Ամեն ինչ սկսվեց նրանից, որ վարչապետ Տիգրան Սարգսյանը մեկ շաբաթ առաջ լոպազություն որակեց ամրագոտիներով չերթեւեկելը: Եվ սկսվեց. ոստիկաններն շատ նկատելի դարձան, ավտոմեքենաները սկսեցին ավելի հաճախ կանգնել ճանապարհային տեսուչի հրահանգով, տուգանքներն ավելացան: Հեռուստատեսությունները սկսեցին «ամրագոտի կապելու քարոզարշավ»:
Արդյունքո՞ւմ. փորձեք նայել սլացող մեքենաներին. 10-ից 9-ի վարորդներն ամրագոտիով են:
Ի դեպ, վարչապետն օգոստոսի 13-ին հենց այնպես չհիշեց, որ Հայաստանում չգիտես ինչու ամչագոտի չեն կապում: Այդ օրը կառավարությունը հաստատեց ճանապարհային երթեւեկության անվտանգության ազգային ռազմավարությունը եւ հինգ տարվա գործողությունների ծրագիրը: Ակնկալվում է, որ ծրագրի իրականացմամբ հինգ տարվա ընթացքում մահվան ելքով ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թիվը կնվազի տասը տոկոսով:
Բայց ինչո՞ւ հենց այս պահին ՀՀ կառավարության ղեկավարը հիշեց այս մասին. սա այլ հարց է:
Հետաքրքիր է, որ ոստիկանության պետի տեղակալ, քննչական գլխավոր վարչության պետ, ոստիկանության գեներալ-մայոր Գագիկ Համբարձումյանը մեկ ամիս առաջ հայտարարել էր, թե պատահարների ու դրա հետևանքով զոհերի թիվը նվազել է, չնայած հանրապետությունում մեքենաների թվի ավելացմանը:
Իսկ մինչ վարչապետի հայտարարությունը ո՞ր վարորդը կամ ո՞ր ոստիկանը չգիտեր, որ ամրագոտի կապելը պարտադիր է, որ դրա համար հատուկ տույժեր են սահմանված:
Եվրոպական երկրներում վարորդը տեղից չի շարժվում մինչեւ ուղեւորները չեն կապում ամրագոտիները: Դա այնքան բնական է, որ որեւիցե մեկը չի մտածում` ո՞ւր է երկրիս վարչապետը, մի հայտարարություն անի, որ կապեմ ամրագոտին:
Ինչքա՞ն դեռ չենք մոռանա կապել ամրագոտիները ճանապարհ ընկնելուց առաջ, ցույց կտա ժամանակը: Բայց այսօր արդեն լսվում են դժգոհություններ վարորդների կողմից, որոնք համարում են, որ նվազ արագությունների դեպքում ճիշտ չէ ամրագոտի կապելը: Մի մասն էլ ասում է, թե սա հերթական ակցիան է Հայաստանի բյուջեն տնտեսական ճգնաժամի ժամանակ ինչ-որ չափով լցնելու: Ամրագոտի չկապելու դեպքում տուգանքը 5000 դրամ է:
Իսկ դուք ի՞նչ եք կարծում:
Ի դեպ, մի քանի վիճակագրական տվյալ: Այս տարվա առաջին վեց ամիսների ընթացքում հանրապետությունում գրանցվել է 765 ճանապարհատրանսպորտային պատահար, որի հետևանքով զոհվել է 129 մարդ: Այս տարվա հունվարի 1-ից օգոստոսի 1-ն ընկած ժամանակահատվածում ամրագոտիները չկապելու համար տուգանվել է 8 852 վարորդ:
Ես երբեք մեքենա չեմ նստում առանց ամրագոտի կապելու: Նախ, եթե մեքենան օդապարկ ունի, գոտին չկապած եթե մի բան պատահի, եթե բախումը ինձ վնաս չտա, օդապարկը հաստատ վիզս կկոտրի: Հետո, ամրագոտին անվտանգության միջոց է ու ես որեւէ պատճառ չեմ տեսնում այն չօգտագործելու: Կյանքս ինձ համար ավելի կարեւոր է քան ամրագոտու անհարմարությունը:
Եթե նույնիսկ օրենք չլիներ, ես այն կօգտագործեի: Իմ խնդիրը այդ օրենքի դեմ այն է որ ես չեմ ուզում որ պետությունը իմ կյանքը թելադրի: Ամրագոտի չկապելով ես միայն իմ կյանքն եմ վտանգում (բայց սա լիբերտարիան վեճ է ու այս դեպքում ինձ համար վերացական բանավեճ):
Iskapes lav orenq e apahovutyan hamar, bayc karcum em da jiperin chi verabervi.
Knereq jiperi varordnerin nkati uneyi.
Yete varchapet@ inq@ aranc hamaranisheri avtoyov e janaparhordum, imast chuni habrgatz jiperic spasel vor ays orenqn el chen kokhkrti.
Osan jan, jiperi varordnery vor goti chkapen, mez aveli lav. inchqan dranq qchanan enqan mez tex kavelana! 😉
isk es shat urax em vor nman akcia en arel, vorovhetev mardik uzac chuzac zguysh klinen. husanq, vortikannery hetevoxakan klinen ev ksharunaken tuganqnery nayev apagayum 🙂
Shat lav akcia e
Այ հիմա լրիվ եվրոպացի դառանք ամրագոտին կապեցինք, ոսիկաններին գեղեցիկ մեքենաներ գնեցինք ճանապարհները սարքեցինք այ քեզ իսկական եվրոպա բան չմնած մի քանի մանր մունր բան, որ ասում են լավ ղեկավարությունա մտածում են մեր մասին չենք գնահատում
Heri chi mez himari tex dnenk, mardik ibr amragoti en ogtagorcum, bayc 99.99 tokosn amragotin gcum e vran u chi amracnum, da nra hamar e vor vostikann tesni vor ibr kapvac e: Isk mer sireli varchapetin es kasei (ete chgiti) vor amragotineri masin ergn nra hamar e vor vostikannern mekena kangnecnelu patchar unenan, ev heto urish xaxtumner kgtnven, ete chgtnen urish xaxtum gone yola gnan amragotirin hasanelik tuganknern plokelov:
Im karciqov amragoti kapelu mej voreve <> ban chka,yuraqanchyur@ piti gitakci,vor da ir sepakan anvtangutyan hamar e ev chnayi koxqi Jipi varord@ kapel e ayn te voch`da ir xndirn e,ete chi uzumapahov ertevekel,ayl harc e,ete vostikanutyun@ xtrakanutyun kdni tuganqneri harcum Jiperi ev voch Jiperi mijev`sa e,vor dur chi galis voch mekin ev voch te amragoti kapel/chkapel@:Ev mi ban el`petq cher ays animast harc@ barcracnel petakan makardaki ev bolor herustaaliqnerov lurj-lurj cuyc tal,te inchpes en petavtoteschutyan ashxatakicner@ lurj demqerov kangnecnum meqenanerin ev pahanjum kapel amragotiner,hima Hayastan@ shat aveli lurj xndirner uni,qan amragotineri harc@,voronq iskapes arjani en lurj verabermunqi`te ishxanutyan,te herustaaliqneri ev te hasarakutyan hamar…
Դա լինի պետական բյուջեն լցնելու նոր եղանակ թե պարզապես Եվրոպային <> հերթական փորձ, կարևոր չէ, դա շատ ճիշտ քայլ է մարդկանց անվտանգության համար, ի վերջո միայն կարգ ու կանոնով կարելի է կառուցել հզոր երկիր, կարծում եմ ուղևորների համար տանջանք չէ ամչագոտի կապելը:
Titaxs galis e , et Orenk poxanak GAI pet hramaji varchapetn e hramajum, et el taza pox ashxatelu dev e!!!!!!!!!! Lsel ek asum en amsi 1-it ov or aknotnerov kam sigaret beran avto kshi tuganum en 5000 dram, hetevi nstat el piti tamun chtami!!!!!!!!!!!
Ամրագոտիներ կապելը լավ սովորություն է, ես շատ ուրախ կլինեի, որ մեր Հայրենիքում էլ ամրագոտի կապելը համատարած լիներ: Իսկ այ, որ ամրագոտիներ կապելուլ մասի Հանրապետության վարչապետի բերանից է հայ հասարակություն դա լսում, սա իրոք խայտառակություն է` ամոթ: ԱՄՈԹ Է … Չնայած Տիկոն ո՜ւր, ամոթն ո՜ւր.
Ամրագոտիներ կապելու մասին օրենք գրողը, այսօր պառլամենտում, յանիմ դաշնակ (իրականում` լռիիիիվ սերժանտ) Արթուր Աղաբեկյանը պետք է լիներ, չէ՞: Կառավարությունում էլ` Ալիկ Սարգսյանը… Հիմա էլ գրեմ` Ալիկ Սերգեյիչը ո՞ւր, օրենցդիր նախաձեռնությամբ ներկայանալն, ո՜ւր.
Սերգեյիչը զբաղված է: Նիկոլը թողնում է շունչ քաշի, որ մի հատ օրենք գրելու մասին` մտածի: Ինքը ուղիղ 1 տարի 4 ամիս, բան ու գործ թողած, ընկել Նիկոլ Փաշինյանին է ման գալիս, իսկ Նիկոլը այդ ընդացքում բավական չի, ամենօրյա ռեժիմով հոդվածներ էր գրում, այսինքն` առնվազն հանց այդ հոդվածների չափ` հետքեր թողնում, միհատ էլ վեր կացավ, ինքն իր ոտքով, օրը ցերեկով, աշխատանքային օրով, մայրաքաղաքի կենտրոնով, մի գլխարկո ու մի ակնոցով, ման գալով, փողոցներով, գնաց հասավ դատախազություն, իր ղեկավարած ողջ «համակարգին» խայտառակ արեց … Դուք երևի չեք պատկերացնի, թե ես` ինչկա՜ն եմ ծիծաղացել, երբ Նիկոլի դատախազություն գնալուց հետո, սերժանտական մամուլում կարդացի, որ յանիմ մենթերը Նիկոլի տեղը իմացել են, իսկ չբռնելն էլ` օպերատիվ ստրատեգիա է եղել…
Նիկոլը իր հոդվածներում էլի Ալիկին է կպել: Հանրությանբռնել մի մասին տեղեկացրել, մյուս մասին էլ ուղակի հիշեցրել է, որ Ալիկ Սերգեյիչը ռեստորաններում «Վոտ տակայա դոլյա վառավսկայա» է տժժժժժժցնում: Հիմա Ալիկ Սերգեյիչը իրարա խառնվել, մամուլ ասուլ է արել, թե` վառավսկայա, «օրենքով գող», բան-ման, տենց բան չկա. «օրենքով գողը պետք է ստորացված, նսեմացված կարգավիճակում, անկողնային վիճակում պառկի… Այսօր ինչ օրենքով գող կարող է իմ կողքին կանգնի, կամ իմ ոստիկանի, օպերի: Ոչ մեկի կողքին, ընդամենը շլինքից վերցրած շուռ կտան, կշպռտեն մի կողմ, որովհետեւ դա ով է, ինչ օրենքով գող, ինչ ասել է օրենքով գող»:
– Հիմա իրա այս հայտորարություններով Ալիկ Սարգսյանը վերցրել ու այսպես ասած` ձեռնոց է նետել «գողական» կոչեցիալ վերնախավին, «հանցագործ աշխար» կոչվածի «թագավորներին», փաստորեն արդեն իսկ խոսքով ստորացրեց, չէ՞…
Իսկ սա արդեն կարևոր իրադարձություն է, որովհետև հասարակությունը հնարավորություն է ստանում, ստույգ իմանալու` իր երկրում ոստիկանն է ավելի հզոր, թե՞ հանցագործը:
……. ապեր էս ինչ «թմբլիկ որդ» գցեցիր -:))) ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ………….
Մի խոսքով, ձեռնոցը նետված է, իսկ թե ինչպիսի զարգացումների ականատեսը կլինենք, հայտնի չի, որովհետև երկուսն հանցագործ բուրգի մասնիկ համակարգերն էն: Ուզում եմ ասեմ որդը շատ լավն է, բայց Սերժիկը «սխոտկի» ժամանակ հաստատ «քյաստմ» կտա… Դե հասկանալի է, դեմն աշուն է, էս նեղ մաջալին, ընդիմությունը ներսում է սեխմում, Ղարաբաղը ուզողներն էլ ասեցին որ աշնանը պադմոշկա էն տալու…
24.08.2009
mart piti arnvazn apuch lini vor amrogotin qci vren bayc chamracni, inchna dra imast@
grigori qo “99.9” tokos ezrakatsutyan vonc hasar? himar himar durs en tali martiq,
TIKO! XARABAXI AMRAGOTIN KAPI!
Grigor ամրագոտին գցել բայց չամրացնելը ավելի անհարմար է, քան ամրացնելը:
Լավ , գցենք ամրագոտիները, բայց, եթե ջիպերը չեն գցելու ուրեմն նորից կտեսնենք, որ օրենքի առաջ բոլորը հավասար չեն, կան արտոնյալներ ու հաբռգածներ՝ մի բան որի դեմ էլ հենց պայքարում ենք: Ուրեմն…
mi amsic kxosanq…………………………
amragotineri masin, chmoranaq……………………..
Amragotiner kapelu masin orenq$ vaghuc e hastatvel, yev chgites inchu aysor ayn akcia e hamarvum. Orenqn $ndunvel e yev chi gortsel, bacarutyamb ayn depqeri yerb avtotesuchi gumar vastakelu miak hnaravorutyunn e mnacel (khosq$ shrjanneri masin e). Ayl harc e inchu e mi amboghj “petutyan” varchapet $ndgrkvum amragitener kapelu mej, yev chi pahanjum vostikanapetic ayl ban – inchu minchev “akcian” ayd khakhtumov qich en yeghel tuganqner$. Che vor orenq$ kar, isk ov petq e apahovi orenqi gortsel$.
Ha sireli KARAVARUTYUN – chmoranaq !!! VARCHAPETN asel e vor septemberi 1-in petq e dprocner ayceleq.
Yev mi ban el – hargeli Tigran Sargsyan, yerb e mer hanrapetutyunum akcia kazmakerpvelu tsarayoghakan meqenanern andznakan shaheri u npatakneri hamar ogtagortselu dem (orinak – shabat yev kiraki orerin Yerevan-Sevan mayrughium qani voch andznakan ogtagortsman meqena ka)?
Սա քննարկման հարց չէ: Ամրագոտիների օգտագործումը անպայման կպակասեցնի վնասվածքների ծանրության աստիճանը, ինչպես նաեւ դեպքերի թիվը:
Կարդում եմ ու զարմանում թէ ինչու է այսքան ատելություն կուտակված Ջիպ ավտոմքենա ունեցողների հանդեպ:Ես ինքս նման մեքենա եմ վարում,բայց դրանից ինձ ավելի բարձր չեմ դասում քան այլ մեքենաներ վարողները:Եվ եթե ավելի ուշադիր լինենք ապա կարելի ե նկատել որ Նիվա վարողները շատ ավելի ,,հաբրգաց,, են քան ջիպավորները:Խնդիրը մեքենայի մեջ չէ,այլ ներքին տակտի ու ինքնագիտակցության:
Իսկ ինչ վերաբերվում է ամրագոտիներին,ապա ինքը երեվույթը գնահատելի է,ուղղակի նրա կտրուկ կիրառկման մոտիվացիան է զազրելի` վարորդի անվտանգությունից ելնելով:2-3 ամիս առաջ վարորդի անվտանգությունը ինչու ուշադրության չէր արժանացվում ??? Չէ որ խնդիրը այստեղ վարորդը չէ,այլ այդ տուգանքներով բյուջէ լցնելը:Իսկ որ ավելի ցավալի է,նման ձևով վարորդները ստիպված են լինում ավելի հաճախ շպվել մեր ,,սիրելի,, ու ,,արդար,, պետավտոտոսուչների հետ:)
Es karcum em, nshanakutyun chuni ov e asel ayd masin vonc en asel, bayc da shat jisht orenk e, hay joxovrdi makardake shat cacr e cavok, husov em kbarelavvi.
joxovurd jan ichqan el taza orenq hanen, kam xstachnen, meka da azdum e hasarak ashxatavarchov aprox mardkanc vra, es im achqov shat em tesel vor petavtotesuch@ jogoxutyun e dnum, amen mekin chi karum kaynachni kam akt gri risk chi anum, vorovhetev karoxa ijnen u tuuuuuuuuuuuuuuu…, es im achqov tesa vor mi avto kangnachrec xaxtum arac baych chgrec vorovhetev et avtoi varordn el er gayeshnik, aystex en asum shun@ shan tat chi kcum…