Մանկապղծության մեղադրանք

9 02 2011

Մանկապղծության մեղադրանք

Այսօր հայտնի դարձավ, որ «Ախթալայի լեռնահարստացման կոմբինատ» ՓԲԸ-ի եւ «Մեթըլ Փրինս» կորպորացիայի սեփականատեր, ԱՄՆ քաղաքացի Սերոբ Տեր-Պողոսյանը ձերբակալվել է:

Նրան մեղադրանք է առաջադրվել Քրեական օրենսգրքի 140 հոդվածի հատկանիշներով` սեքսուալ բնույթի գործողություններին հարկադրելը:  Մեղադրանքը հաստատվելու դեպքում` նրան սպառնում  է  տուգանք` նվազագույն աշխատավարձի 200-ապատիկից 300-ապատիկի չափով, կամ ուղղիչ աշխատանքներով` առավելագույնը 2 տարի ժամկետով, կամ ազատազրկում 1-3 տարով: Ըստ ՔՕ այս հոդվածի` հանցագործության սուբյեկտներ կարող են լինել 16 տարին լրացած անձինք:

Գլխավոր դատախազությունը մանրամասներ է հաղորդել` տեղեկացնելով, որ գործի հարուցման համար հիմք է հանդիսացել  Ախթալա քաղաքի բնակիչ Վ. Փարսադանյանի հաղորդումը:

Պարզվել է, որ «Սերոբ ՏերՊողոսյանը 2009-2010թթ. ընթացքում, գումարների տրամադրմամբ նյութական օգնություն ցուցաբերելով Ախթալա քաղաքի անչափահաս բնակիչների, օգտագործելով վերջիններիս անչափահաս լինելու հանգամանքը, դրանով իսկ նրանց դնելով նյութական և այլ կախվածության մեջ, «Ախթալայի լեռնահարստացուցիչ կոմբինատ»-ի վարչական շենքի բնակելի տարածքում և Ախթալա քաղաքում գտնվող իր տանը պարբերաբար հարկադրել է իր հետ սեքսուալ բնույթի գործողություններ կատարելուն և համասեռամոլության»:

Նախաքննությունը շարունակվում է:

Քրեական գործի նախաքննության օրինականության նկատմամբ հսկողությունը իրականացնում է ՀՀ գլխավոր դատախազության Ազգային անվտանգության մարմիններում քննվող գործերով վարչությունը:

Այս ամբողջ պատմությունը հրապարակայնություն է ստացել վերջին մեկ ամսվա ընթացքում, մինչդեռ այս մասին Ախթալայում խոսվում է արդեն մի քանի տարի:

Մամուլի մեղադրական հոդվածներից հետո Սերոբ Տեր-Պողոսյանը  մի քանի օր առաջ նամակ   է տարածել, որում  մասնավորապես ասվում էր. «Ես ևս մեկ անգամ հրապարակայնորեն հերքում եմ իմ դեմ ուղղված բոլոր մեղադրանքներն ու հայտարարում, որ օրենքով սահմանված կարգով դիմելու եմ իրավապահ մարմիններին և պահանջելու, որպեսզի բացահայտեն իմ դեմ կազմակերպված «խեղկատակության» հեղինակներին ու պատվիրատուներին»:

Խոսվում է այն մասին, որ նվազագույնը 20 երեխա դարձել է նրա “զոհ” , որոնց մի մասն արդեն չափահաս է: Խոսվում է նաեւ այն մասին, որ ոստիկանություն հաղորդում է ներկայացվել այն բանից հետո, երբ Սերոբ Տեր-Պողոսյանը հրաժարվել է գումար տրամադրել  իր զոհերից մեկին` Վ. Փարսադանյանին:

Ինքը` «Մեթըլ Փրինս» կորպորացիայի սեփականատերը եւս  ասել է, որ Վ Փարսադանյանն ու նրա մայրն իր աշխատողներն են: Տղան իսկապես իրենից գումար է խնդրել, բայց ինքը հրաժարվել է տալ եւ նրանց սպառնալիքներին լուրջ ուշադրություն չի դարձրել:

Իհարկե, շատ տխուր եւ դաժան պատմություն է, քանզի շոշափվում են անչափահասների անուններ ու դժվար չէ պատկերացնել, թե այս  ինչ ազդեցություն կունենա նրանց ու հարազատների ճակատագրի վրա:

Սերոբ Տեր-Պողոսյանը, գործարար լինելուց զատ, մինչեւ 2010թ ավարտը  եղել է վարչապետի խորհրդականը, ոստիկանությանը կից հասարակական խորհրդի անդամ է:

Ասում են, որ ոստիկանությունն այս մասին  վաղուց է իմացել, սակայն թե ինչու հիմա որոշվեց գործ հարուցել, պարզ չէ:  Ինչո՞ւ են զոհերի հարազատները մինչ  օրս այս մասին լռել, այդ էլ է անհասկանալի:

Նկատենք նաեւ Սերոբ Տեր-Պողոսյանը հայ հասարակությանն առաջին անգամ հայտնի է դարձել հոկտեմբերի 27-ի ոճրագործությունից հետո՝ այդ քրգործի շրջանակներում:

Գլխավոր մեղադրյալներ` Հունանյան եղբայրները մտերիմ հարաբերությունների մեջ էին եղել մեծահարուստ սփյուռքահայի հետ, նա որոշակի օգնություն էր ցույց տվել նրանց, եղբայրներն անգամ իրենց մորը փորձել էին ամուսնացնել նրա հետ: Հոկտեմբերի 27-ի գործի նյութերում նշվում էր, որ նա մասոնական «Ռոտարի» ակումբի անդամ է, սակայն դատաքննության ժամանակ նրա անձն այդպես էլ չկարեւորվեց:

Սպասենք զարգացումներին:


Actions

Information

62 responses

10 02 2011
Gagik

Իմ համար նորություն չի հանդիսանում այն որ մեր անօրինական իշխանությունները պատրաստ են ծածկել պեդոֆիլներին և պիդեռաստներին,քանի որ նրանց մի մասնել է հանդիսանում դրանցից,դրա մասին է վկայում ծիծաղելի պատժի չափերը որ հասնում է մանկապիղծ տականքներին, ուզում եմ հիշեցն եմ Երևանյան հատուկ դպրեցներից մեկում կատարված երբ քրեական գործ հարուցեցին այդ գործը բացահայտած լրագրեղի դեմ, և ինքը Ալիկ Սարգսյաններ պաշտպանում այդ մանկապիղծին ու բոլորին համարում զրպառտիչներ, այս անգամ ուղակի կրկին վրա հասան լրագրողները և նրանք արդեն ստիպված էին մի բան անելու իմանալով հայ հասարակության վերաբերմունքը այդպիսի Պիդռաստներին, և այս ամենը վկայում է նրա մասին որ այս իշխանությունները փորձել են կոծկել հերթական անգամ ծանր հանցագործություն, ինչ վերաբերվում է հոկտեմբերի թև-ի հետ առնչությանը ապա ես համոզվածեմ որ այս բոլոր իրադարձությունները որոնք տեղի ունեցան 98 թվականից սկսված և վերջացրած հոկտեմբերի 27-ին, բացի Սերժիկից և Ռոբիկից մասնակցություն են ունեցել նաև արտասահմանյան ուժեր այդ թվում որոշ եկրկրների հատուկ ծառայություններ և Մասոնական որոշ Օթյակներ որոնց միակ նպատակը Հայաստանի կործանումն է կամ առնվազն թույլ պահելը, ահա ես ինչու եմ պնդում որ հոկտեմբերի 27-ը ուղակի հեղաշրջում չեր որը արեցին Սերժ-ն ու Ռոբը այլ պետական դավաճանություն արտասահմանյան և այլ ուժերի այդ թվում և մասոնների ներգրավմամբ որի միակ նպատակներ կասեցնել Հայաստանի առաջ խաղացումը.

10 02 2011
herates

10 02 2011
tv

եթե մի մարդ. տուրիստ ա գնում մի երկիր. ուզում ա կարծիկ իմանա երկրի մասին..լսելով որ այդ երկրում. ազատության. ազատ խոսքի համար պայքարողին դատում են 7 տարի իսկ ՊԵԴԱՖԻԼԻՆ 1.5 տարի..ուրեմն լրիվ պարզ ա ին չ երկրում ա գդնվում;

10 02 2011
Mleh Ishkhanian (Arevmdahye, Beirut)

Gagik & tv, lriv hamamit em Tser gardziqneroun hed. Nigoli ngadmap artsagetsin 7 darva “tadavjirr”, isg “Hogdemper 27”-i kadaroghneroun hed oughagi arnchutyunner uunetsadz H.M.E.M. nakhgin scaoutabed, Michazkayin Masonutyan masnajyugh “Rotary Club”-i hayasdanyan himnatir-kordzagal, Hayasdani @nterq@ talananogh avazagi ou hye kyughatsi anmegh badanyagner bghdzogh hreshin g@hasni 1.5 dari yev/gam dzidagheli chapi doukanq. Sa` yete MANGABIGHDZ@ ishkhanutyunnerin shantage chani “27”-ov ou arachikayum ir gashin chprgi. Sahd havanagan e. Aysbisi paner g@ badahin hasaragutyunnerou mech, our Edik Baghdassariani ou Mesrop Movsissyani voraki martik chnchin poqramasnutyun g@ gazmen. Aytpes g@ varvin zhoghovurtnerou hed, voronq irents dzotser@ layn g@ panan Odari aztetsutian kordzgalnerou archev.

10 02 2011
Sarkis

SEROP DER-BOGHOSSIAN: WILL HE BE CHARGED WITH PAEDOPHILIA?
http://www.armtown.com/news/en/htq/20110131/2011013110/

11 02 2011
Armen

hokt27 , marti1: arnvaz erku angam brni, aryunov ishxanapoxutyun, mi erkrum ete pastaci legal ka ver nshvacy ardaracnox, bolor tesaki hancagorcnerin spasarkox BHK, HHK,dashnakcutyan nman apazgayin davachan kusakcutyunner urish inch eik uzum, isk nman vichakov Hayastany erkir kochvelu iravunk chuni , mnacel e shutov pastaci dra masnakicy linel (orinak rusnern irenc shahi hamar noric nvirum en Hayastany scenarov) ete Hayastanum mna xarabaxyan rejimy

11 02 2011
Արմեն

Gagikin u nman gagiknetin
Արջը 7 երգ գիտի, 7-ն էլ մեղրի մասին է` Սա զեր համար է ասված: Եթե վաղը անձրև կամ կարկուտ գա, դուք էլի Սրժիկին կմեղադրեք: ԿՈՒՐԱՑԵԼ ԵՔ, ԽԼԱՑԵԼ ԵՔ ԱՏԵԼՈՒԹՅՈՒՆԻՑ: ԶԵՐ ՄՈՏ ՀՈԳԵԿԱՆ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐ ԵՆ ՆԿԱՏՎՈՒՄ ԿԱՐԻՔ ՈՒՆԵՔ ՀՈԳԵԲԱՆԻ, ՆՈՒՅՆԻՍԿ ՀՈԳԵԲՈՒԺԻ: Այ այդ ատելության սերմանումն ու թշմանանքի քարոզն է, որ ոչ մի նորմալ մարդ կամ քաղաքկան ուժ ձեզ հետ չի ուզում որևիցե առընչություն ունենալ և խուսափում է, ինչպես ախտից:
Մասոններ էլ ձեր մեջ ման եկեք, այդ մասին հարցրեք զեր պարագլուխ ԼՏՊ-ին, թե որ օթյակի անդամ է:
Իսկ մանկապղծության համար այդ սրիկայի դատը բանտում կանեն: Վտահ եմ, որ եթե նա նստի հայկական բան, մեր հանցագործ աշխարհը նրան կտա իրեն արժանի պատիժ: Ցավոք օրենքը շատ մեղմ պատիժ է սահմանում նման համցագործության համար, դա դեռ սովետական հին օրենքն է երևի, որը պետք է փոխել ու շատ խստացնել: Կարևորը նա է, որ այդ սրիկան գոնե մեկ շաբաթ ընկնի հայկական բանտ:

11 02 2011
Արմեն

Շատ կարևոր է, որ Հայաստանում մեծ ուշադրություն դարձվի երեխաների հետ աշխատող մարդկան բարոյական կերպարին: Հատուկ տեստերի միջոցով ճշտեն այդ մարդկան սեռական հակումները և շեղումները: Երեխաներ ունենք, և նրանք պետք է պաշտպանված լինեն նամն մարդկանցից: Նման մարդիկ չպետք է թափանվեն ոլորտներ որտեղ երեխաներ կան, ու աշխատեն երեխաների հետ: Անհրաժեշտ է նաև, որ նման հանցագործություն կարած մարդիկ իրավուն չունենան մոտենալ երեխաների, ավելի քան 10 մ: Ոստիկանույունն էլ պետք է կոպիտ հսկաղություն սահմանի նրանց ամեն քայլի վրա: Նման տականքներին պետք է հաքցնել հաուկ սարքեր և մշտապես իմանալ թե որտեղ են գտնվում: Պետք է նաև հասարակությունը տեղեկացվի իրենց շրջապատում գտնվող նման մարդկան առկայության վերաբերյալ, որպեսզի ծնողները նույնպես ուշադիր լինեն նման տականքների նկատմամբ:

11 02 2011
Ռազմիկ

Շատ կարևոր է, որ Հայաստանում մեծ ուշադրություն դարձվի երեխաների հետ աշխատող մարդկան բարոյական կերպարին: Հատուկ տեստերի միջոցով ճշտեն այդ մարդկան սեռական հակումները և շեղումները: Երեխաներ ունենք, և նրանք պետք է պաշտպանված լինեն նամն մարդկանցից: Նման մարդիկ չպետք է թափանվեն ոլորտներ որտեղ երեխաներ կան, ու աշխատեն երեխաների հետ: Անհրաժեշտ է նաև, որ նման հանցագործություն կարած մարդիկ իրավուն չունենան մոտենալ երեխաների, ավելի քան 10 մ: Ոստիկանույունն էլ պետք է կոպիտ հսկաղություն սահմանի նրանց ամեն քայլի վրա: Նման տականքներին պետք է հաքցնել հաուկ սարքեր և մշտապես իմանալ թե որտեղ են գտնվում: Պետք է նաև հասարակությունը տեղեկացվի իրենց շրջապատում գտնվող նման մարդկան առկայության վերաբերյալ, որպեսզի ծնողները նույնպես ուշադիր լինեն նման տականքների նկատմամբ:

11 02 2011
Anti-mason

Արմեն & Ռազմիկ anounnerov handes yekogh serzhantin: “Արջը 7 երգ գիտի, 7-ն էլ մեղրի մասին է” – qo nmanneri masin e asvadz…
Asum es LTP-n mason e! Paster ounes? Te esh-esh dours es talis?

12 02 2011
Gagik

Արմենչիկներին և նրա նման ուրիշ փոքրահոգի արարածներին, որոնք համառ կերպով շարունակում են սպասարկել և պաշտպանել Սերժիկներին ու մնացած մարդասպաններին և մանկապիղծներին, հոգեբանի կարիք դու ունես իսկ ավելի շուտ հոգեբոժարանի, քանի որ չնկատել այն ակնհայտ բաները որը տեղի է ունենում կարեղ է միայն կամ հանցագործը որը պորցում է պարտակել հանցագործությունը, կամ հոգեբոժարանի կարիք զգացող թերզարգացած մարդը, որի համար մինչև հիմա հայլուրի թուղարկումները ուղակի տոնակատարություն են,որ նա ինքն իրեն համոզ թե ինչ լավ երկրում է ապրում, և չնկատի թե ասենք օրը ցերեկով ոնց են գնդակահարում տասը մարդ, ոնց է մանկապիղծը շարունակում է պղծել երեխաներին և դրա մասին իմանում են տվյալ քաղաքի ոստիկանապետը և աած պետը և ոչինչ չեն ձեռնարկում, ավելին նա դառնում է ոստիկանության հասարակական խորհրդի անդամ և մտերմանում Ալիկի հետ, ոնց են հաբռգած օլգիրխների եղբորորդիները օրը ցերեկով սուպերմարկետներում մարդ ծեծում: Եվ այո եթե երկրում ոչ մի օրենք չի գործում ապա առաջ են գալիս իմ նման ռադիկալ երիտասարդներ որոնք ստիպում են իրենց ռադիկալ գործողություններով այդ իշխանություններին հեռանալ ու փախնել և ինչու չէ պատժել բոլոր օլիգարխներին որոնք արդեն լրիվ ճիշտը կորցրել են և բեսպրեդել մտել,իսկ քո նմանները Արմենչիկ միշտ կխոսեն իշխանությունների օգտին լինի դա Սերժիկ,Ռոբիկ,Լևոնը թե ասենք Աբդուլա Գյուլը որովհետև դուք հատուկ մարդկանց տեսակ եք որոնց ապտակում են դուք ոչ միայն մյուս այտնեք դեմ տալիս այլ պորցում եք այնպես անել որ մյուսնրինել ապտատկեն: Այո ես տեղյակ եմ Լևոնի մասոն լինելուց և նրանից որ նրա կինը հրեա է, սակայն ավելի լավ է մասոն Լևոնը քան ուղակի պողոցային հանցագործներ, ես գրել էի նախորդ բլոգում և կրկնում եմ էլի` Լևոնը մեր համար չարյաց փոքրագույնն է:Իսկ մեր պայքարը իրոք անկասելի է, և ժողովրդի դեմ պայքարելը դա ինքնասպանություն է,և մեկել հերթական բռնապետը տապալվեց,Մուբարաքը որ 30 տարի բռնապետ էր հրաժարական տվեց ու փախավ,թող Սերժը հասկանա որ զանգերը իրա համար են սկսել կանեչել և նրա անկումն էլ այնքան հեռու չի:

12 02 2011
Գառ7777

Anti-mason
qo nmanner xaytarakel Respublikan. Zer a. arzumanyan@ ira tesqov iakakan gomik e!!!! LTP-i efreytor!!!!!!

12 02 2011
Ռազմիկ

Շատ կարևոր է, որ Հայաստանում մեծ ուշադրություն դարձվի երեխաների հետ աշխատող մարդկան բարոյական կերպարին: Հատուկ տեստերի միջոցով ճշտեն այդ մարդկան սեռական հակումները և շեղումները: Երեխաներ ունենք, և նրանք պետք է պաշտպանված լինեն նամն մարդկանցից: Նման մարդիկ չպետք է թափանվեն ոլորտներ որտեղ երեխաներ կան, ու աշխատեն երեխաների հետ: Անհրաժեշտ է նաև, որ նման հանցագործություն կարած մարդիկ իրավուն չունենան մոտենալ երեխաների, ավելի քան 10 մ: Ոստիկանույունն էլ պետք է կոպիտ հսկաղություն սահմանի նրանց ամեն քայլի վրա: Նման տականքներին պետք է հաքցնել հաուկ սարքեր և մշտապես իմանալ թե որտեղ են գտնվում:
Պետք է նաև հասարակությունը տեղեկացվի իրենց շրջապատում գտնվող նման մարդկան առկայության վերաբերյալ, որպեսզի ծնողները նույնպես ուշադիր լինեն նման տականքների նկատմամբ:

Իսկական մասոն դիվերսանտ anti-mason կորվածին:
“Ազատ որմանդիրների” գործերը վոնց են????? Ես Արմենի գրածը կոպի եմ, արել որոհետև լրիվ համաձայն եմ նրա հետ: Սերժանտ ել չեմ, այլ պահեստի լեյտենանտ: ԻՍԿ ԱՅ ԴՈՒ ՀԱՍՏԱՏ ՎԱՆՈՅԱԿԱՆ ԳՈՐԻԼԱՆԵՐԻՑ ԵՍ:
anti mason es??????????????? ՈՒրեմն քեզ պետք է պայքարել արզումանյանի ու նար —— կնոջ,ԼՏՊ-ի ու նարա —– կնոջ ու ընդանրապես ԼՏՊ ների ողջ ցեղի դեմ: Դե գան ու պայքարի, քեզ հաջողություն

12 02 2011
Armen

ZAANG MY HNCHEC EEEGIPTOSEEN, HAYEER VER KACEEK

13 02 2011
Anna

Ես չեմ կարողանում հասկանալ թե ինչու են մինչև հիմա մարդիկ նորմալ վերաբերվում “ՄԵՐ ՄԵԾՆ ՆԱԽԱԳԱՀԻՆ”????? ուղղակի խելքին մոտ չի: Կատարյալ կույր “մարդը”, կամ էլ կատարյալ ցածր մակարդակի “մարդ” նման հայացքներ կունեն: Ափսոս ես չեմ վստահում շատերին, նույնիսկ կասեի ոչ մեկի, հակառակ դեպքում շատ լավ խորհուրդ կտայի, դա իհարկե բոլորը երևի թե գիտեն, ուղղակի չեմ հասկանում թե ինչու գործի չեն անցնում: Վախենում են երևի, բացի այդ, այսպես ասաց չեն ուզում, որ իրենց նյարդերը քայքայեն, չնայաց քայքայում են առանց այդ էլ, բայց տեղում նստաց, առանց որևէ բան ձեռնարկելու: Այն ինչ կարող ենք անել ժամանակի հարց է, սակայն զգույշ գործելու դեպքում շատ լավ արդյունքների կհասնենք:

13 02 2011
Anna

Իսկ այն տականքի մասին…………………………………..կլռեմ…….նա իր պատիժը եթե նույնիսկ ոչ հիմա, ապա հետո ԱՆՊԱՅԱՄԱՆ ԿՍՏԱՆԱ ԻՐԵՆԸ:

13 02 2011
Գրեգ

Էն որ 3 մլն. հայի 15 տարի ձրի շինել են, շինում են ու դեռ կշինեն` ձեն-ձուն չեք հանում,իսկ որ էդ տավար խորհդականը 20 հոգու 2 տարի փողով ա ”խորհուրդներ” տվել շուխուռ եք դրել:

13 02 2011
Vardan Jan

Արմեն + Ռազմիկ; Լավ կլինի, որ գոնե բառարան բացես ու նայես, թե ինչ է նշանակում Մասսոն, հետո ԴԵԼԻՏԱՆՏԻ նման նույն մեկնաբանությունտ, տարբեր Անուններով չգրես;Բայց ես քեզ կոգնեմ;Մասսոն նշանակում է , քարը քարի վրա դնող, քար մշակող, այսինքն շինարար;ԱՄՆ ի համարյա բոլոր պրեզիդենտները, և Անգլիայի թագուհին. և շատ այլ ճանաչված մարդիկ եղել էն Մասսոններ;Իսկ ԱՄՆ -ն և Անգլիան այսօր շատ զարգացած ու առաջադեմ երկրներ են;Հետեվաբար ես կգերադասեմ լինել Քարը քարի վրա դնող Լևոնի , այսինքն ՀԱԿ ի, կողքին; Քան երկիրը քանդող ու ամայացնող Ռոբի և Սերժի կողքին; Եթե մի երկրից կարող է մեկ տարվա մեջ 65000 մարդ անվերադարձ լքել իր Հայրենիքը, և կարող է ոմն ստահակ անպատիժ խաղալ անմեղ անչափահաս երեխաների պատվի հետ, չնայած ես համոզված չեմ, որ նա միակն է , ուրեմն պետք չի ունենալ շատ խելք, որ հասկանաս , ժամն եկել է;Եվ ջայլամի քաղաքականությունը այսօր ակտուալ չի, կարող ես և գլխից զրկվել և հետույքից;

13 02 2011
Արմեն

Vardan Jan & Gagik ու նման մյուսներին
Կարծեմ Բլոգում գրվում էր սերոբ կոչված սրիկայի արարքի մասին, իսկ դուք դա էլ եք օգտագործում ”զեր փորացավը” առաջ բրդելու: Ձեր գրածից ստացվում թ այսպես` ԼՏՊ-ն կլինի նախագահ(դա իհարկե բացառված է ընդմիշտ), ու նման երևույթները կվերանան, դրա համա ել

14 02 2011
MG

Armen, Razmik. Eli hujsnerd drel eq hancagorcneri vra? Mi angam el gone orenqic xoseq. Vorovhetev giteq, vor Hayastanum orenq chka, chi ashxatum. Evropakan erkrnerum “Rorari” akumbner shat hargarjan mardik en hachaxum, gaxtniutyun chka, bolorn el chanachum en ayd mardkanc. Inch veraberum e Ter Petrosyani ev Arzumanyani kananc, es shat urax klinei, ete amen mi hay kin aydqan qaxaqaciakan gitakcutyun u kamq unenar, aydqan aktiv liner. Anna. Ches el haskana. Makardakic el qich xosir. Amot e.

14 02 2011
Gagik

Խոսքս ուզում եմ կրկին ուղղեմ 7 երգի մասին խոսացող Արմենին, իհարկե բլոգում խոսքը գնում է այդ սրիկայի մասին, և իհարկե ի տխրություն մեզ աշխարահի նույնիսկ ամենաբարեկարգ երկրներում դա տեղի է ունենում, սակայն եթե դու չզլանայիր Արմեն և քո նմանները մի հատ լավ կկարդայիր բլոգի սկզբից ու մի քիչ ուղղեղներտ կշարժեյիք, խոսքը միայն այն չէ որ նա պղծել է երեխաներին կրկնում եմ այդպիսի տականքներ կան ցանակցած երկրում այլ այն որ դրա մասին երկար ժամանակ իմացել են ոստիկանությունում և աած և երկար ժամանակ ոչ մի բան չթն ձեռնարկել ինչը հավասարազոր է հանցակցության կամ հանցագործության կոծկման,ավելին նա մտերմացել է ոստիկանապետի հետ և իմ մոտ կասկածներ կա որ ոստիկանապետնել է տեղյակ եղել, և բացի այդ նրան մեղադրանք են առաջադրել ոչ թե մանկապղծության մեջ այլ սեռական հարաբերության հարկադրելու մեջ ինչ շատ տարբեր բաներ է և նկատվում է ակնհայտ փորձ մղել նրա վիճակը և չդատել պեդոֆիլիայի համար ինչը ևս մի հանցագործություն է ևս, և այ այստեղ ամն ինչ գալիս ու կապվում Սերժա Ռոբական ռեժիմին ու Ալիկ սարգսյանին, իսկ քո նման ռեժիմի սպասարկողները իրենց դնում են կույրի տեղ ու երգում մեր փառապանձ նախագահի լավ լինելու երգը չնկատելու տալով այս ակնհայտ պաստերը և դրանով իսկ վտանգելով իրենց իսկ երեխաներին այդպիսի տականքներից հեռու պահելուց: Եվ ուզում եմ քեզ հիասթափեցնեմ Լևոնը կլինի նախագահ կրկին և դա շատ հեռու չի, չնայած ես համոզված եմ որ այս անգամ դու և մանացածը կսկսեք փառաբանել Լևոնին ցեխ շպրտելով արդեն Սերժիկի վրա, որովհետև ես էլի եմ կրկնում ձեր նման մարդիկ հատուկ տեսակ են որոնք աշխարհ են եկել ցանկացած իշխանություն փառաբանելու համար:Իսկ բլոգի մոդեռատերներին ուզում եմ ասել որ եթե գառնուկների նմանների գրվածները վիրավորական արտահայտություններով թողում էք բլոգում հապա խնդրում եմ իմ նույնանման հաղորդագրություննել մի հեռացրեք:

14 02 2011
Vardan Jan

Եթե մի մարդ, որը հսկա կորպորացիայի սեփականատեր է և եղել է նախկին վարչապետի խորհրդական, կարեղացել է մեկ տարի անպատիժ մնալ, և ավելին, թույլ տալ այդպիսի արարք, դա հետեվանք է այսորվա անպատժելիության և վախի մթնոլորտի;Իսկ դա արդեն այժմյան ռեժիմի անբաժանելի մասն է, և Սերոբի նմանները և եվ չեմ կասկածում, որ ավելի վատ և դաժան հանցագործներ են, դեռ ազատություն են վայելում, և ծիծաղում են մեր բոլորի վրա;

15 02 2011
Արմեն

Gagik, Vardan Jan, MG և այլ և նման բաներ
Ռեժիմ սպասրլողն ինքներտ եք: Ավելի լավ նվեր քան «ԼՏՊ ընդիմությունը» ներկայիս իշխանությունների համար չկա և չի կարող լինել:
Ձեր պարագլուխը ու նրա հհշները այնքան կողտոտ հիշողություններ են թողել, որ երբեք էլ նրանց ներում կամ բեկում չկա ու չի կարող լինել:
Ասում եք սերոբ կոչված սրիկան մասոն է? Մի հատ ել «քարը քարի վրա դնող», մասոն է նաև զեր ԼՏՊ-ն ու նրա մերզավոր շրջապատիվ էլի կան «ազատ որմանդիրներ»: Մասոն էին նաև թայլաթը ու մնացած երիտթուք մարդակերները:
Դուք ամեն առիթ օգտագործում եք իշխանություն չանթելու համար, ԲԱՅՑ ՀԻՇԵԼ ԵՎ ԱԿԱՆՋՆԵՐԻՏ ՈՂ ԱՐԵՔ ՈՒ ԶԵՐ ԼՏՊ-ԻՆ ԷԼ ՄԻՇՏ ԱՍԵՔ, ԼՏՊ-ԻՆ ԵՆԵՔ ՀՀ ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻ ՃՆՇՈՂ ՄԵԾԱՄԱՍՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՉԻ ԹՈՒՅԼ ՏԱ ՈՐ ԳԱ ԻՇԽԱՆՈՒԹՅԱՆ: ԳՈՒՆԱՎՈՐ ԿԱՄ ԾԱՂԿԱՎՈՐ «ՀԵՂԱՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ » ՀԱՅՍՏԱՆՈՒՄ ԲԱՑԱՌՎՈՒՄ ԵՆ: ՆԵՐԿԱՅԻՍ ԻՇԽԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԿԼԻՆԵՆ ՎԱՏԸ, ԹԵ ՇԱՏ ՎԱՏԸ, ԹԵ ——–, ԹԵ ——-, ԹԵ ԷԼ ՉԳԻՏԵՄ ԻՆՉ, ԴԱ ԶԵՐ ԼՏՊԱԿԱՆ, ՀՀՇԱԿԱՆ ՈՒ ԷԼ ՉԳԻՏԵՄ ԻՉԱԿԱՆ «ՄԱՍՈՆԱԿԱՆ ԿԱՄ $ԱԿԱՆ ԽՄԲԱԿԻ» ՀԱՄԱՐ ՈՉ ՄԻ ԲԱՆ ՉԻ ԿԱՐՈՂ ՓՈԽԵԼ: ՀՀ ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԸ ԱՏԵԼ ԵՆ ՈՒ ԳՆԱԼՈՎ ԱՎԵԼԻ ԵՆ ԱՏՈՒՄ ԼՏՊ-ԱԿԱՆ ԿԼԱՆԸ:

16 02 2011
Armen

inchu e joxovurdy 2008-in naxagah yntrel Levonin ?: vorovhetev na xelaci e,chi talani,chi xraxusi talann u hancagorcnerin pashtoni chi nshanaki sepakan hancagorcutyunnern cackelu hamar, Linsi poxerov tramvayi gcer chi kandi u tramvaye Erevanic chi veracni, Erevani kentrony chi lcni 30000 xarabaxcinerov u pashtonneri nshanaki, na mec mitingneri orerin xarabaxic avtobusnerov zinvac aborigenner chi beri joxovrdin jardelu hamar, banaky chi hani joxovrdi dem, na monte karloi kazino ev afrika vorsi chi gna, joxovurdy petutyan mas klini, joxovrdin axkatutyan parosi npast chi nshanakvi vorovhetev haskanum e vor axkatnerin chen xraxusum ev chen nvastacnum, tuyl chi ta xarabaxcinern u hancagorcnery stanan artonyal kargavichak,

16 02 2011
Gagik

Ես հասկանում եմ Արմեն ջան որ դու կատարում ես ուղակի քեզ տրված հրամանը այն է բլոգներում ցույց տալ թե իբր իշխանություններն էլ կողմնակիցներ ունեն, քո գրված լեկսիկոնից պարզ է դառնում որ դուք ոստիկանության լրատվության և քարոզչության վարչությունից էք այն է գունավոր կամ ծաղկավոր հեղափոխություններ, ես զարմանում եմ որ դու մինչև հիմա չես օգտագործ էլ հոգեխանգարմունք արտահայտությունը: Ես ուղակի ուզում եմ որ դուք ձեր տակուք կաբինետներից ու մեր փողերով շինված դղյակներից դուրս գաք և տեսնեք թե իրականում ինչ է կատարվում, ես հասկանում եմ որ երկար ժամանակ իշխանությունում լինելը կամ ուսադիրներ կրելը բթացնում է մարդկանց, բայց մեր մոտ այդ բթացումը հասնում է արդեն շիզոֆրենիայի աստիճանի պաշտոնյաների մոտ, իսկ ծաղկավոր կամ գունավոր հեղափոխություն հնարավոր չի լինի անցկացնել մի երկրում որտեղ չկա մեծ մասաների դժգոհությունը իսկ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ԱՅԴ ԴԺԳՈՀՈՒԹՅՈՒՆԸ ԿԱ և մի թխկոցնել հերիք է որ արդեն մենք ժողովուրդս գանք ձեր հետևից ձեր կաբինետներ ու դղյակներ բայց հավատա որ այդ ժամանակ այդ դղյակները քար ու քանդեն լինելու ու դուքել այնքամ լավ զգացումներ չեք ունենալու, իսկ ծաղկավոր հեղափեխություն ապրած երկրները ոնց որ թե լավել ապրում են պարոն ոստիկան: Իսկ այս իշխանությունների ապաշնոր գործողությունները ցույց են տալի որ հեղախոությունն անխուսափելի է, և այս իշխանությունները մարդկային լեզու չեն հասկանում նրանք միայն ընկալում են բիռթ ուժի լեզուն ինչին և կարժանանան, և ուզում եմ քեզ հուսախաբ անեմ այս անգամ դա ուղակի ծաղկավոր հեղափոխություն չի լինելու, դա լինելույա երկաթյա հեղափոխություն և ծաղիկների տեղ մեր ձեռքերին կլինեն ավելի վնասակար առարկաներ ու վայ են ոստիկանին կամ իշխանավորին որը կհանդիպի մեզ:Չնայած ես համոզված եմ որ դու ել կատարելով հրամանտ գիտես որ մենք ճիշտ ենք ուղակի ստիպված գլուխտ կախ աշխատում ես ստրուկի հոգեբանությամբ: Ինչ վերաբերվում մասոններին ապա թալյաթ և մնացածը ուղակի մասոն չեն եղել այլ եղել են նաև ծպտված հրեաներ սակայն քննարկման թեման այսոր դա չի, և Սերժիկի ու Ռոբիկի հայ լինելը ինձ չի խանգարում դասել նրանց թալյաթի հետ մի շաքում և հավատա որ մեր ազգում Սողոմոն Թեհլերյաններ շատ կան և նրանցը թող չթվա թե մարսելույ են հոկտեմբերի 27-ի և մարտի 1-ը զոհերը.

16 02 2011
Արմեն

Gagik-in նմաններին
Ես կարծում էի թե այս սայդի բլոգում հնարավոր է բանավիճելը, իսկ ներկայացված թեման ոչ մի առընչություն չուներ քաղաքականության հետ: Ես ցանկանում էի, որ մյուսներն էլ պահանջեն նման այլադակ արաքի համար խիստ պատժաչափ ու այդ սրիկան էլ ստանա իր արժանին, չնայած դա խեղված երեխաներին այլևս չի օգնի: Ցանականում է, որ պահանջենք պաշտպանել մեր երեխաներին նման սրիկաներից, նույնիսկ առաջարկել էի թե ինչպես: Բայց դուք ամեն ինչ վերածքում եք խեղկատակության, ապսուրդի, ցնդաբանության և էլ չգիտեմ թե ինչի: ՄԱՐԱԶՄՈՎ ՀԻՎԱՆԴ ԵՔ ԳԱԳԻԿՆԵՐ: ԴԵՌ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ՀԱՎԱԿՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԷԼ ՈՒՆԵՔ?????? ԴՈՒՔ ԵՔ, ՈՐ ՊԵՏՔ Է ՈՐՈՇԵՔ ԹԵ ԻՆՉ Է ՊԵՏՔ ԱՅՍ ԵՐԿՐԻՆ և ԺՈՂՈՎՐԴԻՆ, ՈՒՄ ԴԱՏԵԼ ՈՒՄ ԿԱԽԵԼ ՈՒՄ ԷԼ ԱՌԱՆՁՆԱՏՆԻՑ ԴՈՒՐՍ ԱՆԵԼ?????? ՄԻ ՀԱՐՑՐԵՔ ԻՆՔՆԵՐՏ ՁԵԶ` ՈՔԵՐ ԵՆ ԴԱՏԱՎՈՐՆԵՐԸ???????
GAGIKNER ես խղճում եմ ձեզ ու զեր կարճամիտ, բթամիտ դատողությունը, թունավոր երևակայությունը: Կյանքումս ամեն ինչ եղել եմ` ուսանող,բանվոր ու բեռնակիր, մասնագիտությամբ ինժեներ եմ,բայց այ ոստիկան չեմ եղել ու չեմ էլ մտածել այդ մասին: Չնայած լավ ոստիկան լինելը չեմ կարծում որ վատ բան է: Ոստիկանների մեջ էլ կարծում եմ շատ կլինեն ազնիվ ու պարկեշտ մարդիկ: Հո բոլորը վանոսիրադեղյան չեն կարող լինել, մարդասպան, վավշոտ ու անբարտավան: Ձեր գլխավոր սկզբունքը անսկզբունքային լինելն է, անհանդուրժող, չարախնդող ու դավադիր: Այնպիսի տվարություն է, որ եթե իմանաք թե ինչ որ տեղ լույս կա ու անջատեք, դրանից այս երկիրը կպայթի, իրար տրորելով կշտապեք անջատել: Թքած թե հասարակ մարդը, սահամնում կանգնած զինվորը, օրվա վաստակով հազիվ ապրող մարդը չի տուժի: ՄԵՆԱԿ ԹԵ ԻՇԽԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՍՏԱՆԱՔ, ԹՔԱԾ ՄՆԱՑԱԾ ԱՄՆԵՆ ԻՆՉԻ ՎՐԱ: ԱՆԳԱՄ ԱՆԵՄԱՅՆ ՀԱՅՈՑ ԿԱԹՈՂԵԿՈՒՍԻՆ ԻՆՉ ԱՅԼԱԴԱԿ ԲԱՆ ՍԱՍԵՍ ԿՊՑՆՈՒՄ ԵՔ: ԺԱՄԱՆԱԿԻՆ ՀՀՇՆԵՐԸ ԴԱ ԱՆՈՒՄ ԷԻՆ ՆԱև ՎԱԶԳԵՆ ՎԵՀԱՓԱՌԻ ՀԵՏ: ՍԱ Է ԶԵՐ ԴԵՄՔԸ: Բաժանում եք ազգը ղարաբաղցիների, տեղացիների, ախպարների: ՈՎ ԶԵՐ ՀԵՏ ՉԻ ՆԱ ԴԵՄ Է ՁԵԶ` ԱՎԵԼԻՆ ԹՇՆԱՄԻ Է, ՈՍՏԻԿԱՆ Է, ԾԱԽՎԱԾ Է….. Իսկ գիտեք թե ով է ամենաշատը խոսում կուսությունի??????: Դուք ավելի վտանգավոր եք քան հազարավոր ազերի ու թուրք ասքյարներ, դուք դարանից եք խփում:
Վերջին անգամն է որ ես այս բլոգում գրում եմ: Մնացեք ինքներտ ձեր խանգարված ու ատելությունից կուրացած հհշներով: Դուք վաղուց է ինչ պատմության աղբանոցում եք!!!!

Մոդեռատոր ես պահանջել ու պահանջում եմ, որ Ձեզ եթեր վերադարձնեն, բայց այլևս անիմաստ է մտնել ձեր բլոգը: Այստեղ միայն թունավոր երևակայության տեր մարդիկ են լինում: Խնդրում եմ իմ գրածը հրապարակեք, առանց կիճատումների: Կանխավ շնորհակալություն:

17 02 2011
lilit

Ռեժիմի ավազակները, խամաճիկներն ու ստրուկները Եգիպտոսի դեպքերից հետո քուն չունեն, ամսի 18-ից հետո սկսվելու է 2008-ի փետրվարը: Ի վերջո այս ազգը ապացուցելու թե ոչ, որ ինքն էլ ապրելու իրավունք ունի: Այնպես որ խնայեք ձեր նյարդերը և մասնակցեք հանրահավաքին:

17 02 2011
Armen

apres Gagik shat &isht es bacahaytel armenin u dra nmannerin avelin dra anuny chi karox Armen linel , da voch miayn vostikanutyan dzer nshvac bajnic e aylev kam dashnak e kam xarabaxci

17 02 2011
Anti-mason` Արմեն-in

Արմեն, qou yev qo dereri “expiry date”-@ arten shoudov g’antsni. Qou sharlatanutyamp arten ches grnar shad mart khapel. Adios.

17 02 2011
Arevmtahye Anti-mason` Արմեն-in (2)

Արմեն parzvets, inchpes yentadrum eyi, iskapes vor ESH-ESH DOURS ES TALIS. Aytpes el chberetsir sparich get 1 past, apatsoutselou vor LTP-n ipr “mason” e. Isk qo` robot ou serzhantit tereri kamakatar ou dzernasoun gordziqner@ (gone “Hoktember 27”-i masov) seropterpoghossianner@, kardzes te arten dzakvadz masonner en, amen yerekshapti yereko zham@ 19:00-in “Ani Plaza”-um zhoghov-moghov anogh, nayirihounanyannerin AK-74-i pogh tvogh ou Akhtalatsi manoukner pghdzogh ou zanazan masonakan website-erum esh-esh gloukh govatsogh…

17 02 2011
Anna

Սիրելի հայեր, ես իմ սխալն էլ հասկացա… նույն սխալը անում ենք ԲՈԼՈՐՍ: Գիտեք, ամեն մեկը իր տեսանկյունից ճիշտ է, երբ խոսքը չի գնում քաղաքականության մասին: ԱՅՈ, այստեղ հարցը գնում է երեխաների ապահովության մասին, ԱՅՈ, նրանց պաշտպանելը շատ կարևոր է, և հենց այդ նպատակով պետք է մենք հետևենք ու դաստիարակենք յուրաքանչյուր երեխայի, անկախ նրանից նա մեր երեխան է, թե հարևանի: Եկեք թողնենք այս կամ այն իշխանավորին քննադատելը, վերլուծության ենթարկել նրանց գործունեությունը: Վերջ ի վերջո այս պայմաններում և անօրինականության մեջ ապրում ենք մենք, և այդ անօրինականությունները համատեղ ուժերով կառուցում ենք մենք, սկսած ամենաչնչին բանից… Հային ասում ես, որ չի կարելի անել այս կամ այն բանը և նա դա լրիվ հակառակ ձևով է հասկանում կամ էլ հատուկ անում, մտքում ասելով “դու պեք է ինձ ասես ինչ անեմ”, իսկ այդպես պետություն կամ ժողովուրդ չի կազմվում, դա անշնորքություն և առհամարհանք է -կարող եք հերքել, բայց ես անձնական փորձից եմ ասում, քանի որ շատ հարցերում ոչ միայն ամեն ջանք գործադրում եմ օրինակ ինքս ծառայել և ցույց տալ էթիկայի և այլ կանոնների մեջ մտնող երևույթները, բացատրում եմ, բայց անիմաստ: Դրա համար երկար տարիներ և միահամուռ ուժ է հարկավոր: Պետք է համահասարակական վերադաստիարակություն: Հիմա շատերը կասեն ինքդ էլ դաստիարակվիր, նախօրոք էլ կպատասխանեմ, ես վաղուց եմ այդ ճանապարհին և ԽՆԴՐՈՒՄ ԵՄ, որպեսզի բոլորդ այդ ուղղությամբ մտածեք: Արմենը եթե նույնիսկ չի հաճոյանա մտնել կայք և կարդալ այս ամենը, մեկ է կասեմ, եթե ուզում եք լուծել մանկապիղծների հարցը, պետք է լուծել նախ և առաջ քաղաքակրթության հարցը, պետության հարցը, այդ ամենից անկախ նման հարցեր օդից և անկախ այս ամենից չեն լուծվում, իսկ քաղաքակրթությունը և պետությունը ԿԱԶՄՈՒՄ ԵՆՔ ՄԵՆՔ, դե մտածեք այս ուղղությամբ: Եկեք սկսենք դաստիարակել ինքներս մեզ, քննադատաբար վերաբերվենք ինքներս մեր հանդեպ և ինքներս մեզնից նախ պահանջենք փոխել մեզ դեպի լավը, նոր քննադատենք սրան ու նրան, ախր ժողովուրդն է պետությունը, ու Սերժը կամ մեկ ուրիշը մեղավոր չէ, այդ մենք ենք մեր համակերպվելու և անօրեն ապրելու արդյունքնում հասել այն ամենին ինչի հանգել ենք հիմա: Իսկ այն որ մենք` հայերս ընդհամենը մի քանի հոգու պատճառով վիճում ենք, ասեմ, որ դա անտեղի է, չարժի, անկեղծ եմ ասում: Խնդրում եմ Ձեզ ՍԻՐԵԼԻ, ՀԱՐԳԵԼԻ ՀԱՅԵՐ վերջ տանք այս անիմաստ բանավեճերին, վիրավորանքներին… Մենք ախր բոլորս էլ ուզում ենք լավ ապրել, որպեսզի մեր ապագա սերունդ, երեխաները, որ հիմա և դեռևս ապրում են այս երկրում, մեր հարազատները, որ այստեղ են և ովքեր այստեղ չեն` վերադառնան… ու բոլորս էլ լինենք հնարավորին չափ երջանիկ և ունենանք բավարար քանակ դիմակայելու ցանկացած թշնամու դեմ: Չնայած, հավատացնում եմ ձեզ, եթե մենք լինենք լիակատար ազգ ու պետություն էլ ոչ մի թշնամի մեզ թարս ու սպառնացող աչքով չի նայի:Եկեք հարգենք միմյանց և առանց անջատ լինելու, այս կամ այն անձի կողքին կանգնելու փոխարեն, կանգնեն իրար կողք` ԱԶԳՈՎԻ, առանց մտածելու միայն “ինձ լավ լինի” կարգախոսով, որ շատերը օգտագործում են մտքում, իսկ բարձր սկսում են անիմաստ միայն բողոքել սկսենք հետևել մեր մտքի և լեզվի ճիշտ գործածությանը և սերնդին հետևենք, որպեսզի այն լինի խելամիտ, կիրթ, մեծանան սիրո, այլ ոչ ատելության ու անհավատության մեջ, լինիառողջ և պատմությունից ու մեր մշակութային արժեքներից միայն տանք ամենաարժեքվորը, իսկ այն ամոթալի էջերը հողում թաղենք անվերադարձ և սկսենք կառուցել ՆՈՐ, ԱՄՈՒՐ և ՔԱՂԱՔԱԿԻՐԹ ՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ… և կրկին անգակ ասեմ, կարք չկա վիճաբանելու, դրանից միայն առանձնանում, թուլանում ենք և դառնում ենք ծիծաղի առարկա որոշ “մարդկանց” աչքերում: Ես չեմ ուզում ասեմ հավատում եմ, այլ ասում եմ ԵՍ ԳԻՏԵՄ, ՈՐ ԴՈՒՔ ԻՆՁ ՃԻՇՏ ԿՀԱՍԿԱՆԱՔ և ԳՈՐԾԱԾՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ ԿԴՆԵՔ ԻՄ ԱՅՍ ՓՈՔՐԻԿ ԽՈՐՀՈՒՐԴԸ:

18 02 2011
Ռազմիկ

Արմեն ջան, դրանք ոչ մի 7 երգ էլ չգտիտեն, սկի երգ չգիտեն; Դրանք մենակ ոռնալ գիտեն: Նախկին կաշառակեր, երկիր քանդող հհշներից ինչ կարելի է սպասել: երջո աբգարյանի, վանո սիրադեղյանի, բաբիկի ու էլի նման երևույթների կադրերն, բարեկամները ու երեխաեքն են, որ զրկվեցի կերակարամանից: նախկին ոստիկանից, թաղապետարանի «աշխատողից», հարկայինց դուրս տշած կաշառակեր հհշից էլ ինչ կարելի է սպասել:
ՇՈՒՆԸ ՀԱՉՈՒՄ Է, ՔԱՐԱՎԱՆԸ ԳՆՈՒՄ: Նեռվերտ խնայիր ախպեր ջան, դրանք ով են որ:

18 02 2011
Armen

Ռազմիկ -in
du hogekan xndirner unes erevi shizofrenia, qani vor ches nkatum u inqd qo het es xosum, nuyn andzn es aha apacuyc qo verevum grvac nuyn dzeragir eluytic, kan lav hogebuj masnagetner qez harkavor e bujvel qo vichaky hanrutyan hamar vtangavor e qani vor amenayn havanakanutyamb vostikanutyunum es ashxatum…
aha apacuycy, mejberum:

“Արմեն (11:27:43) :

Շատ կարևոր է, որ Հայաստանում…”

“Ռազմիկ (11:28:56) :

Շատ կարևոր է, որ Հայաստանում…”

18 02 2011
sergik

razmik jan, armen jan mi nekhveq hangist artahajtveq ho hhk-um cheq ….

19 02 2011
Saqo

Աննա ջան քո ասածները միանգամայն ճիշտ են և լրիվ ընդունելի: Կա իմ կողմից մի վերապահում: Պետք է ազատել ընդիմադիր դաշտը ԼՏՊական ու հհշական ազդեցությունից, դրանք հայկակքան քաղաքական ասպարեզում ——– են: Պետք է լինեն առողջ ու իրենց ոչնչով չապականած քաղաքական ուժեր: իսկ ՀԱկ կոչվող հհշի ծավալած “շարժումը” բնորոշվում է հետևյալ կերպ` ՄԻ ՍՐԻԿԱՆ ՈՒՏՈՒՄ Է ՄՅՈՒՍ ՍԻՐԿԱՅԻՆ:

19 02 2011
Gagik

Հեռացող Արմեն-ին ուզում եմ մաղթել բարի ճանապարհ, հույսով եմ մի օր էլ Սերժիկը խաղաղ կհեռանա, չնայած դժվար թե նա այդքամ կամք ու ուղեղ ունենա:
Իսկ ինչ վերաբերվում է ցանկացած հարց քաղաքականացնելուն ապա Արմեն դու ճիշտես նկատել, որովհետև իմ խորին համոզմամբ ցանկացած հարց, որ ծագում է իրավական կամ սոցիալական դաշտում նախ ունեն քաղաքական արմատներ, և ոչ թե ջայլամի նման գլուխս մտցնում եմ հողի մեջ, և եթե մի երկրում մի ավազակախումբ զավթել է իշխանությունը և անում է ինչ ուզում է, և մենք չուն ենք արդար դատավարություն իրավունք, իսկ ով ունի փող կարա անի ինչ ուզում է, խոսել երեխաների կամ ցանկացած անձի պաշտպանության մասին անհեթեթություն է, քանի դեռ չի ձևավորվել արդար իշխանություն, ինչ վերաբերվում է Լևոնին ապա ես կրկնում եմ չեմ համարում նրան ազնիվ և սուրբ, սակայն երբ համեմատում եմ Ռոբիկի ու Սերժիկի հետ,ապա Սերժիկն ու Ռոբիկը նրա ճկույտը նույնիսկ չարժեն, իսկ իրեն միակ տղամարդ համարող Ռոբիկին ասենք որ մութ անկյունում մենակ հանդիպես առանց ԱԱԾ հատուկ ջոկատայինների ու հաստավիզ թիկնապահների մի հատ գոռաս վրան կփախնի, չնայաց ես համոզված եմ որ շուտով նրան դա էլ չի փրկի:Ինչ վերաբերվում է իմ քաղաքակն գործիչ լինելուն ես դա հմարում եմ ուղակի հիվանդ երևակայության արդյունք, ես սովորկան մի երիատասարդ եմ որը ուղակի մի քիչ անհանգիստ է իր երկրի համար և ի տարբերություն մյուս ջայլամների տեսնում է թե ոնց են մի երկու տականք, ամեն օր ոտնահարում մեր տարական արժանապատիվ ապրելու իրավունքը ու բռնաբարում մեր սահմանադրությունը:
Իսկ Լևոն-Տեր-Պետրոսյանին շատ քիչ ժամանակ է մնացել որ ուղղորդի ժողովրդին, համակառակ դեպքում մենք ինքներս ստիպված կլինենք գնալ հեղափոխության առանց նրա ուղորդման դրանից բխող լավ և աղետալի հետևանքներով.

19 02 2011
Anna

Վերջ տվեք ժողովուրդ ջան: Ում եք ուրախացնում Ձեր վեճերով, ում համար եք իրար վիրավորում ու միս ուտում??? Ավելի լավ կլիներ, եթե միահամուռ ուժերով մեր երկիրը զարգացնենք, այլ ոչ թե ավելի քանդենք: Մոռացեք ով ում կողմից է, ուղղակի հարգեք իրար, փորձեք հասկանալ և դուրս գալ այս տհաճ վիճակից: Եթե միշտ մեկը մյուսին վիավորի ազգովի անդունդ կիջնենք, իսկ ես համոզված եմ, որ ոչ մեկ դա չի ուզում, եթե իհարկե լուրջ և անկեղծ է մոտենում հարցին, այլ ոչ թե ուղղակի անգործությունից չգիտի ինչ անի և այդ պատճառով հարձակվում է սրա կամ նրա վրա: Եթե նույնիսկ այդ ձևով ուզում եք իրար մի բան հասկացնել, ապա արեք դա հանգիս, առանց վիրավորանքի:

20 02 2011
Armen

Anna (18:18:16) jan INCH EQ LOLOLO ergum erkir zargacnenq serjik zargacnenk mer erexanern el hay joxovrdi amenamec tshnami robi u serji 4$ miliard lapaci u mnacac talani hamar pox mucven u arajarkum es spasenk te el incha galu mer gluxy ? xarabaxyan klani eutyuny henc da e vor hancagorcutyunic baci es 10 tarum urish ban es erkrum hnaravor chexav zargacnel , nax harkavor e erkir unenal zargacnelu hamar hokt27 heto erkir chunenk, erb vor asenk rusn e voroshum te qo erkiry iranic inch tramachapi gazi xoxovak piti mtni inchi masin e xosky , du arden rusastani inqnavar marz el ches ur mnac ankax petutyun, tkel em xarabaxi vra el vor hima mnacela spasenk te rusy ira shahi hamar vor pahin piti es erkri mi masy xarabaxi het miasin nviri turkin vonc vor arec 90 tari araj nuyn davachan dashnakneri ognutyamb ?

21 02 2011
Gagik

Ես համամիտ եմ քո հետ Աննա ջան, սակայն ես էլ ունեմ վերապհում ժողովուրդը իրար մեջ իրար միս չի ուտում,այդպես փորցում են ներկայացնել մեր դիկտատորները և նրանց սպասարկող տարբեր տեսակի թափթփուկները, իրականում կա պայքար ժողովրդի և բռնապետության, ինչպես նաև նրաց շուրջ հավաքված օլիգարխների և չակերտավոր էլիտայի միջև, իսկ նրանց սպասարկողները այս բլոգում ի դեպ իմ ու մնացածների մոտ լուրջ կասկածներ են ծագում որ դրանք բոլորը նույն մարդն են, ինչևիցե կարոտում են Գեղամյանակն ու Արթուրական ընդդիմությանը երբ իրենց ոչ մի իրական վտանգ չէր սպառնում, և խոսում են կառուցողական ընդդիմության մասին այսինք որ Գեղայանի ու Արթուրիկի նման կառոցողական ձևով քցեն ժողովրդին, բայց թող հույս չունենան ԺՈՂՈՎՈՒՐԴԸ և իրենց ատելի ԼՏՊ-ն իրանց գցելու են աթոռներից և իրանք իրանց նստավայրերի փոխարեն նստելույեն Կոշում և մնացած համապատասխան վայրերում եթե իհարկե հասցնեն պրծնել հեղափոխականներիս ինքնադատաստանից.

21 02 2011
Raboss

Ayo shat zarmanali e ayn vor mankapghtsutyan kam homosexualizmi meghadrank e arachadrvum mi martu vore varchapeti khorhrtakan e eghel. Ayl petakan u voch petakan oghaknerum chkan nuynanman martik voronc nkatmamb nuynpes kreyakan gorts harucver?? te miayn spyurkahayern en anum nmanorinak vat ararkner. ov hayastani artaradatyun, togh yes tknem ko jaktin…

24 02 2011
Armo

Iharke blog@ mi kich offtopayin vi&akum e gtnum … inchevice… Yes irakanum verjin 2-3 tarin indz mi harc em talis – “ka ardyok Hayastanum mi mard vor ishxanakan tevin chi patkanum (asenk Armeni nman inzhinere, vonc vor inkn e asum), u srtanc sirum u hargum e Serzhin kam Robin….?” xosk@ gnum e ais pahi masin, voch te 10 tari arajva….. U erkaratev pntrtukners voch mi ardyunki chein berel, minchev chkardaci suin blog@.

Parzvum e, i zarmans indz, ka – Orinak Armen@…. Inchu che, amen mard petk e unena ir karcik@…. baic yerb vor amen meks mer shrjapatatum (isk yurakanchyur mard shpvum e shat mardkanc het, kareli entadrel asenk 1000 hogu het, u et 1000 hogu mej 1 Armen e linum, da mievnuin e, te 0 armen….

Sa e mer irakanutyunum Serzh-Rob reiting@ (rating).

Yes shat em cavum mer erkri &akatagri hamar…. ete mi 10 tari el S-R-akan sharzhum@ sharunakvi…. miain vat erazum kareli e patkeracnel hetevankneri masin.

Ainpes vor mi koghmic URAX em vor gta ain EZAKI mardkancic, vorin aidkan pntrum ei…. Mius koghmic srtanc cavum em ARMENi hamar… chem haskanum inchna ink@ govergum…. Mi xndrank iren – cuic tal inch lav ban en arel Serzh@ yev Rob@ verjin 2-4 tarum….. Dzhvar harc em talis, bari eghek patasxanek.

24 02 2011
ԳՈՒԳՈ

Եթե ուղում եք իմանաք օվա Սերոբ Տեր-Պողոսյանը` ասեմ նա մասոննական օթյակի անդամա, որը պղծելով մանկական հոգիները առաջին շարքերում տեղա պատրաստում դժողքում սատանայի կողքը: Ու քանի գնա մեր շրջապատում տենց ——–շատանալու են, քանի որ մենք դրա դեմ ոչինչ, բացառձակապես ոչինչ չենք անում: Ու մեր անգործության պատճառով ես պոռնկությունը մեր աչքերում դառնումա սովորական: Իսկա ամենացավալին այնա, որ ես այլասեռված աշխարհը մենք փոխանցելու ենք մեր երեխաներին: Նենց որ………………….

25 02 2011
Nshan

Aktiv joxovurd !!! Duq en asef Marti 1 i mitingin galu eq ???

25 02 2011
Armen

marti 1-in galu em u hets ligy mard em berelu

26 02 2011
Gagik

Andazamb im ev bolor mnacaci partqne gnali marti meki hanrahavaqin,bolor@ petqa haskanan vor chka apaga aranc ancyali, ev bolors petqa hishenq te inch texi unecav marti mekin ev ankax amen inchic bolor mexavorner@ sksac Serjikic u Robikic Oligarxneric nranc tiknapahneric, minchev verchin hatuk nshanakutyan ayn joktaneri ashxatakicneric voronq krakecin mer vra petqa patjven u nranq petqa axoten datakan kargov patjvelu hamar astvac mi arasce vor nranq @nknen mer joxovrdis dzerqer@

27 02 2011
Armen

xhelokner SERQN u ROB arden voroshel en uren trnelu duk aisexh bazar ek anum,mtazek vonz demner@ ktrenk vor Hayastanin drank chkaroxhanan paxhchel

27 02 2011
Levon

kuten kpaxhchen inchkan himar piti linek vor aid mardaspahnerin tuil tank Hayastan@ lken.drank irenz dadastan@ ktesnen Azatutian Hraparaku da e irenz verch@ .

27 02 2011
Gohar

bolors miasin Hay azgajin kongresi marti 1 hanrahavakin.azat ankaxh Hayastan korchek sergandakaner

28 02 2011
Gohar

menk mer bolor harazatnerov u erexhanerov enk masnakzelu marti 1hanrahavakin.hanun mer erexhaneri apagajin es im kiank@ ktam im hairenikin vor im erexhaner@ azat apren azat ankaxh Haiastanum.korchen sergn u kocharyan@ .

28 02 2011
Nshan

Apreq Apreq !!! Aj vor dzez tesnum em hpartanum em vor HAY em !!! 🙂

28 02 2011
Liana

es mi ban asem toxh Hai txhamardik chnexhanan Haiastani kanaik aveli hairenaserner en kan txhamardik.asem inchum menk mtazum enk mer erexhaneri apagaji hamar isk mer txhamardik nstaz pateri tak BLOT en xhaxhum.Hai kin@ mtazum e vonz erexhain kerakri @ntanik@ pahi isk mer MUQIKNER@ nstum pateri tak spasum en te erp e LEVON TER PETROSYAN@ menak hexhapoxhutjun anum.Urems bolors MARTI 1-in masnakiz linek HAI AZGAIN KONGRESI hanrahavakin.

1 03 2011
Gagik

Հայ ազգը միասնական է իր ցանկություններում, Սերժիկը ու մնացած թալանչիները պետք է հեռանան, բայց իհարկ է ոչ շատ հեռու օրինակ Կոշի գաղութնել լավ մոտիկա, եթե իհարկե հասցնեն փախնեն ժողովրդի ինքնադատաստանից,ոնց որ Արմենը նշեց իրանց դատաստանը կլինի ազատության հրապարակում ցնակալի է կախաղանի միջոցով որովհետև նրանց նման տականքների վրա փամփուշտնել է ափսոս.
Իսկ մեր պայքարն անկասելի է, ու իչքան շուտ դա հասկանան ոստիկանության և մնացած ծառայությունների աշխատակիցները, չնայած ես համոզված եմ որ ոստիկանության և աած աշխատակիցների մեծ մասը ժողովրդի կողմից է, խոսքս պաշտոնյաների ու հատուկ ջոկատայինների մասին է ապա այնքան լավ նրանց համար քանի որ հեղափոխությունից հետո Սերժիկները կլինեն կուշում կամ կոմայի մեջ իսկ իրանք շարունակելու են ապրել մեր ժողովրդիս մեջ ու ես չեմ նախանդզում այն հատուկ ջոկատայիններին,թիկնապաներին որոնք կդիմադրեն ժողովրդին.

3 03 2011
VIK

Ի լուր բոլորին: Հարգելիներս` հանցագործը նա է ով թաքցնում , կոծկում ինչպես նաեւ իմանալով կատարվածի եւ հետագայում կատարվելիքի մասին համառորեն լռում է, հետապնդելով ինչ որ շահ: Տվյալ դեպքում այս ստոր արարածի / մանկապիղծի անունը չեմ ուզում արտաբերել/ շահը, հայտնվելն էր այնտող որտեղ նրա նմանները շատ են ու որպես փոքրամասնություն իրար թասիբ են պահում եթե իհարկե գիտեն թե դա ինչ բան է: Նման եզրահանգման կգաք եթե ընթերցեք Հայկական Ժամանակ օրատերթի 22.02.2011թվականի հերթական համարը: Այնտեղ պատկերված նկարներից պարզ է դառնում որ նա հասել է իր բաղձալի երազանքին, մեծագույն ջանքերի շնորհիվ: Սակայն այստեղ հարց կառաջանա, իսկ ինչում է կայանում նրա հետ նկարված պաշտոնյաների շահը…. հետաքրքիր հարց, սակայն ունի շատ պարզ պատասխան այդ շահը միայն ու միայն փողն է այն ել աչք փակելու գնով:

4 03 2011
KAROT

marti 17. 100000 aveli mard e linelu HAK-i Hanrahavakin.hexhapoxhutun, azat erkir Haiastan

7 03 2011
Vahagn

Մարտի 17-ին ժամը 17.00-ին տեղի կունենա Հայ Ազգային Կոնգրեսի հանրահավաքը յուրաքանչյուր հայ մարդ պետք ե գիտակցի որ իրենից է կախված և այդ մեկը ինքն է և կոչ եմ անու ազատ և արժանապատիվ քաղաքացիներին մասնակցելու հանրահավաքին; ՈՒրեմն ՊԱՅՔԱՐ ՊԱՅՔԱՐ ՄԻՆՉԵՎ ՎԵՐՋ

9 03 2011
Aper

Ինձ կընդունեք ձեր բազառին,թէ՞ ոչ:Aper?

18 03 2011
roudolf abel

Гарнерэ нстел у вичум ен ирар hет – те ов э авели арюнарбу – арджэ? гайлэ? те арюцэ?
Дорогие мои земляки! Уже 20 лет, как я не живу в Армении, но с болью в душе смотрю – что же твориться, в то время как и Левон Т.П., и Роберт Кочарян, и Серж Саркисян только и делают вместе со своими министрами, что РАЗОРЯЮТ Армению, создают такие условия, чтобы народ сам убегал из своей родины, в то время как Россия приняла закон – дать право ВСЕМ желающим получить гражданство в течении 6 месяцев, при условии переселяться в Дальнем востоке(понимая чо народ-строитель, и вреда от него не будет!), Турция смотрит и терпеливо ждет – когда же наконец армяне сами разрушат свой дом.
Пока Вы здесь обмениваетесь “любезными” словами, армянские министры в Монте Карло за ночь оставляют половину бюджета. Самое страшное – что я сам не знаю, НЕ ВИЖУ выхода из ситуации, Левон это тот, кто 20 лет назад начал то, что продолжают теперь другие. Прошло 20 лет, выросло новое поколение горячих, любящих свою родину парней, он хороший оратор, он знает – когда и что сказать, чтобы вести за собой молодежь. Но предавший раз-предаст и второй и третий раз. Не надо друг против друга идти, ради каких-то мелких целей всех этих “тер-петросянов, саркисянов, сирадехянов, кочарянов” цена у них у всех одна – 30 золотых, как у Иуды!!!

23 03 2011
suren stepanyan

ayo

30 03 2011
sargis

մանկապիխծ տականքներին ներել,կամ քիչ դատել, նշանակում է հանցակից լինել.

30 03 2011
Arsen

roudolf abel Ես քեզ հետ լրիվ համաձայն եմ:
Եթե այսօրվա նախագահն վատն է,չեմ վիճում: Բայց Լևոնն ոչնչով չի տարբերում:Հիշեք ինչպես նա անցավ ընդհատակ , երբ Հայ թուրքական արձանագրություններն դրվեցին շրջանառության մեջ: Շուտով Լևոնին էլ Սերժն կսարքի դհոլ ու տուրիկ: Իհարկե Լևոնի միտինգներին գնում եմ,բայց ոչ թէ Լևոնին զորակցելու,այլ իմ ժողովրդի կողքին լինելու համար: Ու մի բան հստակ է: Մարդիք Լևոնին նայում էին որպես հրամանատար, որն խոստացել էր արագ փոփոխություններ: Հիմա ասումա շախմատ եմ խաղում: Ու եթե ՀՀՇ ականներին թվում է կհսացնեն միանալ խորհրդարանում իրենց նախկին կուսակից արդեն հանրապետականներն,չեն կարող: Լևոնին թվում է,թէ այդքան խելոք է,սխալվում է: Մեղքս չթաքցնեմ,երբ նա իր միտինգին ներողություն խնդրեց անցածի համար,մի պահ հավատացի, նույնիսկ հարգեցի: Բայց դա տևեց մի շաբաթ:
Լևոնի արարքն Ռաֆֆիի հանդեպ իսկապես ստորություն էր:Երբ նրան դաշնակներն ընդունեցին , տղամարդու արարք էր: Բայց ճիշտ կլիներ դուրս շպրտեին: Իսկապես տականք ծնվում են չեն դառնում:
Իսկ Լևոնական զոմբիներին խորհուրդ կտամ հանգստանալ,ձեզ պաշտոնի տեղ ուրիշ բան են դեմ տալու: Անգամ եթե հեղափոխություն լինի, Լևոնն չի անելու: Ամեն բառի մեջ ասում են իշխանափուխություն, ու նայեք դրանց աչքերի փայլին:Եվրոպա, դեսպան,մերսեդես,կազինո:
Բայց այս բլոգն լրիվ ուրիշ բանի մասին է:Ավելի կարևոր: Ես մի բան կարող եմ ասել պեդոֆիլների համար: Դատել պետք չէ, ամրձատել է պետք:

4 04 2011
sargis

հարգելի Արսեն արդեն 17 տարի է ինչ ապրում եմ արտասահմանւմ և ինձպես շատերը.դրա հիմնական պատճառը եղել է լեվոնը. նա խելացի է բայց թուլամորթ և երկերեսանի, իսկ սերժիկի մասին? ավելորդ է ինչ որ (գնհատական) տալ.ափսոս վոր զրոյից ցածր թիվ չկա.

21 05 2011
kaktus

serjikin ov pashtpanuma pashtpanuma mankapxcin ”’LEVONI @ntiqinel nai serjinnel ármenchik SASUNI NMAN TXUN datec ”’8 tari et lrpi txa mankapxcin pti tar arnvazn 30 tari achqis ipr ches haskanum tarberutyn@ serji u LEVONI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: