Հայաստանը չզրկվեց ձայնի իրավունքից

27 01 2009

11235

Հայաստանի պատվիրակությունը չզրկվեց ԵԽԽՎ-ում ձայնի իրավունքից: Նման որոշում կայացվեց, ինչպես նշում էին իրենց ելույթներում խորհրդարանականները, Հայաստանի հետ երկխոսությունը չընդհատելու համար: Ընդունվեց այն փոփոխությունը, ըստ որի Հայաստանին տրվում է մինչեւ ապրիլ ժամանակ: Ի դեպ մոնիտորինգի հանձնաժողովի նախագահը հույս հայտնեց, որ սրա արդյունքում կլինի երկխոսություն ՀՀ իշխանությունների հետ, եւ չի լինի միայն ԵԽ մենախոսթյուն:
Հայաստանի վերաբերյալ նոր բանաձեւը ընդունվեց 141 կողմ, 3 դեմ, 5 ձեռնպահ ձայների հարաբերակցությամբ: Սա մեկ տարվա ընթացքում 3-րդ փաստաթուղթն է Հայաստանի վերաբերյալ:

“Վեհաժողովը որոշում է տեղեկացված լինել խնդրի մասին եւ Մոնիտորինգի հանձնաժողովին հրավիրում է ուսումնասիրել այս եւ նախկին բանաձեւերի իրականացման ընթացքը եւ առաջարկել Վեհաժողովի կողմից իրագործվելիք գործողությունները մինչեւ 2009թ. ապրիլյան նստաշրջան”,-սա Հայաստանի վերաբերյալ այսօր ընդունված ԵԽԽՎ 1643 (2009) բանաձեւի վերջին հատվածն է:

ԵԽԽՎ-ում Հայաստանի վերաբերյալ հերթական փաստաթղթի ընդունումից հետո հայաստանյան պատվիրակության ղեկավար Դավիթ Հարությունյանը նշել է, որ նմանատիպ քննարկումներն առաջին հերթին անհրաժեշտ են Հայաստանին, ոչ թե Եվրոպային : “Չկան պարտվողներ եւ հաղթողներ: Ինձ դուր չի գալիս այն հարցադրումը, որ երբեմն հնչում է` արդյո՞ք համարում եք, որ սա հաղթանակ է : Հաղթանակը ժողովրդավարությունն է, մարդու իրավունքների պատշաճ պաշտպանությունը, իսկ սա քննարկում է եւ գործընթաց”,-լրագրողներին ասել է Դավիթ Հարությունյանը:

Պատասխանելով “Ա1+”-ի հարցին` ԵԽ գլխավոր քարտուղար Թերի Դեւիսն ասել է, որ ինքը անընդհատ նույն հարցն է տալիս ՀՀ իշխանություններին, բայց առայժմ չի ստացել սպառիչ պատասխան: Ինձ հետաքրքիր է` ինչ են անում ՀՀ իշխանությունները պարզելու այն մարդկանց, ովքեր կատարել են սպանությունները Երեւանում հայտնի իրադարձությունների ժամանակ: Ես դատապարտում եմ ինչպես ոստիկանների սպանությունները,այնպես էլ մյուս”,-ասել է նա:

Իսկ Հայ ազգային կոնգրեսի ներկայացուցիչ Լեւոն Զուրաբյանը համոզմունք է հայտնել, որ ԵԽԽՎ պատվիրակները բավականին մեղմ գտնվեցին հայաստանյան իրավիճակը գնահատելիս, քանի որ ապատեղեկացված էին. “Իմ համոզմամբ որպես զեկուցողներ Կոլումբիեն ու Պրեսկոտը տրամադրել են կեղծ տեղեկություններ ԵԽ-ին: Բոլոր պատվիրակությունները շեշտում էին այն հանգամանքը, որ Նախագահի կողմից բազմաթիվ մարդիկ են ներվել: Խնդիրն այն է, որ այն մարդիկ, որ ներվել են, իրականում քաղբանտարկյալների հետ կապ չունեն”,-բացատրել է նա :


Actions

Information

18 responses

28 01 2009
ann

Ես ապշած եմ, ուղղակի խոսք չեմ գտնում։ Սակայն դա է մեր իրականությունը։ Ընտրություւները հիմնականում համապատասխանում էին, քաղբանտարկյալ էլ չկա, իշխանությունների մոտ նկատվում է կամք (լրիվ իմպոտենտ չի էլի, ընենց՝ մասամբ), թֆու՛։ Իհարկե Հայաստանին ձայնի իրավունքից չզրկելը, ժամանակ տալը հասկանալի է , բայց գոնե իրենց թքածը չլիզեին, ասել են քաղբանտարկյալ, վե՛րջ, հիմա ինչ ստացվում է, որ եթե 300 հոդվածը փոխելու են ուրեմն նրանք էլ քաղբանտարկյալ չե՞ն։ Ինչքան բանա խոսք տվել սեռժիկը, որ եվրոյոնջաները էսպես միանգամից կույրացան։ Շարմազանով Էդիկի սֆաթը հեսա ամեն տեղ կլինի։ Իրա հիմար ու քծնողական, անիրական ու իռացիոնալ մեկնաբաություններով ուղղակի զզված եմ։ Դեռ մի հատ էլ արդեն հաթաթա են տալիս, թե ուզում եք մի հատ էլ մարտի 1։ Վախենում են, մարտի 1 գալիս։ Բա որ ժողովուրդը կատաղի ու իրար հավաքվեն, ինչ են անելու Շարմազանով Էծիկը, դմբլո Գալուստը, տարբեր տրամաչափի քծնողներ, ուրացողներ, մտավոռականներ ու հաճախորդներ։ Պայքարից չեմ հոգնել, բայց այս չորսոտանիներից, իրենց տխմար բարբաջանքից այնքա՜ն եմ հոգնել …

28 01 2009
Loewe

this is how the not “democtratic enough” nations are getting their portion of fate. if we were democratic-I mean in our totality not some indiviuals here and there, or hundreds or even one-two thousand people disconnected from each other, then no fucking Europe would dare to speak in that imperialistic tone. Europe would only be glad to support the winners-i.e. the Armenian people, so this loss is the loss of the Armenian people no one else. Those bastards in the government will survive anyway, no matter Europe condemns them or not, We-the people probably will (maybe moving out of the country), probably won’t. but it is Armenian statehood, ARMENIA, who won’t survive.

29 01 2009
Վահագն Ղուկասյան

Բարեւ հայեր,
Հունվարի 27-ին գնացի Ստրասբուրգ: Գնալուս նպատակը ընդիմադիր գործիչներին հանդիպելն էր, բայց պարզվեց ԵԽ մուտք գործելն ու նիստերին` դիտորդի կարգավիճակով մասնակցել կարող է ցանկացած ոք` անձը հաստատող փաստաթուղթը ներկացրու, գրանցվի ու ներս անցիր…
Դե ես էլ գրանցվեցի ու մտա դահլիճ (տրիբունայի կողմից)… Թե ինչ եմ լսել, այդ մասին ձեզ հայաստանյան լրատվամիջոցներից հայտնի է, ես կուզեմ երկու բառով ասեմ, թե ինչ զգացողություն ունեցա այդ նիստի ողջ ընթացքում. Նստած չորս կոմս եմ նայում ու մտածում` ԵԽ անդամ Հայաստանը խելոք չի մնացել ու հիմա տարբեր ազգերի ներկայացուցիշներ հավաքվել ելույթներ են ունենում, քննարկում, կողմ կամ դեմ քվյարկում, թե Հայաստնանին ինչպես պատժեն…

29 01 2009
ԵՊՀ ուսանող

Իրականում ամոթ է, որ էն աստիճան ենք հասել, որ ԵԽԽՎ-ին թույլ ենք տալիս մատ թափ տալ մեզ վրա:

30 01 2009
Դանիել

Հարգելի ԵՊՀ ուսանող (չնայած, եսել եմ այդպիսին), ես չգիտեմ, թե դու ինչ նկատի ունես ասելով “…էն աստիճան ենք հասել, որ…”, ասեմ, որ ինչ-որ տեղ համամիտ եմ հետտ, որ հայ ազգը չի կարողացել մարդկանց մի խմբի հախից գալ, և մեր փոխարեն դա անում է ԵԽԽՎ-ն, այ ամոթը` ԴԱ է!

30 01 2009
Գարիկ

Ես չեմ հասկանում, թե ինչու ենք կառչել ԵԽ-ից կամ որևէ այլ դրսի կառույցից? Կարող է Պրեսկոտն ու Կոլումբիեն են ապրում Հայաստանում, Սերժն ու ընկերները նրանց վերնախավն են? Ինչու պիտի նրանք անհանգստանան մեր ժողովրդավարության կամ քաղբանտարկյալների համար, եթե մենք ձեռքներս ծալած նստած ենք?

Ես ուզում եմ, որ մենք մի պահ մոռանանք, որ կա դրսի աշխարհ, որը “մի բան կանի”, երբ մեզ համար վատ լինի: Հյուսիսային Կորեայում ժողովրդավարությունը շատ ավելի վատ վիճակում է, ու աշխարհը շաաատ անհանգիստ է միշտ եղել այդ առումով: Ու ինչ? Դրանից նրանց ժողովուրդն ավելի լավ է ապրում? Ինչ էմբարգո ու սանկցիա ասես չեն կիրառել, բան է փոխվել? Ոնց սոված սատկում էին առանց ձայնի իրավունքի, նույնն էլ շարունակվում է:

Էնպես որ մոռացեք բոլոր կառույցները, եթե մենք ինքներս միջոց չունենք մեզ օգնելու, ուրեմն մեր Կիմ Չեն Իրը հենց մեզ համար է:

30 01 2009
Գարիկ

Բլանշ ջան, ինչու իմ նախորդ քոմենթը չի դրվել? Այնտեղ ոչ մի “կախող” բառ չկար:

31 01 2009
lwstats

h

31 01 2009
lwstats

ասեմ, որ ինչ-որ տեղ համամիտ եմ հետտ, որ հայ ազգը չի կարողացել մարդկանց մի խմբի հախից գալ, և մեր փոխարեն դա անում է ԵԽԽՎ-ն

1 02 2009
ann

Իմ մեկնաբանությունն էլ չկա։

2 02 2009
Ararat

Barebaxtabar mer erkir@ chzrkvec dzayni iravunqic EXXV-um. Chnayac im karciqov ete zrkvelu vtang el liner, mer ishxanutyunner@ mievnuynn e chein @nduni EXXV pahanj@, vorovhetev chi kareli azgayin anvtangutyun@ tal inch vor karuyci qmahachuyqnerin, ov voroshumner e kayacnum elnelov ir shaheric. Isk ayjm aveli lav, qani vor ham unenq dzayni iravunq, ham el bantaxcic durs chen ga naxkin talanchi ev vochragorcner ( ayspes asac qaxbantarkyalner ).

7 02 2009
hamo

Ararat, yerevi tu che kides vor ko anune ko shefere hanel en amen degherits Abdulla Gulin kohatsnelu hamar, ankam futboli maykanerits, …

payts incheve, yes uzum em mi pan hasganal

et inch ge neshanage “azgayin anvdankutyune dal inch vor garuytsi kmahajuknerin” ?

aysinkn demokratyan, artar endrutyunnere, martgayin iravunknere harkele, azad khoske yev angashar establishmente ge vdanken et ko “azkayin anvdankutyune”? inchu ek gochum “azkayin”? esek sejiki yev mafiayi regimin anvdankutyune u verj…ko sheferi bashdbanadz regimi aradzneri mej voch mi “azkayin” pan chega…hele mi had garta serjike inch e anum ir sheferi mod, Rusasdan, sagh yergire nver devets, sagh “azkayin anvdankutyan himkere hantisatsogh sdradegiagan garuytsnere trets rusneri tserkin, gam kmahajuyknerin vonts tu gases…”” artentsek vochkharner, herik yeghav, artentsek, tutagi nman et khelyagneri khoskere mi grgnek, ko shefere yergrin khere anidzetsin … al inch anvdankutyun, mi kich el vor sharunagvi gknank abdulla gulin vodke ge bachenk…et asdijani enk hasel, amot!

9 02 2009
Ararat

Sireli hamo,

Ete chgites asem vor azgayin anvtangutyunt ver e amen kargi demokratyaneric , mardu iravunqneric ev nmanatip mnacacic. Isk inchu em es anvanum azgayin anvtangutyun? Asem…
Du @ndhanrapes Hayastanum exel es qo arajnordi xekavarman jamanak? Ete ches exel uremn baxtd berel e. Minchev qnnadatel@ mi hat ancyalin nayi, verjin 15 tarva patmutyund chgites, Cexaspanutyan harc piti luceq?
Qo azgayin anvtangutyun@ uxxakioren kapvac e Rusastani het. Isk ete Levon papikt ga et haraberutyunner@ kxzven u azgayin anvtangutyun@t klini vtangvac, el chem asum mnacac chorn u cav@ vor kberi erkri glxin.

11 02 2009
SS21

ES ARARAT@ GITNAKAN A)))))))
KAROX A DEPUTAT ES

11 02 2009
Ararat

SS21

Deputat chem, bayc mot apagayum uzum em ginekolog darnal 😛

11 02 2009
SS21

MOLODEZ!!!!!!!!!!!!!
EREVI RUSNERI MOT DARNAC GINEKOLOG

16 02 2009
Davinchi

Check it out !!! The Best News Portal http://www.politicoelection.com

14 05 2009
Ratak

menq arden ancel en chap u sahmany

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: