Ինչի՞ն է համաձայնվել Սերժ Սարգսյանը Կազանում

24 06 2011

Ինչի՞ն է համաձայնվել Սերժ Սարգսյանը Կազանում

Կազանում ավարտվել է Հայաստանի, Ռուսաստանի և Ադրբեջանի նախագահների եռակողմ հանդիպումը՝ նվիրված ԼՂ հակամարտության խաղաղ կարգավորմանը:

ՌԴ նախագահ Դմիտրի Մեդվեդևի նախաձեռնությամբ կայացած եռակողմ հանդիպման արդյունքում նախագահներ Սերժ Սարգսյանի, Դմիտրի Մեդվեդևի և Իլհամ Ալիևի անունից տարածվել է համատեղ հայտարարություն:

«Պետությունների ղեկավարները արձանագրեցին մի շարք հարցերի շուրջ փոխըմբռնման ձեռքբերումը, որոնց լուծումը կնպաստի Հիմնական սկզբունքներին հավանություն տալու համար պայմանների ստեղծմանը»,- նշվում է հայտարարության մեջ:

 

Հայաստանի և Ադրբեջանի նախագահներ նաեւ երախտագիտություն են հայտնել «ԵԱՀԿ Մինսկի խմբի համանախագահող երկրների՝ Ռուսաստանի, ԱՄՆ-ի և Ֆրանսիայի առաջնորդներին՝ Լեռնային Ղարաբաղի հիմնախնդրի կարգավորման ուղղությամբ նրանց մշտական ուշադրության համար և բարձր գնահատեցին պայմանավորվածությունների ձեռքբերմանն օժանդակելու ուղղությամբ Ռուսաստանի Դաշնության նախագահի անձնական ջանքերը»:

 

Այլ մանրամասներ պաշտոնական աղբյուրները չեն հաղորդում:

Մինչդեռ այսօր առավոտյան ռուսական լրատվամաիջոցները, մասնավորապես «Կոմերսանտը» հղում անելով  իր աղբյուրին, գրել էր, թե հակամարտությունը կարգավորման համար գործելու է «ճանապարհային քարտեզ»:

Թերթի դիվանագիտական աղբյուրի փոխանցմամբ` սկզբում կստորագրվեն հիմնական սկզբունքները, ապա կողմերը ՌԴ-ի, ԱՄՆ-ի եւ Ֆրանսիայի միջնորդությամբ կսկսեն աշխատել խաղաղ պայմանագրի վրա:

Ըստ թերթի` Հայաստանը պարտավորվելու է վերադարձնել Լեռնային Ղարաբաղին հարակից 6 շրջանները, ինչպես նաև Լաչինի 13 գյուղեր, պահպանվելու է կապը Հայաստանի և Լեռնային Ղարաբաղի միջև: Անվտանգությունն ապահովելու են խաղաղապահ ուժերը:

Արցախում մի քանի տարի հետո անցկացվելու է հանրաքվե, որը, սակայն, կիրականացվի միայն փախստականների վերադարձի դեպքում:

Կողմերը հրաժարվելու են ուժի կիրառումից, ընդ որում՝ այդ  ամրագրվելու է իրավաբանորեն:

 

Այսօր նախագահների ընդունած հայտարարությունը` անմեղ թվալով, այնուամենայնիվ մտորելու տեղիք է տալիս` մասնավորապես . «Պետությունների ղեկավարները արձանագրեցին մի շարք հարցերի շուրջ փոխըմբռնման ձեռքբերումը, որոնց լուծումը կնպաստի Հիմնական սկզբունքներին հավանություն տալու համար պայմանների ստեղծմանը»:

 

Ինչի՞ շուրջ է եղել փոխըմբռման ձեռքբերումը եւ արդյո՞ք Սերժ Սարգսյանի կտեղեկացնի այս մասին Հայաստանի եւ Արցախի ժողովրդին:


Actions

Information

121 responses

25 06 2011
Հազարապետ

Մեր կարծիքը ոչ մի կոպեկ չարժի Ռուսը ինչ ասի այնել կլինի, մեր երկիրը Ռոսի պալիգոննե:

25 06 2011
Armen Kochinyan

պարզ է որ բացի մեր պետությունից ու ժողովրդից բոլորին ձեռնտու է այս վիճակը: դա բավարար է որ այս վիճակը պահպանվի այնքան մինչև մեր պետությունը լրիվ վերանա և դա վաղուց հասկացել են թուրքերը

25 06 2011
maikl

ETQAN TXAMARD PETQE LINI VOR KARANA INCH VOR BAN NERKAYACNI ””ÁXR cerjn YR NAXAGAHN UR ””ÍNCHEL NERKAYACNI TAKIC CI KARANALU HELI ”””INQ@ QANI VOR HAYASTANI QAXAQACI CHI ””AMBOXJ ASHXAR@ DRELAS CAX CERJI VZIN INCH UZEN PTI ANI ”””’VONC NVAGEN PTI PARI”””””VAY MER AZGIN””””””

25 06 2011
Tel

Menk voch meks el chenk imana inch e storagrvel.!!!!! Kantni mi erku tari heto kasen xarabax Adrbejanin e, axr der prizidentn e storagrel 2011 tvin !!

25 06 2011
LUSINE

Իմ կարծիքով, այս իշխանությունների հոգևարքը սովորականից երկար տևեց, արյան գնով կառուցածը դատապարտված է և անգամ կասկած չունեմ , որ մի օր կոչնչանա քոչարյանա-սերժիկական բուրգն ու անկուշտ , լափող , կրակող ու քոչվոր թափառախումբը ինչպես որ եկել է , այդպես էլ` կանետանա:Մոտ է հատուցման պահը, ոչ մի արյունոտ գազան չի խուսափել Աստծո դատաստանից: Հայ ազգը պետք է ապրի ազատ ու բարեկեցիկ կյանքով:Մենք ենք մեր երկրի տերը և մեր երեխաները :Ոչ մի անհայտ ծագմամբ թափառաշրջիկ չի կարող սրտացավ լինել ուրիշի ձեռքով ստեղծածին:Մենք իրենց ենք օտար , իրենք`առավել ևս մեզ:Ես եղել և շարունակում եմ մնալ այն համոզմանը,որ սերժաքոչարյանական ոհմակը հայ ազգի համար խորթ մոր կարգավիճակում է և շարունակելու են ատել ու ոչնչացնել մեզ,ինչպես կվարվեր խորթ մայրը օտարի երեխաների հետ:Տեղին է ասված, մինչև չգա հետինը , չի հիշվի առաջինը:Արդյոք այսքան անմեղ զոհեր ու խեղված հոգիներ էին պետք մեր ազգին` հասկանալու ու գնահատելու այն , ինչը պահել ու պահպանել չկարողացանք ու սկիզբ դրեցինք այս ահմակարգին:Լավ է ուշ,քան ` երբեք:Ես հավատում եմ իմ ազգի ներուժին ու հանրահավաքի օրը կրկին համոզվելու եմ , որ մենք միասնական ենք ու հզոր, որ ՄՈՏ Է ՀԱՂԹԱՆԱԿԸ և ՇԱՏ ՇՈՒՏՈՎ ՊԱՐԶԵԼՈՒ ԵՆՔ ՀԱՂԹԱԿԱՆ ԴՐՈՇԸ` Ի ՏԵՍ ԱՇԽԱՐՀԻ ՈՒ ՀԱՄԱՅՆ ՀԱՅՈՒԹՅԱՆ:ՄԵՐ ՊԱՅՔԱՐՆ ԱՆԿԱՍԵԼԻ Է …………

25 06 2011
Samvel

mez Hayastanzineris da der kiche,ov e serg@ robert@ vor gluxh barzraznen Hayastanum

25 06 2011
Ashot

xarabaxn chen karox tal turkerin vororn SERJ sargsyann et mtadrutyun@ unena imacek amboxj hay joxovurdn nra hrajarakann kpahanji , nra koxqin voch mi ujayin karuyc chi lini et hastat , i

25 06 2011
Samvel

serg@ inchel storagri Hay azg@ da chi @nduni vorovhetev na voch @ntrvaz naxhagahe………..

25 06 2011
sargis

արդյո՞ք Սերժ Սարգսյանի կտեղեկացնի այս մասին Հայաստանի եւ Արցախի ժողովրդին:

հետաքրքիր հարց եք տալիս.էտ խելքը հացի հետա կերել որ ճիշտն ասի..կամ երբ? է Սերժը դեմոկրատ եղել. ժողովրդին բանի տեղ դրել որ հիմա էլ դնի.կամ ել իր պաշտոնից է ձեռ քաշել վոր մեդվեդին չլսի, ու ինչ որ բան նրա սրտով չանի.նա ոչ իր ազգինա սիրում ոչ ել ղարբաղում կռված ու զոհված հերոսներին.ոչ էլ կարողնում է ապացուցել որ ղարաբաղը, շահումյանը նախիջեվանը գյանջան և այլ տարացքներ հայկական են ինչա էտքան խելք չունի? ‘թե дух վոր ապացուցի.եթե ոչ ապա ինչ գործ ունի նախագահի աթոռին. մեկա ինքն իր ավարն արելա.թե? քիչա.

26 06 2011
Հազարապետ

Ես ձեր ցավը տանեմ

26 06 2011
Հազարապետ

հաա

26 06 2011
sargis

Հեռախոսազրույց Օբամայի հետ

պարոն Սերժիկ դուք ժողովրդի կողմից ընտրված նախագահ չեք, Օբաման էլ ձեզ չի շնորհավորել.այ հիմա կարաս հպարտ ման գաս ու ձեր ուղեղին ոչ հասանելի հարցեր լուծես արդեն ախպեր տղերքը մեջքիտ կանգնած են.

27 06 2011
Հարութ

Ե՞րբ պետք է հասունանաք: Այս մանկական մտքերի տարափով երկիր չես կառուցի:
Կարո՞ղ ես ասել ինչու՞մն է նախագահի սխալը: Ասա’, միգուցե ընդունի ու ուղղի՞:
Թե չէ թաքստոցից հայհոյելով կարող ես միայն վառված սիրտդ հովացնել, բայց ոչ իհարկե երեխաներիդ ապագան կերտել:
Եղբա’յր, այս նախագահին ես չեմ ընտրել, բայց նա իմ նախագահն է (ասել կուզե՝ իմ աշխատողն է, քանի որ մենք նրան ընդունել ենք վարձու աշխատանքի): Եթե լավ չի աշխատում եկեք հեռացնենք աշխատանքից: Բայց մինչ այդ պետք է հիմնավորենք՝ ինչու՞մ է թերանում: Եվ ամենակարևորը, մինչ հեռացնելը գտնենք ավելի լավ աշխատող՝ փոխարինելու համար: Այլապես, կունենանք ավելի վատ իրավիճակ:

27 06 2011
Lusine

Բավական է նախագահին ուղղված լղոզած ու շինծու քծնանքով քանդել Հայաստանը եւ վտանգել մեր երեխաների ապագան: Միգուցե լուսավորեք խավարամտիս և ասեք, որն է սերժիկի ճիշտը???????Եթե բացառում ենք սխալները, ապա կխնդրեի բերել մի օրինակ, որով այդ գարշելին նպաստել է մեր երկրի զարգացմանը,կամ կայունացմանը: Այսքան տարիների ընթացքում հասանք բոմժացման , բթացման ու շատ հանգիստ հարմարվեցինք ստրուկի ու կամակատարի կարգավիճակին: Միգուցե ամբողջ հայ ազգին սպանել տար պատերի տակ , որ վերջապես հասկանայինք ` այս անձը սառնասիրտ դահիճ է ու խղճուկ գործիք պետությունների ձեռքին: Մի ճիվաղ , ով ժողովուրդ չունի թիկունքին,պարտավոր է ժամանակ առ ժամանակ գնալ և օգտագործվել տարբեր պետությունների ղեկավարների կողմից,ինչպես իրեն նախորդող հրեշն էր օգտագործվում:Նա իմ ու իմ ազգի նախագահը չէ, ես նրան չեմ ընտրել ու կասկածում եմ , որ իրեն հարգող ու թասիբ ունեցող հայը կքվեարկեր նրա օգտին:

27 06 2011
sargis

հարութ. միթե?, չես տեսնում թե քո նախգահն ով է, որ? մի սխալն ու կատարած հանցանքն ասեմ, թե քո համար միև նույն է որ մարդիք ոչ սոցիալապես ոչ ֆիզիկապես ոչ հոգեպես ապահովված չեն,մինչև հիմա նա ինչ ճիշտ բանա արել որ հիմա էլ սխալներն ասեմ, էտ որ ասպարեզում ե անթերի որ հիմա ել ասեմ թե որտեղ է թերանում.

27 06 2011
karina

aistexh bolorine verabervum ete aidkan mtazumek erkri hamar urems bolors miasin HAK -I hanrahavakin 30-in.vochte pateri tak kangnelov spasumek regimi herazmannnnnn

27 06 2011
Հազարապետ

Սուտը էս ազգի վերջը տալու է, ստի գլուխը այս ազգի թագավորնե ու մենք լավ գիտենք ովե այդ մարդը Արմինիկումից սկսած մինջև բանաքցություն:

27 06 2011
Աղանդավոր

Կազանում ամեն հարց լուծելեն, ուղղակի պայմանավորվելեն ժուրնալիստներով քաղաքական գործիչներով խափել ժողովուրդին որ ոչմի բան չի եղել , այլ հակառակը չի կայացել կամ Մեդվեդեվը հիասթափվելե այս բանակցությունով, Հազարապետը ճիշտե ասում Ռուսը ինչ կուզի կանի:

27 06 2011
Valentina

Hay azg@ vor kangni sergi u robi toz@ erkink kbarzrana.Hairenakizner bolors miasin 30-in azatutjan hraparak.

27 06 2011
Հազարապետ

Հոգնեցրիկ ձեր միտինգով ոչմի բան չեք անում մենակ ստից խոսումեք, էս յերեք տարի ժողովրդին կոտրում, ու հիասթափեցնում, ու ոչմիբան չեք անում մենակ մնումա ձեզ Ս ասել:

28 06 2011
Երևանցի

Ոնց թէ` Ինչի՞ն է համաձայնվել Սերժ Սարգսյանը Կազանում…..Ինչու իր հաձայնվելով է???? Ինչ ասեն ՇԵՖԵՐԸ դրան էլ կհամաձայնվի …

28 06 2011
KRISTINA

lavel anunes kez kapel # hazarapet #du chistes asum ko nmaner@ pateri tak kangnelov der erkar kspasek azatutjan——-

29 06 2011
Grisch

ete uzumek azatvenk ais avazakneriz bolors miasin azatutyan hraparak 30.06.11

29 06 2011
Հազարապետ

Քրիստենե ջան դու սխլվումես այս երեք տարիե մասնաքցումեմ ու ոչ մի փոփոխություն չտեսանք , ես ունեմ հինգ երեխա ,ու վոչ մեկին չեմ թողնում դուրս գան մեր երկրից հիմա շատ վատ վիճակումեմ դու ասա ում վրա հույս դնեմ մեր երկրում:

29 06 2011
HAMLET

Es nkatelem Hay axhchikner@ aveli lurdgen verabervum erkrum kutakvaz xhndirnerin kan txhamardik.Aprek duk Hay kanaik es dzer zav@ tanem.Bolor nrank ovker zankanumen vor irenz erexhaner@ apren azat erkrum urems bolors miasin vag@ 20:00 AZATUTIAN HRAPARAK=======

29 06 2011
sargis

KRISTINA (20:43:18) :

lavel anunes kez kapel # hazarapet #du chistes asum ko nmaner@ pateri tak kangnelov der erkar kspasek azatutjan——

Հազարապետ (15:06:54) :

Քրիստենե ջան դու սխլվումես այս երեք տարիե մասնաքցումեմ ու ոչ մի փոփոխություն չտեսանք , ես ունեմ հինգ երեխա ,ու վոչ մեկին չեմ թողնում դուրս գան մեր երկրից հիմա շատ վատ վիճակումեմ դու ասա ում վրա հույս դնեմ մեր երկրում:

մթոմ հայ տղամարդկանց շատ են բանի տեղ դնում հիմա էլ կնանիք պիտի պայքարեն.որոնք որ ընդհանրապես հայստանում արհամարված են թող կանայք ինձ ներեն բայց դա իրականությունն է; հետո ես չեմ հասկանում թե Լ.Տ.Պ-Ն ինչ? կարա անի բացի վատությունից, ժողովրդին.տանում ե ոչ ճիշտ ուղղությամբ, մարդիք իրենց օրն անցկացնում են սոված իսկ լեվոնն իր դատարկ փիլսոփայությամբ է զբաղված.իրան ինչ? կա ժամանակին թալանեց հիմա ել փորձում է պակասը լռացնել; Քրիստինե, ավելի լավ կլիներ վոր քո գաղափարի տեր մադիկ ընդհանրապես չպայքարեին.աշխատի մարդականց նկատմամբ բարի լինել չե?վոր դու կին ես.եթե չես կարողնում բարի լինել ապա չար էլ մի եղիր. այ եթե կարող? ես մարդուն օգնի հինգ երեխա ունի.հարգանքներով Սարգիս.

29 06 2011
VAHAN

ete amsi 30 – i hanrahavakin lini 150000 mard klini isxhanapoxhutun da hastate HAK- drane spasum.Hayrenakizner vag@ bolors depi Azatutian hraparak………..

29 06 2011
Lusine

VAX@ BOLORS `MEK MARDU PES GNALU ENQ U MASMAKCENQ HANRAHAVAQIN, ES HARTAKUM EM LINELU U HPARTANALU EM AZGIS MIASNAKAN VOGOV,,,,,,,, TOX AZGIS TAKANQNER@ AREVACAXIKI CHXCHXKOCOV IMITACIA ANEN , IBREV TE IRENQ AZATUTYAN HRAPARAKI JUCHOKNER@ CHEN , MEK E , BOLOR CHIVAXNERI DEMQERIN MECATAREROV DAJVAC E` ES serjka-robikakan artadrutyan amenaanvorak artadranqn em…….

30 06 2011
Հազարապետ

Այդքան խոսումեք հանրահավաքին միավորվելու: Տեսնենք ինչ է լինելու , մինչև սեպտեմբեր հետաձքելու են, քանի որ շոգ է լինելու ու եսպես, շոգ ,ցուրտ , Ղարաբաղի հարց , Հիտլլերը տեղոում չի ու տենց շատ բաներ:

30 06 2011
SUREN_ATENK

voch mi nshanakutyun chuni, te Serjn inch e storagrel, Ete joxovurdn ayn chnduni, uremn ayd pastatuxtn iravakan uj unenal ci karox.

30 06 2011
sargis

դե ինչ, Ա+1-Ը իրեն չարդարացրեց, բայց ոչինչ, Ա 1+ԻՆ կարելի է հասկանալ.բայց վոր Լ.Տ.Պրծրւնը ոչինչ չի կարող անել դա աքսյոմա է.

1 07 2011
Հազարապետ

Մեկ մեկ ինձ թվում է այս բլոգում մենակ լինեմ, ոնց որ քարանձավում, կամել իմ տարիքն է մեծ չեմ կարողանում ձեզ հասկանալ, ոչմեկիտ պետքը չի որ մեզ սենց խափումեն թեկուզ հենց Ա1-ը կամել ետ միտինգի գնացողները գոռոցողները:Չեք պատկերացնում իմ վիճակը շատ վատ է ,առաջինը հօգեպես հետ նյութապես:

1 07 2011
Երևանցի

Միայն սերժից ազատվելով չի ստացվի այս երկիրը փրկել..պետք է ազատվել ԼՏՊ-ից և իր ՆՕՄԵՆԿԼԱՏՈՒՐՉԻԿՆԵՐԻՑ: Ինչ կատարվեց երեկ հանրահավաքում??? ՈՉ ՄԻ ԲԱՆ : Լևոնին հանձնարարված է ժաղովրդի այն մասսայից, որոնք իրական վտանգ են ներկայացնում այս իշխանությունների համար: Եթե ամեն ինչ ճիշտ լիներ, ապա հիմա իշխանությունը պեք է ցանկանար երկխոսել ընդամադիր դաշտի հետ այլ ոչ թէ հակառակը: Լևոնը այս իշխանությունների համար ոչ մի վտանգ չի ներկայացնում:
ԿԱՊՐԵՆՔ ԿՏԵՍՆԵՆՔ:

1 07 2011
Երևանցի

Ցանկանում է ասել որ ԼՏՊ-ն ԶԲԱՂԵՑՆՈՒՄ է ժաղովրդին, որ հանկարծ իրական պայքար չսկսվի…դե ձեռքի հետ էլ մենաշնորհում է ընդիմադիր դաշտը:

1 07 2011
Հազարապետ

Սարգիսից շնորակալություն, ինձ շատ պետք է բարոյական օգնություն, բայց մեր երկրի վատ լինելը հիմնականում կանայքեն մեղաոր, որովհետև ստիպումեն տղամարդկանց դրսում գումար վաստակենլ , չհասկանալով, որ տուն հենց իրենքեն սարքում, իրենքել կարողեն քանդել , Սուրբ գրային է:

2 07 2011
syuzi

Ժողովուրդ ամոթ է , մի հատ կարդացեք ձեր գրածները, ինչա նշանակում սեռժ, հետն էլ փոքրատառ, Սերժ Սարգսյան, չիմացողների համար, : Ես իշխանամետ չեմ, լիովին համաձայն եմ, եթե մարդ չի կարու ղեկավարի , կավ է հեռանա, բայց ետ մարդը մեր նախագահնա, մի քիչ սովորեք հարգել մեր ղեկավարներին, ելի քննադատեք, բայց ոչ ես ձևով,:

2 07 2011
maikl

LSI AY SARGIS ES QEZ XORURD KTAYI LEVON TER PETROSIANI U NRA HAMAKIRNERI MASIN XOSELUC MTACI NOR XOSA MI HARC QEZ TUR MER VARCHAPET@ VOR GITES………… INCHA EN HOGNAC sharmaz@ VONCVOR —————SERJIN @NENCA GOVUM HALAL HOR@ @TENC CHI GOVA DRANQ INCH? PTI ANEN QO HAMAR

3 07 2011
sargis

Lusine (23:50:31

Լուսինե. կարող եq? մի փոքր մեկնաբանել Լ.Տ.Պ.-Ի ելույթից, ուղղակի ինձ համար հետաքրքիր է ձեր կարծիքը.

4 07 2011
LUSINE

NAX KUZENAYI HASKANAL` A1+@ INCHU KANGNEC KOKORDNERID?????????HATUK TERUSNERI HAMAR` MIAK HERUSTRA@NKERUTYUNN E, VOR NOBELYN INSTITUTUM SHAHEC AMENAKAREVOR MRCANAK@`I GITUTYUN……….INCH VERABERVUM E LEVON TER-PETROSYANI ELUYTIN , ETE ES PETQ E MEKNABANEM DZEZ HAMAR , APA HISHECNEM , VOR QXAQAKAN SUPEEEEEER)))))))) MEKNABANUTYAMB ZBAXVUM E haylurikic heto taxavarum pilisopayox altunyan kochecyal@` tigran naxdalyan medium@(GONE FORT BOYAR CHGNAR)))))))))AY gevoriki meknabanutyun@ hastat serjikakannerin dur kga

4 07 2011
sargis

maikl (23:07:40) jekson:

ԱՅ’..ՄԱՅՔԼ Ջ. նախ տարրական քաղաքավարություն չունես’ երկրորդ, բլոգում գրվածները նորմալ կարդա ու հասկացի թե ով ինչ է գրում.չնայած դժվար էլ թե հասկանաս,.բացի դա, ես երբեք սերժական կամ Լեվոնակն չեմ եղել. ես իմ կարծիքն ունեմ նրանց բոլորի վերաբերյալ և իհարկե վոչ դրական.նրանք բոլորն ել քո նմանների ,այսինքն միջին ուղեղ ունեցողների թշնամին են…..նորմալ կարծիք հայտնելու կամ վիճելու ընդունակություն չունես.

4 07 2011
Հարութ

Էս քուչի բազարը չպրծա՞ք: Ինչի մասին եք ճառում սիրելիներս (հարթակի վրայի թե պատերի տակի):
Ինձ թվում ա էս «բլոգ»-ի թեմա ընտրողն ա ոչ խելամիտ գտնվել: Էս թեման ծածուկ ա ու դժվար թե էս մակարդակում ինչ-որ խելամիտ կարծիք արտահայտվի:

Ինչ վերաբերվում է ծայրահեղ ստրկամիտներին (ովքեր նախկին, ներկա ու ապագա նախագահներին համարում են իրենց ուղղորդիչ ղեկավար – տերերը), ապա նրանց խորհուրդ կտայի մի քիչ հարգել ինքներդ ձեզ:
Նախագահը քո աշխատողն է այլ ոչ թե քո առաջնորդը: Ձեռ չի տալիս միջոց գտիր ազատիր աշխատանքից, այլ ոչ թե շներին բաց թող վրան: (Խնդրում եմ շներն որպես վիրավորանք չնդունեք: Պարզապես հայոց լեզվի աղքատության պատճառով ուրիշ բառ չգտա:)

4 07 2011
Diana

Ete asxharum ka 10 politik dranziz mek@ LEVON TER PETROSYANE:sargis anund gonem gri mezatarov ………..

4 07 2011
Ashot

es hamakarkn piti qandvi himnahatak et amena karevorn e bolr hamakarkern korupacvac en inchi masin eq mtqcum LEVON TER PETROSIAN….

5 07 2011
Sargis

Diana (20:44:51)

ձեր դիտողությունը տեղին է բայց միթե? դուք չեք կարդում ձեր ամոթալի գրվածի համար .ամենա անգրագետ մարդը այդպիսի սխալներով չեր գրի թեկուզ և վոչ հայատառ.այ դու դրա մասին մտածի.հետո նոր վորոշի բլոգում գրելու մասին.օրինակ. ( asxharum, PETROSYANE,gonem ……

այնպես որ առաջին հերթին պետք մարդկային լինել .և պեք չե նման մանրուքների վրա ուշադրություն դարձնել.այ ձեր ուշադրությունը սեվեռեք Լ.Տ.Պ.-Ի ձեզ գեղեցիկ խոսքերով կերակրելու վրա ես երբեք ել չեմ ասել որ Լեվոնը անգրագետ է, նա ժոգովրդի միակ թշնմին է.

5 07 2011
Հազարապետ

Սարգիսի հիտ լիովին համաձայն եմ , իսկ Լ Տ Պ ի հարցով , ես գիտեմ որ նա մեծագույն մասնագետ է բայց աշխատում է օտարների ցուցումով ու Էս միամիտ ժողովուրդը հավատում է իրեն, ու հետո գրելու համար ես ելեմ սխալներով գրում կարեվորը, որ Հայերենեմ գրում, դուք ել Հայերենով գրեք ավելի հասկանալի Է քան լատիներենը;

6 07 2011
Sargis

Հարութ (19:27:10) : Էս քուչի բազարը չպրծա՞ք: Ինչի մասին եք ճառում սիրելիներս (հարթակի վրայի թե պատերի տակի)

ՀԱՐՈՒԹ. այ իսկապես երևումա որ դու իսկական պատերի տակ խոսացող ես. ու հիմնականում բազառ ես անում քո մակարդակի մարդկանց հետ.(լուսաբանեմ.).իսկ դու մոռանում ես որ, թե նախկին թե ներկաիս նախագահների համար դու ճորտ ես եղել.ու քանի դեռ նրանք կան դու այդպես ճորտ ել մնալու ես.. ներկայիս ղեկավարության դեմ ելնել նշանակում է բռունցքով մեխի գլխին հարվածել.իսկ ավելի ճիշտ այդ բոլորին նպաստում է Լ.Տ.Պ.-ՆԸ. շատ շուտ եք մոռանում ղեկավարության կողմից ժողովրդին հասցրած վիրավորանքները արդեն 20 տարուց ավել է որ ժողովուրդը փախչում է իր իսկ սեփական երկրից.
սկսած Լ.Տ.Պ.-ԻՑ մինչև Քոչարյան ուՍերժիկ Գագո ու լֆիկ անկապ մանվել գենեռալ ……..ամբողջ երկիրն առել են …իսկ դու նրանց համարում ես քո աշխատողը..,շատ չի? լինի քո համար.

6 07 2011
Sargis

Հազարապետ (16:25:44) :

Հազարապետ ջան մինչև մի քանիսը հասկանան թե Լ.տ.պ.-ն ովա ներկայիս ղեկավարությունն ովա իրենց համար ուշ կլինի.հետո ստիպված կլինեն բռնեն գաղթի ճամպեն….դա լավագույն դեպքում.

6 07 2011
Zki

xelk chunecox mardkanc xosakcutyune tarvum bollorin hasaneli internetum,,… ete ban uneq aselu kam anelu arek, bayc senc havayi antaxand interzruyc chi kareli anel!!!! Amota, Dzer cacr makardaknek cuyc talis. Etkan jahelek u etkan anban u angraget!

7 07 2011
Հազարապետ

zki. Ես չեմ հասկանաում դու ովես և ինչես ուզում ասել մարդավարի գրի հասկանանք, բայց հայերեն, թեկուզ սխալներով:

7 07 2011
Darvin

ZKi.sergikn u dashnak vahan@ txherkin gorzen tvel toxh asxhaten 5000 hazar dram xhom chi kori………

7 07 2011
ELENA

Sargis.Hazarapet..ete duk karzumek te aidpes kvarkabekek Levon Ter Petrosyanin duk charachar sxhalvumek dez handnararutun tvoxhneri het.aprek duk asxhatek erandov hairenik@ dez kgnahati isxhanapoxhutuniz heto.

7 07 2011
Հազարապետ

Elena ջան ես բավականին փորձ ունեմ գնահատելու քաղաքական գործիչներին քանի, որ իրենց վերջը տեսելեմ , բայց ես կարծումեմ ձեր վրա Լ Տ Պ ի ազդեցուցուն ավելի շատ է քան դու կարծումես մեր անկախ լինելը :

7 07 2011
Հազարապետ

Հարցս ուզումեմ ուղել բլոգեր ստեղծողին, կներեք կարողե ծագումով Ղարաբաղցիեկը :

8 07 2011
Sargis

Zki (23:06:00) :

ԶԿԻ..ես այն կարծիքին եմ որ անձամբ քո ուղեղին ոչ մի բան ել հասանելի չի.որ դու մինչև հիմա չես ջոկում թե քո ղեկավարն ով է .իսկ ես իմ ասելիքն ասել ու ասում եմ ու կասեմ, բայց միևնույն է անձամբ քո համար հասանելի չի լինի.

8 07 2011
Հազարապետ

Ես վոչմեկին չեմ ուզում նեղացնել , բայց տարիքով երևի ամենամեծը եսեմ, ու ցանկանումեմ, ոչ թէ ես լավ ապրեմ այլ իմ երեխանները հետո թոռներս , որ չասեն ես մեր պապերը ինչ երկիր թողեցին մեզ, դուք նայեք իմ աչքերով և կտեսնեք այս ցավալի իրականությունը, որից չենք կարող ազատվել ,հույսս միայն կատակլիզմն է որը անխուսափելի է , որովհետև անբարոյությունը դառցելե բարոյական նորմ:

8 07 2011
BaGuSt

eeeeeeeee…joxovurd……duqel chek karoxanum irar het <> gnal…hamakargchi dimac nstac petutyan cavali harcneq qnnarkum….ov uzuma qnnarki tox durs ga hraparak u barzrazayn asi ir aseliq@..u ir nman shater@ kmianan….estex nstac duq vichum eq,isk <> kochvacner@ irenc gorcn avartinen hascnum…kap chuni ovqeren arajnordner@..lini @ndimutyan//te ishxanutyan///menq vochmekin chenq hetaqrqrum..yuraqanchyurn ir zavakneri u torneri apagan e hogum,,,isk Hazarapet@(ES HARGUM EM DZER TARIQ@) hamakargchi dimac nstac ir zavakneri u torneri lav apagayi hamar vichuma varzkan HAMAKARGCHAGETNERI(antaxand komentarianer groxner) het..hargeli Hazarapet…du cankanumes stexcel lav apaga serundnerit hamar??qez vochvoq chi xangarum gnas u SUT ARAJNORDNERIC meki verj@ tas……apreq joxovurd jan..hay@ stexcagorcelu harcum taxandavor azga/dranum vochvoq vichel chi karox…bayc menq bolors kmiavorvenq miayn ayn jamanak,erb vtanq@ verjnakanapes kaxvac klini mer glxin…isk te aid jamanak inch khascnenq prkel-da arden mec u anhayt harca….isk blogum tarasxalner uxox anznavorutyan@ xorhurd ktai iro gorcuneutyun@ anchapahas erexaneri vra cavali…menq arden durs enq ekel aid tariqic..isk serundnerin prkelu kariq iskapes ka….gone et dzevov azgin mi poqr ogut tvac klines

9 07 2011
Ռազմիկ

ԿՈՐՉԵՆ հհշն ու նրա մանկլավիկներ, դեռ ձեր բոլորը կստանան իրենց արժանին: ————————————:

10 07 2011
Sargis

BaGuSt (20:02:24)

ես տեսնում եմ բոլորդ շատ ուրախ ու երջանիկ ապրում եք էդ փթած կաշառակեր դիկտատոր ղեկավարության հետ. անուններ չեմ գրում որովհետև ես ի նկատի ունեմ բոլորին….բլոգում գրողներից շատերը ինձ համարեցին դաշնակ Սերժական, Լեվոնական նույնիսկ 5000 դրամանոց, պռովոկատոր.և այլն պիտակներ.լավ, դա թողնենք.էդ բոլորտ ինչ? եք ակնկալում էդ ներկայիս ղեկավարությունից,փող? աշխատանք?, թե դեմոկրատիա…նորից եմ շեշտում դա վերաբերում է բոլոր կուսակցությունների ղեկավարներին նրանք բոլորն ել իրար բերան թքած ապրում ու թալանում են առանց այն ել թալանված ժողովրդին.հա կասեմ ավելին դրա հիմնական մեղավորը վոչ թե Սերժն ու Լեվոնն են, այլ ժողովուրդը.բերեմ մի երկու օրինակ, հղի բարեկամուհիս ցանկացել է իմանալ իր իսկ ապագայում ծնվող երեխայի սեռը. անամոթաբար նրանից պահանջել են 5000 դրամ իհարկե նա չի վճարել այդպես էլ առնց իմանալու վերադարձել է.. կարող եմ մի քանի հարյուրի հասնող նման անմարդկային վերաբերմունքի մասին նշել.մի հին ասածվացք կա ձուկը գլխից է հոտած.այ եթե կարողանաք այդ գլուխը կտրել այն ժամանակ կարող եք հագիստ գլուխներդ դնեք բարձին քնեք..իմ հիշողության մեջ դեռ թարմ է ,Լ.Տ.Պ–անբարյոկան պահվածքը, թե ինչպես թալանեց ժողովրդի վերջին լուման…. նրանք ստիպված մազապուրծ փախան ով ուր կարող էր.դա իսկական սպիտակ ցեղասպանություն էր.հիմա ել ուզում եք որ նրան հավատանք.դա աբսուրդ է…եթե դուք հարցնում եք թե ինչպես? պայքերել այդ արատի դեմ ապա հիշեք Հակոբ հակոբյանի բանաստեղծությունը.մի զարկ տվեք մի քանիսի գահին որ խորտակվեն կաշառակերնեն ու թալաչիները հիմնովին.եթե այդպես շարունակվի առաջիկա 50 տարում վոչ մի լավ բան ժողվրդի համար չի լինի.

ԲաԳւՍտ (20:02:24)

իսկ դու ոչ թե ՀԱԶԱՐԱՊԵՏԻՆ խորհուրդ տուր այլ ինքդ էլ արա.

10 07 2011
serg+rob+dashnak = mardaspahner

Levon Mez Hay Levon arachnord.

11 07 2011
Հազարապետ

BaGuSt Խնդրում եմ չասես ում վերջը տամ , ետքան եսելեմ հասկանում , բայց մի հոգով կարա լուծվի ես ազգի ճակատագիրը , եթե այո ես պադրաստեմ ասա կոնկերտ անուն իրա հարցերը լուծեմ , եթե ոչ հավայի մի խոսա , կներես բայց ուրիշ ձեվ չեմ կարա խոսեմ քո հետ: Ուրեմն ունեմ չորս տղա մի աղջիկ, անընդագ ունեմ մի հոգի բանակաում, էտ հոգսերը ինձ արդեն հոգնացրելա ուզումեմ ազատվել, ասա ում խփեմ որպեսզի ազատվեմ ետ հոգսից: Թէ չէ հավայի խոսումեք , դուք ասեք ինչ անեմ այնել կանեմ , ես էլ վախկոտ տղա չեմ դրա համար անունս :Հազարապետա քֆուրեմ անում ջնջում են ճիշտեմ խոսում ձեն չեն հանում դե ասա ում խփեմ , Ախր չեք իմանում ինչքան դժվարա ինձ համար , կոնկրետ ես Ղարաբախցիների քաշվածն եմ , ախր ձեր ցավը տանեմ օգնեք ինձ , ու խնդրումեմ չ ջնջեկ ես կոմենտը:

:

11 07 2011
Հազարապետ

ՀԱՅԱՍՏԱՆ | ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Մարդու արժեքն ու պետության արժանապատվությունը

Ցանկացած պետության արժանապատվություն որոշվում է նրանից, թե ինչ արժեք ունի այդ պետության մեջ ապրող մարդը: Մեր պետության մեջ ապրող մարդկանց թիվն անցյալ ամսվա վերջին պակասեց մեկով: Հունիսի 29-ին պարտադիր ժամկետային զինծառայող Տիգրան Համբարձումյանի դիակը հայտնաբերվել է զորամասին հարակից անտառում: Պաշտպանության նախարարությունը, սովորության համաձայն առաջ է քաշում ինքնասպանության վարկածը:

«Իմ տղան երբեք ինքնասպանություն չէր գործի, որովհետև միշտ խոսակցություն է եղել, ասել է` մա՛մ, ես այդքան թույլ չեմ, ես ոչ մի բան չեմ անի: Ոչ մի խնդիր նա չի ունեցել: Ուղղակի զորամասում շտաբի պետը իր հետ շատ լարված վիճակում է եղել», – օրերս ասել է զինծառայողի մայրը` Անահիտ Համբարձումյանը: Այս բոլորը լսելուց, դիտելուց և կարդալուց հետո միակ հետաքրքրող բանը պետության արժանապատվությունն է, որը կանխորոշվում է այդ պետության մեջ մարդու ունեցած արժեքով: Ու կատարվածը առաջին հերթին լինելով մարդկային ողբերգություն, նաև հարված է պետության արժանապատվությանը, քանի որ ցանկացած պետության գլխավոր գործառույթը իր քաղաքացիների անվտանգության ապահովումն է` լինի դա Երևանի կենտրոնում, Լոս Անջելեսում, թե հայ-ադրբեջանական դիրքերում:

Եվ եթե դրանցից մի տեղում քաղաքացին իրեն չի զգում անվտանգ, իրեն չի զգում գնահատվող, արժևորվող, ապա այդ զգացումը անխուսափելի շղթայական ռեակցիայով տարածվում է կենտրոնից սահման, սահմանից Լոս Անջելես և այդպես շարունակ: Անտարբերությունն ու հիասթափությունը, քաղաքացիների հանդեպ կրիմինալ իշխանությունը, հասարակական և պետական կյանքի կազմակերպման գողական բարքերը տարածվում են ամբողջ հասարակական օրգանիզմով, որի մի կարևոր մասն էլ նաև բանական է, ինչպես հաճախ սիրում են ասել հայաստանցի իշխանավորները:

Պետությունն ամբողջական մարմին է, և եթե դրա մի օրգանը հիվանդ է, տկարությունն ու թուլությունը զգացվելու է ամբողջ մարմնի կենսագործունեության վրա և կորուստները միշտ չէ, որ հիվանդության օջախներում են լինում: Հիվանդության օջախները շատ հաճախ անսպասելի և ողբերգական հարվածներ են հասցնում միանգամայն առողջ թվացող օրգաններին և օրգանիզմը կանգնեցնում ողբերգական փաստերի առաջ:

23:51 Վերլուծական | Կիրակի 10.07.2011 | Հովհան Մանդակունի
Տեքստ Դիտումը (231) 0

Չլինել ժամանակի գերին
20:51 Վերլուծական | Կիրակի 10.07.2011 | Մուսա Միքայելյան
Հայաստանի քաղաքական դաշտում ստեղծվել է բավական յուրօրինակ մի իրավիճակ, երբ թե՛ իշխանությունը ու թե՛ ընդդիմությունը համարում են, որ ժամանակն աշխատում է իրենց օգտին:
Պրիմիտիվ հաշվարկ
15:06 Վերլուծական | Կիրակի 10.07.2011 | Մուսա Միքայելյան
Իշխանության առկա քաղաքականության նպատակը հենց հանրային պահանջների ալիքը նվազեցնելն ու հունը ցամաքեցնելն է, ոչ թե պետության որակը և առկա մթնոլորտը փոխելը:
Կեղծվում է նույնիսկ նախընտրական օրակարգը
11:08 Վերլուծական | Կիրակի 10.07.2011 | Եղիազար Այնթապցի
Հայաստանում ակնհայտորեն տրված է նախընտրական պայքարի մեկնարկը:
Վերից բերված տղան
10:14 Վերլուծական | Շաբաթ 09.07.2011 | Հովհան Մանդակունի
Եթե Պուտինը գա Հայաստան, ապա երևի թե անկասկած է, որ Ռոբերտ Քոչարյանը կփորձի դա օգտագործել գուցե որպես իր քաղաքական վերակենդանացման վերջին շանս:
Հեռանկար և վտանգներ
23:10 Վերլուծական | Ուրբաթ 08.07.2011 | Արամ Ամատունի
Շարքային քաղաքացու համար, որին հուզում է իր կյանքը, իր ընտանիքի, իր երեխաների ապագան, լուրջ է այն պրոցեսը, որը լուծում է այդ ապագայի հետ կապված կոնկրետ խնդիրներ:
Կոնսպիրացիան հասցրեց վթարի
18:02 Վերլուծական | Ուրբաթ 08.07.2011 | Հովհան Մանդակունի
Ղարաբաղի հակամարտության կարգավորման ներկայիս գործընթացը թերևս կարելի է հենց այդպես էլ բնորոշել` վթարային իրավիճակ: Ու այդ իրավիճակին հասցրին հենց իրենք համանախագահները։
Լավրովը սպառնալիքներ էլ բերած կլինի
14:27 Վերլուծական | Ուրբաթ 08.07.2011 | Եղիազար Այնթապցի
Հիլարի Քլինթոնը Լավրովի այցից առաջ զանգահարել է Սերժ Սարգսյանին, թերևս քաջ գիտակցելով, որ հենց Հայաստանի իմունիտետն է Ռուսաստանի սպառնալիքների հանդեպ առանձնապես թույլը:
Մեկնաբանություններն ավելորդ են
12:08 Վերլուծական | Ուրբաթ 08.07.2011 | Արամ Ամատունի
Ռուսաստանի ռազմավարությունը վերածվեց ավարառության, ինչն էլ Կովկասում փշրեց Ռուսաստանի հանդեպ վստահության վերջին բաստիոնի՝ Հայաստանի հասարակական կարծիքի հիմքերը:
Պետական այրերի ու հոգևոր հայրերի սահմանը (տեսանյութ)
22:51 Վերլուծական | Հինգշաբթի 07.07.2011 | Հովհան Մանդակունի
Քաղաքակրթական ցենզի առումով մենք ականատես ենք լինում երկու հոգևոր առաջնորդների պարզապես շրջադարձային տարբերության, և կարելի է ասել, որ դրսևորվում է հայոց Հովվապետի պարզապես տղայականությունը:
Ինչպես բաժանենք ջուրը մեր մեջ, որ նավարկենք համաշխարհային ջրերում
18:29 Վերլուծական | Հինգշաբթի 07.07.2011 | Եղիազար Այնթապցի
Հայաստանը ներկայումս հայտնվել է համաշխարհային քաղաքական զարգացումների մի բախտորոշ երակի վրա։

1 / 63

11 07 2011
ՍՄԳ

Ժոզովուրդ դուք բոլորտ կուրացած եք քանի որ չեք տեսնում իրական պատճառներն այս ամենի.Մենք փոքր երկիր ենք և այսօր կախված ենք այլ տերություններից։ Հայաստան երկրի իշխանությունները թե ընդիմադիրները շահագրգռված չեն հայ ժողովուրդի վիճակը բարելավելու, նրանք կատարում են իրենց տերերի կամքը։ Այս բոլոր ցույցերի , բանակցությունների, սերիալների… նպատակը մեկն է՝ խավարի մեջ պահել ժոզովուրդին մինչև բոլորին կստրկացնեն ։Հետեվեցեկ աշխարի իրադարցություններին, տեսեք որտեղ են իշխանափոխություններ կատարվում և ովքեր են գալիս , և ում օգնությամբ.Աշխարը գնումա գլոբալիզացիաի և մենք մեր հարցերով և խնդիրներով իրենց չենք հետաքրքրում, իրենց խնդիրն այլ է………. Պատրաստ եղեք որպիսի հետո դառը չզղճաք։ և հույսներտ ավելի լավ կլինի կապեք Աստծո հետ քան թե խղճուկ ու անզոր մարդկանց( մասոն – սիոնիստների կամակատարների)։ Այդ դեպքում միգուցե նոր մարդիկ բարձրանան և առաջնորդեն այս ազգին դեպի լույսը…. Ինչ ասեմ . համաշխարային կառավարությունը իր ծրագիրն ունի , և նրանք ովքեր համաձայն չեն իրենց հետ արժանանում են Իրաքի …. ներկայումս Լիվիայի .. ապագայում երեվի Պարսկաստանի..վիճակներին։ Հիմա բոլոր մարդկանց համար նրանք փոքրիկ չիպեր են պատրաստում և պատրաստվում են տեղադրել բոլորին, ստրկացնելով մարդկությանը։ Այսինքն աշխարհը հետ է գնում ստրկատիրական հասարակարգ, բայց այս դեպքում արդեն կատարյալ ստրկատիրություն։Ուրեմն սթափվենք , բերեք հանենք մեր վարդագույն ակնոցները և հայացքներս և աղաղակներս ուղղենք Աստծուն , որ փրկվենք մենք և մեր ընտանիքները…..

11 07 2011
Սամվել

ԿՈՐՉԻ ՀՀՇՆԵՐԻ ԴԵՄԱՈԻԿՈՒ ԽԱՐԴԱԽ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ՎԵՐՆԱԽԱՎԸ, ՀՀՇՆԵՐ-ԼՏՊ Ի ՎԿԱՆԵՐ` ԻՇԵՔ ԵՎ ԿՐԿՆԵՔ ԱՄԵՆ ՎԱՐԿՅԱՆ, ՈՐ ԴՈՒՔ ԵԲԵՔ ԷԼ ՉԵՔՏԵՍՆԻ ԻՇԽԱՆՈՒԹՅՈՒՆ: ԱՅՆՊԻՍԻԶԶՎԵԼԻԻՇՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՔ ԹՈՂԵԼ ձերՄԱՍԻՆ, ՈՐ ԲԱՑԱՌՎՈՒՄ Է ՀՀ ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ: ՀՀ ՔԱՂԱՔԱՑՎԻՆԵՐ 1996 ԹՎԱԿԱԻՆ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 26-ԻՆ ԱՌԴԵՆ ԱՍԵԼ ԵՆ ձեզ ԻՐԵՆՑ ՎԵՐԱԲԵՐՄՈՒՆՔԻ ՄԱՍԻՆ: ԱՅՍ ԸՆԴԱՑՔՈՒՄ, ԵԹԵ ԻՆՉ ՈՐ ԲԱՆ ՓՈԽՎԵԼ ԷԼ Է ձեր ՀԱՄԱՐ` ԴԱ Ի ՎՆԱՍ ձեզ Է:
դուք ԴԵՌ ՊԱՏԱՍԽԱՆ ԵՆՔ ՏԱԼՈՒ: ԿՈՉԵՆ ՀՀՇՆԵՐԸ ՈՒ ԼՏՊ-ԱԿԱՆ ԱՎԱԶԱԿԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆԸ:

11 07 2011
Samvel

LEVON MEZ HAY LEVON ARACHNORD:korchen erkir kandoxh dashnakner@@@@@@@@@@@@@@@@@ HAYASTAN ASXHARIZ:

11 07 2011
Հազարապետ

ՍՄԳ դու շատ ճիշտ մեկնաբանումես լրիվ համաձայնեմ քո հետ , միայն մի բանե վախեցնում գրվածիցտ աղանդավորության հոտե գալիս, եթե ոչ ես ուրախեմ քո համար:

11 07 2011
Sargis

LEVON MEZ HAY LEVON ARACHNORD:korchen erkir kandoxh dashnakner@@@@@@@@@@@@@@@@@ HAYASTAN ASXHARI

iskakanic tuftum es. inch k.levon inch serj inch, dashnak u hnchak moranum es te du ov es iranc hamar. miayn chort, struk.

11 07 2011
Sargis

Հազարապետ (02:22:18) :

Հազարապետ ջան հեչ հույստ մի կտրի, շուտով կազատվենք ետ լափող գազաններից հույսը վերջում է մեռնում….դրանցից ոչ մեկն ել արժանի չեն որ ձեռքերդ դրանց նմանների վրա կեղտոտես..աստված սարը տենում ձյունը դնումա..կգա ժամանակ դրանք իրենց արժանի պատիժը կստանան.ինչ? է գիտես ուրիշի դատած հացը խլում ուտում են հետո էլ հեշտ մարսելու են? ….Սադամի ու Մուբարակի օրն են ընկնելու…

12 07 2011
Vanik

iskapes es mundrik dashnakner@ kandezin Hayastan@.

12 07 2011
Հազարապետ

Sargis ջան ախպերս ես բլոգում չեի գրի , բայց ոնց որ սիրտըտ հանգստանա ,որ մենակ չես ու հույսովեմ մի օր մեր ժամնակը գալու է ու մենք գլուխներս հանգիստ բարձին ենք դնելու;

13 07 2011
Razmik

ԼՏՊ-ն ու նրա ՀԱԿ կոչված թյուրիմացությունը ամբողջությամբ բաղկացած է ՀՀՇների ժամանակ ձևավորված ավազակապետության թափոններից, որոնք անպայման պատասխան են լալու Հայաստանի տնտեսության թալանի ու ավերման համար, պատասախան են տալու մարտի 1-ի արյան համար, որը ամբողջավին նրանց վրա է` առաջին հերթին ԼՏՊ-ի: ԼՏՊ-ն իր շուրջն է հավաքել քաղքենի, անդեմ, անսկզբունք, ագահ, անգրագետ ու հիստերիկ մի մասսա, որոնք բացի փողից ուրիշ աստված չունեն: ԼՏՊ-ն այլասեռել է ՀՀ քաղաքական ընդիմադիր դաշտը: ԼՏՊ-ի ՀԱԿ կոչվածը նման է այն անճոռնի աղջկան, որը ուզում է մասնակցել գեղեցկության մցույթին, լավ իմանալով որ հաղթելու բացարձակ շանս չունի: Դրա համար էլ իրենց ագիտատոր բոմժերով, նախկին կաշառակեր ու ապաշնոր չինովնիկներով ու նրանց ընտանիքների անդամներով, ինչպես նաև ԼՏՊ-ական կլանի հետ հույսեր կապող ու սին խոստումներ ստացած օբիժնիկներով, ԼՏՊ-ական կլանից սնվող բուլվարաին ու իրար կրկնող թերթերով զբաղված են իրական ընդիմությանը վարկաբեկելով:
Ես ֆիզիկոս եմ, ֆիզիկական մեծությունները ունեն իրենց չափման միավորները է էտալոնները: Եթե լկտիություն, դատարկապորտությունը, չարությունը, ատելությունը, նախանձը, ինքնասիրահարվածությունը, էգոիզմը լինեին ֆիզիկական մեծություններ նրանց համար որպես չափման միավոր և էտալոն հաստատ կլիներ 1 ԼՏՊ-ն:
ԼՏՊ-ն ատում է այս երկիրը, ատում է այն ամենը ինչ մարմնավորում է Հայաստանը, թքած ունի Հայաստանի ազգային անվտանգության ու շահի վրա: Միայն թե բավարարի իր սին ու ավանտյուրիստական ձգտումները: Շատ լավ իմանալով, որ իր և իրեն շրջապատած ՀՀՇների մասին ՀՀ քաղաքացիների մոտ մնացել են անջնջելի մեղմ ասած վատ հիշողություններ, փորձում է վարկաբեկման, բամբասանքի և սոցիալական վիճաիկի վրա մանիպուլիացիա կատարելով նորից գալ իշխանության ` ԻՆՉԸ ԲԱՑԱՌՎԱԾ Է:
Պարույր Սևակի խոսքերը` ԴԵ ՀԱՆՑԵՔ ԴԻՄԱԿՆԵՐՏ, ԲԱՎԱԿԱՆ Է, ասված է հենց ԼՏՊական կլանի ու ՀԱԿ կոչված թյուրիմացության համար: Մի տարբերությամբ, որ նրանք դիմակով թե առանց դիմակի ճանաչելի են ու մերժված: Նրանց համար դիմակ չկա, նրանց դիմակը վաղուց է պատռված:
ԿՈՐՉԻ ԼՏՊՆ-Ն ՈՒ ՆՐԱ ԱՎՆՏՅՈՒՐԻԶԸ:

14 07 2011
SERQ=ROB=DASHHNAK=KILER

Razmik+Hazarapet+Sargis´=mek mard tarber anunerov….shate zrummm

14 07 2011
Sargis

SERQ=ROB=DASHHNAK=KILER (13:42:04) :

լավ գուշակ կլինես երևում է հայ-գնչու էս…լավ ասենք մենք տարբեր անուններով ենք, բայց դու ընդհանրապես անուն չունես.երևի այլ մոլօրակաին էս, չէ?… հա, ի միջ այլոց լավ ես զռռում.

14 07 2011
Հազարապետ

SERQ=ROB=DASHHNAK=KILER UFO Ես ասումեմ նրանց ,ովքեր պահումեն այսօրվա համակարգին կամել իբր ըդիմությանը կամե լ ծագումով Ղարաբաղցիներին որոնք հայրենիք չունեն: Բայց դու վատ մի ըզգա արի հանդիպենք հետո հաստատ կգրես:

14 07 2011
Հազարապետ

Հա ուզումեմ գրել մեր Հայկական լեզվի մասին , շատ ահավոր հարուստ լեզու է բայց մեկ հատ բառ կա որը չունենք, մենք շատենք ոկտագործում բայց մեր լեզվով չունենք օրինակ, Ռուսերեն իդի այնտեղ կամ թուրքերեն Սիկ… կամ ռադըտ քաշի սրանք բոլորը ուրիշ լեզվով է, բայց ինչի ենք բոլոր այդ բառերը լավ իմանում , որովհետև բոլոր ազգերը մեզեն ասել մի ազգ չկա որ մեր Հայերենուվ ուղարկած լինենք հեռու : Խնդրումեմ մտածել այս բառի հայկական տարբերակը:

15 07 2011
TITANN

hazarapet Sargis grek imanank inchkanen dez vcharum ete gaxhtnik che.naxhorok snorhakalutun spasumem anhamber dzer arzagankin poka.

15 07 2011
Հազարապետ

TITANN Եթե ինձ վարձատրեին ինչ գործ ունեյի այս բլոգում, հիմա Սեվանում գարեջուրեի խմում ու ինձ չերել հետաքրքրի քաղաքականությունը ,դրա համարել գրումեմ, որ այսօրվա գործիչները և ընդիմություն մեր տեղը գարեջուրը խմումեն , դու էլ լուրջ պայքարումես մեր դեմ:

15 07 2011
Հազարապետ

Հա հայերեն տարբերակ չգթա որ ասեմ:

15 07 2011
TITANN

hazarapet es haskaza du lavel Sevanum lavel choxh kotequm parkaz sar@ garegur @mpelov asxhatumes sergiki robi u dashnakneri hamar.

15 07 2011
TITANN

ba asumes mez mardes ba ches amachum xhabumes hazarapet.

15 07 2011
Հազարապետ

Հիմա նստած աշխատումեմ, որով հետև հինգ երեխա եմ պահում , բայց հիմա ես եմ քո վրա կասկածում կարող է աշխատողես ու գործ չունենամ քո հետ , մի քիչ էլ ուրախացի քո սրտիտ մեջ

15 07 2011
Երևանցի

Լսեք դուք ……..ձեզ օվ է իրավունք տվել մարդուն վիրավորել միայն նրա համար, որ կասկածի տակ է դնում ԼՏՊ-ի արածները կամ ասածները:
Այնպիսի տպավորություն է որ ԼՏՊ-ն ՀԱԿ-ի ներսում ՔԱՂՄԱՍ Է բացել և ինքն էլ դարձել է այդ քաղմասի պետը, միևնույն ժամանակ իր ՕՊԵՐՆԵՐԻՆ ասեմ թէ ԱՊԵՐՆԵՐԻՆ կարգադրել է ակտիվորեն պայքարել իրեն հակադրվողների դեմ:
Զարմանալի է , որ իբր պայքարում են ազատ և ազատ արտահայտվելու ունակ երկիր ստեղծելու համար, բայց իրենք ՉԵՆ ՀԱՆԴՈՒՐԺՈՒՄ ոչ մի կապված ՄԵԾՆ միտինգ պապիի գործունեության հետ:
Մարդիք մեղավոր չեն որ ունեն ՈՉ ՀԱՎԻ ՀԻՇՈՂՈՒԹՅՈՒՆ….և լավ հիշում են լևոնի և ՀՀշ-ի ՆՈՄԵՆԿԼԱՏՈՒՐՉԻԿՆԵՐԻ գործունեությունը:

15 07 2011
sargis

TITANN (15:17:25) :

hazarapet Sargis grek imanank inchkanen dez vcharum ete gaxhtnik che.naxhorok snorhakalutun spasumem anhamber dzer arzagankin poka.

տիտանն…ես երբեք իմ թանկագին ժամանակը չեմ ցանկանա վատնել ձեր պես պրիմիտիվ դատող մարդկանց վրա.ուղղակի իմ մակարդակը թույլ չի տալիս ձեր նմաններին անհարգի խոսքեր ասել.միայն կասեմ որ դու հաստատ պատրաստ ես 5000 դրամով վաճառվես…դա առաջին, իսկ երկրոդը ես թքած ունեմ էտ տականքների վրա իմ համար ոչ մի կուսակցություն ել գոյություն չունի.ոչ Լեվոն ոչ Սերժ ոչ դաշնակ ոչ ել հնչակ.խորհուրդ կտայի Հազարապետին հանգիստ թողնես, ես նրան չեմ ճանաչում բայց մարդ ինչքան անհասկացող պիտի լինի որ Հազարապետի գրածից չջոկի նա 5000 դրամով ազգին կդավաճանի? հա? պարզ է եթե դու ինքդ քեզ չես հարգում ուրիշին ոնց կհարգես..և քեզ նմաններն ել հայրենիք պիտի կառուցեն?քեզ նմանները շատ են դրա համար ել երկիրը երկրի նման չի.

15 07 2011
Հազարապետ

Գրումեմ Տիտան գլուխների համար, ես ոչ մի կազմակերպությունների հետ չունեմ , հասարակ հայ մարդեմ որը ուզումա իրեն երեխանները լավ ապրեն Չ վախենանք ոստիկանից, զինվորական սպաներից, նալոգ հավաքողներից, օլիգարխներից, Ղարաբախցիներից, ԼՏՊ աղանդավորներից, շատ կարողեմ թվարկել ողղակի ես ոնց որ ամենա ակտիվն եմ , հա մոռացա Տիտանիկ ջան մեր ժամանակ [ աշխատող ]ասումեին նրանց ով աշխատում էր ՊԱԿ ում:

16 07 2011
Samvel

paikar paikar avazakapetutyan dem. isk estexhi manglaviknerin xhorurd ktaji makrvek kaikiz.Levon Mez Hay Levon Naxhagaha.

16 07 2011
Sargis

sargis (22:17:27) : Your comment is awaiting moderation

TITANN (15:17:25) :

hazarapet Sargis grek imanank inchkanen dez vcharum ete gaxhtnik che.naxhorok snorhakalutun spasumem anhamber dzer arzagankin poka.

տիտանն…ես երբեք իմ թանկագին ժամանակը չեմ ցանկանա վատնել ձեր պես պրիմիտիվ դատող մարդկանց վրա.ուղղակի իմ մակարդակը թույլ չի տալիս ձեր նմաններին անհարգի խոսքեր ասել.միայն կասեմ որ դու հաստատ պատրաստ ես 5000 դրամով վաճառվես…դա առաջին, իսկ երկրոդը ես թքած ունեմ էտ տականքների վրա իմ համար ոչ մի կուսակցություն ել գոյություն չունի.ոչ Լեվոն ոչ Սերժ ոչ դաշնակ ոչ ել հնչակ.խորհուրդ կտայի Հազարապետին հանգիստ թողնես, ես նրան չեմ ճանաչում բայց մարդ ինչքան անհասկացող պիտի լինի որ Հազարապետի գրածից չջոկի նա 5000 դրամով ազգին կդավաճանի? հա? պարզ է եթե դու ինքդ քեզ չես հարգում ուրիշին ոնց կհարգես..և քեզ նմաններն ել հայրենիք պիտի կառուցեն?քեզ նմանները շատ են դրա համար ել երկիրը երկրի նման չի.
Leave a Reply

17 07 2011
Sargis

TITANN (15:17:25) :

hazarapet Sargis grek imanank inchkanen dez vcharum ete gaxhtnik che.naxhorok snorhakalutun spasumem anhamber dzer arzagankin poka

TITANN

իբր հայերեն շատ էս կարողնում գրես հետն էլ ռուսերեն էս գրում…

17 07 2011
Natascha

LEVON MEZ: LEVON MEZ HAY LEVON ARACHNORD:

18 07 2011
Երևանցի

Ժողովուրդ ջան, որպեսզի համոզվես որ ծովի ջուրը աղի է, պարտադիր չէ ծովի ջուրը ԼՐԻՎ ԽՄԵԼ…..

18 07 2011
Sargis

Լ.Տ.Պ.-Ի ճանկից ազատվել կամ Սերժի այդքան ել հեշտ բան չե.այ ճառ ասելու փոխարեն պետք է զանգ կախվի իսկ ով? կախի իհարկե ժողովուրդը.իսկ ինչու ?ժողովուրդը չի կախում. որովհետև վախենում է,իսկ ինչու?է վախենում որովհետև մի մասը սովածա մի մասն էլ հոգնած.իսկ մի մասն էլ ասումա ահ շատ պետքա անցավ գլուխս դնեմ ցավի տակ.ավելի լավա մտածեմ թե ոնց անեմ շնից մի մազ ավել պոկեմ.իսկ մեծ մասը…. մտածումա վոնց անի իր տուն տեղը ծախի ու էտ ամուր,ու սուր ճանկերից ընդմիշտ ազատվի, հա հա ընդմիշտ,

18 07 2011
Երևանցի

Բայց ոնց կսազի ԼՏՊ-ն երկխոսի սերժիկի հետ…բա ոնց` «Ագռավի խնամին կաչաղակը կլինի» : Թե այդ ՓՈՒՉԻԿԻՑ ինչ կերեւա առաջիկա ամիսների ընթացքում:
ԼՏՊ-ով գայթակղվողներին հիշեցնում եմ Սուրբ գրքի հետեւյալ տողերը՝ «Գայթակղությունը պետք է գա, բայց վայ նրանց, որոնց ձեռքով կգա գայթակղությունը»

18 07 2011
Հազարապետ

Samvel (00:21:22) :
paikar paikar avazakapetutyan dem. isk estexhi manglaviknerin xhorurd ktaji makrvek ———–.Levon Mez Hay Levon Naxhagaha.Ձեր ողեղների մեջ ետ բառերնա մնացել, ուրիշ միտք չունեք ,հիմա հաստատ համոզվեցի , որ ԼՏՊ ն աղանդավորություն է:

18 07 2011
Sargis

Samvel (00:21:22) :

paikar paikar avazakapetutyan dem. isk estexhi manglaviknerin xhorurd ktaji makrvek kaikiz.Levon Mez Hay Levon Naxhagaha

ոչինչ չունեմ ասելու, բայց մի քիչ ել ուղեղտ աշխատացրու…ինչքան կարաող էս ինչքան ուժ ունես պայքարի ավազակապետության դեմ…բայց Լեվոնին պապա մի ասա..ինքը արդեն տղա ունի.դու երբեք դրանից չես շահի, եթե ինքը դառնա պրեզիդենտ ,1 միլիոնից ավելին էլ կփախնեն

18 07 2011
Երևանցի

ԼՏՊ-ն կոնգրեսը դարձրել է մի սեկտա, իսկ ինքը իրեն Կաշպիրովսկու տեղ է դրել:

18 07 2011
Հազարապետ

Լսեք ետ սաղտ ոնցոր շաբաթ կիրակի ունեք, լավել ապրումեք բլոգում դաթար է լինում:

19 07 2011
Sargis

Հազարապետ (18:13:37) :

Լսեք ետ սաղտ ոնցոր շաբաթ կիրակի ունեք, լավել ապրումեք բլոգում դաթար է լինում:

հազարապէտ ջան այս բլոգում գրողները բոլորն ել պարապ են.ինչի դու կարծում ես նրանք աշխատում են? ուղղակի մի զբաղմունք գտնում են որ սովածություն չզգան.կամ ել շատերը շոգից քնում են.հետո սպասում են մինչև Հ.Ա.Կ-Ի հաջորդ հավաքին, տեսնեն թե այս անգամ ինչպես են խաբելու..

19 07 2011
Հազարապետ

Սրանց դեմը պայքարելու ձեվ գիտեմ , բլոգում պայմանվորվումենք մեկ օրվա վրա ու ինչքան ընկեր բարեկամ ունենք դուրսենք գալիս փողոց պաստառներով լոզունգներով առանց լիդեր որ չկարան նեղեն:

19 07 2011
Երևանցի

Sargis…..Հազարապետ…….Այտեղի ԼՏՊ-ի ՔԱՂՄԱՍԻ աշխատողները ոչ թէ բան ու գործ չունեն, այլ սպասում են , որ քաղմասի պետ ԼՏՊ-ն հրաման տա…հետո սկսում են ԹՐՔՈՏԵԼ այս բլոգը:

19 07 2011
SKZNEM

sargis hazarapet duk xhom varaz koshik chek

20 07 2011
69

Samvel (00:21:22) :

paikar paikar avazakapetutyan dem. isk estexhi manglaviknerin xhorurd ktaji makrvek kaikiz.Levon Mez Hay Levon Naxhagaha.

Սամվել, ԼՏՊ-ին նշանակում էմ ձեր տան թագավոր իսկ Սեռժիկին ել նրան վեզիր: Դէ գիտես, թագավորը ինչ ուզի են ել կանի, խաղ չունես դեմը:

20 07 2011
Sargis

SKZNEM (20:43:17) :

sargis hazarapet duk xhom varaz koshik chek.

Ս.Կ.Զ.ՆԵՄ քեզ շատ սազական անուն ես դրել.. այ մարդկությանն անօգուտ անպտուղ ծառ.

20 07 2011
Հազարապետ

SKZNEM Ես որ մեկին նեղացնումեմ հիմք ունեմ , բայց դու որ մեզ չես ճանանչում ոնցես վիրավորում, մտքերտ արտահայտի հարգենք քեզ , թէ չէ ինչես անմակարդակ բաներ գրում: Այ տեսնումես մենք բլոկում իրար հասկացելենք, մտքեր փոխանցել , դու էլ գրի տեսնեննք ովես

20 07 2011
AMALIA

AAZ-n harzakume gorzum LEVON TER PETROSYANI vra:baiz et el dez chi ogni vor varkabekek Levon Ter Petrosyanin sovaz manglavikner.

20 07 2011
Sargis

Amalia xndrum em aseq.AAZN OV KAM INCH è.im hamar shat ancanot è

20 07 2011
Երևանցի

AMALIA Հիմա ժամանակն այնպիսին է, որ կարելի է սրբերին սատանա դարձնել, սատանաներին` սրբեր……

21 07 2011
Հազարապետ

Բլոգում լրիվ ուրիշ թեմա էր այս Լ Տ Պ ի աղանդավորները ներեն խուժոմ իրանց կարճ ուղեղով ու մեզել շեղում բուն թեմայից: Ես միշտ նկատելեմ ինչ թեմայով ուզումես խոսի հենց մոտըտ աղանդավոր է լինում ինքը մի բառով կարում է թեման փոխել օրինակ խոսումես ֆուտբոլից իրեք ասումեն Աստված , չեն հասկանում որ հենց էտ պրիմիտիվությամբ անարգում են Աստծուն , Լեվոնը լավ մասնագետ է ինքը ինչ գիտի որ սենց ցածր մակարդակի երգրպակուններ ունի , նույն սրանք վաղը կարողեն Քոչարյան Ռոբերթին պահել կամ Ծռուկյան թագավորին, ենեց որ շատ ցածր է մեր մակարդակը մենակ լավ քյաբաբ ենք ուտում ու գլուխ գովում:

21 07 2011
GURGEN

Barevner tisht groxnerin.Txerq ajd erkosutjunic miajn thshik durs
kga,ajsiqn,vor asex@ taqacnen u msnen jur@, ov klsi.otaric puchik.

21 07 2011
GURGEN

Hajastan ashxar@ 20 tari gtnvum e xapusik, txtim mardkanc derqum ; drac qoq@ pti ktrvi.Tarakaneri pes pti dexven ,vor puk linen ,satken ajd vaj petakan pashtonjaner@ u nrac .

21 07 2011
Daniel

es haskaza ete otum mair hajuiek sargis@ hazarapetik@ erevanzin irenz vra kverznen.urems axhchik@ chiste grel vor duk azgain anvtangutian zarajutunizek,es hamamitem AMALIAI het duk ———-..

21 07 2011
Sargis

Daniel (11:24:34) :

es haskaza ete otum mair hajuiek sargis@ hazarapetik@ erevanzin irenz vra kverznen.urems axhchik@ chiste grel vor duk azgain anvtangutian zarajutunizek,es hamamitem AMALIAI het duk ———-..

ես շատ եմ զարմանում, որ քո նման տղուկը նոր հասկացավ, բա ուր? եիր,քնած եիր? մնացել. ժամանկը կգա դու,Ամալիան,և ձեր նման մի 20 հոգի ոչ ավել,ազատության հրապարակում Լ.Տ.Պ-Ի հետ պարելու եք,ձեր վերջին տանգոն.իսկ ես չեմ հոգնի կրկնելուց որ ես թքած ունեմ Պ.Ա.Կ-Ի Մ.Ա.Կ-Ի ցանկացած կուսակցության վրա.գրելուցդ երևում է որ շատ շատակեր ես, բայց ինձ թվում է կհասկանաս.

21 07 2011
Հազարապետ

Ես շատ զարմանում եմ այս աղանդավորների վրա, ես ուղիղ երեք տարի մասնաքցելեմ միտինգներին Մարտի մեկին այն [ վիլիսը ] իմ վրայով անցնելու էր , ու դուք առանց հասկանալու գրումեք , չեք տեսնու էտ Լ Տ Պ են ազգին ուրա տանում, սկզբից արդնացրեց ազգի ոգին, որ պայքարեն հիմայել ինչքան տեղ ունի կոտրումա, ինքը լավ արտագաղթի մասնագետ է շատ փորձ ունի , ինչ մնումե այս իշխանությանը իրանք իրար լավ ընկերեն լավ թատրոնեն սարքում: Ու ղղակի խնդրումեմ ձեզ ճշմարտությանը սուտ մի ասեք , որը անում է ներկայիս իշխանությունը ընդիմությունը, թէ չէ դատաստանի առջև կկանգնենք :

21 07 2011
Sargis

Հազարապետ (00:18:05) :

Հզարապետ ջան դու շատ ճիշտ ես,բայց բլոգում գրողները ոչ թե աղանդավոր
են, այլ իրադրությունից անտեղյակ, չջոկելով թե իրականում ով է իրենց առաջնորդը,ով է իրենց թշնամին կամ բարեկամը,ուղղակի բերանի լոզունգ են սարքել…Լ.Տ.Պ….չգիտես թե ինչու? են էտ ազգի դավաճանի հետեվից գնում,երևի ուզում են նորից ընկնեն դռնե դուռ..Հազարապետ ջան ես չեմ ել զարմանում վոր մի որոշ զանգված Լեվոնին պաշտպանում է հետագայում ցածր ու բարձր պաշտոններ զբաղեցնելու, երկիրը նոր թալանելու ակնկալիքով.

22 07 2011
Razmik

Արտահերթ, թե հերթական ընտրությունների դեպքում ՀԱԿ կոչվածի հաղթանակը բացառված է: ՀՀՇական ծագումով ՀԱԿ կոչվածի լիդեռները իրենց մասին թողել են անմոռանալի և անջնջելի մեղ մասած վատ հիշողություններ: Որքան էլ ՀՀ քաղաքացիներս դժգոհ լինենք ներկայիս իշխանություններից, ՀԱԿ կոչվածի համար դա որեիցե բան փոխել չի կարող: Նրանց բոլորովին էլ ազատ ու արդար ընտրություններ չէ, որ պետք է: Նրանք փորձելու են անկայություն և բախումների հրահրման միջոցով իրականացնել իշախության հերթական ուզուրպացիա, ինչը փորձեցին անել 2008 թվականի մարտի 1-ին: ՀԱԿ կոչվածի լիդեռ ԼՏՊ-ն իրեն հարցրել է, թե ում շահերն է իրնքը և իր ՀԱԿ-ը ներկայացնում որպես իրենց իդիմություն համարող: ՀՀ քաղաքացիների որ մասն է ընդունում ԼՏՊ-ի ու նրա ՀԱԿ-ի պաշտպանությունը: Թող դուրս գան փողոց ու հարցնեն հասարակ ՀՀ քաղաքացիներին, թող գոնե մեկ անգամ փորձն դա անել: Իսկ իրենց միտնգներին հավաքելով նախկին իշխանության տարբեր տրամաչափի դեմքերի, նրանց ընտանիքների անդամների ու աբիժնիկների բացառվում է ՀԱԿ կողմից հաջողության հասնելը: Մենք` ՀՀ հասարակ քաղաքացիներս չենք թուլ տա իշխանության հերթական ուզուրպացիա ԼՏՊ-ի ՀԱԿ-ի կողմից, չենք թույլ տա մանիպուլիացիա, դա միանշանակ:

22 07 2011
Sargis

Razmik (13:03:39) :

հարգելի Ռազմիկ, ամեն ինչ շատ տեղին եք ասում.շատ լավ մեկնաբանում,…ուղղակի իմ համար մի բառ շատ անծանոթ է, խնդրում եմ բացատրեք նրա բուն իմաստը…………..( ուզուրպացիա)..նախօրոք շնորհակալություն.

22 07 2011
Razmik

ԼՏՊ-ն ինչպես եկավ իշխանության 1996 թվականի այսպես կոչված ընտրություններից հետո, հենց դա էլ ուզւորպացիան է:

22 07 2011
Razmik

ՈՒզորպացիա` հայերեն թագմանվում է զևախեղում, նենգափոխում

22 07 2011
Sargis

Razmik (16:26:42)
:
անչափ շնորհակալ եմ. բայց ավելի լավ կլիներ, որ այդ ուռոդի անունը բլոգոում քիչ շոշափվեր. նա եղել է մարդկանց կյանքի արգելակը.

22 07 2011
Sargis

Razmik (16:26:42) :

Ռազմիկ ջան ներողուտյուն բայց ավելի ճիշտ թարգմանությունը ( ուզուրպացիա) ապօրինի կերպով գրավել, կամ բռնի կերպով տիրանալ.

22 07 2011
Հազարապետ

Sargis урпация или узурпация власти (от лат. usurpatio — овладение) — захват власти насильственным путём, совершённый с нарушением закона, либо незаконное присвоение властных полномочий. Совершается одним лицом или группой лиц.

К узурпации относят также выборы, проведённые с грубыми нарушениями и фальсификация их результатов. Частным случаем узурпации является злоупотребление властными полномочиями.

22 07 2011
Sargis

Հազարապետ (18:08:24)

բարի օր Հազարապետ ջան. եղբայր ջան դու ճիշտ ես.( ուզուրպացիա) դա ֆրանսերեն է իսկ ես ֆրանսերեն լավ գիտեմ ուղղակի ես դա հարցրեցի……
pour plaisir

8 09 2011
GURGEN

Or ori banakum ,xaxax pajmaneru mardik en zohvum . Ces haskanu te es a+ 1 mek@ xi teman ci poxum ,ichu e antarber?

3 03 2013
Arsen

Ays. Toxer@. Kardalis. Hishum. Em. Metn. Njdehi. Gaxaparaxosutyun@. Kartumem. Dra. Hamarel. Metn. Vasn. Herosin. Nerkais. Ishxanutyun@. Pnovum e. aprumem. Met. Cavov

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: