Քաղաքական ուժերի հետ Սերժ Սարգսյանի հանդիպումը կայացավ Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզամշակութային համալիրում, դռնփակ ռեժիմով` իբր պոպուլիստական դրսեւորումներից խուսափելու եւ անկեղծ քննարկում ծավալելու նպատակով: Ավելի քան 4 ժամ տեւած քննարկման սկզբում Սերժ Սարգսյանը քաղաքական ուժերին շնորհավորեց շախմատային հաղթանակի կապակցությամբ, ապա տեղեկացրեց, որ հասարակությանը հուզող հարցերի շուրջ քաղաքական ուժերի հետ քննարկումները պարբերական են լինելու: Հանդիպմանը մասնակցում էին գրեթե բոլոր կուսակցությունների ղեկավարները` բացառությամբ արմատական ընդդիմությանը` ՀԱԿ-ը ներկայացնող կուսակցությունները: Ներկա էր միայն Մարքսիստական կուսակցության առաջնորդ Դավիթ Հակոբյանը:
Կոալիցիան ներկայացված էր Արթուր Բաղդասարյանի եւ Արմեն Ռուստամյանի դեմքով. Գագիկ Ծառուկյանը հանրապետությունից բացակայում է: Ազգային ժողովրդավարներին ներկայացնում էր միանգամից երեք քաղաքական գործիչ` Վազգեն Մանուկյանը, Շավարշ Քոչարյանը եւ Արշակ Սադոյանը:ՀՌԱԿ-ը ներկայացված էր ի դեմս Հարություն Առաքելյանի: Ներկա էին Պարույր Հայրիկյանը, Խոսրով Հարությունյանը, Արամ Գասպարի Սարգսյանը, Հայկ Բաբուխանյանը, կոմունիստները երկու գործիչներով` Ռուբեն Թովմասյան, Յուրի Մանուկյան, Ազգային անվտանգություն կուսակցության նախագահ Գառնիկ Իսագուլյանը եւ այլք:
Կին քաղաքական գործիչներից ներկա էր “Ժառանգություն” կուսակցության վարչության նախագահ Անահիտ Բախշյանը եւ մի երկու կանանց կուսակցությունների ղեկավարներ: Հանդիպմանը մասնակցող ՙքաղաքական գործիչների՚ մի մասին նույնիսկ լրագրողները մեծ դժվարությամբ չէին կարողանում ՙտեղը բերել՚: Մի մասն էլ երեւի միայն հրավերը ստանալուց էր հիշել, որ կուսակցություն է ներկայացնում: Օրինակ, լրագրողները ոչ մի կերպ չէին կարողանում հասկանալ Էռնեստ Սողոմոնյանը, որը ԱԺ-ում ԲՀԿ խմբակցության անդամ է, իրականում ինչ կուսակցություն է ներկայացնում. իսկ նա Հայաստանի ՍԴՀԿ նախագահն է, բայց այդ դերում հանդես չի եկել անհիշելի ժամանակներից:
Հանդիպման հենց սկզբից Սերժ Սարգսյանը հայտարարեց, որ քննարկման ընթացքում հնչող մտքերին հղումներ քաղաքական ուժերը չպետք է անեն. ասել է թե` ինչ քննարկվի, պետք է մնա պատերի ներսում: Ի դեպ, ձայնային խոտանի պատճառով նույնիսկ այդքանը լրագրողները եւ քննարկման մասնակիցները մեծ դժվարությամբ լսեցին: Նույնքան դժվարությամբ լրագրողները լսեցին, որ Սերժ Սարգսյանն իրենց խնդրում է դուրս գալ եւ մենակ թողել քննարկման մասնակիցներին:
Այսինքն, միջոցառման սկզբից 10 րոպե հետո լրագրողները դուրս հրավիրվեցին եւ 4 ժամ սպասում էին քաղաքական ուժերին, որոնք ի դեպ, եթե ընդմիջումներին դուրս էին գալիս, ասում էին միայն իրենց դիրքորոշումը Ղարաբաղյան խնդրի վերաբերյալ եւ ոչ մի բառ բուն քննարկումից: Բայց կարողացանք ճշտել, որ բոլոր հրավիրված ուժերը ներկայացրել են միայն իրենց դիրքորոշումները` հերթով, ժամացույցի սլաքի ուղղությամբ եւ ապա վերջում պետք է Սերժ Սարգսյանը անդրադառնար բարձրացված հարցերին: Քաղաքական ուժերի դիրքորոշումները կներկայացնենք ավելի ուշ:
Շատ լուրջ բան կարդաց, չէր կարու՞մ էդ ցնցող ելույթը բանավոր ասել։ Որ ասում են հայերեն չգիտի, դե չգիտի էլի։ Հավաքվածների դեմքներին նայում եմ ու փսխելու ցանկություն է առաջանում ներեցեք իհարկե արտահայտությանս համար։
Հաճախորդները ուրախացան, իրենց հիշել են, ևս մի անգամ կարող են քծնել, մի անգամ էլ կարող են դավաճանությունը արդարացնել, մի անգամ էլ կարող են թքել ժողովրդի վրա, քանզի իրենց կողքին ժողովուրդ չկա։ ժողովուրդը Լևոն Տեր-Պետրոսյանի շուրջ է հավաքված, իսկ նա էլ հրավիրված չի։ Կուսակցություն չի ներկայացնում։ Ներկայացնումա ընդամենը ժողովրդին։ Էդ բոլոր կուսակցությունների կարծիքները միասին բացարձակ արժեք չունեն։ Դա ուղղակի ձևա, շոուի բաղկացուցիչ մաս։ Էնպես էլ մի փակ քննարկում են արել կարծես, թե սեռժիկը հիմա պետք է պատմի լրիվ բանակցությունների թեմաները կամ էլ հավաքվածները պիտի քյալա տան Սեռժիկի հետ, թե էս ի՞նչ ես անում, կամ էլ թե չէ ումա հետաքրքիր էդ հաճախորդների կարծիքը։ Ոնց իրանց մարտի 1-ի հանձնաժողովնա անպտուղ նույնն էլ այս քննարկումը։
Գիտեք ինչ, ամենածիծաղելին և վիրավորականն այն է, որ ամենամեղմ արտահայտությամբ որակելի “հեղինակազրկված” ապուշների մի խումբ հավաքվում է և պոպուլիզմով զբաղվում, իսկ մենք պիտի քննարկենք, թե նրանք ինչ են խոսել: Ավելի լավ կանեին իրենց ավազակային ծրագրերը, առնվելն ու ծախվելը, Սերժիկի ու Ռոբիկի ղարաբաղյան առևտրից հասանելիք գումարների չափերի վերաբերյալ իրենց շնորհավորանքները քննարկեին: Եվ դարձյալ խղճում եմ այդ ողորմելիներին, որոնցից շատերը բավականին բարձր մտավոր կարողություններ ունենալով հանդերձ ստիպված են նստել ու լսել Սերժիկին, որի հետ այլ պայմաններում երևի թե խոսելու բան չէին ունենա, կամ էլ հինգ րոպեից կփախնեին, մարդկային անգրագիտությունն ու տգիտությունը հայհոյելով:
Ողբամ ձեր վիճակը հայկական կուսակցություններ:
Օղորմի քեզ, ԼՂՀ!
Amenashat@ zzvum em Vazgen Manukyanic, ayd voxormelin inchpes chi amachum.
looool
Levonaharvel eq joxovurd, aptekayum dex harcreq!
Ինձ թվում է որ այս հանդիպումը կազմակերպվել է նրա համար, որպեսզի հետագայում, պարտությունից հետո, ՍՍ-ի կարծիքով, արձանագրվի, որ քննքրկումներ են եղել և այդ քննարկումների արդյունքում էառաջացելայդխնդրիկարգավորման բանալլին: Պատասխանատվությունիցխուսափելուլավ միջոց:
Ու մի բանէ ինձ համար մնում անհասկանալի, երբ որ ասում են, թե լինելու են փոխզիջումներ: Փոխզիջումներ ասելով ես հասկանում եմ մի բան ես եմ զիջում, մի բան դու ես զիջում: Իսկ հիմա տեսեք թեինչ փոխզիջում է կատարվում.
Ազատագրված տարածքները հանձնվում է ԱՀ-ը, Հայաստանին?
Հայկական զորքերը դուրս են գալիս այդ տարածքներից, իսկ Ադրբեջանը? որտեղից միգուցե զանգեզուրից էդուրս գալիս:
Թե այդ բոլոր փոխզիջումը նկատի է առնում միայն հանրաքվե անցկացնելու իրավունք: Առանց Ադրբեջանի թույլտվության էլ կարելի է հանրաքե անցկացնել:
Ինչ? է ,փոխզիջում, ադրբեջանԸ: Խնդրում եմ պատասխանել:
Սիրելի Բլանշ, comment-ներս մի երկու անգամ կորել են:
Հետո արդեն չի ստացվում նույն բանը գրել:
Այս հանդիպումը ոչ մի բան էլ չի նշանակում, և իզուր հիմարի գլորած քարը բարձրացնելու նման մի փորձեք բացատրություն գտնել: Այն միայն նշանակում է, որ մեզ էլի ձեռ են առնում, նորից իրենց համոզում, որ այս երկրում տղամարդ չկա և մեզ համարում ոչխարի հոտ: Միայն մասնակիցների անունները /բացի Ժառանգությունից/ ամեն ինչ ասում է, ես անձամբ կավելացնեի անկուսակցականներ Վարդան Պետրոսյանին, Շուշան Պետրոսյանին իր դաշնակ հորաքրոջ հետ, և ևս մի քանի հոգու աստեղային կլուբներից, որ քննարկումից հետո զվարճանային:
Միգուցեև ինձ դեղ է հարկավոր, որ ուղղակի սիրտս չպայթի այս անարդարությունից, անբարոյականությաունից ու խոտանից, սակայն զոմբիներին ոչ մի դեղ էլ չի փրկի, նրանք իրենց ճիճու կյանքը կապրեն ու այդպես էլ թիթեռ չդառած ճիճու կսատկեն։
[…] գուցե նոր օրինականության կոչեր եւ “հասարակական” մարզահամերգային համալիրի “նոր” ֆորմատի լսումներ…: Տարօրինակ է, որ տարօրինակ ոչինչ […]
hargeliner-lilit ann b yev ourisher..aydkan anhamper yev mishd hagasoghi deroum mi yeghek, che wor anbayman harg che wor gankhav artyunk haydararel…YES MEG DARI ARAJ GRETE…HUNVAR/PEDRVAR 07-IN GREL EM TE MER PARLIAMENT IN YEV TE NAKHAGAHI GRASENYAGNERIN..WRO UNDRARSHAVNERI DZAYRAHEXAGAN TAP@ GASECNELU HAMMAR,mi kich handurzhoxaganutyamb ayd anen , nakh yergar e harc@…garji gabem..
ARAJARGEL EI, UNDRUTYUUNER@ wor pagagci mej hima(YES YEV VOCH MEG AREVMDYAN GISGNDI AYD SYSTEM-IN HAMAMID CHEM,,GARTACEK BULLETIN #7 im gayk-ejoum::yes jagaovoum EM MI NOR HAMAGARK..KAZNI SEBECEK YES HAJORT OR SHAHECI MI MEC LOTTERY GOUMAR ASENK 50 MILLION EURO..YEV DZEZ BOLORID ..HAVELYAL IM SHURJ BOLOR ANDZERIN UNGERNERIN BAREGAMNERI BASHDONNER KHOSDANALOV… SGSECI mrcarshav/undrarshav..yev shad shad ourisnerin hentz hishyalneri hayecoxutyamb..YEV…UNDRUTYAN OR INDZ UNDRECIN N A K H A G A H!!! yexav? IHARGE WOR VOCH da barzabes DRAMI MIJOTSAV MI RCARSHAV E…NOUYNBES AYDEGH EIN YEN ASHKHARHI BOLOR GOUSAGCUTYUNNER!!!!! (mer mod iharge grete dasnabadig>.,sa che harc@) YEV SOKA/SRANK BNAGANAPAR G’JADAGOVEN YURYANTZ TEGNACUNER-NORIC GORC CHUNENK TE ARZHANI EN TE VOCH BAYC B E M @ irenc dramadrutyan dag e…
khos@ lav HASGANAL voch mer HAYERIS HAMAR E MIMIAYN YEV bashdeli hayastanis..AYL HAMASHKHARHAYIN SSTEMI G A X LINEL.
IM ARAJERGS E YEGHEL -KANZI AYNKAN BARZ CHEM WOR YERGRAGNDI BOLOR MI DASNYAN -BOLOR ERGRNEROUM, , MORE OR LESS gousagcutyanc a n d e s e m gam ch’hargem.. VOCH BOLORN EL IRENC DEXN OUNEN bayc harg e hima hishyalNER HASGANAN WOR nerga (ANCYALOUM LOUR METZMASNUTYUN HORJORJVOCH) voch gousagcaganner@s ….el OUNENK IRAVOUNK MASNAGCAGANUTYAN YEV NERGAYACCHAGANUTYAN… YEV MIAYN SPUYRKOUM 100 HAZAR IC AVEL ENK shurj 16 masnagidagan profesionner mej yexogner@s- GRGNOUM EM V O C H GUSAGCVAGAN… HIMA!!!
inch? NRANK haverzh dours bidi MNAN-MNANK!!!
aha 30 dari e wor develp ,redevelop aelov HAMESDIS NAXADZRAGIR@S gazmel yev yegel em ayn yeezragacutya wor mimiay campaigning anelov dram dzaxselov UNDRARSHAV MRCARSHAV ANEL a r t a r CHE/CHI…YEV AYD EL HIMNVELOV 18/20 DAREGAN DER VOCH SHAD PORCARU NER KVENERI GAM BABIK MAMIK NER KVENERI -AYN EL HERU SHAD HERU CIVIL SOCIETY -I MAS GAZMOGHNERIC KVE GORZEL E NSHANAGOUM…
ays artive shad shudov te banaxoselu em grgin LOS ANGELES HAYKAKAN T.V. NERIC YEV te im gayk-ejoum SHESHDELOU ZHAMANAGN E hamesdis ARAJARGAC OUXIOV HASCNENK OUNENAL kaghakaciagan UNGERAYNUTYANC…
ARAYZHM AYSKAN,
MNAM DZERD BOLORIN
HAMA-HAYGAGANI SIRO,
GAYTZAG PALANDJIAN
g’nerek shad arak yev vad greci shad daraskhalnerov…midk@ houysov em garxaca nergayacnel..
HH-iSRO
gaydz
Սիրելի Gaytzag,
Ինչու չեք ուզում հասկանալ և հավատալ, որ Հայաստանի իշխանություն կոչվող այս տգետ և հանցագործ ստահակների խմբին ոչ մի ծրագիր, ոչ մի առաջընթաց և ոչ մի հայրենիք չի հետաքրքրում, եթե չկա նյութական ակնկալիք:
SIRELI LILIT,
Douk inchu chek ouzoum hasganal wr amen ban indz kajacanot e …bayc DSA MIMIAYN MER MODE CHE/CHI….DOUK CANOT CHEK GAM ARNVAZN YETE CHEK HEDEVOUM MIJAZGAIN ANC OU DARCERIN GET/ARNVAZN DIDECK AYD GOGHO – BUDI FILMER, G’DESNEK WOR AYNDEGHIC E DASAVANDVOUM INCHBES GOGHANAL, KHAPEL , SDEL, KHARTAJUTYUN NNER ANEL INCHBES HIMA JISHT VERCHER@S BARZVEC WOR METZ SHAT METZ DRAMADNERI GODR INGNEL…YEGHATZOV SOUD E…PONIEL@?
MIMIAYN Lehman gochvox dramadan der 450 milion kartaghel e yev godr haydararel..isk TERTER GRECIN ZOR INK ARNVAZN 100 M. OUNI DAG@(G’NEREK) DRAC YEV jaxroum e…inch ek khosum????
IHARGE WOR ASHKHARHI BOLOR VAYREROUM G’HEDEVEN ARAJADAR-AYSBES GOCHVAC_ yergri lourerin film erin inch bidi sovoren?
ISK IM NERGAYACRAC WORONOUM E DEBI ARTAR MI “NOR UNDRAGAN HAMAGARKI SYSTEM” Bulletin # 7…… gartacek gayk e-jom@s SHADER AYSDEX LAV ANGLIEREN GIDEN.. http://www.ARMENIDAD-worldwide.org
GAYDZ
madrid principles
english and russian version
http://www.crisisgroup.org/home/index.cfm?id=5157
kardal !!!
Нагорный Карабах: рискуя войной
Доклад N°187 Европа
14 November 2007
This report is also available in English.
КРАТКОЕ СОДЕРЖАНИЕ И РЕКОМЕНДАЦИИ
Армения и Азербайджан не смогли разрешить нагорно-карабахский конфликт, хотя платформа для справедливого урегулирования была подготовлена уже в 2005 г. Достижение всеобъемлющего мирного соглашения перед президентскими выборами, которые состоятся в обеих странах в 2008 г., представляется маловероятным, хотя перед выборами обе стороны все еще могут и должны достичь соглашения о документе по основным принципам, в котором, если это окажется необходимым, следует четко обозначить пункты, вызывающие разногласия. Без заключения хотя бы такого соглашения, учитывая опасную гонку вооружений, происходящую в обеих странах, и воинственную риторику сторон, налицо опасность увеличения нарушений перемирия в последующие несколько лет. Около 2012 г., после которого доходы Азербайджана от продажи нефти, как ожидается, начнут снижаться, у него может появиться соблазн решить конфликт силой. Международному сообществу следовало бы отказаться от самоуспокоенности и активней влиять на власти конфликтующих сторон с тем, чтобы они в свою очередь убеждали население своих стран в необходимости достижения компромисса и обеспечения мирного урегулирования.
В 2006 г. сопредседатели Минской Группы (Франция, Россия, США), уполномоченные Организацией по безопасности и сотрудничеству в Европе (ОБСЕ) выступать посредниками на переговорах, предложили принципы урегулирования: отказ от использования силы; вывод армянских войск с территорий Азербайджана, прилегающих к Нагорному Карабаху; определение временного статуса для Нагорного Карабаха с оказанием существенной международной помощи, включая направление сил по поддержанию мира; и взаимные обязательства в части проведения голосования по окончательному статусу Нагорного Карабаха после возвращения туда перемещенных лиц – азербайджанцев. Эти принципы, которые по существу были аналогичны принципам, предложенным Крайсис Груп годом ранее, остаются наилучшей платформой для достижения соглашения. Фактически стороны публично заявили, что они в принципе согласны с концепцией, но недостаток политической воли для решения оставшихся ключевых вопросов, особенно проблемы Лачинского коридора, подорвал процесс, и на смену оптимизму у заинтересованных сторон пришло безразличие. Ни одна из сторон не ощущает безотлагательной необходимости в решении конфликта.
Азербайджанские и армянские лидеры также не сумели привлечь население своих стран к обсуждению выгод мирного урегулирования. Европейский Союз (ЕС), США и Россия не смогли оказать эффективного политического и экономического давления в целях достижения урегулирования. Ожидаемая концентрация усилий на внутренней политике в Ереване и Баку, а также в нескольких странах Минской Группы в 2008 г., означает, что даже определенные дипломатические успехи, которых удалось достичь, вполне могут быть утрачены.
Благодаря возросшим доходам от экспорта нефти Азербайджан почувствовал себя уверенней и получил средства на модернизацию своих вооруженных сил. Он, по-видимому, намерен оттягивать заключение мирного соглашения до тех пор, пока военный баланс коренным образом не изменится в его пользу. Ереван, который, вопреки ожиданиям, неплохо развивается с экономической точки зрения, также стал проявлять больше упорства и повысил свои военные расходы. Он уверен, что время на его стороне, что де-факто независимость Нагорного Карабаха становится реальностью, которую все труднее игнорировать. Затяжка времени становится рискованной для всех заинтересованных сторон, однако наиболее опасным может оказаться период около 2012 г., когда доходы от экспорта нефти Азербайджана, вероятно, начнут снижаться, и военная авантюра может представиться средством отвлечения внимания граждан страны от экономических проблем. Стратегически важные нефте- и газопроводы, проходящие вблизи Нагорного Карабаха, вполне могли бы стать первыми мишенями новой войны, чего Европа и, в особенности, США хотели бы избежать.
Международное сообщество в более широком составе, а не только сопредседатели Минский Группы, должно координировать усилия, чтобы убедить Баку и Ереван в необходимости прогресса, в особенности в части заключения скорейшего соглашения по документу об основных принципах. Проблема Нагорного Карабаха должна быть поставлена в центр отношений с обеими странами. Специальный Представитель ЕС в регионе должен проявлять больше активности по проблеме, а ЕС должен в первую очередь внести коррективы в свои планы действий в отношении обеих стран, чтобы ускорить урегулирование конфликта и развитие прозрачных, заслуживающих доверия институтов, которые могли бы подкрепить мирные усилия. Меры необходимо предпринять сейчас, чтобы избежать опасности возникновения войны через несколько лет.
РЕКОМЕНДАЦИИ
Правительствам Армении и Азербайджана:
Достичь соглашения перед выборами 2008 г. по документу об основных принципах, обеспечивающему условия для:
Гарантий безопасности и развертывания международных сил по поддержанию мира;
Вывода вооруженных сил Армении и Нагорного Карабаха со всех оккупированных территорий, прилагающих к Нагорному Карабаху, с установлением специальных условий для Кельбаджарского и Лачинского районов;
Возвращения временно перемещенных лиц (ВПЛ);
определения в перспективе окончательного статуса Нагорного Карабаха путем всеобщего голосования, и установления промежуточного статуса до тех пор, пока не будет проведено голосование по этому вопросу; и
Разблокирования всех транспортных и торговых маршрутов.
При отсутствии консенсуса по всеобъемлющему документу, согласиться с тем, что может быть согласовано, и четко обозначить пункты, вызывающие разногласия.
Способствовать тому, чтобы в период избирательных кампаний 2008 г. политические деятели позитивно оценивали перспективы мирного процесса и необходимость достижения компромисса
Правительствам Армении и Азербайджана и де-факто властям Нагорного Карабаха:
Соблюдать условия перемирия 1994 г., воздерживаться от применения силы, остановить рост военных бюджетов и прекратить выступать с взаимными обвинениями, воинственными и провокационными заявлениями.
Содействовать усилиям неофициальной дипломатии и проведению дискуссий о компромиссных решениях, включая принятие вышеупомянутых принципов, проведение соответствующих дебатов в парламентах, и облегчать контакты между азербайджанцами и армянами.
Де-факто власти Нагорного Карабаха должны прекратить поддержку заселения оккупированных территорий армянами, включая прекращение приватизации, развитие инфраструктуры и создание структур местного самоуправления в этих районах;
Азербайджан должен позволить азербайджанцам Карабаха выбрать главу их сообщества и выступить с совместными инициативами по повышению прозрачности и уменьшению коррупции для того, чтобы доходы от продажи нефти использовались во благо всех граждан, особенно внутренне перемещенных лиц (ВПЛ).
Сопредседателям Минской Группы (Франция, Россия, США) и более широкому международному сообществу:
Возобновить усилия по обеспечению соглашения по основным принципам, с четким определением пунктов, вызывающих разногласия, с тем, чтобы поддержать непрерывность процесса и обеспечить отправную точку для переговоров между президентами Армении и Азербайджана после выборов 2008 г.
Поднять ранг представителей сопредседателей и сделать урегулирование конфликта по Нагорному Карабаху ключевым элементом двусторонних и многосторонних отношений с Арменией и Азербайджаном.
Сделать общедоступным больший объем информации о сущности переговоров, и избегать искусственного подпитывания надежд чрезмерно оптимистическими заявлениями.
Европейскому Союзу:
Повысить роль Специального Представителя Евросоюза в Закавказье (СПЕС), который должен наблюдать за ходом Минского процесса, поддерживать прямые контакты со всеми сторонами, нанести визит в Нагорный Карабах, посетить перемещенных лиц в Азербайджане и, вместе с Европейской Комиссией, оценить связанные с конфликтом потребности в финансировании; и
Использовать обзоры Стратегии соседства Евросоюза (ENP) и механизм ее финансирования с тем, чтобы способствовать повышению доверия, а также институциональному строительству и уважению к правам человека и верховенству закона.
Тбилиси/Брюссель, 14 ноября 2007 г.
LOURER LAV CHEN.GRGIN YEV GRGIN OUZOUM EN MEZ DARBASEL AYD LINI OSCE MINS GROUP GAM AVELI BARCR MAGARDAGI VRA YEXOX NAXARARNER YEV NAXAGAHNER-GERHZORNERIC MINCHEV YEVROPAKAN MIUTYAN ANDZINK. L A A HASGANALU ENK, MINCEV AYN ADEN WOR METZN TURKIA CHI HAMADZAYNI HAYASTANI YEV HAYUTYAN (BAHANJNERI )HED, NOKA NISHD GRNAG E ADERBEJAN-IN VERCHAGED.BACARCAG EL DA E GRGNOUM . HEDEVABAR, TE HAIRENIK YEV TE SPYURK BIDI MIADZAYN HAYDARARENK(IRENC NMAN ANSHOUSHT) MENK BADRAST ENK POX ZICHMAN-DOUK G’ZICHEK SHAHOUMAYN, ISK MENK FIZOULIN, HAJORTABAR, NAKHIJEVAN, I DIMAC JABRAILI- YEV MI YERGU AYL NMANNER-SAGAYN YERPEK LACHIN/KARVAJAR(kelbajar).
ISK YETE AVELI RAZNAGOCER ARCAGVI NAXAGAH ILHAM ALIEV-I GOXMIC AYD DEBKOUM, ANHABAX ARCAKHI HANRABEDUTYUN G’MIACNENK HAYASTANI HANRABEDUTYAN INCHBES YEGHAV AREVELYAN GERMANIAN AREVMDYAN-I HED. AYNU AMENAYNIV SHAD AVELI NBASDAVOR E MEZ HAMAR -YETE IRENK DA EN OUZOUM -AYN E RAZMASHUNCH BORBRALOV MEZ PORCEN …SPYURK HARG E AYLYEVS SHAD AVELI ZOREX-MANAVAND SPURKI MINISTRUTYAN SDEXDZMAMB -NOUYNI MIJOTSAV HAYDARAREL I LOUR ASHXARHI WOR MER BAHANJADIRUTYUN@METZN TURKIA-IC MI NOR PUL E MDNELU…..YERP MN-erI NOR NAXAGAH APRIL 24-IN BASHDONABES YEXERN@ janachi.
arten isk dzerk vodk ungac AEN GERB OUZOUM EN darhamozel NORUNDRYAL NAXAGAH-IN CH LINI TE AYD GORCADRI…
ARTYUNAVOREM!!!! spurk harg e zarg da ir vera gazmavorman gorcin-mer aysdex dun@ nouynbes shad GARKAVORMAN BEDK OUNI HAIRENI HAYER, LAV IMACEK AYSDEX EL NOR “STATUTE”i -garkavijagi-SAHMANADRUTYAN GARIKN UNI.MER 160 AMYA Gosdandnubolsum himnvadz VOCH MI ARNCHUTYUN CHUNI MER NERGA SPYURKI HED-AYD SAHMANADRUTYUN SAD DZANR JNSUMNERI NERKO-TOUYL MER VIJAGOUM BADRASDVADZ E–TOX DRAN HEDEVI NOUYN ISK BOLSO PATRIARKUTYUN-WOR HAMENAYNDEBS MER MIUS HAMAYNKNERI HED CHI MERVLU-MENK BEDK OUNENK NOR OUYZH NOR KAXAKA-DNDESAGAN HAMAGARKI ZOR HAMESDS DVEL EM GAYK-EJOUM@S ..aycelek khuntrem yev porcecek gdnel AYN BULLETIN ZOR NOUNYNI ARNCHUTYAMB E.. http://www.ARMENIDAD-worldwide.org
ou nayev verchin Bulletin #12.-SHUDOV 13 N EL…
HAMA-HAIGAGANI SIRO,
Gaydz