի ԼՏՊ-ի կեղծած ընտրություններին իր ամենամեծ բաժինը ունի Ս.Ս.-ն, այն ժամանակվա ԱԱԾ-ի ղեկավարը, այնպես որ հիմա ԲԱԶԱՐ է գնում և միջև:

30 07 2011
Ashot

Իմ կարծիքով, այս իշխանությունների հոգևարքը սովորականից երկար տևեց, արյան գնով կառուցածը դատապարտված է և անգամ կասկած չունեմ , որ մի օր կոչնչանա քոչարյանա-սերժիկական բուրգն ու անկուշտ , լափող , կրակող ու քոչվոր թափառախումբը ինչպես որ եկել է , այդպես էլ` կանետանա:Մոտ է հատուցման պահը, ոչ մի արյունոտ գազան չի խուսափել Աստծո դատաստանից: Հայ ազգը պետք է ապրի ազատ ու բարեկեցիկ կյանքով:Մենք ենք մեր երկրի տերը և մեր երեխաները :Ոչ մի անհայտ ծագմամբ թափառաշրջիկ չի կարող սրտացավ լինել ուրիշի ձեռքով ստեղծածին:Մենք իրենց ենք օտար , իրենք`առավել ևս մեզ:Ես եղել և շարունակում եմ մնալ այն համոզմանը,որ սերժա-քոչարյանական ոհմակը հայ ազգի համար խորթ մոր կարգավիճակում է և շարունակելու են ատել ու ոչնչացնել մեզ,ինչպես կվարվեր խորթ մայրը օտարի երեխաների հետ:Արդյոք այսքան անմեղ զոհեր ու խեղված հոգիներ էին պետք մեր ազգին` հասկանալու ու գնահատելու այն , ինչը պահել ու պահպանել չկարողացանք ու սկիզբ դրեցինք այս ահմակարգին:Լավ է ուշ,քան ` երբեք:Ես հավատում եմ իմ ազգի ներուժին ու հանրահավաքի օրը կրկին համոզվելու եմ , որ մենք միասնական ենք ու հզոր, որ ՄՈՏ Է ՀԱՂԹԱՆԱԿԸ և ՇԱՏ ՇՈՒՏՈՎ ՊԱՐԶԵԼՈՒ ԵՆՔ ՀԱՂԹԱԿԱՆ ԴՐՈՇԸ` Ի ՏԵՍ ԱՇԽԱՐՀԻ ՈՒ ՀԱՄԱՅՆ ՀԱՅՈՒԹՅԱՆ:ՄԵՐ ՊԱՅՔԱՐՆ ԱՆԿԱՍԵԼԻ Է

30 07 2011
Հազարապետ

Մի բացահայտում, ես ևս մեկ անգամ համոզվեցի , որ Լ Տ Պ են այս իշխանության Պապաննա , օրինակ նկատենք որ խորը ընդիմությունից քառսուն ամսվա ընթացքում կամանց կամանց տեղափոխվեց դեպի քննադատության և անցավ ներկայիս իշխանությանը պահպանմանը , այսինքն միանշանակ ինքն է եղանակ փոխում քաղաքական դաշտում , դրա համարել ոչ թէ քնադատում ենք ներկայիս իշխանությանը , այլ ԼՏՊ ին,դրա համարել իրեն աղանդավորները տենց նեղացնւմ են մեզ, բայց ոչինչ ժամանակը եկելե ու կտեսնենք դրանց վաղճանը:

1 08 2011
aram

ինչ ասեմ. ժողովրդի հերթական հիասթափությունը ազգի առաջնորդ հռչակած կամ ինքնահռչակված ‘շայկայի’ հանդեպ~!երբեմնի հեղափոխության, պատժի,մարդասպաններին բանտախցերում փակելու կոչեր ու միայն արդարությամբ ու անզիջում պայքարի կոչեր անողները, այսօր իրենց իսկ բացահայտած հանցախմբի հետ ‘բանակցությունների’ավելի շուտ գործարքի մեջ են մտել- շնից մազ պոկելն էլ քյար ա սկզբմունքով:մի քանի աթոռ մի քանի պաշտոն ողորմացեք ժողովրդի փրկության համար:հիշեցի Սարոյան եղբայրներ կինոյի մեջ, որ բիձեն ասում է -այ տղա մենք քեզ գործի ենք դրել, իսկ դու հաց ու պանիր…Դե ինչ եթե ժողովրդի փրկության համար է կարելի է …

4 08 2011
Հազարապետ

Հայաստանում չկան աղանդներ, իսկ «աղանդի» սահմանում գոյություն չունի. փորձագետ

Օգոստոս 04, 2011 | 02:11
Մոտավոր հաշվարկներով, Հայաստանում կրոնական փոքրամասնությունների ներկայացուցիչների թիվը հասնում է 300 հազարի: Այդ մասին NEWS.am-ի թղթակցի հետ զրույցում հայտարարեց «Համագործակցություն հանուն ժողովրդավարության» հասարակական կազմակերպության նախագահ Ստեփան Դանիելյանը` ավելացնելով, որ առավել ստույգ թվեր լինել չեն կարող, քանի որ այս ոլորտում լուրջ ուսումնասիրություններ չեն կատարվել, նույնիսկ կրոնական կազմակերպությունները մշուշոտ պատկերացում ունեն իրենց հետեւորդների թվի մասին:

«Նրանց կեսից ավելին ավանդական կաթոլիկներ են, որոնք հիմնականում կենտրոնացած են հյուսիսում, սակայն հարավ տեղափոխվելուց հետո դասվում են Հայ Առաքելական Եկեղեցու հետեւորդների շարքին, քանի որ իրենց կրոնական խնդիրները լուծում են Հայ Առաքելական Եկեղեցու միջոցով: Մյուսները Եհովայի վկաներ են, մորմոններ, բողոքականներ»,- նշեց Դանիելյանը:

Նա նաեւ հիշեցրեց, որ միջազգային իրավունքում գոյություն չունի «աղանդ» եւ «կրոն» սահմանումները:

«Ես դեռ հասկանում եմ, երբ հակառակորդների դեմ պայքարելու նպատակով «աղանդ» բառն օգտագործում է եկեղեցին, բայց երբ տվյալ սահմանումը հնչում է պետական պաշտոնյաների բերանից` նա պետք է պատիժ կրի: «Աղանդ» բառը վիրավորական է ու նսեմացնող: Ամբողջ երկրում փակցված «քաղաքացիներին աղանդների կործանարար ազդեցության» մասին զգուշացնող թռուցիկների համար նախատեսվում է քրեական պատասխանատվություն` տուգանքից մինչեւ պատժաչափ: Եթե Հայաստանը լիներ իրավական պետություն` այդ թռուցիկների հեղինակները կենթարկվեին պատասխանատվության: Հավանաբար, Հայաստանը իրավական երկիր չէ»,- հայտարարեց «Համագործակցություն հանուն ժողովրդավարության» կազմակերպության նախագահը:

Հասարակությունում իշխող կարծիքը, թե կրոնական փոքրամասնությունները սպառնալիք են` Ստեփան Դանիելյանի համար վիճելի է, իսկ սպառնալիքի աստիճանն էլ Դանիելյանի համար կախված է այն բանից, թե ինչ ենք ուզում կառուցել:

«Անձամբ ես սպառնալիք եմ տեսնում իշխող Հանրապետական կուսակցությունում, «Օրինաց երկիր» կուսակցությունում, նաեւ Սուրբ Էջմիածնում, որը պետությունում ստեղծում է հզոր բարոյական վակուում, ինչը նպաստում է երկրի ամայցմանը», – ամփոփեց Դանիելյանը:

Լուրեր Հայաստանից – NEWS.am

10 08 2011
MAIK

parz erevume hazarapet@ aram@ ashot@ erevanzin u armen@ nuin 5000 dramanoznernen……..duk bolort shat xhxhchuki meknek :::::::::::

10 08 2011
PAROSSS

duk shat pokrikek dzer paragluxhneri het vor knhadatek TER PETROSYANIN paronaik manglavikner,,,,,,,,,

13 08 2011
Հազարապետ

MAIK (12:05:30) PAROSSS (21:42:59) :Ձեզանից բան չեմ հասկանում գոնէ ձեր մտգերը գրեք, նայենք հասկանանք վիճաբանենք, հաչող շների նման երկու հատ հաչում էք հեռանում: Կներեք ուրիշ տարբերակ չունեմ:

13 08 2011
SMG

Sargis (12:24:19) :
Արմեն….եթե դու բլոգում բոլոր գրվածները ուշադիր կարդաս.կզգաս որ անձամբ ես երբեք ու ոչ մի ձևով չեմ պաշտպանել ոչ Լ.Տ.Պ.-ԻՆ ոչ Սերժիկին ոչ Քոչարյանին և ոչ ել մնացած ոչ ու փուչերին.բոլորն ել մի սանրի կտավ են բոլորն ել հանցանկիցներ բոլորն ել տարվա բոլոր հացանքների ու երկիրը վերջնական կործանման տանող սրիկաներ.. իսկ Լ.Տ.Պ.-Ն եղել ու մնում ե դրանց պարգլուխը.

13 08 2011
SMG

Միակ խելացի եզրակացությունն է

13 08 2011
SMG

Իսկ եթե փորցեկ աշխարում տիրող վիճակը քննել ավելի շատ բան կհասկանաք….

13 08 2011
SMG

Խոսքս ուղղում եմ այն մարդկանց , օվքեր հույս են կապում որևէ մարդու հետ որ գալով իշխանության Հայաստանում բանա փոխվելու։ Ցավում եմ բայց հուսախափվելու եք, այս իշխանությունն ել չի բանի պիտանի, սրանք բոլորն ել իրենց դրսի տերերի հրամաններն են կատարում։ Ավելի լավ կլինի մտածեք ձեր և ձեր ընտանիքների փրկության մասին( Հոգու )….

14 08 2011
ZARA

ISKAPES INCHKAN XHCHUK TAPTUTUK U MANGLAVIKNER KAN HAY AZGUM !!!!!!!!!!!!!!!

14 08 2011
Sargis

Maik….. parosss….

ձեր գրածից երևում է ձեր ցածր մակարդակը.ուղղակի ամոթ է,գոնե գրել սովորեք.Ինչպես? կարելի է մարդուն վիրավորել առանց հասկանալու….մարդ այդքան տգետ?

15 08 2011
Երևանցի

MAIK , PAROSSS և մնացած ԼՏՊ-օվ հիացածներ, ձեր կարճ խելքով օվ քննադատում է ձեր կուռքին ուրեմն պարագլուխ ունի?????
Բայց իրոք մեղք եք….
Այ այսպես ԼԱՓԱՌՈՇ խոսում եք , դրա համար ել բռնում տանում են ՆԳՆ բաժիններ, հետո էլ աշխարհով մեկ ձեր ՊԱՐԱԳԼՈՒԽՆԵՐԸ գոռում են թէ անմեղ տեղն են բռնել տարել, իհարկե ՄԻԼԻՑԵՔՆ էլ մի բարի պտուղ չէն, բայց ձեր նմաններն էլ մի բան չեն:
Իսկ MAIK-ն առանձին խորհուրդ կտամ շտապ գնալ հոգեբույժի մոտ…..աչքիտ ամեն տեղ – են երևում, այնքան ես ԱՐԲԵԼ ԼՏՊ- օվ որ սկավել է ՍՊԻՏԱԿ ՏԵՆԴ:

16 08 2011
ZARA

taptutuk aselov xhosk@ dashnaknerin u sergandakanerin e verabervum

16 08 2011
Հակոբ

Ճիշտն ասած, ես չգիտեմ, թե Ձեզանից որը քանի տարեկան է, քանի որ արժե դա նշել, որ բանավեճի մյուս մասնակիցներն իմանան, թե դիմացինն ինչ է տեսել կյանքում, ինչ որ բանի փորձ ունի, մի գործ արել է, թե հենց այնպես Աստծո տված անոսկոր լեզվով հանգիստ բլբլացնում է… Ասեմ որ ես արդեն 56 տարեկան եմ, խորհրդային մինչև վերջին տարիները աշխատել եմ Հայաստանի ու դրսի գիտահետազոտական ինստիտուտներում, հիմա էլ գործի բերումով շատ լավ գիտեմ Հայաստանի համալսարանական ու գիտական կյանքը: Անկախացումից հետո մի քանի անգամ ստեղծել եմ իմ սեփական գործը, հաջողել ու տակ տվել, բայց միշտ ընտանիքիս հետ /մայրս, կինս ու 3 երեխաներս/ մնացել ենք Հայաստանում /չնայաց արտագաղթելու տարբերակներին/ ու գլուխներս բարձր տարել անկախության բոլոր վայելքները: Ուրիշները վայելքներ բառը չակերտների մեջ կառնեին, բայց ես իրոք համարում եմ անկախ Հայաստանում ապրելը վայելք ու հպարտ եմ դրա համար, նաև նրա համար, որ մեծ տղաս ինստիտուտն ավարտելով գնաց ծառայելու հայոց բանակում- Քելբաջարում է ծառայել վերջացրել, ու մենք նույնիսկ մի անգամ չենք գնացել նրան տեսության, որովհետև չնայած բոլոր դժվարություններին, նա նամակներում միշտ գրում էր / հեռախոսակապ չկար/,որ ամեն ինչ լավ է: Ես էդ տարիներին աշխատանք եմ ստեղծել 3-ից մինչև 45 հոգու համար, պետական տարածքները կոպեկներով սեփականաշնորհած անձանց իմ գործի համար գրասենյակային տարածք վարձակալելու դիմաց ամեն ամիս տվել եմ ավելի քան 2000000 դրամ և այլն: Ինչի եմ ես էս ամենի մասին գրում… նրա համար, որ մինչև 25 -30 տարեկան երիտասարդները պատկերացնեն, թե իրենց ծնողները, որոնք մնացել են Հայաստանում, ինչ դժվարություններով են իրենց պահել էդ տարիներին: Եվ այդ դժվարությունների մեջ մեր նման հայ մարդկանց մեղքը չկար, այլ ԼՏՊ-ի ու նրա շրջապատի շնորհիվ էր, որ հաց չկար, լույս չկար, որ հանգիստ խղճով 50000 ռուբլին փոխեցին 250դրամով ու հարստացան: Էդ ժամանակ էր, որ Վանոն անում էր էն ամենը, ինչ ուզում էր, որ իրեն կյանքից դժգոհող դասատու հայ կնոջը ասում էր, – ինչ ես բողոքում, լավ էլ մարմին ունես… իսկ խելացի, կրթված ու լեզուներ իմացող ԼՏՊ-ն էդ տարիներին շախմատ էր խաղում իր նման մի այլ ,,ինտելեկտուալի,, հետ… Ընդհանրապես, ով 90-ականներին Հայաստանում չի ապրել ու չի վայելել ՀՀՇ-ական իշխանության ,,քաղցրությունը,, , նա բարոյական ոչ մի իրավունք չունի խոսելու ԼՏՊ-ի վերադարձի մասին: Իսկ Սերժը-դա նույն ԼՏՊ-ն է, իր ղարաբաղյան աֆերիստությամբ ու չտես մարդու հոգեբանությամբ: Երկուսն էլ իրար արժեն, դրա համար էլ բանակցում են… Ով է դրանց էդ իրավունքը տվել…Այսօր Հայաստանում բոլոր քաղաքական ուժերն իրենց սպառել ու որակազրկել են: Ես չեմ կարող պատկերացնել մի քաղաքական ուժ, որի ղեկավարը կամ գաղափարական ակտիվը, այլ ոչ թե ֆինանսավորողը կամ կուսակցական փողեր ֆռացնողը, կարող են լինել Գալուստ Սահակյանը կամ իր տղան, Արարատ Զուրաբյանն ու Բագրատյանը, Գագիկ Ծառուկյանը, Հերմինե Նաղդալյանն ու Ալվարդ Պետրոսյանը, Հրանտ Մարգարյանն ու Վահանը, Նիկոյանը, Բալասանյանն ու Աշոտյանը, Արթուր Բաղդասարյանը, Դավիթ Շահնազարյանը, նաև Րաֆֆին ու մյուսները…Սրանք բոլորն էլ լավ մարդիկ են, վստահ եմ, որ նորմալ հայեր են իրենց տան, ընտանիքի ու ընկերների համար, բայց կուսակցականներ ու քաղաքական գործիչներ չեն: Ես Աստված եմ կանչում, որ մեզ բոլորիս այնքան խելք ու ուժ տա, որ հասկանանք ԼՏՊ-Սերժ ալյանսի ատոմային ռումբի չափ վտանգավորությունը Հայաստանի համար, ու երկուսին էլ ասենք,- Ախպեր, գոհ ենք Ձեզանից, ձեր մեղքը ձեր վիզը, թողեք, գնացեք, թող գան մաքուր երիտասարդներ, որոնք ոչ մի կուսակցական թույնով վարակված չեն, ու փրկեն իմ Հայաստանը…

16 08 2011
SUREN-ATENK

Hazarapet, ete mejberum chek anum urish lratvamijocneric ev pordzum ek inknuruyn mtker artahaytel, parzvum e , vor gragitutyan pakas unek, grum ek ahavor tarasxalnerov , artahaytum ek animast mtker.Krtakan nman bazayov anharmar e banavejeri mej mtnel.

18 08 2011
Հազարապետ

ՀԱԿ ի ջահելներին տեսաք ինչ հաբռգած եին , դուք պատկերացնումեք որ գան իշխանության ինչ կանեն, սրանցից բեթար են լինելու , դրանՔ բոլորը աբիժնիկներեն ինչ կանեն երկիրը ավելի լավ կլնի իրենք իրենց տենան,ես հոգնելեմ սրանցից

18 08 2011
adana

yes artasahmanic em grum u estexic aveli lava zgacvum vor, Hayastany uxaki korcanvuma

22 08 2011
SEDA

iskakaniz HAY AZGUM shat kan lpirsh manglavikner amot amot amot

27 08 2011
armen

ՀԱԿ-իշխանություն երկխոսությունը նման է, էր, Հայաստան Թուրքիա երկխոսությանը, ՀԱկ Հայաստանի դերում, իսկ ԼՏՊ-ն Սերժ Սարգսյանի, կոալիցիան` Թուրքիայի դերում.

29 08 2011
Մուշեղ

Հակոբ (16:20:23) : Ես լիովին համաձայնեմ քո հետ, բայց ոչինչ չի փոխվի այս երկրում, սխալների արմատը շատ խորն է:

29 08 2011
Mushegh

uremn LTP i zombinerin vor sepakan datoxutyun chunen asem vor arajin avazaky boloris el parz e vor LTPn e exel i vor ga ir het ir hin bandan e berelu . isk amenalavn en a vor LTPakannery arden poqramasnutyan mej en bayc mek a zombien, vor LTPn asi gnaceq gluxnerd patov tveq, pati tak datark gangatuperi sar klini…

30 08 2011
Արմեն

ՀՀ հասարակ քաղաքացիներս որևիցե հույս չենք կապել ու չենք կապում այդ «երկխոսության հետ»: Ով ում հետ է երկխոսում???? ինչի մասին է երկխոսում????? ՀԱԿ կոչված կոոպերատիվ ՀՀՇների մեջ նրանք են, ովքեր թալանեցին այս երկիրը 1990ական թվականներին: Ովքեր քրեական պատասխանատվություն պետք է կրեն քանի, որ ՀՀՇներն են իրականացրել պետական ունեցվածքի թալան, հիմք դրել կլանային համակարգին, հիմք դրել կեղծվող ընտրությունների և իշխանության ուզուրպացման համակարգին: Մենք` ՀՀ հասարակ քաղաքացիներ չենք արտոնել ու երբեք էլ չենք արտոնի որ մեր շահերի պաշտպանությունը ստանձնի ՀԱԿ անվանումով կոոպերատիվ ՀՀՇ-ն: Իսկ մեր շահերի պաշտպանության անվան տակ ուզուրպացիա իրականացնելով նորից իշխանություն հափ անել կամ հետողորմյա անել նախկինում կորցրած $ բերող պաշտոնները ոմանց համար, եթե իր իմաստով չլիներ այդքան զզվելի, գուցե և լիներ շատ ծիծաղելի: Ես ատում եմ ԼՏՊ-ին, ատում եմ նրա ՀԱԿ ՀՀՇ-ն, ատում եմ նրա միտնիգներին հավաքվող խառնաբոխին: Վստահ եմ, որ նման ատելությամբ են տոգորված ՀՀ հասարակ քաղաքացիների շնշող մեծամասնությունը:

31 08 2011
Հազարապետ

SUREN-ATENK (21:19:24)Ախր այ ախպեր ջան, ես քո անձին վիրավորանք գրելեմ, որ դու ինձ տենց նեղացնումես, ես էլի կասեմ կարողե շատ սխալներով գրեմ բայց Հայերենեմ գրում ներող կլինեք:

31 08 2011
SUREN-ATENK

HAZARAPET, bnakan e, vor nexacel ek dzez arvac comentic, ayninch es vorev e viravorakan bar chei ogtagorcel,isk inch ek karcum, ayd jahelnern chen viravorvum ?, erb nranc kochum ek HABRGACNER. Duk janachum ek nranc?, Gitek nrank inchpisi @ntanikic en? Ov e dzez iravunk tvel nranc aydpes kochel ?. Noric stipvac em anradarnal dzer krtakan cenzin` ayn shat cacr e, vorovhetev jahelneri hascein nman artahaytutyun karox er anel miayn cacr makardak unecox@.

1 09 2011
GURGEN

VOCHIC CHI KARELI SPASEL ANBRNAZBOSIK XOSAKCHUTJUNERIC.
AXR INCH PETQ E XOSEN AJD ERKU ANMARDASER , MARDAKER
KUSAKCHUTJUNER@.

2 09 2011
Sargis

հարգելի Սուրեն…, մարդն ուզում է արտահայտել իր կարծիքը, թող արտահայտի.. նա ունի իր կարծիքը ազատ արտահայտելու իրավունք…անկախ նրանից անձամբ ձեզ դա ինչ որ բան տալիս է թե ոչ.հարգելի Սուրեն..եթե դուք ուշադիր հետեվել եք Սերժի վերջերս արած արտահայտությանը (ԲԱԶՄԱԹԻՎ ԱՆԳԱՄՆԵՐ) էլ չեմ ասում նրա վարած քաղաքականությունը որ եկիրը տանում է վերջնական կործանման.

2 09 2011
Հազարապետ

SUREN-ATENK (18:51:02)Ախպերս եթե քեզել տեսնեի ինտերնետում,քո մասին էլ կգրեի իմ կարծիքը:

2 09 2011
AZATUTUN

menk bolors lav haskanumenk vor aranz HAK-i mer HAYASTAN erkir patant e sergi robi u dashnakneri zerkum……urems menk inchkan shut sranziz azatvenk ainkal lav mer erexhanerin….

2 09 2011
Ashot

Մենակ ասում են իշխանափոխություն, արտահերտ ընտրություն, էս իշխանություններն ամեն գնով կուզեն պահպանեն իրենց իշխանությունը, իսկ երկխոսելով հաստատ զիջումների չեն գնա, իսկ արդյունքի համար պետք է ամեն օր ցույցեր անել

3 09 2011
Մուշեղ

Քեզ կոչելես ազատություն , բայց դու բռնվածես ԼՏՊ-ի գիպնոսով մանավանդ որ ձեռքերը վեր հանաց թույլերին գիպնոս է անում: Ազատվեցեք դրանհց մեղխքեկ:

3 09 2011
SUREN-ATENK

SARGIS, voch voki argelvac che sepakan karcikn artahaytelu , bayc andznakan viravorank , inchpes Hazarapetn e ayd jahelnerin anvanel, voch vok iravunk chuni. Blog@ shpvelu , karcikner artahaytelu hnaravorutyun e talis, bayc voch` viravorelu.Isk ayd eritasardnern irenc harvaci tak en drel henc dzer asaci hamar, vor erkirn prken Serji azgakorcan kaxakakanutyunic.Isk inch ek anum duk ev dzer pashtpanyal Hazarapetn Serjic erkirn prkelu hamar.

4 09 2011
մասնագետ

էտ լտպ–ն ՄԵՐ ԱԶԳԻ համար մի 12 բալանոց երկրաշարժ էր կամ էտ փոքր երկրին ոնց–որ մի 3 հատ ատոմային բոմբ —————– ——————-

4 09 2011
մասնագետ

Ովքեր որ գոնե փոքր ինչ կասկածում են կարող են գնալ Հայաստանի որևե գյուղ եվ կտեսնեք որ ինչ արել լտպ –ն մեր ժողովրդի գլխին մի քանի ՌՈԲԻՆԶՈՆՆԵՐ են մնացել . իբրև ինքը քիչ էր էտ երկուսին ջարմա բերեց ոնց է որ ալիևը դրանց ազգային հերոսի կոչում չի տվել?

6 09 2011
Հազարապետ

SUREN-ATENK (19:06:41) Ինչեմ անում չորս տղաեմ պահում այս երկրի համար,որից երկուսը ծառայելեն , երորդնել հիմա սահմանում ծառայում է;Ես չգիտեմ դու ինչես անում, երևի Աթենքում կայֆես անում:

6 09 2011
Sargis

հարգելի Սուրեն-Աթենք.. ես փաստաբան չեմ, բայց կարելի է որոշ գրվածներ ուղղակի հաշվի չառնել. այստեղ պետք չէ երկիրը փրկել.. պետք ժողովրդին փրկել կողոպտիչներից .. իսկ դրանց թիվը մի փոքր պետության համար բավականին շատ է….սկսած Սերժից վերջացրած վաղը նոր պաշտոն ստացած ղեկավարը..իսկ ես ժամանակին շատ եմ պայքարել բայց ԼՏՊն ու իր ավազակախումբը ավելի հզոր էին.. իսկ հիմա էլ Սերժն իր կլանով..ես նրանք սուպեռ սոսնձով կպել են իրենց գահին..նրանց պոկելու համար ուժեղ եռակցող պիտի լինես..

6 09 2011
69

Բոլոր WikiLeak-ի գախտնի հրապարակումները Հայաստանի վերաբերյալ:

http://www.wikileaks.org/tag/AM_0.html

6 09 2011
SUREN-ATENK

MASNAGET, ete irok masnaget es, petk e vor lav hisheir , vor gyux@ kandec Vazgen Manukyann ir varchapetutyan tarinerin, erb gyuxacun handznec hoxin.

6 09 2011
SUREN-ATENK

Sargis, exbayr, nax asem` astvac vordinerid het misht tox lini.Inch verabervum e Atenkum nstelun, asem` es Erevanum em aprel u himael sharunakum em aprel.Atenk anunn uxxaki gorci het e kapvac.CHe, es chem paykarel voch LTP-i voch aryunerax robi, voch el xaxacox serji dem, es naxkin azatamartik em, turki dem em paykarel, exel em MONTEI zinvor@, 17-amya vordus het miasin.Ayskan@.

7 09 2011
MS

Նախ, 1939-45 թվերին Լոնդոնում մարդիկ շատ ավելի վատ էին ապրում… Չերչիլը 18 բալանոց երկրաշարժ էր… Նույնը բնականաբար վերաբերում է Շարլ դը Գոլին և իհարկե Աբրահամ Լինկոլնին 1860ականներին: Առանց համեմատելու նշված գործիչների հետ, նշեմ, որ պատերազմի ժամանակ մարդիկ լավ չեն ապրում:

Նաև ավելացնեմ, որ երկրի վերելքը սկսել է 1996 թվականին, դեռևս ԼՏՊի կառավարման տարիներին:

Ինչ վերաբերում ա պատերազմի տարիներին:
Դուք էդ տարիների մասին գոնե մի բան գիտե՞ք:

Դուք գիտե՞ք, որ Հայաստանը միակ երկիրն ա, որ պատերազմ ա հաղթել, երբ գետնային ճանապարհով բենզին չի ստացել: Բենզինը բերում էին ինքնաթիռներով:

Դուք գիտե՞ք, որ Հայաստանի “մշտական” թշնամի Թուրքիան էդ տարիներին մեզ ցորեն ա ուղարկե՞լ:

Դուք գիտե՞ք, որ էդ տարիներին պատերազմը համարվել ա ազատագրական, այլ ոչ թե օկուպացիոն: Հիմա ետ տարածքները համարվում են օկուպացված, ներառյալ Ստեփանակերտը աշխարհի կողմից:

Իսկ դուք գիտե՞ք, թե ԼՏՊ-ի հարստությունները ուր ա՞:

Ես առաջարկում եմ Ձեզ բոլորին, ով ԼՏՊ-ին թալանչի ա համարում, ներկայացնել այստեղ 1 հստակ անվանում Լևոնի ունեցվածքից (օրինակ 001օօ02 համարանիշով սև bentley) գրանցված թեկուզ Լևոնի ազգականների անունով…
Չասեք “փողոց Շվեյցարիայում” (այնտեղ փողոցները մասնավոր չեն լինում)… Կոնկրետ բան գրեք, որ ես ստուգեմ՝ համարներով, անվանումով: (“Դե հաստատ գողացած կլինի”-ն չի անցնում):

Խնդրում եմ, ինձ գիպնոզացված չանվանել: Եթե չկարողանաք պատասխանել գրառմանս, մի պատասխանեք որևէ կերպ: Իսկ եթե պատասխանեք, արեք դա հիմնավորումներով՝ քաղաքավարի:

7 09 2011
Հազարապետ

SUREN-ATENK (15:54:03) :Հիմայել ես գրեմ քո գրածից , բան չհասկացա շատ անմիտ բաներես գրում տուֆտա մտքերով բան գրի հասկանանք

7 09 2011
Gevorg

Ashot de areq. Ba xi en mardik sksel chgal dser cuycerin? Miguce da el bacatres?

7 09 2011
Sargis

հարգելի ՄՍ..շատ գովելի է վոր դուք ազատամարտիկ եք եղել.իհարկե իմ երկու վորդիներն էլ են կռվել.. ես չեմ զարմանա եթե դուք տեղյակ չլինեք.. իհարկե ես կոնկրետ փաստեր չունեմ բայց մի բան հաստատ կասեմ, ԼՏՊ-ի ժամանակ թալանում էին անողոք, Վանոն, Բաբկենը Ստամբոլցյանը երկու Վազգենները, հրանտը Դեմիրճյանը,դրանց հովանավորությամբ էլ մոտ հիսուն բանկ ել ժողովրդի գումարները առան ու թռան, թե? մոռացել եք թէ ինչպես եին թալանում վրաստանից հայաստան եկող ցորենը, հենց վրաստանում վաճառում էին վրացիներին.. իսկ ինչ? է այդ ժամանակ Լեվոնը չեր պրեզիդենտը.. թէ շախմատի զինվոր էր..թէ?,նրանք թալանում էին Լեվոնն էլ ուրախանում էր.թե?ձեր կամ իմ տղեն էր որ սովորում արտասահմանում այլ վոչ Դավիդը.կարող եմ անվերջ թվել.. բայց դա չե եյականը.. ամենա ցավալին որ դրանք ստիպեցին վոր մեկ միլիոնից ավելի լքեցին իրենց հարազատ օջախները դա էլ իր հերթին նոր ցեղասպանություն էր.. թե? կարող եք հերքել.

7 09 2011
MS

Հարգելի Սարգիս,

Ես ազատամարտիկ չեմ, ես պատմությունը լավ գիտեմ…

Ես սխալվու՞մ եմ, թե Դուք ասում եք, որ Լևոնը միգուցե և չի թալանել:

Ես համաձայն եմ ամբողջովին, որ նրա շրջապատը անամոթաբար թալանել ա: Սակայն դա շատ ավելի խորը խնդիր է, քան Դուք կարծում եք: Դուք կարո՞ղ եք ընտրել մի շրջապատ Ձեր բոլոր ծանոթներից, որոնք կհամաձայնվեն դառնալ միլպետ, ներքին գործերի նախարար, հարկայինի պետ և այլ նմանատիպ պաշտոններ և իշխանությամբ չգայթակղվեն, և ավելին, լինեն այնքան անսիրտ մարդիկ, որ իրենց ծանոթներին նույնիսկ կարողանան նստացնել անհրաժեշտության դեպքում:

Ինչը վերաբերում ա արտագաղթին, զարմանալիորեն խաղաղ ժամանակ արտագաղթի ծավալները նույնքան են, ինչ պատերազմի տարիներին: Իսկ Ձեր կարծիքով, պատերազմի տարիներին երկիրը լքելը անտրամաբանական է՞:

Դավիթը դուրսն ա սովորե՞լ: Եվ ի՞նչ: Դուք համարում եք, որ Լևոնի մոտ 80,000 (էն ժամանակների 4 տարի դուրսը սովորելու և ապրելու համար բավական էր) էլ չպետք է լինե՞ր: Թե՞ համարում եք, որ քանի որ Լևոնը նախագահ ա, ուրեմն Դավիթը ի՞նչ: Այստեղ պետք ա ապրի՞: Այստեղ պետք ա՞ սովորի: Դավիթը ինչ ա՞, առարկա ա՞:

Ինչ վերաբերում ա բանկերին, ես ինքս տնտեսագետ եմ: Այդ առումով կարող եմ ասել մեկ բան: Վարվել ա սխալ տնտեսական քաղաքականություն անորոշության պայմաններում: Թե ինչ հետևանքներ կունենար Սովետի փլուզումը տնտեսության վրա, որևէ մեկը չէր կարող կանխատեսել: Եվ նախարարների մակարդակով դրամի քաղաքականությունը և բանկային օրենսդրությունը սխալ է ընտրվել: Մյուս կողմից մասնավոր սեկտորը շատ հնարամիտ ա գտնվել: Դրա արդյունքն էր բանկերի այդ կարգի փլուզումը: Եթե ընտրվեր ավելի ճիշտ քաղաքականություն (կրկնեմ, դա անհնար էր կանխատեսել), բանկերը ավելի թեթև կգմփային:

Ավելին, բանկերի օրենսդրությունը, որը 96-ից հետո կրել է միմիայն տեխնիկական փոփոխություններ 1996 թվականին ընդունվել է Լևոն Տեր-Պետրոսյանի առաջարկությամբ և ստորագրությամբ:

7 09 2011
sargis

հարգելի ՄՍ ուղղակի ես չեմ պատկերացնում ինչ? է դուք ուզում եք արդարացնել մի մարդու որը միչ օրս հոգեվարգից դեռ դուրս չեկած մարդկանց նորից գցում է կոմաի մէջ.նէրողություն բայց անձամբ ես լևոնին երբեք չեմ արդարացնի.իսկ այն գումարը որ դուք նշէլ եք դա ուղղակի ծիծաղելի գումար է երևի դուք 4 զերո մոռացաք ավելացնել հետո ձեզ մի այն մի բան կարող եմ ասել օվ ինչ արել է դա թողնենք դա կմնա որպես դառը հուշ, կարվորը այն է որ ներկայիս կարավարությունը ոչնչի պիտանի չէ, նաև Սերժը իր կլանով.դրանց ես համարում եմ վիրուս. այն էլ անբուժելի.ճիշտ եք նկատել, եթե համեմատելու լինենք այսօր ավելի շատ մարդ է ուզում հեռանալ (երկրից) ուղղակի շատերը հնարավորություն չունեն.հա ի միջի այլոց ասեմ որ ես Լեվոնին դեռ վաղուց ճանաչել եմ Դավիդն ել իմ տղայիս հետ է սովորել ես նրանց հնարավորությունն էլ լավ գիտեի ինչևից է, այսօր հայաստանին նոր և արժանի ղեկավար և նոր կառավարություն է պետք, եթ ոչ ապա արտագաղթը կշարունակվի ավելի մեծ թափով. համենայն դեպս, թող ապրի ով ինչպես կարող է, բայց առանց ժողովրդին կողոպտէլու

8 09 2011
մասնագետ

հիշում եմ են թալանչու /լտպ–ի/ ժամանակ երեխաներին որ հարցնում էիք ինչ ես ուզենում դառնաս պատասխանում էին .ՀԱՑԻ ավտոյի շոֆեր

8 09 2011
MS

1ին, ամպագոռգոռ բառերը և գեղեցիկ շարադրանքը հիմնավորում չի պարունակում: Խոսքս վերաբերում է հոգեվարքին և կոմային:
2րդ, այն գումարը, որը ես նշել եմ, չի վերաբերում ԼՏՊ-ի ունեցվածքին, այլ վերաբերում ա 2 տարի ԱՄՆ-ում սովորելուն: Կարծում եմ դա, ամեն դեպքում, ոչ թե 80 միլլիոն է, այլ 80,000…
3րդ, Մարդուն արդարացնել պետք է այն դեպքում, երբ որ նրա հանդեպ կա հիմնավորված մեղադրանք: Ես չեմ արդարացրել ԼՏՊ-ին, քանի որ համարում եմ, որ այս խոսակցության ընթացքում միայն մեկ հիմնավորված մեղադրանք է հնչել վերաբերող նրա 90ականների շրջապատին: Այդ մեղադրանքի վերաբերյալ կարող եմ ասել 1 բան՝ դա նրա ամենամեծ սխալն էր կամ եթե կուզեք, հանցագործությունը:
4րդ, Ձեր սեփական փորձը ոչինչ չարժի, եթե այն փաստերով չի համալրված՝ ապացուցելի չի:
5րդ, եկեք խոսենք ներկայով, այլ ոչ թե ֆանտազիաներով: Ցույց տվեք այդ նոր և արժանի ղեկավարին:

Իսկ եթե ցույց չեք տալիս, ու ԼՏՊ-ի վերաբերյալ որևէ կիսահիմնավորված փաստ չունեք, ուրեմն մարդիկ, ես էլ իրենց շարքում, շատ էլ ճիշտ ենք անում, որ իրեն ենք սատարում:

Հիշեք գլխավոր իրավական սկզբունքը. մարդը անմեղ ա, քանի դեռ նրա մեղքը ապացուցված չէ:

8 09 2011
մասնագետ

ՀԱՅ ժողովուրդը գոռում Էր Ղարաբաղը ՄԵՐՆ է լտպ–ն ռոբերտոն եվ սերժոն իրար մեջ որոշեցին որ Հայաստանն էլ իրանցն է ախպերավարի երեք մասի բաժանեցին ու անցան թալանի միայն Զվարթնոցից լտպ–ն օրը 25000ԱՄՆ––ի դոլլար էր աշխատում մաքուր եկեք հաշվենք 1000 պասաժիրը բազմապատկենք 25 դոլլարով /10000դրամ/ օդի վարձ մնացածը ձեր խղճին որոշեցեք հհշ–ի հասցրած վնասի չափը իսկ գործարանները .կոլխոզ–սովխոզները. .ավտոպարկերը միլյարդների է հասնում իմ երեխեն Հորադիզ էր ծառայում նրա լակոտը Փարիզ ուրեմս լտպ– ինչ տղա է ??????,,,,,,,,,,,,,,,,,,

8 09 2011
Sargis

MS
նախ ես ի նկատի չունեմ Դավիդի ուսման վարձը, այլ Լեվոնի թալանածը.ինչ? է դուք հիմնավոր փաստեր ունեք որ նա չի թալանել.իսկ որքանով? եք համոզված որ ժամանակին նման անդառնալի սխալ թույլ տվող ղեկավարը նորից չի սխալվելու.համենայն դեպս ես նրան չեմ վստահում..մանավանդ որ նորից նույն մարդիկ վերադառնալու են..իսկ ինչն? է ավելի զորավոր, սեփական պորձը թե երևակայությունը..,դուք համ նալին եք խփում համ մեխին, դուք չեք մերժում որ նա հանցագործ է բայց միևնույն ժամանակ դուք ուզում եք որ ես փաստերով խոսեմ.իսկ ներկայիս դրությամբ դԺվարանում եմ ինչ որ մեկին առանձնացնել 3 տարի առաջ նախագահական ընտրությունները անգամ մի փոքր տեղ չթողեց որ այսօր ինչ որ մեկին առանձնացնեմ վախենում եմ որ նորից կոալիցյա կազմեն ոչ անօրինական ընտրված պրեզիդենտի հետ…դուք կարող եք ընտրել ում ցանկանում եք բայց ես իմ պորձից ելնելով երկրորդ անգամ չեմ ուզում նոր փորձությունների ենթարկվել..իմ հիասթափությունը սահաման չունի..

9 09 2011
Հազարապետ

Ես չեի ասի, որ ԼՏՊ են փողասեր, կամ սրանց նման ագահ է, բայց կա մի ավելի մեծ մեղք, որ նա արել է մեր ազգին , առաջինը խափել է ազգի հավտքը, հետո առտաքսել ազգին , հետո նորից ներեղություն խնդրել և նորից խափել, խնդրեց քառասուն օր հետո քառասուն ամիս, թող կորչի այտ ջհուդը մեր ազգից ու մաքրվենք այտ ախտերից:

9 09 2011
KARINA

hazarapet sargis masnaget ete duk chishtek inchuek pakum Erevan mtnoxh chanaparhner@ HAK-I hanrahavaki or@, de bazatrek indz suti axhandavorner…

9 09 2011
Grisch

inch karan srank bazatren KARINA dgan sranz tvelen gortz drankel katarumen irenz sev gortz@ haskanali che.

9 09 2011
Հազարապետ

իրար հետ թատրոնեն խաղում,վայ կներեք թատրոնը շատ բարցրե իրենց համար, սերյալեն նկարում, հետո Լ Տ Պ ի աղանդավորը հենց դուքեկ:

9 09 2011
MS

Ժողովուրդ, ինձ դուր չի գալիս, որ ՀԱԿ-ականները համարում են, որ “ով մեր հետ չի, մեր դեմ ա”… Ես ինքս ՀԱԿ-ական եմ, բայց չեմ թույլ տա ինձ քննադատել էն մարդկանց, ով իմ տեսակետները չեն կիսում: Առավելագույնը ինչ ես կանեմ, կմտնեմ վեճի մեջ փորձելով ապացուցել, որ ես եմ ճիշտը, իսկ նրանք սխալ:

Ինչը վերաբերում ա օդի վարձին, դա կա բոլոր երկրներում, ինչպես նաև Հայաստանում մինչև հիմա: Ուղղակի այն մտցված է տոմսի գնի մեջ այժմ:

Ինչ վերաբերում է նախագահների որդիներին: Ի՞նչ եք կարծում, ճի՞շտ է, որ նախագահի որդին պատերազմի գնա: Ես գտնում եմ, որ չի կարելի դա թույլ տալ, քանի որ եթե որդուն գերի վերցնեն, շատ ծանր իրավիճակ կարող է ստեղծվել: Դա ցույց է տվել համաշխարհային փորձը, և այժմ նախագահության տարիներին, որևէ նախագահի որդին չի ծառայում երկրների մեծ մասում պատերազմների ժամանակ:

Այն, որ ԼՏՊ-ն հուսախաբ ա արել մի քանի անգամ կոնկրետ ինձ նույնպես, ես համաձայն եմ: Բայց Քոչարյանն ու Սերժը հույս էլ չէն տալիս որևէ լավ բանի: Մյուս կողմից, ինչպես Դուք նշեցիք, ԼՏՊ-ն փողասեր չի, իսկ այ սրանք հեդոնիստ են: Բացի այդ, ԼՏՊ-ն շատ խելացի ա, իսկ սրանք գլխից թույլ:

Ինչ վերաբերվում ա հրեաներին, եթե Դուք նացիստ եք, ես էլ չեմ ուզում Ձեզ հետ վիճել:

Էդքանը հերիք չի՞:

9 09 2011
Armen Ghazaryan

չգիտեք՞ ինչով՝ կամ «մարտի 1ով» կամ մասսայական ապուշացման շարունակությունով

Here is the real Revolution in Armenia Facebook Groop
http://www.facebook.com/groups/151201811611010/

9 09 2011
Հազարապետ

Ես գրելեմ ոչ թէ Հրյա, այլ Ջհուդ : Ջհուդները դրանք Հրյաների խառնորդնեն, մանավանդ կնոջ կողմից:Բայց ես ձեր հետ լիովին համաձայնեմ:

11 09 2011
մասնագետ

ասում են արջը 7երգ գիտի 7–ն էլ տանձի մասին հհշ–ականներն էլ իրենց լտպ–ին էնպես գովերգում երեվի երազների մեջ հիշում են փարոսի պասիլկեքը որ մենակ իրենք մեկ էլ իրեց բարեկամներով որախացած տուն էին տանում մեզ վրա էլ արհամարական իրեց բթամիտ հայացքով նայելով – 2–րդ էտ տզրուկի երեխան երեխա է մերը երեխա չեր * Ստալինից լավ տղա չի * գրելու շատ բան կա . իսկ որ նա ՀՈՒՐԱԳ է պարզ է եվ հասկանալի

12 09 2011
մասնագետ

возвращение черного дракона,или ворона ,но этого не будет .բայց ժողովուրդը չի թողի

18 09 2011
ara

Petq e pahanjel mijin oxaki apashnorh xekavarneri hrajarakan@. Hakarak depqum @ndimutyun@ qve chi unenalu

4 10 2011
Artem

L.Ter-Petrosyan-i strategian petq e kirarvi aroriaium amen mardu hamar vorpes orinak.Vorn e aid paiqari aranznahatuk karevorutiuny ?”Tshnamun” hagtelu amenakarevor eganaky,da hangist,havasarakshrvats lineln e,vory erkar tarineri portsi ardiunq e. Thnamin lini da nerqin,te artaqin, portsum e misht ir hakarakordin gtsel ainpisi iravijaki mej,vory sxal qail ani,u aid sxaly ogtagortsi varkabekeluts mincev datelu astijan.
Orinak ete meky portsum e krvi mej nerqashel,u du nerqashvum es (tekuz jishty du es),apa du arden partvats es.(Kan iharke batsarutiunner,baits petq ci erazel linel baxior,vor Turqiaium hai tgai orinakov getin tapales tshnamun.)
Kan aveli xelatsi mardik,voronq lezvakrvi mijotsov cen nerqashum qez,ail portsum en paimanner stegtsel,vor du inqd gnas anorinakan qailery. Sa kareli e handipel amen teg,te shrjapatum,yev angam motik mardkants mej.
Paiqary ais iravijakum,erb mard ci nerqashvum u ir jishty apatsutsum e jamanaki yntasqum,mardun tanum e depi krtutian,qic-qic da darnum e bnavorutiun,u mets ptugner talis kianqum.
Erb Qristosy asets te”Es hagtetsi ashxarhin”,na sa I nkati uner naev,u aispisi hagtanak menq tesnum en L.T-Petrosyani i mot amen or.Nerka pahin hartsy ain e,vor petq e gnanq ardar yntrutiunnery u dranits sksenq,baits hartsy ain e,vor petq e zerq bervi LPT akan strategian aroriaium kirarelu yndunakutiun.
Ailapes stasvum e,vor ete naxagahum e LPT,apa ka demokratia…u ete ci karavarum da ispar batsakaium e…aid patjarov ais jamanaknery im kartsiqov voc te zur en ansnum,ail hakaraky npastum en intensiv azgain krtutian hartsum.Bolorn el krtvum en,sksats hasarak marduts,verjasrats amenaverevi pashtoniaits.
Iharke Serj Sargsyany nuinpes qristonia e,u antsel e L.T-Petrosyani dprotsov,u nra het djvar klini huisy dnel ain bani vra,vor na qocarianakan mijosner zerq karni,ete angam arni el,apa arag hakaraky kani.
Orinak ete janaparhnery paki aisor,(kstegtsvi bnakan inc vor kartsiq kam vrdovmunq)apa na anspaseli hajord ory kani lriv hakaraky,azatutian hraparakum ktesnenq ail patker vostikanneri kogmits,mincev angam hamagortsaktsutiun,vory shpotutian mej kqtsi qnnadatognerin.
Ais paimannerum paiqary arden ktegapoxvi bnakan yntaqs,(incy arden ink kaianum e,u da e kaiatsats erkrnerum tirum.)Yndimutiuny ugegy kashxatasni ansnelu aveli jisht qaileri,vorn e jogovrdin arajarkel noranor tsragrer,arajarkner, (_orinak avandneri hartsy. )
( __kaprenq ktesnenq …voch) Apenq amen or ,voc miain tesnelu ailev masnaktselu,tesatsy haskanalu,zarganalu u arajadimelu hamar. Astvats mez pahapan.!

9 10 2011
Artem

Hesa grem te incov ksharunakvu u ci avartvi haki u ishxanutian erkxosutiuny
Erkusnel irar kmagten qaj arogjutiun,arajadimutiun bolor bnagavarnerum,bargavajum. u amenakarevory ser-ser-ser.
u Serj Sargsyannel knviraberi ais ergy Levon Ter-Petrosyanin u erkusov el kparen jogovrdi araj.
Im axpers Jan jan jan kam http://youtu.be/bAuWKoCPr00

Ketseeeee mer footbolistnery u hagtanak berog amen mi mard.
Ketseeeee mer jogovurdy.
Ketseeeee mer arajnek naxagah Levon Ter-Petrosyany u
Ketseeeee mer nerkais naxagah Serjik jaaaaan Sargsyany.
qaj arogjutiun bolorin.
Araj Haiastan.!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: