Գներն ամռանը հանգստանում են

21 07 2009

Կիլոմետրանոց թռիչքային քայլերից հետո Հայաստանի ու հատկապես Երևանի անշարժ գույքի շուկան ընկավ վաղուց պատրաստված թակարդի մեջ: Շինարարական բումն այլևս ոչ թե փող է բերում, այլ փող է տանում ՀՀ բյուջեից և այլ աղբյուրներից` ամենատարբեր վարկերի ու դրամաշնորհների տեսքով:

MovioՀետաքրքիր զուգադիպությամբ` վարկերի ու դրամաշնորհների առյուծի բաժինը ստանում է մեկ-երկու շինարարական կազմակերպություն, որոնցից ամենաշատը մեր ականջին է հասնում Գլենդեյլ Հիլզի անունը` էլ Երևան, էլ աղետի գոտի…

Իսկ այդ ընթացքում Երևանյան անշարժ գույքի ու հատկապես նորակառույցների շուկան մտել է անհասկանալի մի փուլ: Կազմակերպությունները թանկ տոկոսներով վարկեր են ստանում, կառուցում են համապատասխանաբար թանկ ինքնարժեքով բնակարաններ, իսկ գնորդը չկա:

Այն գնորդը, որ դեռևս մի քանի ամիս առաջ հնարավորություն ուներ հիպոթեկային վարկով բնակարան գնել, այսօր գրեթե զրկված է այդ հնարավորությունից, ինչքան էլ ԿԲ նախագահը փորձի մեզ համոզել հակառակում: Բազմաթիվ գնորդներ արդեն հայտնվել են դատական քաշքշուկների մեջ` վարկային տոկոսները փակել չկարողանալու պատճառով:

Առևտրային բանկերում հիփոթեքային վարկի տոկոսադրույքը տատանվում է տարեկան 18-20 տոկոսի միջև, այն էլ` առավելագույնը 12 միլիոն դրամի չափով, որն էլ ստանում են հատուկենտ ընտրյալները: Այն պայմաններում, երբ գնողունակությունն ընկել է նույնիսկ սպառողական մակարդակով, խոսել բնական եկամուտների հաշվին բնակարան գնելու կամ այդ սարսափազդու տոկոսները փակելու մասին, ծիծաղելի է:

Ըստ գործակալությունների, անշարժ գույքի առուվաճառքի մակարդակն ընկել է մոտավորապես 50 տոկոսով, գնում են հիմնականում էժան, շտապ վաճառվող բնակարաններ, իսկ վաճառվող և հայտարարվող գների միջև կա հսկայական տարբերություն: Հետաքրքիր է, դեռևս մինչև վերջերս շինարարությունը համարվում էր մեր տնտեսության շարժիչ ուժը, հույսն ու հավատը: Այսօր այդ համակարգը գրեթե կաթվածահար է:

Կա՞ արդյոք իրատեսական ելք այս վիճակից: Արժե՞ր արդյոք այդպես տնօրինել թանկարժեք վարկերը, թե՞ դա արվեց սովորականի պես` մի գրպանից մյուսը դնելու ավանդական նպատակով: Ո՞ւր են հասնելու անշարժ գույքի գները, որոնք ցանկացած երկրում սպառողական կենսունակության ինդիկատոր են հանդիսանում:


Actions

Information

65 responses

21 07 2009
Գարիկ

Կանխատեսելի էր էս վիճակը… Ես կարծում եմ` սա միայն սկիզբն ա, դեռ ավելի են ընկնելու և գները, և վաճառքի ծավալները: Ու նաև համաձայն եմ, որ չէր կարելի ամբողջ եկած փողը տալ բանկերին, որ տոկոսով տան շինարարական ֆիրմաներին: Գուցե ճիշտ կլիներ` տային ավելի ձեռնտու տոկոսներով մարդկանց, որ կարողանային էդ տները գնել. էդպես համ փողը կհասներ շինարարին, համ մարդիկ տուն կկարողանային առնել: Բայց դե իրենք հո էդ խնդիրը չեն լուծում: Իրենց ամբողջ խնդիրը եկած վարկերը գրագետ իրար մեջ բաժանելն ա: Ինչպես միշտ:

22 07 2009
sard

21 հուլիսի, 2009

JOURNALISTS’ CLUB “ASPAREZ” NGO
Պարզաբանումներ եւ անպատասխան հարցերի մի փունջ «Գլենդել Հիլզ» ՓԲԸ Հանրության հետ կապերի և տեղեկատվության վարչության հունիսի 25-ի մամլո հաղորդագրության առթիվ

Տեսնես ինչո՞ւ աշխատանքից չեն ազատում աշխատանքում 70 տոկոսով թերացած շինարարներին:

Հունիսի 25-ին Ժուռնալիստների «Ասպարեզ» ակումբը, այն բանից հետո, երբ ԶԼՄ-ներին էր տարածել Գյումրու Մուշ-2 թաղամասում 2 ամիս աշխատած եւ աշխատանքը թողած շինարարների բողոքը գործատուի կողմից պայմանագրի պայմանների խախտման մասին, «Գլենդել Հիլզ» ՓԲԸ Հանրության հետ կապերի և տեղեկատվության վարչությունից ստացավ պատասխան մամլո հաղորդագրություն, որում բերվում են մի շարք մեկնաբանություններ, ինչն այդ հաղորդագրության հեղինակները հավակնում են «հերքում» կոչել:

Պատասխան հաղորդագրությունում ասվում է. «(Պայմանագրի-ԺԱԱ)… 4.1 կետի առնչությամբ իրականությունը հետեւյալն է. պայմանագրով նշված ամբողջ գումարն աշխատակցին վճարվում է այն դեպքում, եթե վերջինս կատարել է պայմանագրով նախատեսված աշխատանքի ծավալն ամբողջությամբ: Հակառակ դեպքում` նրա աշխատանքի համամասնական բաժինն է վճարվում (կատարվել է աշխատանքի 40 տոկոսը, վճարվում է աշխատավարձի նույնքան տոկոսը): …»: Այս մտքերը, որքան էլ անակնկալ կլինի հաղորդագրության հեղինակների համար, բողոքող շինարարների համանման պայմանագրերի բոլոր 4 էջերից որեւէ մեկի որեւէ անկյունում կամ պարբերությունում չկան, այսինքն` վերոհիշյալ պարբերությունը (աշխատանքի դիմաց համամասնորեն վճարման սկզբունքը) շինարար բանվորների եւ արհեստավորների հետ կնքված պայմանագրի միակողմանի եւ կամայական մեկնաբանություն է: Իսկ պայմանագրերի որեւէ մեկնաբանության առանձնահատուկ որեւէ իրավունք պատշաճ լինելու համար հարկ է, որ այդ իրավունքը ամրագրված լինի նույն պայմանագրում կամ այդ պայմանագրի մաս կազմող որեւէ հավելվածում, ինչպիսին այս դեպքում չկա: Սա նշանակում է, որ ոչ շինարարների հետ պայմանագրեր կնքած «Ի Էմ Էյջ Քոնսթրաքշն» ՓԲԸ-ն, եւ ոչ, առավելեւս, պայմանագրում որեւէ կողմ չհանդիսացող եւ չհիշատակված «Գլենդել Հիլզ» ՓԲԸ-ն օժտված չեն խնդրո առարկա պայմանագրի մեկնաբանման գերակա իրավունքով, կամ այս իրավաբանական անձինք ու նրանց վարչությունները հիշյալ պայմանագրերի մեկնաբանության իրավունքն ունեն այնքան, որքան եւ պայմանագրի կողմ հանդիսացող շինարար բանվորը կամ վարպետը:

Պայմանագրերում աշխատանքային պլաններ չկան նախանշված, չկան աշխատանքային ծավալներ, կատարվելիք աշխատանքների քանակական ակնկալելիք ցուցանիշներ, դրա փոխարեն պայմանագրում նշված է, որ աշխատաժամանակը նորմավորված է, շաբաթական` 40 ժամ: Այս հանգամանքները ուղղակի նշանակում են, որ շինարարների հետ գործավարձային պայմանավորվածություն չկա, նրանց հետ կնքված աշխատանքային պայմանագրերը ժամավարձային են, իսկ սա լրացուցիչ անգամ բացառում է շինարարների աշխատավարձի չափը կատարված աշխատանքի չափից կախման մեջ դնելու հնարավորությունը:

Պատասխան հաղորդագրությունում ասվում է. «…ինչպես նշված է պայմանագրում, ինչպես բազմիցս հայտարարել ենք, մեզ մոտ շինարարությունում աշխատանքը ոչ թե ժամավճարով է, այլ գործավարձային: …»: Տպավորություն ունենք, որ մամլո հաղորդագրության հեղինակները անծանոթ են բողոքող շինարարների աշխատանքային պայմանագրերին. դրանցում գործավարձ կամ գործավարձային բառերը որեւէ հոլովմամբ չկան, ուղղակի իսպառ բացակայում են: Տեսնես ինչու են «Գլենդել Հիլզ»-ի հանրության հետ կապերի եւ տեղեկատվության վարչությունից այսպես անխնա ապատեղեկացնում հանրությանը:

Պատասխան հաղորդագրությունում ասվում է. «…Այլ բան է, որ մեր ընկերությունը նախընտրում է աշխատանքի պահել պրոֆեսիոնալ և իրենց աշխատանքը 100 տոկոսով կատարող շինարարների, քանի որ ՀՀ կառավարության կողմից բնակարանաշինության ծրագրով մեր ընկերության առջև հստակ ժամկետներ են սահմանված, որոնց կատարումը, ինչպես նաեւ երկրաշարժից հետո 20 տարուց ավելի տնակներում ապրող անօթևաններին օր առաջ տաք ու հուսալի բնակարաններով ապահովելը մեզ համար ավելի կարևոր է, քան աշխատանքում թերացող, պլանային աշխատանքները չհասցնող մի քանի շինարարների քմահաճույքները:…»: Ինչպիսի անձնուրաց սրտացավություն:

Այս դեպքում անհասկանալի է, թե ինչու են բողոքող 13 շինարարներին երկու ամիս շարունակ աշխատանքով ապահովել, երբ, դատելով իրենց վճարած գումարներից (45.000-55.000-ական դրամ ամսական` 150.000-160.000-ական դրամի փոխարեն), նրանք լրջորեն թերակատարել են իրենց գործն ու աշխատանքային ծավալները: Ըստ պայմանագրի, եւ իրականում, շինարարները մինչեւ վճարովի աշխատանքի անցնելը եռօրյա աշխատանքային փորձաժամկետ են անցել: Դատելով այն հանգամանքից, որ նրանք շարունակել են աշխատել, փորձաժամկետը հաջողությամբ են հաղթահարել: Բայց հետո, ըստ հաղորդագրության հեղինակների, նրանք սկսել են հետզհետե թերանալ, պլանային աշխատանքները չկատարել, քմահաճույքներ ունենալ, մանավանդ` «…ինչ-որ տեղ ծուլանում են, ինչ-որ տեղ գլուխ պահում, ինչ որ-տեղ փորձը չի հերիքում…», արդյունքում, աշխատակիցների նկատմամբ ունեցած վճարման պարտավորությունների եւ իրական վճարումների հարաբերակցությունները, ըստ «Գլենդել Հիլզ»-ի մամլո հաղորդագրության, դառնում է այնպիսին, որ առանց բարդ հաշվարկների հասկացվում է, թե բողոքող շինարարները իրենց գործն արել են մոտավորապես 30 տոկոսի չափով, ուրեմն` թերակատարել են այսպես կոչված պլանը 70 տոկոսով: Նորից նույն հարցն է ծագում, ինչո՞ւ են այս թերացող աշխատողները մինչ օրս այդպես վնասաբեր-վնասաբեր պահվում աշխատանքի, չէ՞ որ «…ընկերությունը նախընտրում է աշխատանքի պահել պրոֆեսիոնալ և իրենց աշխատանքը 100 տոկոսով կատարող շինարարների, », եւ «…երկրաշարժից հետո 20 տարուց ավելի տնակներում ապրող անօթևաններին օր առաջ տաք ու հուսալի բնակարաններով ապահովելը մեզ համար ավելի կարևոր է…» : Տեսնես ինչու՞: Համարյա տարակույս չունենք, որ «Գլենդել Հիլզ»-ի հաջորդ հաղորդագրության մեջ եւս մի քանի սրտաճմլիկ միտք կլինի «… գործազրկության ճիրաններում մաքառող գյումրեցիներին հո չէի՞նք կարող այդպես անմարդկայնորեն վռնդել աշխատանքից, ավելի լավ է այս տարվա աշխատանքները երեք տարուց ավարտենք, քան թե պլանը 30 տոկոսով կատարողներին աշխատանքից ազատեինք…», մոտավորապես, մի քիչ ավել մի քիչ պակաս:

Իսկ աշխատանքային պայմանագրի 2.1.5 կետն ասում է. «Աշխատանքային պարտականությունները կատարել անձամբ, անթերի, բարձրորակ եւ սահմանված նորմերի համապատասխան: Այն չկատարելու դեպքում կվերանայվի սույն պայմանագրի չորրորդ կետում սահմանված աշխատավարձի դրույքաչափը: Աշխատանքի ծավալի 20 տոկոս շեղման դեպքում առանց նախազգուշացման աշխատողը կհեռացվի աշխատանքից:»: Այս մարդկանց դեպքում շինարարների հետ կնքված պայմանագրերն ու դրույքաչափերը չեն վերանայվել, չկա որեւէ նման փաստաթուղթ, այս մարդկանց որեւէ նկատողություն չի հայտնվել, մանավանդ` գրավոր, նրանցից որեւէ մեկին գրավոր նկատողությանը ծանոթացման համար ստորագրել չեն տվել որեւէ փաստաթղթի տակ, այսինքն չկա որեւէ ապացույց այն բանի, որ ընկերության դեմ բողոքող 13 շինարարները կամ նրանցից որեւէ մեկը իրականում թերացել են իրենց աշխատանքները կատարելիս: Եւ վերջապես, եթե այս մարդիկ 70 տոկոսով թերացել են իրենց աշխատանքային պարտականությունները կատարելիս, ինչո՞ւ մինչ օրս գործատուն չի օգտվել իր կնքած ու ստորագրած պայմանագրի 2.1.5 կետի իրավունքից` աշխատանքից չի ազատել անբարեխիղճ աշխատակիցներին: Մանավանդ, Գյումրիում աշխատանքի կարիք շատերն ունեին եւ նրանց տեղը թափուր չէր մնա ոչ մի դեպքում, ու ինչպես ասվում է «հերքման» տեքստում. «… եւս 1000 մարդ մեր ընկերությունից աշխատանքի առաջարկ է ակնկալում:»:

«Գլենդել Հիլզ»-ի հաղորդագրությունում ասվում է, թե «…3.1 կետով սահմանված աշխատանքային ժամերի սահմաններում աշխատանքն ավարտելը պայմանավորված է շինարարական խմբի պրոֆեսիոնալիզմով: Կան խմբեր, որոնք նույնիսկ ժամը 17.00-ին են ավարտում աշխատանքը, բայց այն խմբերը, որոնք ինչ-որ տեղ ծուլանում են, ինչ-որ տեղ գլուխ պահում, ինչ որ-տեղ փորձը չի հերիքում և չեն հասցնում իրենց պլանային աշխատանքը կատարել իրենց նախընտրած ժամում, ապա խնդիրն իրենց ավելի պակաս պրոֆեսիոնալիզմի մեջ պիտի փնտրեն բողոքողները:…»: Զվարճալի պատկեր է ստացվում, հաղորդագրություններում եւ հարցազրույցներում շշմեցուցիչ շինարարության տեմպերի եւ արդյունքների մասին ենք լսում, ամեն ինչ փայլուն է, տեմպերը` պլանային, ժամկետները` հաղթահարելի, բայց մեկ էլ հենց 13 շինարար բողոքում են ու աշխատանքից ելնում, պարզվում է, որ կան խմբեր, «…որոնք ինչ-որ տեղ ծուլանում են, ինչ-որ տեղ գլուխ պահում, ինչ որ-տեղ փորձը չի հերիքում և չեն հասցնում իրենց պլանային աշխատանքը կատարել իրենց նախընտրած ժամում… »: Իսկ եթե ծուլացողները հանկարծ շատ են ծուլանում, կարելի՞ է, որ նրանք մինչեւ լուսաբաց աշխատեն, որ պլանը կատարեն, ասենք մինչեւ առավոտյան ժամը 6-ը, ապա տեղում քնեն մինչեւ ժամը 8-ը, ապա լվացվեն ու անցնեն գործի: Իսկ եթե շատ ավելի են ծուլանո՞ւմ: Այսպիսով «Գլենդել Հիլզ»-ը ընդունում է, որ մի քանի շինարարական խմբեր աշխատել են շաբաթական ավելի ու շատ ավելի քան 40 ժամն է: Աշխատանքի տեսչությունը պարտավոր է պատշաճ ուշադրություն դարձնել այս փաստին: Իսկ հենց ուշադրություն դարձրեց, լավ կլինի, որ շինարարական կազմակերպությունները պատրաստ ունենան աշխատակիցների աշխատանքի հաճախման եւ աշխատավայրը թողնելու մասին ստորագրություններով եւ աշխատաժամերի նշումներով լի այն փաստաթղթերը, որ ավանդաբար «տաբել» են կոչում, եթե իհարկե աշխատանքային օրենսդրությունը Գյումրու աշխարհագրական տարածքում եւ իրենց համար ընդունելի է:

Շիրակի մարզի շահերի պաշտպանության հակակոռուպցիոն կենտրոնը շա~տ է ողջունում, որ «…«Գլենդել Հիլզը» ողջունում է շինարարների` սեփական իրավունքները իրավական հարթությունում պաշտպանելու նախաձեռնությունը:»: Բարեբախտաբար, շինարարները տեղյակ են, որ յուրաքանչյուր պայմանագիր ունեցող շինարար կարող է դիմել դատարան` «լրատվամիջոցներին իրականությանը չհամապատասխանող տեղեկություններով մոլորեցնելու փոխարեն»: Մեզ դիմած շինարարները հաստատ են դիմելու դատարան, լրատվամիջոցներին իրականությանը ճշգրտորեն համապատասխանող տեղեկություններով իրազեկելու հետ մեկտեղ:

Հետգրություն
Գյումրու Մուշ-2 թաղամասում աշխատած եւ այլեւս ոչ մի գնով աշխատել չկամեցող շինարարների հետ կապված այս պատմությունը եզակի է առայժմ, չնայած մեր ունեցած բազմաթիվ անստորագիր ահազանգերին: Այս 13 շինարարների մեծ մասը մի քանի տասնյակ տարիների շինարարական աշխատանքների փորձառություն ունեցող մարդիկ են, որոնք հուսահատ են դիմել մեզ, որովհետեւ գործատուի հետ խնդրի շուրջ բանակցությունները ապարդյուն են անցել: Շիրակի մարզի շահերի պաշտպանության եւ աջակցման հակակոռուպցիոն կենտրոնի ղեկավար Լ.Բարսեղյանը նույնպես փորձել է «Գլենդել Հիլզ» ՓԲԸ իրավաբանի հետ բանակցությունների միջոցով խնդրին լուծում գտնել, ինչը, սակայն, չի հաջողվել: 13 շինարարների հետ կապված այս պատահարը մեզ հուշում է, որ հարկավոր է աչալուրջ հսկողության տակ պահել Մուշ-2 թաղամասում ընթացող պետպատվերով շինարարության ընթացքն իր բոլոր հնարավոր մանրուքներով, ինչն էլ անելու ենք այսուհետ:

24 07 2009
lilit

Կարծես թե բլոգներն էլ են ամռանը հանգստանում:

25 07 2009
marat

Լիլիթին
Ես մի հարց կտամ ձեր կարծիքով շատ են այն ընդիմադիր մարդիկ ովքեր իրոք մտածում են հայաստանի ապագայի, ժողովրդի իրավմունքների և այլ կարևոր բաների մասին ես համոզված շատ քիչ:Թե երազում են մարշուտնու գծի տեր տառնալու մասին կամ լավ օբյեկտ բացեն, գործերն առաջ գնա մի խոսքով պռախոդի կռիվ են անում դրա համար չենք հաղթում սուտի ընդիմադիրները շատ են:

26 07 2009
Haykk

marat hima du sut hnidmadir es te che?

u qo merdzavor shrjapatum qani tenc sut hndimadir gites?

Anhaskanaliya te inchi es serjakannerin kam en eshi akanjin qnac antarbernerin toxel, ekel es hndimutyan mej inch vor suti baner es man galis, kext es brnum, karcexs uzum es paraktman porcer anes ev nmkan ayl destryktiv baner.

Mite ches haskacel, vor ayn mardik voronq Marti 1-ic heto el mnacin u aktiv payqarum en nranq djvar marshutnu gci hamar payqarein, qani vor ete minch ayd shut vogevorvox u shut hiastavoxneri hamar aknhayt er vor Levonna haxtum, apa heto asin che gnanq mer glux arnenq trnenq mer gorcin, heto erb ed hndimadir aktiv koriz Levoni glxavorutyamb eli dznagund khascni Haxtanakin mi maz pakas kganq kmiananq kasenq menq el enq 2 tari pazyqarel.

Vor haxtanak ushanuma da voch te hndimutyan mexqnza , aytl en antarberneri , strkamitneri, vaxkotneri , qcnoxneri, errord uj kochecyalneri , amen aritov serji hamar hndimutyan vra hachacox ibr hndimadirneri, vochinch cghanox, bayc menak Ter-Petrosyanin u HAK-in qnnadatoxneri u senc sharunak

26 07 2009
Arman

Այս ամառը Հայաստանում էի և տպավորություներս այդքան էլ լավ չեն: Սկսեմ Երևանից, հմմ՜ ինչպիսի մեծ շուկա՞: Ամենուր արևտուր է գնում, քաղաքը նման է մի ասյական մեծ շուկայի: Քաղաքը չի համապատասխանում մարդկանց (հիմնականը աղջիկներին): Հյուսիսային պողոտան իր գույնով և կանաչի բացակայությամբ հիշեցնում է անապատ: Այնպիսի տպավորություն է որ կառուցողները շտապել էն միլիոնատեր դարնալ անտեսելով ճարտարապետությունը (զուտ հայկական բնավորություն):
Քաղաքի երթևեկությունը միանգամայն սարսափելի է: Օվ վոնց ուզում է քշում է: Հետյոտնը ստիպված է զիճել իր ճանապարհը վարորդներնին որոնք բռիօրեն քշում են հետյոտնի վրա: Կարծես թէ հետյոտնի լույսանշաները դրված են քաղաքը լուսավորելու համար (եթէ այցելու էս ապա մի վստահիր այդ լույսերին, միանգամայն կվախճանվես): Մյուս կողմից շատ են այն հետյոտները որոնք խաղթում են երթևեկությունը, հիմնականում դրանք երիտասարդ աղջիկներ են որոնք անցնում են հետյոտնի համար նախատեսված լույսարձակի կարմիր լույսի տակ: Այնպիսի տպավորություն է կարծես նրանք փորձում են տեսնել թէ իրենք արդյոք ունեն այն արտաքինը որով կարող են կանգնացնել երթևեկությունը: Միգուցէ նայև այն որ իրենք կարծում են որ իրենք շատ ավելի կարևոր են քանս թէ այն մարդկանց կյանքը որոնք կարող են զոհ դարնալ վթարի դեպքում: Միգուցէ նրանք կարծում են որ իրենք…:
Եվ այս ամենը տեղի է ունենում ճանապարհային տեսչուչի ներկայությամբ: Առաջարկություն, պետության բյուջեն հարստացնելու նպատակով կարելի է պահպանել ճանապարհային երթևեկությունը և տուգանել օրինախախտներին այլ ոչ թէ արհեստական ձևով գանձել դիմումների կամ փաստաթուղթերի համար երբ որ դիմողն է կատարում պետական աշխատողի գործը:
Ինչ կարելի է ասել վոստիկանության մասին: Քաղաքում կան շատ կարմիր բերետավորներ որոնք մի քիչ խոշորամարմին են բայց ոչ մարզված: Տպավորությունը այն է որ նրանք նախատեսված են օկտագործել իրենց քաշը անհնազանդին հնազանդեցնելու գործադրելով իենց քաշը (օկրագործվում է երկրի ձքողականության օրենքը):
Մարդիկ (հայերը) շատ անտարբեր են իրենց ազգային խնդիրների հանդեպ: Շատերը իրենց բիզնեսի շահերը վեր են դասում իրենց հայրենիքի շահերից: Գոյություն չունի պետության շահ: Նաև չկա միասնություն, հայերը բաժանված են երկու միլլիոն մասի: Ընդիմության հանրահավաքը նման եր թայֆայական շքերթի որը առաջնորդում էր ԼՏՊ-ը ժպիտը դեմքին, անյպես կարծես նա չեր որ ծնկի բերեց Հայաստանը և հայ ժողովուրդին: Կարելի եր անզեն աչքով տեսնել որ ոստիկաները կազմում էին մասնակիցների 1/4 մասը: Դիտելով այդ ամենը Մեղեդիի անկյունից կարծես թէ մի շարան եր անցնում որտեղ վոստիկաները բանտարկյալներին տանում էին աշխատացնելու:
Չնայած որ ինչ որ չափով մարդկանց արտաքինը փոխվել է բայց նրանց հոգեբանությունը մնացել է նույնը (փակված և ծայրաստիճան սահմանափակված): Աղջիկների հետ մոտիկանալու համար արնվազը պետք է երեք անգամ մոտենալ և արաջարկություն անել (մեկ անգամը բավարար չէ, վստահություն չի ներշնչում, մի խոսքով աներեսություն պետք է անել: Ֆետիշի մի ներկայություն կա մեր աղջիկների մեջ, մեկ անգամով չեն վստահում): Մարդիկ չեն կարողանում հասկանալ դիմացինի ով լինելը և դրանից ելնելով ձերք են բերել ինքնապաշպանական հասարակ ձև, բոլորին տեսնել պոտենցիալ թշնամի:
Իշխանություների պահվածքը նման է տնվորի պահվածքի որոնք ամեն վարկյան պատրաստ են մեկնելու: Ամեն առիթ օկտագործում են քարոզելով հնազանդություն բայց դրանից Երևանի փողոցները փոսերից չեն ազատվում: Քաղաքի բյուջեի մի մեծ մաս տրամադրվում է ընտրություներում քաշառք տալուն կամ շինարարության վրա որը այդպես ել շահույթ չի բերում (դատարկ շենքեր): Հա չմոռանամ ասել որ նոր ճանապարհի լուկերը (որը անցնում է սարի թաղով, չարենցով, արաբկիրով և այլն) թռնում են երբ որ ինքնաշարժը անցնում է վրայով (անվորակության պաճառով):
Մի խոսքով վիճակը ահավոր է բայց և տանելի եթէ իհարկէ ողջ մնաս չնկնելով ավտովթարի մեջ 🙂

26 07 2009
Arman

Հա չմոռանամ ասել որ հղիությունը շատացել է Հայաստանում, հիմնականում տղամարդկանց շարքերում: Լավ է բայց անպտուղ:

27 07 2009
Davit

Avtomeqenaner texznnman gumarner@ ur en gnum, ov giti??????

27 07 2009
Գրեգ

Գներն ամռանը ”հանգստացնում” են:

27 07 2009
marat

Հարգելի Haykk ես չգիտեմ ինչ ընդիմադիր եմ, բայց իմ պայքարը կիսագրագետ, թալանչի պաշտոնյայի, կնոպկա սխմողների, անպատժելիության, հարկային տեռորի, մենաշնհորի, ընտրական կեղծիքների, ստրկամտեւթյան դեմ է իմ անձնական շահը միակ դրանում: Ես ապրում եմ մի պետությունում, որը կարծես զավթվել է մի խումբ զինված ահաբեկիչների կողմից, եթե իշխանություները որոշեն, որ հաջորդ ընտրություններին պետք է հաղթի իրենց թաղի թոփալ ջեկո շունը նրանց մոտ հաստատ կստացվի այ ինչի համար եմ պայքարում

28 07 2009
29 07 2009
lilit

Զարմանալի երկիր է մեր Հայաստանը: Բոլորն էլ գիտեն, թե ով է հոկտեմբերի 27-ի կազմակերպիչն ու դահիճը, ով է պատասխանատու մարտի 1-ի համար և ով է ամեն օր կատարում անթիվ-անհամար հանցագործություններ, բայց…: Այսպիսի զավեշտ ոչ մի տեղ չկա, երբեք և ոչ մի ձևով չես կարող ոչինչ ապացուցել: Նիկոյանի նմանները շատ-շատ են, երևի թե մենք էլ, եթե մեզ ուղղակի հարցեր տան, մի բան կմտածենք ու մի այլ բան կասենք: Իհարկե, հոգու խորքում ազնիվ մարդը կվիրավորվի, անազնիվը դա “շուստրիություն” ու “լավ լեզու” ունենալ կհամարի, որը մեր երկրում շատ է արժեվորվում: Բայց արդյոք վերջնական արդյունքում մենք շահում ենք մեր այս դիվանագիտական հմտություններից: Իհարկե, ոչ, որովհետև վերջնական արդյունքում ազնիվ մարդը ի վերջո հուսահատվում է հողմաղացների դեմ պայքարից ու լքում հայրենիքը:

29 07 2009
Davit

PASTOREN AZNIVNER@ MER YERKRUM POQRAMASNUTYUN EN KAZMUM

29 07 2009
Davit

DA,HARGELI LILIT,MER AZGAYIN MTACELAPKERPI ARDYUNQ E(TOKH MER MOTIKI MOTIKI HOROKHPOR BACHANAKH2@LAV LINI,VOR MI OR GAYISHNIK@ KANGNECNI ZANGELU TEKH UNENANQ)
MENQ MER METJ PETQ E MAN GANQ AMEN ARATAVOR YEREVUYTNERI PATASKHAN@ SKSAC MER AKHB TAPELUC,VERJACRAC @NTRUTYUNNER ANELUC

29 07 2009
Arman

Հարգելի Դավիթ, ես միանգամայն համաձայն եմ ձեզ հետ: Հայ ժողովուրդը պետք է փնտրի արատների պաճառը իր մեջ: Բերեմ մի օրինակ: Այն տանը որ ես ապրում էի, դիմացով անցնում եր կանալ որը ուներ 5 սանտիմետր խորություն: Հարևանը իր տան աղբը մի մետրանոց տոպրակով գցում էր այդ կանալիը: Բնականաբար ջուրը չեր կարող տանել այն քանի որ աղբը շատ մեծ եր (1 մետրը x 1 մերի վրա): Մի քանի անգամ ասվել է որ չգցեն իրենց աղբը այլ գցեն աղբարկղը որը 100 մետրի վրա է գտնվում: Բայց նրանք կամ գլուխները շարժում իէն համաձայնություն տալով կամ ել ասում որ իրենք կանեն այն ինչ իրենք գտնում էն ճիշտ: Եվ այսպես այդ մարդկանց աղբը միշտ հայտնվում եր կանալում:
Իմ կարծիքով այսպիսի մարդկանց ներկայությունը Հայաստանում մեծամասնություն է: Սա անգրագիտության վերին ասիճան է քանի որ այդ մարդիկ չեն կարողանում հասկանալ որ այդ ԱՂԲԸ ՄԵԿ ՈՒՐԻՇ ՁևՈՎ ԿԱՐՈՂ Է ՄՏՆԵԼ ԻՐԵՆՑ ՏՈՒՆ, ԱՍԵՆՔ ՀԻՎԱՆԴՈՒԹՅՈՒՆ ՏԵՍՔՈՎ: Եթէ այսպիսի հասարակ հոգատարություն չկա իրենց շրջապատի և հայրենիքի նկատմամբ ապա ինչպես կարող են նրանք ուզել ազատ, արդար և արժանապատիվ կյանք՞: Չէ որ այդ նույն ոստիկանը, իշխանավորը մեծացել են այդ շրջապատում և միայն տեսել են վատը: Նրանք բնականաբար պետք է մտածեն իրենց գրպանի մասին և ոչ թէ ժողովուրդի բարօրության: Մենք էնք ՄԵՂԱՎՈՐԸ, և եթէ այս ամենը այսպես գնա ապա մենք կկորցնենք մեր հայրենիքը քանի որ այն մեր ժողովուրդին պետք չէ: Իսկ եթէ մի բան մեկին պետք չի լինում ապա միշտ մեկը կգտնվի որ տեր կկանգնի դրան (կարծում եմ որ թուրքիան արդեն սկսել է տեր կանգնելը հայաստանի հողատարածքի վրա): Չեմ զարմանա որ մի օր այն դարնա թուրքիայի գավառը:

30 07 2009
Армине

Աղբի խնդիրը ուղղակի սարսափելի է,երբ մի մարդ ժամերով խոսում է մաքրությունից,իսկ մի քանի ժամ հետո կարող ես այդ նույն մարդուն տեսնել պատուհանից ազբ նետելիս:Ուղղակի ուղեղիս մեջ չեն տեղավորվում այդ տեսակ անմարդկային,տգետ,ուրիշի համար ապրող մարդկանց մտածելակերպը:Հայերի մեծ մասը ապրում է ուրիշների համար,զուտ ցուցադրական,բայց չէի պատկերացնում,որ մաքրությունն էլ է ցուցադրական:Եթե հայերը մի օր սովորեն ապրել իրենք իրենց համար,կարծում եմ ամեն ինչ լավ կլինի:

30 07 2009
Պետրոս

Կարևորը, որ եկամուտը նորմալ լինի, այդ ժամանակ գներին ուշադրություն քիչ կդարձնենք:

1 08 2009
Haykk

Harc a1plusin ev imacox hntercoxnerin.

Imacanq vor Blansh lqela blog u hima urish(inch vor serakjan, isk aveli chisht robakan sayti bloguma) bloguma. Ev dranov e bacatrvum vorosh jamanak ays blogum tirox anverahskeli vichak, erb sovorkan hayi u ayl anunneri takic handes ekox serjakan agent xarnashpot er stexcum, qaos arajacnum, npatak unenalov varkabekel ays blog ev nvazecnel nra chanchvacutyun, nra masayaknutyun.

Amen depqum hima ete ka nor blogi patasxanatu, inchu na aktiv che, naxadzernox, inchu cheq govazdum ev araj mxum dzer blog?
Ete amarayin ardzakurdi eq apa haytarareq, vor ayceluner haskanan, vor voch te inch vor ayl patcharov, ayl ardzakurdi patcharov pasiv eq ev konkret inch vor jamanak kskseq nuyn naxkin erandov u temperov.

Ev verjum chei uzi vor a1plusi chverashkvox u chanachvac blogi chezoaqacman chuzoxneri hatuk cragir irakanutyun darnar.

A1plus duq areq dzecnic kaxvac amen, menq el ays blogi qich te shat aktiv masnakicners kanenq mer koxmic hnaravor pahelu ev aveli chanacheli u arajnayin dirq apahovelu hamar.

1 08 2009
ZARTNEKHAYER

HAYKK-IN
ES KYANKE LURG @NDUNELU HAMAR SHAT AVELI LURGA. @NDUNIR TETEV, U APRI AVELI HANGIST. ENERGIAT NVIRI @NTANIKIT U HARAZATNERIT. VOCH TE SRA U NRA ATORI HAMAR.

1 08 2009
Վահագն Ղուկասյան

Ես Գալուստ Սահակյանի և Րաֆֆի Հովհաննիսյանի միջև սկսված «պատերազմի» մասին կոզեմ արտահայտվել: Միանգամից ասեմ, որ լուրջ չեմ վերաբերվում: Բացատրեմ թե ինչու:
Ուրեմն խնդիրն այն է, որ հիշողությանս մեջ դեռևս թարմ են նմանատիպ «պատերազմները», որոնք սկսողն ու շրջանառության մեջ դնողը դարձյան Գալուստ Սահակյանն էր:
Չեմ կարծում, թե ամեն անգամ զուգադիպություն է տեղի ունենում, երբ Գալուստը իր հերթական հակառակորդին` հասարակությանը հայտնի քաղաքական (կամ այդպիսին համարվող) գործիչներից է ընտրում: Նրանք բոլորը, կարծես կանոն պետք է կուսակցության ղեկավարներ լինեն, և ոնց որ նկատում ենք, այդ կուսակցությունները պետք է ընդիմադրի համբավ ունենան: Ու նաև` Գալուստ Սահակյանը կարծես թե կանոն է դարձրել այն, որ ամեն անգամ հերթական հակառակորդին պետք է պառլամենտական կուսակցություններից ընտրի: Արդեն ասացի` ընդիմադիր կուսակցության իմիջ ձեռք բերած որևէ կուսակցության ղեկավարի…
Եվ որպեսի ասածներս սին չհնչեն, հիշեցնեմ որ Հայաստանյան քաղաքականությանը հետևող յուրաքանչուր անձ, նախորդ 6-7 տարիների ընդացքում, առնվազն մի քանի անգամ առձանագրել է երբ Գալուստ Սահակյանը իր աշակերտների (Վազգեն Խաչիկյան, Արմեն Աշոտյան, Մարիշ Բոզիկյան) հետ, նմանատիպ «պատերազմներ» է սկսել «ՕԵԿ»-ի ու մասնավորապես նրա ղեկավար Ա.Բաղդասարյանի, «ԱՄ»-ականների ու նրանց ղեկավար Ա.Գեղամյանի հետ…
Այն, որ վերջին տարիների իրադարձությունները մեկը մեկի ետևից եկան ու ապացուցեցին բոլոր այդ գործիչները ու նրանց կուսակցությունները` գործող ռեժիմի պարագլուխների կամքով են ստեղծվել ու ի սկզբանե իշխանությունների կամքով ու պատվերով էլ խաղացել ու խաղում են:
Այսինքն ասածս այն է, որ հիմա արդեն ուղեղ ունեցող ցանկացած մարդու համար է պարզ, որ Գեղամյանն ու Բաղդասարյանը ընդիմադիրներ չեն եղել, և ուրեմն հարց է առաջանում` Սերժիկի ենթակա Գալուստ Սահակյանը ինչի՞ էր հարձակվում իրենց բոսի կամքով ստեղծված ու իրենց մեծ ծառայություններ մատուցող այդ կեղծ ընդիմադիրների վրա: Որ Գ.Սահակյան դրանց կեղծ ընդիմադիրներ լինելու մասին իմացել է ի սկզբանե, սրանում կասկածելու հիմքեր չկան, ուրեմն նրա սկսած «պատերազմը» այդ կեղծ ընդիմադիրների դիրքերը թուլացնելը չեր կարող լինել:
Փաստորեն հակառակն է ստացվում` ընդիմադիրի համբավ ունեցողը երկարատև վեճի մեջ է ընկնում ժողովրդի կողմից չնդունվող իշխանության հետ, նման իրավիճակում, այն էլ մեր երկրի տեղակ երկրներում, բնական է որ ընդիմադիր գործիչի հեղինակությունը չի ընկնելու` բարձրանալու է…

Իսկ թե հիմա ինչ «կռիվ» է սկսել Գալուստը, մոտ կամ` ոչ ուշ ապագայում անշուշտ շատ ավելի կլուսավորվի, բայց անձամբ այդ ձգացողությունն ունեմ, որ սա էլ Սահակյան Գայուստի հերթական խաղերն են…

1 08 2009
Pogos

V.Khukasyanin:- Chei cankana vor Dzer kaskacner@ irakanutyun liner. Bacatrem inchu?-Dholi u AXQi arumov, hamadzayn em dzez het, bayc Raffii masin karciqs aveli drakan e. Petq chi pntrel-gtnel karmir tel@, u dranov bacatrel yerevuyt@. En vor G.sahakyan@ G… e, voch voq kaskac chuni, angam dholn u axq@ giten. Bayc Raffii masin nman kaskacner@ karcum em &isht chen. Himnavorelu hamar karciqs uzum em xosel ancyalic. Te dhol@ , te axq@ irenc “hexinakutyun@” dzerq berecin aynpisi michavayrum , vortex bacilneri zargacman hamar npestavor paymanner kar( serji hetuyqum). serj@ sranc a&acrec u gcec joxovrdi mech. Raffin mecacel e ayl michavayrum (AMN) nra hogebanutyun@ mez mi qich xort e, bayc es havatum em nra hayrenasirutyan@. Voch voq ansxal che, angam Levon Ter-Petrosyan@ xostovanec ir sxalneric mek@,vor es takanqner@ (serjik u rob) ir sxal qaylov haytnvecin u mer glxin porcanq daran (i dep jamanakin, erb der rob@ varchapet el cher, im lav barekamneric mek@ Levonin zgushacnum er, vor serjic or arach azatvi, isk na cher @ndunum). Raffi Hovanisyan@ ir motecumnern uni (guce mer hamar anhaskanali) , bayc nra nvirvacutyun@ Hayreniqin kaskacic ver e(im subyektiv karciqn e). Chnayac es karox e noric sxalvac linem ( Viktor Dallaqyanin el ei havatum?!) Ete hayrenasirutyun@ che, apa inchn e ayd mardun ktrel ir amerikyan barekecik kyanqic u berel Hayastan? Myus koxmic, ete dzer mtavaxutyun@ &isht liner , apa sranq tuyl ktayin , vor Raffin masnakcer @ntrutyunnerin u irenq el aveli qich pox kcaxsein @ntrakan kexciqneri hamar. Vorpisi parz lini im verabermunq@, asem , vor HAK andamagrvel em arachin oric u mec havatov payqarum em mer HAXTANAKI hamar, bayc chem uzum shat tshnaminer tesnel mer shurj@, mez harkavor e hamaxmbel bolor aroxch ujer@ @ndhanur npataki shurj. U @ndhanur npatak@ mekn e-ISHXANAPOXUTYUN! Heto amen mek@ ir arjani tex@ kunena. Jarangutyan sxalner@ es el chem @ndunum, bayc naev chem karox chgnahatel nranc drakan qayler@. R. Hovhanisyan@ skzbunqayin mard e, ev jarangutyan xmbakcutyunum el graget mardik en , karcum em kga ayd or@, vor nranq el kmianan HAKin.Isk sahakyan@ nuyn G…n kmna.

1 08 2009
lilit

Haykk, ասա խնդրում եմ, եթե տեղեկություն ունես, իրենից ինչ է ներկայացնում էդ 7օր բլոգը ու ինչի Բլանշը թռավ այստեղից: Վերևիդ մեկնաբանությունը մի քիչ էմոցիոնալ է երևում, մի թեթև անցա էդ բլոգի վրայով, կարծես մի բան չէր: Ոչինչ չեմ հասկանում:

1 08 2009
Վահագն Ղուկասյան

Pogos-ին Պողոս ջան, հավատա ինքս էլ չեմ ցանկան որ կասկածներս իրականություն դառնան, բայց…. Նման կասկածները օդից չեն գալիս ու մարդուս գլխում հայտնվում, դրանք տարբեր առիթներով ու պատկերացրու նույնիսկ շատ չնչին առիթների ընդհացքում են ձևավորվում: Այնքան չնչին, որ կոնկրետ այդ օրինակների վրա կասկածներ հայտնելը լուրջ չի ընկալվի, ու հենց այդ պատճառով էլ ամեն աննշան առիթից հետո, չնայած այդ մասին չենք խոսում, բայց դրանք իրենց նստվածքն են թողնում ու գումարվում նմանատիպ այլ առիթներին…
Երբ Ժամանակին Ա.Բաղդասարյանի մամուլը սկսեց ընկալել որպես ընդիմադրի, ես գրեցի որ նրան ընդիմություն են գործուղում. Շատ ավելի վաղ` 2001-2թթ.-ին երբ Արամի ու Ստեփանի կողքին բազմաթիվ «ընդիմադիրներ» էին հավաքվել, սկզբում` 16-ի, հետո` 18-ի դաշինք էին անվանում, այ այն ժամանակ էլ գրեցի որ Գեղամյանականները, Մանուկյանականները` Սադոյան Արշակ, Շավարշ Քոչարյանի, Սերյան Ավագյան, ՍԻՄ-ը Հրանտ, Հայկ Բաբուխանյան ու էլի մի քանիսը ընդիմադիր դաշինքում իշխանության համար են աշխատում: Գրեցի ու վատամարդ եղա, սկսեցին անվանս հետ խաղալ, շրջանառության մեջ դնել թե ես եմ իշխանության պատվերով ընդիմության մեջ պարակտման փորձեր անում (թե ո՞վ էի ես ու ի՞նչ կարող էի անել, այսինքն` ոչին էլ ինձանից չեմ ներկայացրել ու ըստ էության ոչինչ էլ չեի կարող անել), բայց դա չհետաքրքրեց ոմանց: Երբ հետամուտ եղա ու պարզեցի որ այդ սուտ լուրերի հեղինակները Բազեյանն ու նրան այն ժամանակ սրբի պես մեծարող, նույն բազեյանի աշակերտ ( նրանից առաջ էլ` Վ.Մանուկյանի աշակերտն էր) Սուրեն Սուրենյանցն են… ՀԺԿ-ում ինձ կասկածեցին ՀՀՇ-ի գործակալը լինելու մեջ, «Հանրապետությունում»` ընկան ՍԻՄ-ի «Իրավունք» թերթի խելքին ու կասկածում էին, որ իբր Ռ.Քոչարյանի պատվերով Ջհանգիրյանն է իմ վրա աշխատում ու ընդիմությանը պարակտելուն ուղված հանձնարարություններ տալիս: ՀՀՇ-ում, եթե մեկ-երկու ոչ առանցքային դեմքերին չհաշվեմ, ապա փարք Աստծուն` անձիս հանդեպ կասկածներ չեղան…

Մի խոսքով, ժամանակները անցան ու ստացվեց որ ճիշտը ես էի: Ճիշտ է, տվել եմ նաև անուններ, որոնց վրա դեռ կասկած անգամ չկա, բայց ես հիմա էլ չեմ կասկածում, որ իրենց ընդիմադիր համարողներից, ասենք Արամ Կարապետյանը կամ Վաղարշակ Հարությունյանը նույնպես մի օր Սերժիկի ցանկությամբ իրենց դիմակները մի կողմ կտանեն…
Հիմա պի պահ շեղվեմ. Տեսեք, Արման Բաբաջանյանին փաստորեն որոշել են որ կալենդար նստի, ես կասկած չունեմ, որ եթե Արմանը ԱՄՆ քաղաքացի լիներ, հիմա իրեն վաղուց արտաքսած կլինեին, բայց քանի որ նա ՀՀ քաղաքացի է, իսկ ԿԳԲ-ական մտածելակերպ ունեցող վարչախումբը Արմանին կասկածում է որպես ԱՄՆ-ի կողմից պատրաստված կադր (ինձը իրականության հետ չի համապատասխանում: Ես զրուցել եմ Արմանի հետ, երբ ինքը Ժիրայր Լիպարիտյանի հրավերով Լոսից մեկնել էր Վաշինգտոն (հիմա չեմ հիշում թե ինչ միջոցառմանը մասնակից լինելու համար), այ այդ ժամանակներից է Արմանը հայտնվել Ղարաբաղյան կլանի սև ցուցակում: Հիմա Արմանը առողջության` տեսողության հետ լուրջ խնդիրներ ունի, բայց դա չեն նկատում, իսկ այ երբ Արմանից մի-քանի անգամ ավելի բարվոք վիճակում գտնված Սուրենին շատ շուտ նկատեցին… Պողոս ջան, հավատա ես դեռ Սուրենին նոր-նոր ձեռբակալված ժամանակն էլ, հենց այս բլոգում գրել եմ կարծիքս, որ նրան` մամուլի համար` շաաաաաաաատ լուրջ մտածողի դեմքով նկարվող այդ տղային ազատ են արձակելու այն պահին երբ ընդիմության մեջ բավականին լուրջ տեղ է ազատվելու . Ճիշտ է նա ազատվելուց հետո կոնկրետ ՀԱԿ-ում նա լուրջ դերակատարում չստացավ, բայց եթե հաշվի առնենք մամուլի կատարած դերը ու համեմատենք Այդինի (հազար ողորմի) նման պրոֆեսիոնալ խմբագրին Սուրենին նման պոռոտախոսով փոխարինեը, սա արդեն ավելի լուրջ էր, քան կարող էի պատկերացնել…
Լավ շատ չշեղվեմ, ուզում եմ ասել, որ պետք չի իշխանությունը զավթած հանցագործ կլանին հիմարի տեղ դնել, նրանք գոնե այսօր արդեն բացահայտ ցույց են տալիս իրենց ԿԳԲ-ական մտածելակերպն ու գործելավոճը, իսկ դա նշանակում է որ ոչ միայն իրենց բացահայտ ծառայողների առումով են բազա ստեղծում, այլ նաեվ անհնդատ իրենց հակառակորդների դաշտում են նոր խաղացողներ բստրում ու անում հնարավորը նրանց դիրքերը ծանրացնելու.

Ինչ վերաբերվում է կոնկրետ Րաֆֆի Հովհաննիսյանին, նորից եմ կրկնում, ինքս էլ չեմ ցանկանում որ կասկածներս երբևէ հաստատվեն, բայց այս գլխից ասում եմ որ ես չեմ հավատում Րաֆֆի թիմակիցներից ասենք Լարիսա Ալավերդյանին կամ Անահիտ Բախշյանին:

Հ.Գ.
Հա, ի դեպ վերջին անվան հետ կապված, թող ոչ ոք չկարծի թե տիկին Բախշյանի ամուսինը «Հոկտեմբերի 27»-ի զոհերից է, հետևաբար նա չի կարող այս իշխանության հետ համագործակցել. Իսկ եթե նշան արգումենտ նշող կլինի, ապա թող բարի լինի պատասխանել թե այդ դեպքում ոնց հասկանանք Ա.Արմենակյանի տիկնոջ վարքագիծը (ով ի դեպ 27-ից հետո մշտապես Ռ.Հովհաննիսյանի ոորհրդներով էր որոշում ի՞նչ անել ու ի՞նչ չանել, արդյունքում ոչինչ էլ չարեց)

2 08 2009
Haykk

Lriv hamamit em Vahagni het.
raffi i u jarangutyan veraberyal bazmics artahaytvel em.
Karch nshem, mi ban e aknhayt vor jarangutyun u hatkapes raffin inquruyn chen, nranq xekavarvum u gorcum en drsic.
nshelem vor drakan u ogatakar gorcer hatkapes vorosh andamenr anum en, bayc shater uxaki 100%anoc potencial axqacman teknacuner en.
minchev hima karces miayn Stepan Safaryann e vor sxal u kextot qayl chi arel.
Poghos jan Isk rafii ibr hayrenasirutyun da PR e, imij stexcelu mijoc. Chi kareli shahgorcel nman veh zgacmunqner, isk na amen qaylapoxi da e tapaharum, da normal che.
Cehm uzum hima vatabanem, kam xorananq es harcum, Amen depqum chnayac vorosh drakan gorcerin, es shat mec verapahumov em verabervum jarangutyan u hatkapes raffin ev nranc hndhanrapes chem vsathum .
I dep qaxaqapeti hntrutyunner hstak cuyc tvecin, vor hangamanqeri hamapastaxan dasavorman depqum jarangutyun-raffin axqacman mec potencial unen , dem chen u arajin teknacuneric en.
Aysinqn ete hangamanqer harmar linen irenq patsrast en.
En jamanak ete hishum eq mec arshav sksvec te rejimi te jarangutyan te ayl errord uj kochvox kexc hndimadirneri koxmic, vor HAK tulacel e, verj, xarnashpot ein arajacnum, hiastaputyun u duxatap ein anum.
Miayn joxovrdi hasun gitakcutyan, vchrakanutyan, hakadarc harvacneric heto ed arshav dzaxoxvec, naxadcernoxner poshmanecin, qani vor jamankic shut kisov chap bacecin irenc kozr jarangutyan, vorov erazum ein poxarinel HAK-in vorpes irakan hndimutyun.
ev joxovrdi koxmic axqik hnkalnvelu vtangi tak jarangutyun het darc arec` hamarelov vor fal start er ev irenc jamank der chi ekel.
Kardaceq jarangutyan hamakorcakcutyan platform ev ameninch parz klini.
Nranq chen uzum serji hrajarakan, chen uzum artahert naxagahakan hntrutyunner, sranov amen invh asvac e.

2 08 2009
Haykk

Kuzei qnnark enq mi shat karevor tema, poxanakeinq karciqner.

Indz tvum e hima rejim nor martavarutyun e mshakel` Stexcel nor axqikner, achecnel zroic.
Ev da anel Xarabaxi harcov, aysinqn ete nkateleq inchqan shat nor demqer haytnvecin, vor sksecin asel, te irenq exac hoxeric chen talu ev petqa der gravel(kopit em asum) adrbejani kes, turqiayi kes, javaxq u senc sharunak.
Vat ban chen asum, uxaki baci en vor petqa linel iratesakan u chgnal arkacaxndrutyan, es hamozvac asum em vor nranq ankexc chen, uxaki xosqer en asum` shaharkelov azgayin/hayrenasirutyun imij dzevavorelu, anun hanelu ev imij dzevavorelu hamar, qani vor es chem hishum, vor ed ujeric mek es 10 tarva mej dem artahaytver es apazgayin ishxnautyunneri varac davachanakan qaxaqaknutyan veraberyal, vor aysor hangecrec Xarabaxi harcum bacardzak voch Hayanpast davachaknakan vichaki(che vor sa mek orum kam amsum chi katarvel), vor qnnadatac linein robin u serjin.
U der avelin nranq hima el chen pahanjum serji hrajarakan.
Ev brnveq, nranq sra hamar qnnadatum en Levon Ter-Petrosyanin, amen dzev porcum varkabekel Ter-Petrosyanin, HAK-in tulacnel nraazdecutyun. Ev es kontextuma, vor mi arshav en sksel, vori npatakna amen gnov hamozen, te serji u Ter-Petrosyani motecumner nuynn en Xarabaxi, hay-turqakan harcum (i dep Vahagn suren Surenyanci masin qo greluc heto nkateci, vor ishxanutyunner es tez apacucelu hamar, porcum en henvel sureni asacneri vra, vor serji pes asum e te Axdam mer chi ev ayln, aysinqn miguce du chishtes, der chgitem, ete apacuyc unes kxndrem nerkayacnes).
Mi ban vor anapacuceli e ev tarakan krtutyun unecox cankacac mardu hamar aknhayt vor serji qaxaqaknutyun davachanakn, amen gnov hanun atori zijel amen inch` petakan, azgayin shaher, isk Ter-Petrosyan harc lucum er u hima el artahaytvum mer petakan shaheric elnelov, miajamanak linelov irates, karchasac koxm earjanapativ POXzijman, ayl voch te zijman.

Ev es nor suti azgaynakanner, im karciqov rejimi nor proyektn en, vor im ver sharadraci mej, petqa hardzakven HAK-i vra, porcen gravel nra tex, aysiqnn rejim porcuma ir hamar nor anvnas kexc hndimutyunner sarqel.

Ev i dep im karciqov bolor haskanum en vor serj amenashat enel chgitem inch petqa lini, vor zgi maximum 1.5 .
Ev elnelov sranic aktivacel en hatkapes robi tayfen, ete nkatel eq inch mi mec pr e anum vardan oskanyan, nenc hndimadir eluytneraunenum, karcesinq cher madridyan skzbunqneri himandir robi het, inq cher Marti1-in vreqners mat tap talis xjxjum.
nuyn dzev dashnaknern en nor pr anum, u mnacac robi tayfen, vor uzum en asen te serj vorheracav joxovurd duq imaceq, ed menak inqna davachan, menq chenq, menq hreshtak enq uxaki mer tever cheq tesnum.
U anpayman hikvanic tund dzevov varkabekum en tarber caxu, tarber anhatt u haytni mankalvikneri mijocov Levon Ter-Petrosyanin, qani vor bolor haskanum en serji hrajarakanicheto na e nor naxagah, vor HAKn e norishxanutyun miak aylhntranq.
Ev dra hamar sksel en total groh,naxapatrastutyun.
(i dep Lilit jan ed proyektimasnika imkarciqov ed andranik tevanyan,arandcin kandradranam).

Uzum em vor sa qnnarkenq, artahayteq dzer karciqner, haskananq vor nman arsahv e sksvel, kanxenq nor kexc hndimadirneri i hayt gal, hima arerevuyt serji ishxnautyan mej chgtnvox bayc nra amengalxavor masnikneri, chartarapetneri, kesi,aysiqnn serjarobakan hancagorcnerin,voronq uzum en hreshtaki nor imijov nerkayanal .

2 08 2009
Haykk

Lilit jan saya im karciq u entadrutyunner, vorin hangelem vorosh hangamanqner hamadrelov, usumnasirelovu verlucelov, 100% hamozvac chem,. bayc amen inch da e cuyc talis.
Isk Blansh-i masin charji ktruk linel, mardun erevi aveli lav paymanner en arajarkel na el gnacel e, umiguce na uni hndimadir hayacqner, dem e ev karcum e, vor ashxatum e voch te ishxankan kextot inch vor lratvamicjocum ayl A1plus-ic ayl ir karciqov eli obyektiv lratvamijocum.
U nuynisk kareli e nran shnorhakal linel es hntacqum es blogi ashxatanqi hamar.

Ev ayspes:

7orrh ishxnakan u havanabar robi proyekta ev andarnik tevanyani mtacacin datoxutyunneri mijocov porcuma errord uj stexcel, govabanelov u tex talov dashnaknerin, vardan oskanyanin, u nmannerin, serji hascein voch mi xor qnnadatutyun, ayl miayn poqramasnutyun tigranik sargsayni hascein, aynpes vor hankac chnexacnen serjikin ev amenakarevor npatak taqnvac u takic varkabekel Levon Ter-Petrosyanin, nra dem xosacoxnerin xraxusel u misht tex hastkacel, HAK-i nersum texi unecox aroxj banavaech qnnarkumner, porcel grgrel, vomanc drdel srel ayn, chhaskacox hntercoxi mot tpavoutyun stexcel te hndimutyun tuyl e, ayn ankarox e serjin poxel u verjum vorpeszi tpavorutyun chstexcvi te 7 u andranik tevanyan ishxnautyan nor kamakatarnern en nranq anpayman kqnnadaten ishxnautyan.
mi xosqov 7i u andranik tevanyani npatak hndimutyan azdecutyan chezoqacumn e hnaravor shat hntercoxneri vra, nra tulacum, aynpes vor rejimin vtang chezoqana, ayn inch anum en shat shater, bolor tv-ner, tarber irenc chezoq hamarox ujer u gorcichner.
Ev i dep nuyn andranik tevanyan mi gaxapar e mejtex gcel u hetevoxakanoren qrozum, sharmazanovneri u galustneri paderjkov, te ibr Levon Ter-Petrosyani u serji,robi qaxaqaknutyun Xarabaxi u Hay-turqakan hacum nuynn en.
Nman ban karox e asel miayn kam tget kam el ditmamb paster xexatyurox u molorecnox mek.

2 08 2009
Pogos

Noric em uzum andradarnal kaskacamtutyan@, kariq chka tex tal dran. 2007 septemberic arden parz e, ov-ov e. Yekeq tex tanq ayn pastin , vor mard or-ori zarganum , a&um e. Tuyl tanq , vor yuraqanchyur mard hnaravorutyun unena gitakcel u tarberel tac@ -choric. serjiki u robi motecumnern el @ndhanracnum en Ter-Petrosyani tesaketnerin, vorovhetev Ter_petrosyan@ ayd masin hraparakav xosel e, sranc shat te qich krtvac eritasardnern (farmanyanasharmazanovner@) el ayn artagrel- tvel en dzerqnqer@ u sranq porcum en joxovrdi mot tpavorutyun stexcel.Isk mnacac akanneri tex@ haytni e, dranc akanazercman jamanakn el kga! Levon@ iskakan LIDER e.

2 08 2009
lilit

Չգիտեմ ճիշտ եմ մտածում, թե ոչ, բայց կարծում եմ ախքերին ու ախքացողներին շատ էլ պետք չէ լուրջ ընդունել այն առումով, որ մարդիկ կարծես սկսել են ինտուիտիվ ձևով զգալ այդ տեսակին: Գուցե քաղաքականապես արդեն ավելի հասուն ենք դարձել կամ տառապանքի փորձից է, բայց ամեն դեպքում, եթե այդպիսիները տվյալ պահի համար ինչ-որ ճիշտ կամ դրական քայլ են անում, հիմնականում դա ընդունելի է համարվում, բայց իսկական ընդդիմադիրները մի տեսակ զգուշավոր են դրան նայում: Այսինքն կարևորն այն է, որ թեկուզ և գնահատելով այդ դրականը, հիմնականում մարդիկ ոչ թե հորթային հրճվանքով, այլ ուշիուշով հետևում ու պատրաստ սպասում են ամենափոքր սայթաքումին, որ բացահայտեն դրանց: Ու ասեմ, որ արդեն չեն էլ ներում: Հիշենք Արամ Կարապետյանին, նրա վերջին հայտնությունը ցույցին, թեկուզ և որոշակի ոգևորություն առաջացրեց, բայց միևնույն է, բոլորն էլ մտածում էին, որ գուցե նա պետք լինի մեզ այս պահին, բայց միևնույն է արդեն քաղաքական դիակ է:
Սրտի ցավով եմ ասում իհարկե, բայց տեսնում եք չէ, ինչպես մարդիկ չեն ներում նույնիսկ մեր մեծություններին` Սոս Սարգսյանին, Մսրյանին …., էլ չասած Թոխատյանի, Վարդան Պետրոսյանի, խուլիգան Վահրամ Սահակյանի ու աստղ հորջորջվող անբարոյականների մի ստվար թափորի մասին: Ցավալի է, բայց նրանց այդպես էլ չեն ներելու: Այնպես որ շատ մի անհանգստացեք, ժողովրդական հավաքական իմաստնությունը արդեն իր գործն անում է, անհանգստացնող է միայն, օբյեկտիվ պատճառներով իհարկե, քաղաքական փոփոխությունների տեմպի դանդաղումը, քանի որ դարձյալ գնում ու գնում ենք Հայաստանից:

3 08 2009
Avo

1.Cezanic vor mekn e exel Arcaxum, kam el azatagrvac taracqnerum,yev konkret Axdami taracqum?
2. Inch zichman, kam poxzichman masin e xosqy gnum?
3.Et erpvanic, kam el et vortex ek kardacel, vor haxtox koxmy gnum e banakcutyunneri?

4 08 2009
Haykk

Hayastan arden pashtonapes darav rusastani gubernyan.
esur hasanq, es inch amot vichakuma mer erkir.

rusastani mi inch vor voch karevor marzpet serjin hraviruma inch vor sovorakan mijocaraman masnakcelu ,sa heriq chi gnuma, mi hat el bolor herustaaliqner nenc en da nerkayacnum, hpartanum aranc haskanalu vor sa verjna.
Ankax Hayastani verjna, inqnishxan, suveren Hayastani verjna.

Meraca Hayastani Hanrapetutyun, bayc taxac chi.

Petqa aragacnel Nor Hayastani karucman gorchntac.

Payqar,Payqar MInchev Verj

4 08 2009
Arman

Haykk (02:10:47) :
Hayastan arden pashtonapes darav rusastani gubernyan.
esur hasanq, es inch amot vichakuma mer erkir.

Հայկ, կարող եմ քեզ մի բան հարցնել՞: Ի՞նչու է քո մտահոգությունը միայն Ռուսաստանի հետ կապված: Ի՞նչու այդ նույն հաջողությամբ չես մտահոգվում երբ որ այս իշխանություները պրո Թուրքական քաղաքականություն են տանում: Չէ որ թուրքիան է որ ցեղասպանություն է գործել մեր հայերի նկատմամբ: Ի’նչու չես քնադատում պրո թուրքական քաղաքականությունը այլ միայն քո և ընթանրապես Լեվոնակաների պայքարի մի մասը Ռուսաստանի դեմ է: Չէ որ այսօր Հայաստանը ողողված է թուրքական ապարանքներով (անվորակ աղբով): Այնպիսիս կարծիք է ստեղծվում որ դուք գործիք էք Ամերիկայի և արևմտյան մի քանի հակա Ռուսական երկրների (ասենք Անգլիաին): Գիտես, ես բնակվում եմ ԱՄՆ-ում և երբեք և ոչ մի երկրի շահերը Հայաստանի շահերից վերև չեմ դասի: Մի ցանկություն ունեմ որ շատ կուզենաի իկատար ածվեր: Դուք բոլորդ Լեվոնական-Սերժանտական, դարնաք հայրենասեր և վեր դասեք ձեր հայրենիքի շահը ամեն ինչից (նույնիսկ ձեր կյանքից): Եթէ կասես դա այդպես է ապա առաջինը գնա Եռաբլուր և հերոսների շիրիմները խոտերից մաքրիր քանի որ դրանով է չափվում մի ժողովուրդի հայրենասիրությունը: Եռաբլուրը սարսափելի վիճակում է, տպավորություն է ստեղծվում որ այդ երկրի ժողովուրդը միայն ապրում են իրենց փորի համար: Մի բան ասեմ ԱՄՆ-ի ժողովուրդի մասին, նրանք շատ ուժեղ նացիոնալիս են, ամեն ինչ կանեն իրենց երկրի համար (նույնիսկ եմիգրանտները): Գիտես ինչից կարող ե՞ս իմանալ այնդ: Նրանից որ նրանք մաքուր են պահում իրենց երկիրը, իրենց հերոսների շիրիմները և մեծարում են նրանց: Լավ չէ հարգելի Հայկ, մտածեք ձեր երկրի մասին քանի դեռ այն ունեք:

4 08 2009
samvel

Ay Haykk jan, inch a exel vor edpes vrdovum es? Mer exac naxagan(!) rusastani gexeri hravern el petq a trvralov vazi. Da erevi tan@ hayeli chuni, te unenar , mi or gone ir demq@ tesner , mardamech kamacher durs gal. Axr gone kin@ zgushacni, te ay chiburashka, ari gnanq Manaryani votqern @nknenq, tiknikayinum mi gorc tan-tun@ yola tanenq, te-che, es kashxatem u qo kokain@ kapahovem, menaqk tan@ ver @nki, mez xaytarak mi ara!

4 08 2009
Arman

Haykk (01:17:36) :
Mi ban vor anapacuceli e ev tarakan krtutyun unecox cankacac mardu hamar aknhayt vor serji qaxaqaknutyun davachanakn, amen gnov hanun atori zijel amen inch` petakan, azgayin shaher, isk Ter-Petrosyan harc lucum er u hima el artahaytvum mer petakan shaheric elnelov, miajamanak linelov irates, karchasac koxm earjanapativ POXzijman, ayl voch te zijman.

Գիտես Հայկ, դուք լեվոնականերդ շատ հետաքրքիր ժողովուրդ եք: Երբ որ բանը հասնում է լովիկին ապա նա շատտտտտ իրատես է և փորձում է արժանապատիվ փողզիճման գնալ: Կարող է՞ս ասելլ մեզ որն է այդ փողզիճումը: Ի՞նչի հետ ենք մենք փոխզիճելու: Ո՞ր մեր հայկական հողեիր հետ ենք մենք փոխզիճելու (Սասունի՞, Անիի՞, Նախիջեվանի, ՈՐՐՐՐՐՐՐՐՐՐՐ՞՞՞՞՞՞): Մետնք ոչինչ չունենք զիճելու կամ փոխզիճելու: Մենք զիճել ենք բավականին մինչև այսօր եվ մնացել ենք մի բուռ հողի վրա: Գիտես ի՞նչու: Որով հետև ունեցել ենք փոխզիճողներ մեր մատմության մեջ: Դուք լեվոնականերդ Ոչինչով չեք տարբերվում Սերժական առնետներից: Ձեր համար հայրենիք, ազգ հասկացողություն չկա: ԴՈՒՔ ՆՈՒՅՆ ԵՔ ՁԵՐ ԷՈՒԹՅԱՄԲ, ՎԵՐՋ:

4 08 2009
samvel

Armanin; Karcum em &isht chi ,vor drsum aprox@ hayastancinerin sovorecni inchpes aprel. Ete giteq, gnaceq u shtkeq! Ete cheq gnum aprelu, poxer@ uxarkeq u lur mnaceq, vorovhetev ete esor duq Hayastan uneq, nranc shnorhiv e. Isk rusastani arumov Haykk hastat &isht e, vorovhetev te turqian te AMN te myus gerterutyunner@ Hayastan@ tesnum en miayn rusakan prizmayi michic.

4 08 2009
samvel

O!!!-O !!! Duq arden inc barkacnum eq Arman! Inch asel e Levonakannerin nuynacnel es angraget ishxanutyan het? Es el asum em, duq axparnerd nuynn eq es serjakanneri pes, voch Hayreniq uneq, voch el giteq te inch e ayn! Gna apri u nor yeluyt uneci!

4 08 2009
Arman

Սամվել, դրսում եմ ապրում (ինչպես դու) Լովիկի պատճառով ոչ իմ կամքով: Իսկ իմ կարծիքով հարգելի Սամվել դրսում ապրող հայերը ունեն բոլոր իրավունքները իրենց երկրի մասին մտածելու քանի որ նրանք իրենց կյանքի մի մեծ մաս տվել են այդ երկիրը կառուցելուն: Մասնակցել են ազատագրական մար՛տերին հանձինս ինձ: Իսկ Հայաստանում շատ քչերն են մտածում ինչպես երևում է (փոխզիճմամբ):

4 08 2009
Arman

Սամվել նոր եմ եկել Հայաստանից, մեկ ամիս չկա: Ապրեցի, տեսա, շատ զայրացա լովիկից, սերժիկից և նրանց երկուսի առնետներից: Երկիրը դարձրել են բիզնես, ամեն մեկը իր գրպանի համար է մտածում: Լովիկները թէ ինչպես անեն որ իրենց գրպանը մտնի, իսկ Սերժանտները թէ ինչպես իրենց գրպանից ուրիշ տեղ չգնա:
Հարգելի Սամվել, ի՞նչու զարմացաք: Իհարկէ նրանք նույն են: Հլա կասկածում էս՞: Չէ հարգելիս մի կասկածիր, վերցրու հայոց պատմությունը 1990թ-ից մինչև 2009 և կարդա:

4 08 2009
samvel

Mer patmutyun@ im eraknerum e, inc 90-2009 kardalu patmutyun chka, ka miayn norutyunner! Achqid edpes a yerevacel( te nuynn en) , vorovhetev AMN ic ed cragir@ dzer uxexum drel en , nor uxarkel. Ete apreiq Hayastanum , vorpes qaxaqaci, ayn jamanak irakanutyun@ achqerd kbacer. Parzapes du ed yerkri lezun lav imacox turist es exel!

4 08 2009
samvel

Karcum em internetov HAK i hanrahavaqner@ tesac klines, xostovani vor Hayastanum edqan jptacox mard ches handipel . Aravelevs ete masnakceir, enqan jermutyun kveragtneir, vor inqd el kzarmanas, te vortex en es mardik aprum, vor arorya kyanqum ches handipum! Es HAK um em arachin orvanic, u hpart em vor mer joxovrdi lavaguyn mas@ mez het e! Hpart em ev Ter-Petrosyanov, ev mer qaxbantarkyalnerov! Arjanapatvutyunn e arachnayin@!

4 08 2009
Arman

Սամվել մասնակցել եմ հանրահավաքին և ավելի, եթէ կոնկրետ լինեմ ապա այդ օրը անձրև եկավ երթի ժամանակ (Հունիսին): Տեսա, բայց չզարմացա, զարմանալու բան չկար: Ճիշտն ասած միակ ժպտացողները Լեվոն եր մեկ ել բանտից ազատվածները որոնք երթի արջևից էին քայլում: Եթէ ծիծաղալը որոշում է Լեվոնի բարոյական լինելը ուրեմն Սերժիկը աստղագետ է: Իսկ եթէ Սերժը անգրագետ է ապա Յուրիկ Վարդանյանը նրա խորհրդատուն չեր լինի որը ՀԱԿ-ի խոսնակն եր Լոսում, եթէ իհարկէ հիշում էս:
Հարգելի Սամվել, եթէ ՀԱԿ-ում ես ապա դա միայն ողջունելի է քանի որ քիչ թէ շատ մասնակցում ես հայրենիքում կատարվող իրադարձություներին բայց գտնում եմ որ սխալվում էս որ կարծում էս այդ կազմակերպությունը ինչ որ բան կփոխի հայաստանում: Չեմ ուզում ստիպել իմ կարծիքը քո հանդեպ բայց կասեմ, կապրենք կտեսնենք:

4 08 2009
Haykk

amerikaci arman es haskanum em , vor datark demagogutyun shat hesht ban e, ayn el mi mardu hamar, ov toxel gnacel e Hayastanic, taquk patsparvel, hima aradranum e te meki mexqov e gnacel, exbayr djvarutyan mej exel enq bolors, exel enq hanun mer erkri u mer Haxtanaki` Arcaxi azatagrman.
Du uxaki hesht kyanqihamar gnacel es ev voch te mnacel,payqarel anardarutyunneri dem u masnkacel nor erkri amerikayic lav erkri karucman.

Chi kareli xexatyurel iroxutyunner, im asacner nerkayacnel qo uzac dzevov, HAK-in veragrel baner vor chkan u heto dra himiq vra porcel xeloqitpavorutyun stexcel u datoxutyunner anel.

Լավ չէ հարգելի Հայկ, մտածեք ձեր երկրի մասին քանի դեռ այն ունեք: Sa qo xosqern en. Mi mard vor Hayastani masin errord demqov e xosum, vochinch chi anum, vor Hayastan darna aynpisin inchpisin ir sireli amerikan, inq xorhurdner e talis bayc andzamb turisti pes mek amsov mi qani tarva mej galis e u gnum, na erevi iravunq chuni das talu mardkancovqer Hayastanum en u payqarum en hanun lav Hayastani.

Drsum aprox liq mardik kan ovqer srtacav masknakcum en , inchov karoxanum ognum en Sharjamn, Hayastanum orinakanutyan,ardarutyan, barekcutyan stexcman Payqarin.
Bayc qomotaveli vat e,qanivor du qez nerkayacnum es vorpes chezoq, isk chezoq aveli vat e,kam nuyn serjakan e, qani vor chezoq serjakani himnakan resursn e, qani vor chezoqmard chi karox hay kochvel, qani vor antarber e Hayastanum katarvox vichaki veraberyal.
serjakanner gone takanq hay en,bayc qo pes mtacoxneri hamar Hayastan mi taracq e , vor aseq ka, mi tex vor mi qaniorov mi qani tarva mej gaq gnaq.

Hayastanin spyurqi voxormutyun ognutyunner petq chen, Hayastanin petq e nra petakanutyamb mtahog, Hayastani shaherihamar Payqarox hayer, voronq kanen amen inch vorHayastan lini aynpisin,vor irenq erazen veradranal,vor nuyn amerikacin vax erazi u hert kangni Hayatsanum aprelu iravunq stanalu hamar.

I dep el vortex e s tesel hordarat andzrevi tak hpart hanun irenc gaxaparneri qaylox tasnyak hazaravor qaxaqacineri.
Nman ban miayn haxtox u vogi unecox joxovurdneri u mardkanc mot kareli e tesnel.

hargeli arman inchpes Samvel lav nkatec du uxaki lav xosum es hayeren lezvov,bayc vor qo mot ayn haskanalu problem ka da hastat, kam miguce arden miayn mtacum es angleren, vorpes amerikaci, bayc aysuhet porcir paster chxexatyurel, ete mexadranq es nerkayacnum ara pasterov.
Amerikaci jan ba kareliya edqan mec sut xosel, mihat nexutyun tur qez u karda imkarciqner, gone es blogum bazmativ angam artahaytvel em, du el es blog vaxuc mtnum es u lav el gites vor du antexi mexadranqner es nerkayacnum u xexatyurum, isk aveli lav e HAK, Ter-Petrosyani pashtonakan eluytner kardas u ktesnes, te inch dzevov turqeri “maman lacacnum enq”, bayc voch te dashnakneri pes inqnanpatak,ayl texin.
shinem turqerin el, u cankacac mekin el ov i vnas Hayastani shahi vorevev ban kani, sa karch asac.
Chkan haverj tshnamniner,kam haverj barekamenr, kan haverj Hayastani shaher, ov i shah e mer shaherin na mer barekamn e.
Isk ver nshel em rusastanin, qani vor rusner mezverabervum en irenc gubernyayi, chen hargum , ishnorhiv serji u robi, voriranc lakotipes en pahum, kzum. U es ete nkatum es avelishat es harcum qnnadatum em serjaroberin, qani vor nranq irenc tuyl en talis, isk otarnern el dranic ogtvum en.

Bayc aveli pasterov hajord postum texadrum em Levon Ter-Petrosyani eluyt arevmutqi veraberyal,vor kardaluc heto ete azniv es nerexutyun kxndres, vor xexatyurvac karciq esunecel ev ayn bardzradzaynel es,antexi mexadranqner hnchecnelov.
Vor mi qich qez nexutyun tas khaskanas, mer sharjum dandaxec, qanivor qosireli arevmutq, rusastan, serji u robi axperutyun turqer amendzev paderjka arecin serjiarobakan ishxnautyan, vor sranq i katar acen drsi cankutyun, kotren hayerin, handznane hoxer , uranan Cexaspanutyun.
Nuyn dzev jamanakin nranq kazmakerpecin Levon Ter-Petrosyani heranal u hima el amen dzev xochndotum en nra veradarc, qani vor drsin petq chi inqishxan , azat,ankax Hayastan, joxovurd u ishxnautyun,nranc petqa tuyl, apazgayin, hanun sepakan shahi amen icnhi patrsat ishxnautyun inchpisin serjaorbakan rejimn e, vor irakanacnum e turqeri qaxaqaknutyun, uranal Cexaspanutyun, halacel u bantarkel krvac txeqin (i dep ures amerikaci, ibr Erablur hargox arman, erb azatamartimnerin amenadajan dzevov halacum en,karoxa pti nranq el parkein Erablurum, vor mtaceir. Ankexc ches Arman, chi kareli edpes).

4 08 2009
Haykk

Levon Ter-Petrosyani 2009-i Hunisi 12-i eluytic.
…………………….
Իսկ այժմ դառնանք Սերժ Սարգսյանի հզոր հովանավորին կամ «կռիշային»՝ մեր սիրելի Արեւմուտքին։ Բայց մինչեւ բուն նյութին անցնելը, ուզում եմ ձեզ ներկայացնել մի հետաքրքիր դրվագ՝ եւրոպացի դիվանագետներից մեկի հետ վերջերս ունեցած իմ զրույցից։ Երբ դիվանագետը բազմիցս հավաստիացրեց, թե իր երկիրն անկեղծորեն շահագրգռված է օգնած լինել Հայաստանին, ես փորձեցի ճշտել՝ Հայաստան ասելով, նկատի ունի մեր երկրի իշխանությունների՞ն, թե՞ ժողովրդին։ Նա, անշուշտ, հասկացավ իմ ակնարկը, բայց դիվանագիտորեն ու մի փոքր նյարդայնացած կրկնեց, որ իր երկրին ուզում է օգնած լինել Հայաստանին։

Ամբողջ խնդիրն այն է, որ երրորդ աշխարհի երկրներին Արեւմուտքը վերաբերվում է ոչ թե այդ երկրների ժողովուրդների շահերի, այլ նրանցում հաստատված ռեժիմների վարքագծի տեսակետից։ Հակառակ հռետորական դատարկաբանություններին, Արեւմուտքի արտաքին քաղաքականության մեջ ժողովուրդ, ազատություն, արդարություն, ժողովրդավարություն հասկացությունները գոյություն չունեն։ Ամեն ինչ ենթարկվում է գեոպոլիտիկայի եւ տնտեսական շահերի տրամաբանությանը։ Երբ ռեժիմներն սպասարկում են այդ տրամաբանությանը, նրանք ստանում են Արեւմուտքի անվերապահ աջակցությունը, անկախ այն բանից, թե ինչպիսի չարիքներ են գործում սեփական երկրներում։ Իսկ երբ այդ ռեժիմները խախտում են նշված տրամաբանությունը, նրանք Արեւմուտքի կողմից ենթարկվում են խստագույն պատիժների։ Դժբախտությունն այն է, սակայն, որ երկու դեպքում էլ գլխավորապես տուժում են ժողովուրդները։

Այն ամենն, ինչ ասվեց երրորդ աշխարհի երկրների ռեժիմների եւ ժողովուրդների մասին, հավասարապես տարածվում է նաեւ Հայաստանի վրա։ Արեւմուտքը ոչ թե հայ ժողովրդի, այլ Հայաստանի հանցավոր վարչախմբի, այսինքն՝ մարդասպանների, ավազակների եւ ընտրակեղծարարների բարեկամն է, եւ որպես այդպիսին, ուղղակի մեղսակցություն ունի մեր երկրում տիրող ահավոր կոռուպցիայի, ժողովրդավարության եւ մարդու իրավունքների ոտնահարման երեւույթների արմատավորման գործում։ Դա ապացուցելու համար հեռուն գնալու կարիք չկա։ Բավական է հիշել վերջին մեկուկես տարվա ընթացքում Արեւմուտքի դրսեւորած վրդովեցուցիչ անտարբերությունը Հայաստանում տեղի ունեցող անօրինական ընտրությունների, ոստիկանական ու հարկային բռնությունների, քաղբանտարկյալների առկայության, ժողովրդավարական ազատությունների ոչնչացման աղաղակող փաստերի նկատմամբ, եւ դրա կողքին՝ նրա գորովալից ու հովանավորչական վերաբերմունքը Սերժ Սարգսյանի եւ նրա վարչախմբի հանդեպ։

Դա ի հայտ եկավ նաեւ վերջին, քաղաքապետարանական ընտրություններում։ Եւրոխորհրդի Տեղական ինքնակառավարման մարմինների կոնգրեսի 15 հոգուց բաղկացած խղճուկ առաքելությունը, քվեարկության օրը ժամերով կերուխում անելուց հետո, այդ ընտրությունները գնահատեց որպես եւրոպական չափանիշներին համապատասխան, եւ իր պարտքը կատարածի գոհունակությամբ հեռացավ Հայաստանից։ Քվեարկության ընթացքը շատ ավելի ուշադիր դիտեցին Արեւմտյան երկրների երեւանյան դեսպանատների բազմաթիվ աշխատակիցներ, որոնք, սակայն, ի տարբերություն վերը նշված առաքելության, առայժմ չեն հրապարակել իրենց կարծիքը։ Տեղյակ ենք, որ վերջերս Հայաստանի արտաքին գործերի նախարար Էդվարդ Նալբանդյանն իր մոտ է հրավիրել Եւրոմիության երկրների դեսպաններին ու հորդորել, որ նրանք զերծ մնան ընտրությունների մասին բացասական գնահատական տալուց, որովհետեւ դա կապակայունացնի մեր երկրի ներքաղաքական իրավիճակը եւ կխոչընդոտի տարածաշրջանային խաղաղության գործընթացին։ Նալբանդյանը միամիտ է, քանի որ առանց նրա հորդորի էլ դեսպանները խոհեմաբար լռելու էին՝ դա պատճառաբանելով Հայաստանի ներքին գործերին չխառնվելու իրենց պարտավորությամբ եւ տարածաշրջանային կայունության ու անվտանգության «վեհ» նկատառումներով։ Իսկ այդ «վեհ» նկատառումներն էլ, հասկանալի է, ոչ այլ ինչ են, եթե ոչ Ցեղասպանության ուրացման գնով ձեռքբերվելիք հայ–թուրքական հարաբերությունների կարգավորումը եւ Ղարաբաղի հարցում Հայաստանից նոր զիջումներ կորզելու ակնկալիքը։ Հենց դա է, որ թափանցիկ կերպով ակնարկել է Նալբանդյանը, հերթական անգամ բացահայտելով Հայաստանի հանցավոր վարչախմբի դավաճանական մտադրությունները։

Որոշ արեւմտյան դիվանագետներ ու քաղաքական գործիչներ երբեմն մեր երեսով են տալիս, որ խստորեն քննադատելով Արեւմուտքին, մենք ոչ մի կծու խոսք չենք ասում Ռուսաստանի մասին։ Բացատրեմ, թե ինչու։ Թե՛ նախագահական, թե՛ քաղաքապետարանական ընտրությունների ընթացքում Ռուսաստանը բացարձակապես չի խառնվել մեր երկրի ներքին գործերին. Ռուսաստանն, ի տարբերություն Արեւմուտքի, երբեւէ չի ասել, որ Հայաստանն արժանի է Սերժ Սարգսյանի պես նախագահի. եւ վերջապես, Ռուսաստանը ոչ մի անգամ մեր երկրում ժողովրդավարության հաստատմանն աջակցելու փարիսեցիական հավաստիացումներ չի տվել եւ իր մտադրությունները չի քողարկել «վեհ» նկատառումներով։ Հետեւաբար, մենք Ռուսաստանին չենք քննադատում ոչ թե նրա նկատմամբ հատուկ վերաբերմունք ունենալու, այլ այն պատճառով, որ Հայաստանի պարագայում նրա խոսքի ու գործի միջեւ տարբերություն չենք նկատում։

Ոմանք նաեւ դժգոհում են, որ մենք երբեմն քննադատությունը տեղափոխում ենք բարոյական հարթություն եւ ժողովրդի մեջ կասկածներ սերմանում արեւմտյան երկրների քաղաքական գործիչների ազնվության նկատմամբ։ Բացատրեմ նաեւ սա։ Վերջերս պատահաբար Եւրոնյուզից տեղեկացա, որ սոցիոլոգիական հարցումներից մեկի համաձայն՝ հարցվածների 86%-ը չի հավատում Եւրոմիության երկրների քաղաքական գործիչների ազնվությանը։ Է՛հ, եթե իրենց ժողովուրդները չեն հավատում, մենք ինչու պիտի հավատանք։

Այս ամենն ասվում է ոչ թե Արեւմուտքի վարքագծի վրա ազդելու հավակնությամբ կամ նրանից ակնկալիքներ ունենալու մտքով։ Ես այնքան միամիտ չեմ, որ հավատամ Արեւմուտքի հասցեին հնչող քննադատության զորությանը՝ մի ասպարեզ, որում ես ոչ առաջինն եմ, ոչ էլ վերջինը։ Միեւնույն է, այդ քննադատությունից Արեւմուտքի վարքագիծը մազաչափ անգամ չի փոխվելու, եւ նա շարունակելու է անել այն, ինչը մինչեւ հիմա արել է։ Արեւմուտքի մասին իմ դատողությունները նորություն կամ հայտնագործություն չեն։ Վերը նշված իրողություններին շատ ավելի հիմնավոր կերպով անդրադարձել են թե՛ երրորդ աշխարհի երկրների հազարավոր ներկայացուցիչներ, թե՛ նաեւ եւրոպացի ու ամերիկացի բազմաթիվ անաչառ քաղաքագետներ, պատմաբաններ եւ քաղաքական գործիչներ։

Մեկ տարուց ավելի անդադար խոսելով Արեւմուտքի մասին, ես իմ առջեւ ոչ թե նրան դատապարտելու կամ խրատելու, այլ բոլորովին այլ խնդիրներ էի դրել, այն է՝

1. որ հայ ժողովուրդը վերջնականապես թոթափի Արեւմուտքի «արդարամտության» հետ կապված սին պատրանքները.

2. որ Արեւմուտքը հայ ժողովրդին ցածր ռասայի կամ ապուշի տեղ չդնի, ու իմանա, որ մենք ամեն ինչ հասկանում ենք.

3. որ Արեւմուտքի հանդեպ թերահավատությունը չտարածվի արեւմտյան կամ համամարդկային արժեքների վրա, որոնց նկատմամբ հայ ժողովուրդը հավաստել է իր անսասան հավատարմությունը։

Ուստի ես ձեզ կառաջարկեի ո՛չ ակնկալիքներ ունենալ, ո՛չ էլ նեղանալ Արեւմուտքից, այլ ընդունել այն, ինչպես որ կա, եւ նույնիսկ հումորով վերաբերվել նրան։ Մխիթարվենք, թերեւս, այն իրականությամբ, որ իշխանությունների հանդեպ վստահության ճգնաժամը գուցե ավելի խորն է Եւրոպայում, քան Հայաստանում, եւ դրանով ընդհանրապես փակենք Արեւմուտքի թեման։ Իմ կողմից խոստանում եմ՝ այլեւս երբեք չանդրադառնալ այդ անհետաքրքիր թեմային։
…………………

4 08 2009
Haykk

Xarabaxi harcov:

HAK-um pashtonapes asvel e u haytni e ka erku karciq`
1. Voch mi tiz hox (i dep el voch mi uj, kam nra nerkayacucich pashtonapes nman ban chi haytrarel, nuynisk apazgayin dashnakner).
2. Arjanapativ POXzijum.
ushadir kardaceq poxzijum, ayl voch te serji u robi pes irenc atori, lapelu u andznakan shahi hamar ZIJELl u pxcel bolor srbutyunnern u petakan/azgayin shaher ev dra anun dnel poxzijum……………………….

Sa HAK-i dirqoroshumn e, vor der chen hstakecrel, aysinqn zinvorner, ujayin nerkayacucichner asum en chenq zijelu vochinhc. u sa petqa misht edpeslini, qani vor zinvor petqa nman dzev mtaci u misht patsrast lini paterazmi ( i dep i tarberutyun azerineri pn naxarari, ujayinneri, mer himikva ujayinner mi angam kargin chasecin voch mi ban chenq zijelu ayl paterazmi mijocov het enq berelu mnacac)
ISk divanagetner unenalov ujayinnerin irenc tikunqin ashxarhin kasen karox enq mer hamar barenaspt poxzijumic xosel, banakcel, aysinqn ed uj zgalov inqavstah karox en partdarel Hayanspast tarberakner.
Aysiqnn sa shat drakan e, vor ka ayd erku karciqner.

Inch verabervuma im andznakan karciqin.

kuzem vor sax adrbejanne el , turqian el, parskaastan el lini Hayastanin, Tigran Meci covic covic aveli mec.
Bayc cnkautyunners i katar acelu hamar, petqa linel irates sksel, nerqin hzoracumic, ashxarhum hamapastasxan barcr tex gravelov, harganq u uj unenalov ev hetevoxakan, bayc voch arkacaxndir(inchpes ancac tari sahakashvilin ) u emocional qaxaqkanutyan hashvin hasnel dran.

I dep petqa noric hamematutyan mej nayel ameninch u khaskananq.
Mer ankax patmutyan mej exel e Xarabaxi harci lucman erku tarberak`
1. Ter-Petrosyanin, ayn e 5 taracq zijelov, pahel Lachin, Qelbajar ev unenal ankax mijazgaynoren chanachvac Xarabax. Ev mek shat mec aravelutyun ayn jamanak nman lucman depqum Hayastan darnum er gaza, navta u ayl tarancik erkir, aysinqn hnaravorutyun einq stanum tntesapes hzoranalu mijoc unenal, ev jamanaki hntacqum hzoranalovu aaveliujexdarnalov qan adrbejan karox einq nor aveli mecpahanjner dnel adrbejani araj, turqiayi araj u gnayinq dranc hasnelun.
i dep serjarobakan tarberaki pes azerneri veradarc Xarabax chkar en jamanak.
2. robi,serji,dashnkaneri tarberak, irenc 11tarva ishxanutyan tarberak.
Ayn e handznel bolor 7 taracqner, zorqer durshanel, azerner veradarnan Xarabax u heto (erb nranq shat klinen isk adrbejani hzorutyun el aveli ahreli merinic) inch vor anhyat kamartahaytman(nuynisk voch hanraqvei) mijocov Xarabax “sirun” kmna azerbejanin.
ev i dep menq es depqum es 11 tarva mej korcrinq mer aravelutyun azerineri nkatmamb, tntesututyun lriv tulacav, vochnchacav, azerner mi qani angam aveli hzor daran u hima iranq en ashxarhi achqin dominant u mer heriq chi talanvac tuyl tntesutyan paragayum, mi hat el angraget , davachan ishxnautyan paragayum mer divanagitutyunna bacardcak anhuys.

Mi xosqov ete hntrutyun es erkusi meja es kntrei 1 tarberak.

Isk ete irates chlinenq, im andznakan karciq hetevyalna.
Chenq talis voch mi hox,ayspes asac voch mi tiz hox.
U erb sax ashxarh kstipi u mer dem klini, menq kasenq ete hoxeq uzum, poxzijum eq uzum, uremn senc enq anum`
duq mez TALIS EQ MASIS, ANIN, KARS, ARDAHAN, Artvin, SEV COV elqov. menq talis enq 7 azatagrvac taracqn el Xarabaxnel.

4 08 2009
Seroj

Haykk, menak blansi vrov asacnerid em comment anum. Arden stex chi cynayac, gnacel a, bayc hly hetevic xosum es. U vapshe, vor es blog-@ haytni darav, ira shnorqn a mec masamb. Ete hishoxutiund tex@ chi, hishacnem, inqn a bacel u arachi orvanic stex blog arel. Hmi mard@ urish texa gnacel, tox gna, inch xndir? Du inch gites iranc nerqin kuxnyan? Inch es trel demqin. Koxqic vor nayum em vonc er inqy orinak qo nkatmamb u hmi vonc es grum ira masin, knga pesa darnum. Amota. Mard@ haytararutiun grec, vor blogic durs a ekel, govec blog@ u xorhurd tvec mnal u grel, namusov hangist gnac. 7or-@ chem usumnasirel, ed inch bloga um hamar a shxatum, bayc blanshi hamar menak hargalic karam xosam u chem kaskacum ira aznvutyany. Mi bambaseq ara

4 08 2009
Avo

Hakk-y mek mek nmanvuma Lenin-in u sksuma zrahameqenayic charer asel.

4 08 2009
Avo

Այն ամենն, ինչ ասվեց երրորդ աշխարհի երկրների ռեժիմների եւ ժողովուրդների մասին, հավասարապես տարածվում է նաեւ Հայաստանի վրա։ Արեւմուտքը ոչ թե հայ ժողովրդի, այլ Հայաստանի հանցավոր վարչախմբի, այսինքն՝ մարդասպանների, ավազակների եւ ընտրակեղծարարների բարեկամն է, եւ որպես այդպիսին, ուղղակի մեղսակցություն ունի մեր երկրում տիրող ահավոր կոռուպցիայի, ժողովրդավարության եւ մարդու իրավունքների ոտնահարման երեւույթների արմատավորման գործում։ Դա ապացուցելու համար հեռուն գնալու կարիք չկա։ Բավական է հիշել վերջին մեկուկես տարվա ընթացքում Արեւմուտքի դրսեւորած վրդովեցուցիչ անտարբերությունը Հայաստանում տեղի ունեցող անօրինական ընտրությունների, ոստիկանական ու հարկային բռնությունների, քաղբանտարկյալների առկայության, ժողովրդավարական ազատությունների ոչնչացման աղաղակող փաստերի նկատմամբ, եւ դրա կողքին՝ նրա գորովալից ու հովանավորչական վերաբերմունքը Սերժ Սարգսյանի եւ նրա վարչախմբի հանդեպ
Inch lavn eq es nor haskacaq? Es miqich herun kgnam.Erb vor Fransian vacharec Kilikian turqerin,ba martiq asum ein ba martiq gorum ein, vor arevmutqy porcuma jnjel Hayastann u Hay zhoxovrtin, ba ur eiq ba xi cen cheiq anum? hly nstac spasum eiq te Evroxorurty inch gnahatakana talu Hayastani yntrutyunnerin.
Lav hisheq u akanjnerit ox areq es barery. CHKA HAYASTAN U HAY ZHOXOVURT, CHKA HAYOC HARC.Sa zhamanakin arevmutqn e asel.De mnacay duq gnacq u mtaceq.

4 08 2009
Avo

Hakk-in im grac ereq harcin kpatasxanes?Kam inchvor meky blogum karox e im trvac ereq harci patasxany ta?

4 08 2009
Avo

Savel-in es shat xist kaskacum em, vor Hayoc patmutyuny qo erakneruma.
Spyurqy chliner hima Haysatnel cher lini.Inch verabervuma drsic pox uxarkelun.Mek amis pox chuxarken drsic hayastanum sov ksksi.
Ete etqan lav gites Hayoc patmutyuny yev hetevum es norutyunnerin,uremn hly asa qani angama henc nuyn spyurqy te Sovetakan te Ankax Hayastanin sovoc u bnajnjumic prkel??

4 08 2009
samvel

Avoin: Ancamb es ev im mec barekamakan shrjapat@ mi kopek(cent) spyurqic chi stacel u chi kerel! Ov ogtvel a dranic (qez el nkati unem) tox inq@ mtaci! isk ete xosum es yerkrin ognac michocneri masin-kasem vor vochinch el chen arel! Nranq ete ognel en Hayastanin , apa irenc hogu prkutyan hamar en arel, isk ete ognel en cucadrelu hamar kam aselu, vor teseq ognum em hayreniqis, noric em krknum VOCHINCH CHEN AREL! Es erbeq im koxmic arvac voreve ognutyun chem asum ARECI, as da hogu partq em hamarum. Hima , erb es tesnum em mer mot tirox mtnolort@, mer yeritasardneri makardak@, amachum em inqs indzanic. Es UR hasanq! Voch mi arjanapatvutyun, pori kriv eq talis. U demagogian mer tun@ qandum a .

4 08 2009
Arman

Հայկ, առաջինը կուզենաի ասել որ եթէ մարդու հետ խոսում էս գրելով ապա նրան հարգիր և անունը մեծատառով գրիր ինչպես ես հիմա քոն եմ գրել: Հայկ, նույնպես ասեմ որ սփուրքահայությունը ունի բոլոր իրավունքները մասնակցելու Հայաստանում կատարվող ամեն ինչին: Այդ սփուրքահայության մեկ միլլիոնը դարձան փախստական Լեվոնի օրոք: Նրանցից մեծ մասը իր ներդրումն է ունեցել Հայաստանը կառուցելու և կռվելու նրա համար: Քո շատ սիրելի Լեվունը քանդեց այդ Հայաստանը, փորձեց Արցախը թողնել իր աուտոնոմ կարգավիճակում և նույնիսկ խոչնդոտել դրա ազատագրմանը: Միակ մարդը որին կարելի է կրեդիտ տալ այդ տարիներին դա Վազգեն Սարգսյանը կլինի որը քիչ թէ շատ հիմքը դրեց մեր բանակի: Հիշում եմ որ Լեվունը այդ օրերին քարոզում էր որ մեզ պետք չէ մեծ բանակ այլ 15 հազարանոց պրոֆեշիոնալ բանակն ել մեր հոգսերը կապահովեն և դա այն դեպքում երբ որ Արցախը պատերազմի մեջ եր: Սա է քո սիրելի առաջնորդը և ինչքան ել ներկվի ներսում նա մնում է նույնը: Նրա օրոք սկսվեց բոլոր այս վատ երևույթները: Հիշում եմ Նորագավիթում պատգամավորի ընտրություների ժամանակ ՀՀՇ-ի պաշտպանած մի կրիմինալի կողմնակիցները ինչպես դանակահարեցին հանձնաժողովի անդամին որը չեր թողնում լցոնում անել: Մարդը մահացավ հիվանդանոց չհասած: Ահա հարգելի Հայկ թէ ինչ իշխանություն էր Լեվոնի իշխանությունը: Ահա թէ ինչու իմ նման շատ շատերը չեն ուզում Լեվունի վերադարձը:

Անցնենք առաջ: Հայկ, կուզենաի երկու հարց տալ քեզ, ինձ համար նրանք շատ հետաքրքիր են: Դ՞ուք բանակում ծարայել եք: Դ՞ուք Արցախում եղել էք: Իմիջայլոց ասեմ որ կարդացի Լեվոնի ելույթը արևմուտքի նկատմամբ որը տրամադրել էիր բայց այդպես ել նորություն չգտա դրանում: Այդ ինչ որ նա ասում է ինձ համար նորություն չեր: Ճիշտն ասած ես սպասում էի ավելին, մեր ազգի շահերին վերաբերվող ելույթ որը կ ոքեվորեր մարդկանց այլ ոչ թէ դասախոսություն որը վաղուց հայտնի է նույնիսկ ոչ քաղաքագետին: Բայց դէ ի’նչպես կարելի է սպասել Լեվոնից ազգային գաղափարախոսություն երբ որ նա գտնում է որ «ազգային գաղափարախոսությունը կեղծ կատեգորիա է»: Դա նույն է ինչ զինվորին որը պատրաստվում է կռվելու ասել որ թշնամին ավելի ուժեղ է իրենցից և հնարավոր է իրենք պարտվեն:

Նույնպես կարդացի այն երկու կետերը Արցախի վերաբերյալ որը ներկայացրել էիր: Առաջի կետը իրական է և ռիալ, ճիշտ դիվանագիտության շնորհիվ: Լավ քաղաքական գործիչը նա է որ կարողանում է իր երկրի հաղթանակները ամրագրել դիվանագիտությամբ այլ ոչ թէ զիճուներով կամ փոխզիճումներով: Երկրորդ տարբերակի հինավորումը շատ մշշուշոտ նրկայացրիր: Ոչինչ չհասկացա, միայն կարող եմ ասել որ շատ կրկնում էիր իրատես լինել միտքը: Արի իրատես լինենք: Հիմա ունենք Արցախ իր ազատագրված տարացքներով: Ուշադիր կարդա, ասում եմ ունենք: Ի՞նչ կարող է լինել: Կարող է չունենանք այն: Ապա խոսելով փոխզիճուների մասին միակ արդունքը որ կունենանք կամ Արցախը չունենանք, կամ ունենանք մասամբ: Այսինքն այս դրությամբ գնալով փոխզիճման մենք միայն տուժում ենք: Ուշադիր, տուժում է մի պետություն որը արդեն հաղել է: Սա մի ցնդաբանություն է, պարզ է որ աշխարհը այսքան բանից հետո Հայաստանի նկատմամբ վատ, թույլի կարծիք է ունենալու: Հաղթող ժողովուրդը իրավունք չունի փոխզիճման, սա կյանքի օրենքն է: Իսկ եթէ ադրբեջանը համաձայն չէ սրա հետ ապա նրանք հնարավորություն ունեն ուժի միջոցով այն վերցնել: Իմիջայլոց նրանք եթէ կարողանան ապա պատերազմի միջոցով կուզենաին վերցնել շատ ավելին փոխզիճումից հետո իրհարկէ եթէ Հայաստանը գնա այդ քայլին:

4 08 2009
Haykk

seroj ushadir exir, vorpeszi bltacnoxi tpavorutyun chtoxes.
Es shnorhakalutyun em haytnum Shushanin. Ev xorhurd talis blogi himikva patasxanatuin aveli naxadzernox linel u “tirutyun” anel.
Qani vor mi pah blogum mek qaos er sarqel, el qfur, urishi anunic grel u tarber sadranqner, es entadreci, vor da texi er unenum, qani vor blog patasxanatu chuner.
Isk Lilit harcnum er 7-ic es el im karciqn ei grum dra u nra xmbagri (ayl voch te Shushani) uxvacutyan u irakan npatakneri masin` aselov te inxhi em edpes mtacum.

Petq chi havayi sarqel mardkanc glxin.
Shushanic/Blanshin shnorhakalutyun em haytnel u mnum em nra masin drakan karciqi ev Seroj petq chi sut pahapan hreshtak xaxal.

Avo es im karciq qo ed harceri masin bazmativ angam grel em u du el kardum es gites, henc verjin comentum tekuz andradarc kar qo harcerin ev ete uzes kgtnes patasxanner.
Bayc ay qo diroqoroshum es chem haskacel, misht grum es anorosh, chezoq,vochinch chasox u konkret voch mi arajark chanelov.
Da lav tarberak, vor hnaravorutyuna talsi misht jri eresmnal, heru mnal patasxanatvutynic, bayc lav klini nax ev araj inqd konkret gres.

Amen angam greluc es asacners hinavorum empasterov ev ete hamamimtcheq bereq hakapastarkner,aylvoch te odi mej xosaceq u qo pay el sramit lenin papi charer ihet hamemates.
Ete qo tramabanutyamb sharjvenq vor mexadrum es Samvelin aryan momnetov, uremn nax ev araj hazar angam da qez petqa verabervi.
Ov vorevev ban anuma Hayastani hamar na partavora anel ete iran hamaruma iskakan hay ev dra hamar chpetqa spasi shnorhakalutyan.
Chapazancacnum es spyurqi der, chem teragnahatum, bayc real nayi amen inchi, spyurqic mardik pox en uxarkum Hayastan irenc harazatnerin, irenc barekamnerin, ayl voch te ancanotnerin u erkri byujein.
Isk spyurqi ayspes asac baregorcner aveli lav e ed voxormutyun dolarneri tex anen amen icnh vor Hayastan darna iranc aprac erkri pes erkir, vortex iranq kerazen veradranla.

arman gites inchi em anund poqratar grum, qani vor ditmamb xextyurum es amen inch mardakc veragrum es baner, vor chen arel, chen asel, qez drel es tund hayrenaseritex bayc irakanum enqan hay es inchqan vor qo amerikayi mi negr vor karoxa gal Hayastan hianal nra bnutyamb, asi lav paheq dzer erkir,mecmec xosa, mi erku kopek caxsi u gna.
Tes asum es ed Levoni asacner im hamar norutyun chen, bayc naxord gracumd nran mexadrum es arevmutqi agent linelu mej.
Ba vor norutyun cher xi eir tenc stum u zrpartum, de bari exir nerexutyun xndrel.
Ete du qez haxtox joxovurd es hamarum ba ches haskanum, vor paterazmum joxovurd petqa patrast lini nexutyun qashel, bayc du ed nexutyan anun es dnum, mut u curt es asum, toxecir gnacir (chem mexadrum dranum, bayc gone mec-mec mi prti), u cavaliya vor du u qo namnner asum en menq enq haxtel, bayc sxalner u bactoxumner gcum en miayn meki vra.
Ete karevor chliner arajnordi u naxagahi ovlinelu hangamanq uremn menq mer voxj patmutyan hntacqum miayn haxtanakner ktaneinq.
Heto du voch te banavichum es, ayl qosubyektiv abijnik verabermunq levoni nkatamb es artahaytum u ed tesankyunic es amen inchin nayum.
Xarnum es sax irar het, xosum enq mi banic, past em berum du asum es ba mer kov cnela, heto asum es xndzor u senc kasha.
Azgayin gaxaparaxosutyun inchpes es patkeracnum amerikayi hayi,rusastani hayi, fransiayi hayi, Hayastani hayiev aylni hamar.
Karevor petakan shahn e, im karciqov ka miak mek azgayin gaxaparaxosutyun (ev da e miak ardyunavet u gravakan vor i shah klini erkri hamar) amen inch hanun Hayastani, aysiqnn petqa unenal petakan mtacoxutyun, qani vor miayn petakan mtacoxutyunn e erashxavorum ankax, azat suveren Hayastan , vor hnaravorutyun uni zarganalu.
Isk azgayin gaxaparaxosutyun chi talis ankax ankax Hayastan unenlau erashxiq, qani vor du crvac linelov ashxarhov mek, du mek azgic es, du karox es azgayin erg, adat pahel, u dranov hamarvel azgayin gaxaparaxosutyan krox , bayc du aydpisov bavararvelov qo araj drac xndir luclelov ches unenum petakanutyun.
Drahamar karevor petakanutyunn e, petakan mtacelakerp, vorpeszi ashxarhi tarber cayrerum aprox hayer mtacen i shah Hayastani.
Konkret Ter-Petrosyani asacneri veraberyal karda nra mamuli asulis te en jamanak vor arajin angam asec da, te naxhntrakan asulis, vortex krkin harrel ein nael patasxanel er (ka karcem a1plus-um u levonforpresident.com-um, payqar.net-um, poisk tur karch asac kgtnes).
dashnkaner 100 taruc avel datark gorum en azgayin gaxaparaxosutyun, bayc da nranc hamar zut qoacackuyt e, u chka hstak dzevakerpum, chunen u voch mek chikaroxacel tal da ev himanvorel vor da liovin erashxavorum e Hayastani shah.
porcir inqd asel inch e azgayin gaxaparaxosutyun, xor mtacelov, usumnasirelov patmutyun ev kardalov meceri karciqner aydpes ches mtaci el u kzgas vor dra mej chshmartutyun ka.

Ay hnker ari morananq Levonin, na chkar 10 tari, entadrenq hima el Levon chka, hetodu qez bavararvac kzgas, ha qo subyektiv charutyun qez stipuma hrchvel ed mardu anhajoxutyunov u voxbergutyun es sarqum nra hajoxutyunic.
Bayc hima asa asenq te Levon Ter-Petrosyan chka, nax ureir es 10 tari ev heto inch dranov harc lucvuma, du khangstanas, Hayastan kshahi dranic, Xarabax kdarna mer ev ayln ev ayln……
Aysinqn qo asaci mej nuynisk tramabanutyun chka.

Heto xndrum em bolorid ekeq konkret xosenq, mi xexatyureq, xoseq pasterov, hazar anagam qnnarkac teman eli mi gceq mejtex u chimacoxi tex dnelov dzez skseq xosel, che vor dra masin milion angam xosacel enq, himnavorel enq u apacucel enq.
te che amen angam sksum eq , ba en jamanak, ba ancyal, exbayr nerkayic xosqceq, henc nexn eq hnknum eli ancyaln eq hishum, vor i dep pastark el enq vor serjarobakan tesankyun da kopit tapor propagandaya himnvac subyektiv mtacoxutyan , sti, keciqi u horinvacqi vra.
mi krkneq nranc haylurakan zombiacman tez.

4 08 2009
Haykk

seroj ushadir exir, vorpeszi bltacnoxi tpavorutyun chtoxes.
Es shnorhakalutyun em haytnum Shushanin. Ev xorhurd talis blogi himikva patasxanatuin aveli naxadzernox linel u “tirutyun” anel.
Qani vor mi pah blogum mek qaos er sarqel, el qfur, urishi anunic grel u tarber sadranqner, es entadreci, vor da texi er unenum, qani vor blog patasxanatu chuner.
Isk Lilit harcnum er 7-ic es el im karciqn ei grum dra u nra xmbagri (ayl voch te Shushani) uxvacutyan u irakan npatakneri masin` aselov te inchi em edpes mtacum.

Petq chi havayi sarqel mardkanc glxin.
Shushanic/Blanshin shnorhakalutyun em haytnel u mnum em nra masin drakan karciqi ev Seroj petq chi sut pahapan hreshtak xaxal.

Avo es im karciq qo ed harceri masin bazmativ angam grel em u du el kardum es gites, henc verjin comentum tekuz andradarc kar qo harcerin ev ete uzes kgtnes patasxanner.
Bayc ay qo diroqoroshum es chem haskacel, misht grum es anorosh, chezoq,vochinch chasox u konkret voch mi arajark chanelov.
Da lav tarberak, vor hnaravorutyuna talsi misht jri eresmnal, heru mnal patasxanatvutynic, bayc lav klini nax ev araj inqd konkret gres.

Amen angam greluc es asacners hinavorum empasterov ev ete hamamimtcheq bereq hakapastarkner,aylvoch te odi mej xosaceq u qo pay el sramit lenin papi charer ihet hamemates.
Ete qo tramabanutyamb sharjvenq vor mexadrum es Samvelin aryan momnetov, uremn nax ev araj hazar angam da qez petqa verabervi.
Ov vorevev ban anuma Hayastani hamar na partavora anel ete iran hamaruma iskakan hay ev dra hamar chpetqa spasi shnorhakalutyan.
Chapazancacnum es spyurqi der, chem teragnahatum, bayc real nayi amen inchi, spyurqic mardik pox en uxarkum Hayastan irenc harazatnerin, irenc barekamnerin, ayl voch te ancanotnerin u erkri byujein.
Isk spyurqi ayspes asac baregorcner aveli lav e ed voxormutyun dolarneri tex anen amen icnh vor Hayastan darna iranc aprac erkri pes erkir, vortex iranq kerazen veradranla.

arman gites inchi em anund poqratar grum, qani vor ditmamb xextyurum es amen inch mardakc veragrum es baner, vor chen arel, chen asel, qez drel es tund hayrenaseritex bayc irakanum enqan hay es inchqan vor qo amerikayi mi negr vor karoxa gal Hayastan hianal nra bnutyamb, asi lav paheq dzer erkir,mecmec xosa, mi erku kopek caxsi u gna.
Tes asum es ed Levoni asacner im hamar norutyun chen, bayc naxord gracumd nran mexadrum es arevmutqi agent linelu mej.
Ba vor norutyun cher xi eir tenc stum u zrpartum, de bari exir nerexutyun xndrel.
Ete du qez haxtox joxovurd es hamarum ba ches haskanum, vor paterazmum joxovurd petqa patrast lini nexutyun qashel, bayc du ed nexutyan anun es dnum, mut u curt es asum, toxecir gnacir (chem mexadrum dranum, bayc gone mec-mec mi prti), u cavaliya vor du u qo namnner asum en menq enq haxtel, bayc sxalner u bactoxumner gcum en miayn meki vra.
Ete karevor chliner arajnordi u naxagahi ovlinelu hangamanq uremn menq mer voxj patmutyan hntacqum miayn haxtanakner ktaneinq.
Heto du voch te banavichum es, ayl qosubyektiv abijnik verabermunq levoni nkatamb es artahaytum u ed tesankyunic es amen inchin nayum.
Xarnum es sax irar het, xosum enq mi banic, past em berum du asum es ba mer kov cnela, heto asum es xndzor u senc kasha.
Azgayin gaxaparaxosutyun inchpes es patkeracnum amerikayi hayi,rusastani hayi, fransiayi hayi, Hayastani hayiev aylni hamar.
Karevor petakan shahn e, im karciqov ka miak mek azgayin gaxaparaxosutyun (ev da e miak ardyunavet u gravakan vor i shah klini erkri hamar) amen inch hanun Hayastani, aysiqnn petqa unenal petakan mtacoxutyun, qani vor miayn petakan mtacoxutyunn e erashxavorum ankax, azat suveren Hayastan , vor hnaravorutyun uni zarganalu.
Isk azgayin gaxaparaxosutyun chi talis ankax ankax Hayastan unenlau erashxiq, qani vor du crvac linelov ashxarhov mek, du mek azgic es, du karox es azgayin erg, adat pahel, u dranov hamarvel azgayin gaxaparaxosutyan krox , bayc du aydpisov bavararvelov qo araj drac xndir luclelov ches unenum petakanutyun.
Drahamar karevor petakanutyunn e, petakan mtacelakerp, vorpeszi ashxarhi tarber cayrerum aprox hayer mtacen i shah Hayastani.
Konkret Ter-Petrosyani asacneri veraberyal karda nra mamuli asulis te en jamanak vor arajin angam asec da, te naxhntrakan asulis, vortex krkin harrel ein nael patasxanel er (ka karcem a1plus-um u levonforpresident.com-um, payqar.net-um, poisk tur karch asac kgtnes).
dashnkaner 100 taruc avel datark gorum en azgayin gaxaparaxosutyun, bayc da nranc hamar zut qoacackuyt e, u chka hstak dzevakerpum, chunen u voch mek chikaroxacel tal da ev himanvorel vor da liovin erashxavorum e Hayastani shah.
porcir inqd asel inch e azgayin gaxaparaxosutyun, xor mtacelov, usumnasirelov patmutyun ev kardalov meceri karciqner aydpes ches mtaci el u kzgas vor dra mej chshmartutyun ka.

Ay hnker ari morananq Levonin, na chkar 10 tari, entadrenq hima el Levon chka, hetodu qez bavararvac kzgas, ha qo subyektiv charutyun qez stipuma hrchvel ed mardu anhajoxutyunov u voxbergutyun es sarqum nra hajoxutyunic.
Bayc hima asa asenq te Levon Ter-Petrosyan chka, nax ureir es 10 tari ev heto inch dranov harc lucvuma, du khangstanas, Hayastan kshahi dranic, Xarabax kdarna mer ev ayln ev ayln……
Aysinqn qo asaci mej nuynisk tramabanutyun chka.

Heto xndrum em bolorid ekeq konkret xosenq, mi xexatyureq, xoseq pasterov, hazar anagam qnnarkac teman eli mi gceq mejtex u chimacoxi tex dnelov dzez skseq xosel, che vor dra masin milion angam xosacel enq, himnavorel enq u apacucel enq.
te che amen angam sksum eq , ba en jamanak, ba ancyal, exbayr nerkayic xosqceq, henc nexn eq hnknum eli ancyaln eq hishum, vor i dep pastark el enq vor serjarobakan tesankyun da kopit tapor propagandaya himnvac subyektiv mtacoxutyan , sti, keciqi u horinvacqi vra.
mi krkneq nranc haylurakan zombiacman tez.

4 08 2009
samvel

Haykk, halal lini qo hamberutyan@! Shat &isht nshecir; Vor Ter_Petrosyan@ 10 tari chxosec, ed vor mek@ txamardkutyun unecav barcradzaynel yerkrum tirox iravi&aki masin. Korcanvum einq! Hima , vor veradarcvel e joxovrdin ir arjanapatvutyan@ ter kangnelu hnaravorutyun (shnorhiv Levoni) , demagogner@ jri eres en durs trel (jahelutyan jargonov-demqneris en trel). Lseq, duq yerkir@ toxeciq u gaxteciq voch te Levoni pat&arov, ayl Levoni jamanak, duq aveli shut ktrneiq-hnaravorutyun chuneiq! Amenayn patasxanatvutyamb asum em, Levoni jamanakvanic er, vor serjik@ takic qandum er mer der norastexc, chtrcvac petakanutyun@. i tarberutyun shateri , es gtnum em , vor serjik@ himnakan qandoxn a exel mer yerkri. Na Vazgenin el zohaberec, petutyunn el, robin el kzohi cankacac pahi, dra nman takanq hox@ 1000 tarin mek karoxa cnel. Paxstakanneri veradarc e horjorjum , arachin paxstakanner@ vor piti veradarnan Arcax-serjik, robik,sashik, arkadi(xuk.) ,samvel(bab) nnen en! Verchins saum e qaxaqakanutyun@ Yerevanum e, dra hamar e yekel , isk hox@ vor petq e bnakacnel u pahel-Arcaxum e!

5 08 2009
spyurkahay

Արմանի և նրա նման” հայրենասեր ազատամարտիկների”սփյուռքում հաճաիւ եմ հանդիպել,սրանք այն կատեգորիայի մարդկանցից են,որ Հայաստանից իրենց փաիւուստը արդարացնելու համար հայհոյում են ԼՏՊ-ին ,տեղի անտեղի իւոսում ազգից ու հայրենասիրությունից և տարին մեկ անգամ Հայաստան այցի գալուց,ամենակարևոր թերությունը համարում գերեզմանի կողքերին աճաց իւոտերը,այն դեպքում երբ կենդանի ազատամարտիկները Հայաստանի զնդաններում հալացվում և իւոչտանգվում են,այդ թվում սփյուքահայ ,Ֆրանսիայի քաղաքացի ազատամարտիկ Հացպանյանը,որը ի տարբերություն Հայաստանում ցնվաց, “գլենդելյան ազատամարտիկ ” Արմանների,անկաիւ նրանից թէ ով է երկրում նաիւագահ,կանգնաց մնում է իր հողում ,իր Ժողովրդի կողքին,պայքարում ազատության և արԺանապատիվ կյանքով իր հայրենիքում ապրելու իրավունքի համար,բանտարկվում առանց հանցանք գորցելու,զրկվում իր հոգևարքում գտնվող հորից վերջին հրաԺեչտը տալու հնարավորությունից,բայց չի տառապում պոռոտաիւոս հայրենասերի կոմպլեքսով ոնց որ Արմանը և նրա” սփյուքահայ գլենդելյան ազատամարտիկ” ընկերները.

5 08 2009
Avo

spyurqic mardik pox en uxarkum Hayastan irenc harazatnerin, irenc barekamnerin, ayl voch te ancanotnerin u erkri byujein.
Haykk es inch paylun xosqer.Tarekan Hayastanit byudje verchin tvyalnerov drsic aysinqn(artagna ashxatanqic) 600 milion dollara mtnum pet byuje,vorov vcharum en petkan ashxatoxneri ashxatavarcnery,toshaknery yev ayln.Te petqa beren inqnatirnerov pox shax tan verevic, vor aseq halala mez ognecin.
Uremn inch verabervuma konkret harcerin u konkret grelun.Es misht el asel em u shat konkret em amen harcum.
I tarberutyun mnacacin es erpeq kuroren chem hetevel voch mi gaxapri yev im esy chem poshacrel trvelov sra kam nra gaxaparaxosutyunnerin.Mart erp vor lsum e inchvor informacia petqa arachin hertin gone miqich canr u tetev ani arji te charji,porci ayt amenin nayev irany avelacnel gtnel lucman ezrer,te che Poxosy asec sa uraaaaaaaaaaaaa inch lava ekeq gnanq Poxosi hetvic.Vaxy Petrosy mi ban kasi kvazenq Poxosi hetevic,ho kargy tenc chi?
Inch verabervuma ancamb Spyurqin duq eritasard eq u shat eritasard, vor hisheq.70-akan tvakanneri verchum, erb vor amboxch arevmutqy shrjapaqec Sovetakan miutyany ayd zhamanak amboxch erkrum sksec sov yev miayn Haykakan spyurqi mijocov karoxacan bacel shrjapakumy.
Erkrort` erp vor Sh. Aznavury 1992tvakanin vcharec amboxch Erevan qaxaqi mek tarva elektroenegiayi varcy dra masin voch mek texyaq cher, mi parz patcharov, vor marty chcankacav dra masin xosel.Yev inch texi unecav? Martiq antexyak gnacin vcharelu hosanqi gumay u asem, vor nrancic gumar ein vercnum.Ayd ameny kanxvec ayn banic heto erp texyak martiq haytararecin mucel petq chi,de mucac gumarnernel gnacin koran.
Inch verabervuma im harcadrmany `andadarnam im grvac arachin harcin.
Amen inchov apacucvac e vor Axdamy haykakan hox e.Ete duq miqich aveli ushadir lineiq norutyunnerin kimanaiq,vor 2007 tvakanin exav haytararutyun, vor Arcaxi taracqum gtnvel e Tigranakert qaxaq u gnum en hneabanakan ashxatanqner,baci ayn, vor gtnvel er qaxaqi parispi mi masy,ayntex gtel ein nayev 9 dari ekexecu himq, 13dari hay harusti arancnatun,7-8dari kencaxain irer voronq amen inchov apacucum en tvyal texamasi Haykakan patkaneliucyuny.Hneabanery ashxatum en michev hima inqnabux aranc mi kopeki, voch voq chi xosum , voch voq iranc ognutyuny chi aracharkel ayt mardkanc,baci da hnabanery namak en uxarkel adrbejani ishxanutyunnerin,vor iranq karox en amen inchov apacucel cankacac makardaki yev hartutyan vra, vor ayd texamasy Hakakan e u da brni kerpov Soveti koxmic trvel e adrbejanin.Esqanic ehto duq inch vor apacuyc eq uzum?
Ay poxanaq sra masin xosaq u aseq,porceq mi ban gtnel ognel mardkanc, vor karoxanan pastery barcracnen mijazgain hartutyunamen angam grum en Serjy vatn e Roby vatn e, da gitenq dra masin ancamb es 1998 tvakanin gitei, gitein ayn martiq ovqer gnacin yntrutyan u irenc cayny tvecin Karen Demerchanin.Te che hima dra masin xosely avelort e.
Haykk karta im gracnery es bolor texerum tvel em harci lucum,shat texerum nayev harci tesqov.Patasxan minchev hima chka,gorc arvac che.Uxaki bolory erp vor payqarum en inchvor mi ban poxelu hamar misht asum en menq kganq u amen inch kanenq,bayc Haykk jan petq e skzbic anel aranc galu, isk galuc heto ayd ameny uxaki amrapndel.

P.S. Mnacac harcerin kancnem heto.

5 08 2009
Arman

Սփուրքահային և նրա նմաներին: Առաջարկում եմ հայրենիքիդ համար մի բան անես: Ես 3 տարի իմ քյանքից նվիրել եմ իմ հայրենիքին և ազգին, դու մի բան արա որ այստեղ խոսալու տեղ ունենաս: Ես տարվա կեսը իմ հայրենիքում եմ մյուս կեսն ել այստեղ: Դու քո մասին մտածի: Լավ չէ ազգակից, համ լեվոնի ժամանակ կերել ու սպանել էք ժողովուրդին համ ել հիմնա էշի տեղ դրած սաղին ուզում էք համուզել ժողովուրդին որ դուք արդար եք: Ժողովուրդը լավ ել գիտի թէ դուք ով էք և սերժանտները ովքեր են: Դուք նույն եք, նույն այդ ՀՀԿ-ն կրակում եր ժողովուրդի վրա լովիկի ժամանակ ինչպես հիմա: ՀՀՇ-ն հոշոտում էր ժողովուրդին իսկ ազատագրական շարժումը թիկունքից միշտ հարվածվում եր լովիկի կողմից: Ասում ես կենդանի ազատամարտիկներին թողած խոսում էս գերեզմաների խոտերի մասին: Առաջինը, ես մի ազատամարտիկ գիտեմ որը իրոք արժանի է կոչվելու ազատամարտիկ, դա Ժիրայրն է: Իսկ մնացածի մասին չգիտեմ կամ ել քո իմացածների մի մեծ մասն ել ասֆալտի ֆիդաիներն են որոնք ֆորմա էին մաշացնում Երևանի փողոցներում: Այ Ժիրայրի համար համաձայն եմ բայց նույնպես գտնում եմ որ մի ժողովուրդ եթէ չի հարգում իր հերոսների շիրիմները ապա նրանց չեն հարգում կենդանի ժամանակ նույնպես: Այ սրա համար է որ մի քանի իսկական ազատամարտիկներ գտնվել են զնդաներում: Իսկ քո նմանի համար նրանք կարևոր չեն, քո համար լովիկն է կարևորը որ գա իշխանության և դու ել Լոսից ետ գաս ու ստանձնես քո նախքին աշխատանքը ներքին գործերում կամ ԿԳԲ-ում: Ավելի լավ է չխոսես քանի որ միտք չես արտահայտում այլ միայն կույրորեն հետապնդում էս լովիկին: Դէ հասկանալի է, այն ժամանակ քո գործերը լավ էին:

5 08 2009
Arman

Հայկ այս ո՞ր թիվն է որ լեվոնի խոսքերին էս հավատում: Քսան տարի առաջ հավատացինք բայց խաբեց մեզ, հիմա ել դու ես հավատում: Երևում է երիտասարդ ես, նրան լավ չես հիշում: Ափսոս է երիտասարդ ուժերդ վատնես լեվոնի աթոռի համար: Երևում է որ սրտացավ էս մեր հայրենիքի համար բայց շատ մոլորված: Մոլորված էս քանի որ քո նման երիտասարդը միայն կխոսեր փոխզիճումից այն ժամանակ երբ որ նա մոլորված է: Ես ել եմ մտահոքված իմ երկրի վիճակից, մարդկանց անտարբերությունից իրենց երկրում կատարվող իրադարձություներից բայց դրա մեղավորները լովիկը և մնացած նախագահներն են: Նրանք բոլորը նույն են, նախքին ՀՀՇ-ականեր իսկ մենք ՀՀՇ-ին լավ գիտենք:

5 08 2009
Avo

Arman jan hetaqrqiry nae, vor sranq sksel en inch vor nor martavarutyun spyurqi handep.Te da inchic e jamanaky cuyc kta.
Haskacanq te inchi hamar en pnovum Arevmutqin, Rusastanin,da parz e, bayc pnoves qo azgi nerkayacucichin, vory voch ir kamqic haytnvel e mi urish tex da haskanali che.
Kaprenq ktesnenq te inch e linelu heton.

5 08 2009
Avo

Arman jan hetaqrqiry nae, vor sranq sksel en inch vor nor martavarutyun spyurqi handep.Te da inchic e jamanaky cuyc kta.
Haskacanq te inchi hamar en pnovum Arevmutqin, Rusastanin,da parz e, bayc pnoves qo azgi nerkayacucichin, vory voch ir kamqic haytnvel e mi urish tex da haskanali che.Kaprenq ktesnenq te inch e linelu heton.

5 08 2009
Arman

Ավո ջան, լովիկը միշտ ել փնովել է սփուրքահայերին: Հիշում եմ 90-ականերին նրանց կոչում եր նարինջ ուտողներ և այնպես արեց որ սփուրքահայերը խզեցին կապերը նրա իշխանության հետ (հետո ել ասում են լավ դիվանագետ է 🙂 : Դրա համար ել Հայաստանը հայտնվել եր վատ վիճակում: Սփուրքահայերը իրենց բոլոր ուժերը միավորել էին Արցախին օգնելուն: Արցախը հաղթանակեց հայ ժողովուրդի և սփուրքահերի օգնության շնորհիվ, իշխանություները զբաղված էին թալանով և թիկունքից հարվածելով մեր ազատագրական շարժմանը:
Լեվոնը գիտի որ ինքը թիկունք չունի սփուրքում (բացի մի քանի նախքին ներքին գործերի և ԿԳԲ-ի իր շնիկներից որոնք ալան թալան էին անում, սրանք եղանակ չեն ստեղծում այստեղ) և բացի դրանից այսօր քիչ թէ շատ սփուրքը կարողանում է հայաստանի բուջեն լրացնել և դա լովիկին դուր չի գալիս: Նրան պետք է որ հայաստանը ապրի ճգնաժամ որպեսզի ինքը կարողանա հասնել իր նպատակին (աթոռին) հեշտությամբ: Սրա համար ել նա միշտ փնովում է սփուրքը, նորություն չէ:

Իսկ թէ արևմուտքին ի՞նչու է փնովում դա արդեն ուրիշ պատմություն է: Հարցը նա է որ արևմուտքը նրան ընտրել էր հեղափոխության ղեկավար քանի որ նա իր իշխանության օրոք դիկտատոր եր և ինչպես գիտես դիկտատորներին հեշտ է ղեկավարել: Բայց հեղափոխությունը չստացվեց, բայց արի ու տես որ սերժիկը արդեն դարձավ խամաճիկ պատրաստ ամեն ինչով ծառայել արևմուտքին: Դէ արևմուտքն ել երես թէքեց լովիկից: Այ սրա համար ել նա սկսեց փնովելը արևմուտքին:

Իսկ Ռուսաստանին նա փնովում եր առաջ բայց ինչպես երևում է (Հայկի տրամադրած հոդվածից) նա արդեն փորձում է Ռուսաստանին փաղաքշել որպեսզի դաշնակից գտնի: Չեմ կարծում որ նրան Ռուսաստանը կոգնի: Եվ այսպես անորոշ վիճակում է լովիկը մինչև նոր տեր կգտնի իր համար:

5 08 2009
Pogos

Petq a xarnvel? Es inch eq xarnvel irar? Ed ovqer en krvel, haxtel paterazmum, Levonn el xabar chi exel? Ay ….. , vor asum em but eq, cheq @ndunum. Levon@ enqan xeloq er, vor nuyn paterazmi tarinerin dzer nman saz@ cher arel dzerqn u ir glux@ govum, vorovhetev giter ete dzer nman cucadrakan glux govar, te menq es arinq, en gravecinq – kasein Hayastan@ AGRESOR e u OKUPANT. Henc dra hamar el asum enq, vor na mec divanaget e. Che et trqot kaloshnerov robi u serjiki nman aser, te menq gravecinq, es arinq, en arinq, hima el Hayastan@ sarqecin okupant. Ed nuyn jamanak el dashnaknern ein dzenner@ gluxner@ gcel, te menq enq krvel u azatel hoxer@ (voch voq chi hrajarvum , vor krvel en) bayc Hayastani naxagah@ iravunq chi verapahel iren ayd masin barcradzaynel, na misht nshel a, vor arcaxahayer@ irenc inqnoroshman u azatutyun hamar en payqarum. U amen taptpuk iravunq chuni nra anun@ holovel u der poqratarov grel. ay voxormeli asa vor erbemni yerazanqid es hasel, gnal Amerikaner@, te che mexavor@ …. vat paroxi patmutyun@ hishecrir.

5 08 2009
Avo

Poxos jan ari mi krvir skzbic minchev verch canotacir inch enq asum inch enq grum nor sksenq mer zruycy.
Harcy hasela nran vor mart ir karciqy haytnel chi karox,mi ban porcuma asel darnuma tshnami.Kyanqum 100%-oc ban chka bolornel unen te terutyunner te sxalner, meky shat meky qich,meky porcuma sxalnery uxel,myusy aveli shat e xrvum ayd sxalneri mech u korcanvum.Es haskanum em vor du patmutyun u patmabannerin ches irum da qo ancnakan gorcn e,bayc asem, vor esel patmaban chem,uxaki shat lav canot em mer patmakan sxalnerin u qich te shat porcum em bacatrelu haskacnel, vor arten iroq heriq e sxaly sxali etevic tuyl tal.Menq arachin hertin petq e inqners mez vra henvenq,mer sxalnery mer problemnery menq inqners lucenq, ayl voch te spasenq te erb e inchvor evropakan ,kam el asenq kazmakerputyun mer harcin lucum talu.1914 tvakanin aydpes huysners drecinq evropayi vra, vor hesa mez kognen u turqi cerqic kazaten 1915 tavkanin unecanq cexaspanutyun yev dra hetevanqov spyurq.Iroq ekeq churananq ay ameny inch vor arel e spyurqy, te Arcaxi yev te Hayastani hamar,yev haskananq mi parz ban, vor ete inchvor mi hay toxnum e ir bnakavayry ir tuny u gnum ayl tex na uraxutyamb chi gnum u hrchvum dranic.Tarakan mi ban hensc Erevanum marty ir bnakarany vortex cnvel mecacel e vacharum gnum e qaxaqi mi urish vayrum bnakvelu eli sirty cavum e.
Inch verabervum e Arcaxin erpeq vochmi tex es ancamb inqs chem handipel , vor haxtanakac koxmy nsti banakcutyunneri,kam te che paymanagir knqi VOCH PATERAZ VOCH XAXAXUTYUN da iroq apsurd e.Ete menq aysor iroq kangnac enq Arcaxyan xntri shurj da henc mer mexqn e boloris, vor jamanakin chisht paymanagir chknqvec u iroq ayn cerqy chexav ,vor xper sexanin u aser cenc e linelu.Ayn jamanak mer banaky ujex er,menq einq haxtel menq einq teladrum kanonery, yev karox einq vonc uzel aynpes el anel, bayc inch texi unecav? amen inchy srjvec mer dem.Ay ambox harcy sranum e.Te che bolrsel shat lav giti te roby kam serjy inchqan vatn en,vor erkrum tirum e anorinakanutyun, oligarxnery inch uzum anum en.Dra masin petq chi amen angam sheshtel u asel konkret cragrer e pet aracharkel u miasin,ayl voch te Poxosy senc asec uremn chisht e , kam el Petrosy senc asec na e chisht.
P.S. Poxos jan amerikan kam el evropan kam el myus erkrnery,vochmekis erazanqy chi exel yev qony nuynpes.

5 08 2009
poxos

Verchic gam, Avo jan! Karox shateri hamar erazanq chi exel Amerikan, bayc canot linelov mer hayrenadarcneri avag serndin (isk 80-90 akan tverin himnakanum nranq ein artagaxtum, voch te Levoni pat&arov, ayl der sovetic nranq atelutyun unein mer yerkri handep) ay nranc hamar Amerikan yerazanq er, vor hasan. Isk patmutyun@ lav usumnasirelov es ekel yezrahangman ,te haxtanakac koxm@ chi gnum banakcutyunneri, inchu haxtanakac koxm@ chi gnum banakcutyunneri? gnum e, bayc paymanner@ inqn e teladrum, voch te partvac koxm@. Isk karciq bolorn el karox en grel, miayn te himnavorelov, kam el nshelov vor da subyektiv karciq e, voch te &shmartutyun. isk jur ha el kareli a cecel.

5 08 2009
spyurkahay

Արմանին և ԱՄՆ-ում ապրող նրա նման թափթփուկներին,նաիւ ես քո նման Հայաստանից փաիւաց և Լոսում տարբեր զարդուղի ճանապարհներով գրին քարթ ստացաց նաիւկին և ներկա ԿԳԲ-չիկ չեմ,ես ցնվել,մեցացել,ապրում և աչիւատում եմ սփյուռքում,իսկ թէ Հայաստանին ինչով եմ օգնել դա արդեն քո կարճ մտահորիզոնից հեռու և անհասանելի իրողություն է որ քո նման հանցագորց ,ձրիակերներ չեն էլ պատկերացնի,և ընդհանրապես իմ արացների համար ես քո նման երկրագնդով մեկ չեմ հայտարարում.Լոսը չեմ տեսել և կարիքն էլ չեմ զգում տեսնելու,քւ նմանների համար սփյուքը սկսվում և վերջանում է Լոսով,իւեղճ տղա հազիվ քեզ գցել ես այնտեղ և քաղաքական ապաստան ստացել միայն ԼՏՊ-ին հայհոյելով ,միամիտ ամերիկացիներին քո” հերոսությունների”
հեքիաթներ պատմելով,քո նման “կռվաց տղերքը “արտասահմանում մնալու իրավունքի համար դեռ հայրենիքը ջհանդամ,վաճառել են նույնիսկ իրենց սեփական կնոջը.հիմի էլ դու, հարցերդ լուցել ես և հիչել հայրենիքիտ պրոբլեմները.ինչքան էլ քեզ պատեպատ տաս միևնույն է քո նմանները արդեն վարկաբեկվաց են .սփյուռքում ձեր տարացաց բացիլները ոչնչացնելու համար մենք երկար և դԺվարին պայքարի ճանապարհ ունենք անցնելու բայց համոզվաց եմ որ մենք հաղթելու ենք..

6 08 2009
Arman

Սփուրքահայ ԱՄՆ-ում ծնված ու մեծացած մաքուր արևելյան հայերենով ոմն հայ, արի բերանիդ շատ ազատություն մի տուր: Բացի պիտակավորլուց միտք չես արտահայտում: Դու մնա քո կարծիքին, մենակ ինձնից հեռու Աստծուն սիրես:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: