Ընդդիմությունը “թայմ աութ” վերցրեց

17 10 2008

Համաժողովրդական շարժումը երկամսյա թայմ աութ վերցրեց. շարժման առաջնորդ Լեւոն Տեր-Պետրոսյանը իրենց այս որոշումը հրապարակելուց հետո սակայն իշխանություններին կոչ արեց չոգեւորվել եւ այդ ժամանակավոր դադարը չհամարել շարժման կասեցում: ՚Համահանրապետական հանրահավաքների ու երթերի ժամանակավոր դադարե­ցումը չի նշանակում, որ Շարժումը հրաժարվում է հետագա քաղաքական պայքարից եւ իր առաջ քաշած պահանջներից, որոնք են՝ քաղբանտարկյալների անհապաղ ազատ արձակումը, երկրում իրական ժողովրդավարության ու օրինականության հաստատու­մը, արտահերթ խորհրդարանական ու նախագահական ընտրությունների անցկացումը: Ընդհակառակը, համոզված ենք, որ այդ քայլը ոչ թե դանդաղեցնելու, այլ արագացնելու է նշված նպատակների իրականացումը: Հանրահավաքի մասնակիցները բավականին բուռն արձագանքեցին ՀՀ առաջին նախագահի ելույթի հատկապես այս հատվածին: ՚Զանգվածային միջոցառումներից միառժամանակ հրաժարվելու համարձակ եւ պատաս­խանատու քայլով Համաժողովրդական շարժումն ապացուցում է իր լրջությունը: Նույնը մնում է ապացուցել Հայաստանի իշխանություններին ու նրանց սպասարկուներինՙ,- ասաց Նախագահը:

Լեւոն Տեր-Պետրոսյանը նաեւ նկատեց. ՚Ուզում եմ հուսախաբ անել չարախնդա­ցողներին եւ հանգստացնել տարակուսողներին` մեր հանձնառության մեջ գործարքի կամ նահանջի տարր փնտրելն անլուրջ է: Մի քանի ամիս անց բոլորը համոզվելու են, թե որքան հիմնավորված ու արդարացի էր այս որոշումը: Իսկ որոշումը բացատըրեց նրանով, թե ՚վտանգ է առաջանում, որ ընդդիմությունն, իր կամքից անկախ, կարող է գոր­ծիք դառնալ արտաքին ուժերի ձեռքին: Այդ ուժերը, հետեւաբար, կրկնակի անբարո­յականություն են գործում: Այդ ուժերը մի կողմից հանդուրժում եւ, կարծես-թե, նույնիսկ խրախու­սում են ընդդիմության նկատմամբ Հայաստանի իշխա­նությունների սանձազերծած հրեշավոր հալածանքները, մյուս կողմից՝ նույն ընդ­դիմության գոյությունը փորձում ծառայեցնել իրենց հետին նպատակներին: Ընկնել այս ծուղակը՝ մեր կողմից աններելի մոլորություն ու քաղաքական կարճատեսություն կլիներ: Ավելին, դա հիմնովին կհակասեր Համաժողովրդական շարժման հավատամքին, որը հիմնված է պետական շահի գերակայության սկզբունքի վրա: Հետեւաբար, անկեղծորեն կողմ լինելով թե՜ Ղարաբաղյան հակամարտության, թե՜ հայ-թուրքական հարաբերությունների շուտափույթ կարգա­վորմանը, մենք չենք ուզում Հայաստանի իշխանություններին խանգարել լուծելու այդ խնդիրները: Դադարեցնելով մեր ակտիվությունը, մենք ընդամենը նպատակ ենք հետապնդում նրանց զերծ պահել արտաքին ճնշումներից ու անհարկի զիջումներից: Կան նաեւ այդ քայլին դիմելու որոշ տակտիկական նկատառումներ, սակայն ես առայժմ հարկ չեմ համարում բացահայտել դրանք, քանի որ, ինչպես առիթ ունեցել եմ նշելու, եթե տակտիկան բացահայտվում է, այն դադարում է տակտիկա լինելուցՙ: Շարունակությունը կարդացեք մեր կայքում…

Դե… Ինչ կասեք? Ինչ եք մտածում այս ամենի մասին?

Advertisements

Actions

Information

57 responses

17 10 2008
Tigran

Verchnakan gnahatakani hamar petq a spasel SS-i ardzaganqin. Ete nranq sksen charaxndal u sharunakel iranc esh@ qshel uremn Levon@ sxal arec. Isk ete iranq el patasxan qailer anen u cuic tan vor verch i vercho dushman chen es azgin, et depqum urish ban. Baic es shat kaskacum em vor SS-n u ira shrjapat@ voreve lav bani @ndunak en:(

18 10 2008
lilit

Խելոքներս հասակացանք, թե ինչ կատարվեց: Շարժումը արժանի է իր խելացի ղեկավարին: Թու-թու-թու, եկեք լռենք այդ մասին:

18 10 2008
SS heracir

Չէ է, իմ կարծիքով ճիշտ չէր, ընդհակառակը պետք էր ավելացնել ճնշումը ու ռեժիմին ուղարկել էն աշխարհ: տեսնենք` ոնց կլինի: բայց եթե սխալվեցինք, ապա էլ ուղղելու շանս չենք ունենա, արդեն ուշ կլնի, Ղարաբաղն էլ մերը չի լինի:

18 10 2008
SS heracir

Ոնց որ ասում են առաջ դեպի անՂարաբաղ Հայաստան: վախենամ կորցնենք Ղարաբաղն էլ, Հայաստանն էլ(շատ մոտ ապագայում): Ամեն դեպքում հուսով եմ, որ գոնե էտ մի գան…..ը չեն անի մեր իշխանավորները:

18 10 2008
Tigranin` Vahanen (Beirut)

Varchakhoumb@, nra terer@ yev hadgabesSS@ 2-rt “Hogdemper 27” gam meg ourish “Mardi 1-i sbant bedq e gazmagerben vor hamozveq te sranq DOUSHMAN en mer azgin? Inqt arten @sir g@ gasgadzis vor asonq lav pani yerpevitse @ntounag chen. Amen 1 or aveli SS-aganneroun ishkhanutian kloukh toghnelou Hayasdani zhoghovourti ou hadgabes hayreni @nttimutian toghdvutyun@, im gardziqov annereli skhal e hay bedaganutian ngadmamp.
Jishd e, sranq Gharapaghi harts@ shahargelov yegan ou Gharapaghii hartsi badjarov al bidi kroghi dzots yertan, payts Hayasdani zhoghovourt@ bedq e voroshe yerp yev inchbes, voch te ardaqin aztagnern ou Arevmoudqi jnshoum@. Chnayadz, hima hishetsi Vanoyi (Avedis Harutyuniani) meg hotvadzi khorakir@` DZER EN TVEL – TOGH KHAGHAN. Mikoutse jishd e Arachin Nakhakahi mardavarutyun@, khnayenq noranor anmegh zoher ou haladzyalner ays tourqaparo hayanounnerou tserqen.

18 10 2008
lilit

Սիրելի Վահան, անչափ ուրախ եմ, որ արդեն բոլորս էլ ըմբռնում ենք, թե ինչ է կատարվում: Ցավոք շատ ուշ, բայց գոնե հասկացանք այս ղարաբաղյան խաղերը: Եվ ազատամարտիկները, և ժողովուրդը արդեն գիտեն, թե Հայաստանի շահերը ինչ են պահանջում:

18 10 2008
Osan

Yerek texs cheyi gtnum, bayc aysor kardalov LTP-i amboxg hovac@ haskaca, vor amen inch arvum e mer yerkri shaheri hamar.

18 10 2008
lilit

Օսան ջան, եթե ներկա լինեիր հանրահավաքին, կհասկանաիր, որ դա այն եզակի պահերից մեկն էր, երբ կարող էիր հպարտանալ, որ հայ ես:

19 10 2008
19 10 2008
SS heracir

Չգիտեմ էս սաղ ինչով կավարտվի, բայց հույս կա, որ կհաղթենք էս ռեժիմին ու կդառնանք նորմալ ազգ, երկիր: Իմ կարծիքով չարժեր թայմ աութ վերցնել, բայց երևի ԼՏՊ-ը գիտի ինչ է անում: Հուսով եմ լավա լինելու:

19 10 2008
Osan

Sireli Lilit yes shat- shat cavum em, vor ays karevor shrjanum Hayastanum chem, bayc amboxj mtqov im zhoxovrdi het em, yev yes huyss chem korcnum, mer sireli LTP-n giti te inch e anum. Yes masnakcel em 88-i mitingnerin, yev bazmics zgacel em, huzvel ayd nuyn aprumnerov, inch hima duq eq zgum yev aprum, yerb lsum em bolor vergin hayrenasirakan yerger@ akamayic sarsrum em yev dra hamar el havatum em, vor ays sharjum@ haxtelu e, vorovhetev shat xelaci yeritasardner kan @ndgrkvac yev amen mekn el ir phoqrik luman nerdnelov stexcelu en azat, ankax, demokrat Hayastan

19 10 2008
ann

Դե ինչ ասեմ։ Երկորյակները եկան, որ Ղարաբաղի հարցը լուծեն։ Պալատական հեղաշրջման հիմնական առանցքը Լևոնին դավաճան հռչակելն էր, հիմա դե Սեռժիկ ջան տեսնենք դու ո՞վ ես։ Ղարաբաղցին չի կարա՞ ծախի Ղարաբաղը։ Հիմա ապացուցեք, որ դուք դավաճան չեք ու պետության դեմ 1998 և 1999 թվականին դավադրություն չեք կատարել։ Դե քեզ տեսնենք Վրաստանի պատվավոր դոկտուր ու շախմատի ֆեդերացիայի նախագահ։ Էս էլ ձեր ասած ռևանշը։ Հոմ տուռնիկից կախվել չի սա։ Սա արդեն խելքի զոռա պահանջում ։ Մենք ուշադիր հետևում ենք։

19 10 2008
Gegham

Amen inch shat parza . vorpeszi joghovurd@ avelord energia chkortsni spitak drosh e bardzratsnum ishkhanutyan dem, vor nakhaga kochetsyal@ azat lini ir voroshumnery mej, isk voroshumner@ hstak en , kam petke handznel azatagrvats taratskner@, kam petke hrajarakan tal vor@ shat aveli havanakan e. Hakarak depkum vstah em, vor TEHLERYANNERI nmanner@ serjiknerin kul ktan yev vochte menak iren ayl ir amboghj gerdastanin. LTP-n el inknaberabar harts@ lutselu hamar uzats te chuzats viz karni , bayts chi kara arants inch vor zitshumnery, sakayn joghovurd@ nran khandurji , kanivor urish shans chka.

19 10 2008
art

Robert Kocharyanin petq e minchev tarva verch veracnel, vor voch mek@ el joxovrdi vra chhamarcakvi banak@ uggi

19 10 2008
HIMA

🙂

19 10 2008
HIMA

Mi ban im hamar aknhayt a, vor mer ays qaylic heto, serjiky el voch meki vra chi kara bardi xarabaghi harci voch-hayanpast kargavorman mexqy.

U hetevabar, inchpes Geghamn er grel, na 2 chanaparh uni kam hrajarakan u groxi cocy gnal kam el storagrel u arjananal taleati chakatagrin. U indz tvum a Tehliriani dern el kstandznen akm bnik gharabaghcinery kam el dashnaknery (voch hayastani).

20 10 2008
Levon

Amen mi azg arzhani e ir ghekavarin. Sa past e. Yev uremn mer azgn el arzhani e Serj Sargsyanin yev nran shrjapatoghnerin (lini da Muk, Lyovik te Tigran Torosyan u kam Sargsyan Tigran). Qani der mer zhoghovrdi mej tramabanogh, orenq hargogh, koghqini iravunqnern hargogh, voch te miayn ir ayl nayev harevani yerexaneri masin mtatsogh mardiq tesakarar kshir chen kazmum, yev endhakarake yerkrum ishxum e hamatarats xabebahutyune, cinizmn u shoghokortutyune, drakan yev voreve mi yerevuyt spaseln hamazor e Dzmer papun havatalun! Veronshyal hatkanishnern en azgi goyatevman syunaqarere. Ay yete minchev Marti1e, yev heto 2,3,4,5,6,7,8,9,10-in amen or Yerevani poghotcner durs gayin 1 million yev aveli mardiq aysor cher lini Artcax kortcnelu vtang. Yev zhoghovurde inqnakam, arantc voreve meki kochin (LTP), kam hramani (RK-i artakarg drutyan masin) lselu petq e durs gar. Voch te Levon Ter-Petrossyanin satarelu hamar, ayl ayn zinvats khuzhanin tcuytc talu vor chi karogh mi voghj azg spanel. Ays depqum e vor khargver mer zhoghovurde voch miayn mer teghakan manr-munr bashibozukneri koghmitc (vori karkarun nerkayatcutcich e asenq hentc “SRPKHECHI UL”e kam orinak “AKHQ”e) ayl nayev putinneri, busheri, prescotneri yev vor amenakarevorn e nrantc hayreniqnerum aprogh zhoghovrdi koghmitc. Ays depqum e miayn vor Tigrane cher darna ul, isk akhqn el aghb! Aha sa e banalin yev Artcaxe prkelu yev Azge maqrelu. Baytc avagh aysor shrjelov Yerevanum kam Hayastani voreve qaghaqum u gyughum, nayelov mardkantc, lselov nrantc hamozvum es vor aynuamenayniv poqramasnutyun ENQ! Amen depqum shnorhakal linenq HAK-in mer huyse var pahelu hamar!
P.S. Isk Levon Ter Petrosyani pes gortsich kerazein unenal angam americatcinern u rusnere! Baytc voch menq! Sa el past e, avagh!!!

20 10 2008
Hayk

Շատ հետաքրքիր է կարդալ ձեր բոլորի կարծիքները:
Կարծում եմ, իսկապես, իմաստուն որոշում էր, չնայած բոլորս էլ անհանբեր ենք եւ օր առաջ ուզում ենք մեր երկիրը մաքրված տեսնել… բայց պատկերացնում եք՞, որ Ղարաբաղի հարցում զիջումներ անեն ու մեղքը ընդդիմության ու Լեւոնի վրա բարդեն՝ իբր «խանգարեցին»: Չէ՛ էդ շանսը սրանց չպետք ա տրվի:
Մենք կսպասենք, մեր ոգին չի մարի… ապացույց՝ մեր երթը:

20 10 2008
Ararat

Pastoren Levon Ter-Petrosyan@ evs mi xeloq qayl arec joxovrdin apakoxmnoroshelu, aselov ibr te 3 amsov dadar tanq , vorpeszi artaqin ujer@ charitavorven stexcvac iravichakic, ayspisov crelov ayn lurer@ vor inq@ artaqin gorcakal e Hayastanum, qani vor haskanum e vor ir shurj@ arden oxak@ nexanum e, joxovurd@ sksum e haskanal.

20 10 2008
David

If Levon Ter Petrossian was not in the race, I would not have cared about you “ungrateful people”. Armenia has not given birth like Levon in its entire history. Therefore, value his wisdon and leadership.

20 10 2008
David

Now look at you, who is selling Armenia and who is a foreign agent?

20 10 2008
blansh

Որն է ընդդիմության “թայմ աութ”-ի իրական պատճառը?
http://answers.polldaddy.com/poll/1021488/

20 10 2008
Osan

Zhoxovurd es inch ekatarvum zez het, irakan phaster@ verluceq, bavakan e sevacneq irakan patkerner@, chem haskanum es 10 tarin zez das chexav,chaskacaq te inch vijaki hascrin Hayastan@, zarmanum em mi qanisi vra, vor der Serjic lav baner en spasum.

21 10 2008
Ararat

@David

Yeah You are right. Armenia has not given birth like Levon in its entire history.
Stupid man.

21 10 2008
Ararat

@Osan

Isk qo hamar patmutyun@ 10 tari arajvanic e sksvum? Hla porci et 10 taruc het nayel inch er katarvel u hamematel himikva vichaki het. Ankexcoren piti nchem vor es levonakanneri sharqerum em exel. Bayc shnorhiv im cnoxneri, ovqer patmecin Levon-i ancyal@, nra katarac vochragorcutyunner@, vor@ ira nman@ erevi chuni ashxarhum, es hrajarveci nerarkvac “dozaic”. U patahakan che vor esor nra koxqin kangnac en himnakanum xabvac eritasardner. Lavon@ shat lav er mtacel etqan mas@. Patkeracreq 15 tari araj hla qani tarekan eiq, ov er hishelu nra katarac vochragorcutyunner@. Iharke mer cnoxner@!!! Ay da Levon@ hashvi cher arel, vor PARQ Astcu aysor mer cnoxner@ mer het koxqin en.

21 10 2008
Ararat

@Osan

Osan es inchpes haskaca duq artasahmanci hay eq? Asum eq inch vichaki hascrin Hayastan@ es 10 tarum? Im karciqov duq aystex cheq exel minchev et 10 tarin, vor tenaiq te inch kargi hetamnac er joxovurd@. U es hamematelov piti nshem te inchqan araj enq gnacel et 10 tarum!!!

21 10 2008
Hayk

Ararat -ին

Լեւոնին Stupid man ասելու համար մարդ կատարյալ ապուշ պետք ա լինի…
Եվ ազգի զարգացման չափանիշները որոշելն էլ ամեն մարդու բան չի:
Նորից ու նոր հավոզվում եմ, որ հակալեւոնականները ազգիս ամենատխմար, սեփական դատողությունից զուրկ մասն են: Ոմանք անցկացրին «ցուրտ ու մութ» տարիները, ոմանք էլ հավերժ մնացին սառած:

21 10 2008
lilit

Լևոնին
Լավ ինչ ես առաջարկում? Եթե մի միլիոն մարդ չի հավաքվում, ուրեմն ք կարծիքով մնացածները պետք է լռեն ու շարունակեն ստորացված ապրել? Ընդ որում ընդդիմադիր տրամադրվածություն ունեցող մարդկանց մեծամասնությունը դեռևս Հայաստանում մնացած գրագետ և և ազնիվ մարդիկ են: Ազնիվ ասելով նկատի ունեմ, որ համակարգի վերածված պաշտոնական կերակրատաշտակից չեն օգտվում, դեռևս նյութապես ապահովված են շնորհիվ իրենց մասնագիտական պատրաստվածության: Եթե այս մարդիկ այս անգամ էլ չհասնեն արդարության վերականգնմանը, ուրեմն հավատա ինձ, մոտակա մեկ-երկու տարում ևս մի հսկայական միգրացիայի ականատեսը կլինենք: Լավ, ինչ ես առաջրկում: Լռենք ու գնանք?

Արարատին
Սիրելի Արարատ, ես իհարկե չեմ ուզում վիրավորել քո ծնողներին, բայց մի քիչ ավելի մանրամասն հետաքրքրվիր նրանց անցյալով, որպեսզի պարզես նրանց բացասական վերաբերմունքի բուն պատճառը: Խնդրում եմ հարցրու նրանց, թե որոնք են Լևոնի կատարած ոճրագործությունները, սխալներ եթե ասեիր գուցե համաձայնվեի: Նաև խորհուրդ կտամ կարդաս Վահագն Ղուկասյանի բլոգի բոլոր նյութերը: Գուցե ինքդ առանց որևէ կողմի օգնության հասկանաս, թե ինչ է կատարվել անցյալում և արդյոք, եթե նույնիսկ վատ բաներ են կատարվել, նշանակում է, որ ցանկացած հաջորդը դրանից տասնապատիկ “բեթար” բաներ պիտի անի: Հարցը միայն Լևոնը չէ: Ի վերջո սա 21-րդ դարն է, և ոչ մեկը իրավունք չունի անօրինության, կեղծիքի, ստի, սպառնալիքի տակ պահի մի ամբողջ ազգ միայն ավելի ու ավելի հարստանալու մարմաջով տարված:

22 10 2008
HIMA

Inch sazum en che irar 🙂

22 10 2008
HIMA

Ba es meky 🙂 A

22 10 2008
HIMA

ba hla sra lurj demqy :), es karox a electrotekhnikakan krtutyun uni vreqners xabar chka?

22 10 2008
Osan

Araratin. Shat jisht es, yes Hayastanum chem aprum, bayc shat lav texekacvac em. Yev chmoranam asem, vor mer @nkerneri mec mas@ qo asac zargacac Hayastanum mec nerdrumner unen. Qo karciqov araj hetamnac eyin, isk hima zargacac en, bayc kneres qani tokos@ yev um hashvin.Mardkanc mec mas@ aprum e axqatutyan mej, gyuxerum vijak@ sarsapeli e, isk qaxaqum iharke bolor@ jip en qshum, saonaneric durs chen galis, harpum en irenc siruhineri het, @ntaniq haskacutyun@ aylevs goyutyun chuni. Yerb kardum es terterum ashxatanqi bajnum minchev 25 arekan, gexecik artaqinov axjikneri kariq unen, lav ba inchov apren 30-ic barcr tariq unecox yev lav artaqin chunecoxner@. Du patkeracnum es, te inch kpatahi Hayastanum, yete arterkric yekox ognutyun@ ktrvi, inchov petq e apren mardik,te qez tvum e petq e nayen ayd shenqerin yev kshtnan. Isk inch verabervum e LTP-in, apa yes hpartanum em nranov yev gites ovqer en djgoh nranic, ayn massan, vor 98-in davajanec Levonin yev hima ayd nuyn massan apakanum e mer yerkir@.Yete qez hetaqrqrum e irakanutyun@, apa ayceli Vahagn xukasyani blog@ yev qez hamar amen inch parz klini. Isk yete da qez chbavarari, uremn cnoxnert el nuyn ishxanakan kerakratashtic ogtvoxnern en yev parz e, vor nranq petq e pashten avazakapeterin.

22 10 2008
Norek

Ցավ եմ ապրումնրա համար որ այսօր Հայաստանի և հայ ժողովրդի բախտն են որոշում գալուստ սահակյաններն , շարմազանովները(շառլատանովները), ճպլ աշոտյանները:
Լավ բա էս երգրում մի նորմալ քաղաքական գործիչ (իշխանության մեջ) չկա?:
Բա էս 2000 տարվա մեջ մարդկային որակը գոնե մի քիչ չի փոխվել:

22 10 2008
Ararat

@Osan

Nax arajin@. Es qo cnoxnerin chviravoreci vor du imin es viravorum. Vor sksem viravorel kpaxnes es blogic u el ches ga. EN mnacac@ chisht es asum, hima hasarakutyan mi mas@ harusta, isk myus mas@ axqat, isk jamankin kyanq@ havasar er bolor-i hamar, sax axqat ein(te qaxaqum, te gyuxum) :(( Shat kneres bayc mek@ es aprum em normal kyanqov u im hashvin. U tenc shat-shatern en, ayl voch te aprum enq artasahmanic ekac poxerov. Yerb kardum es terter@ … mi hat tes te vor firmana u gna iranc boxoqi voch te petutyan@. Es shat lav gitem te ovqer en djgoh LTP-ic ev ovqer en kangnac nra koxqin u kariq chka mtnem kardam Vahagn Xukasyani blog@. Indz hamar amen inch parzic el parz e.
Es gitem inch em kardum u amen kardacac srtis motik chem @ndunum. Aveli lav kliner duq el mi qich da haskanaiq, te inch e nshanakum information paterazm!

22 10 2008
Ararat

@lilit

Im karciqov du debil es! Vonc karoxa du qo cnoxneri ancyal@ chimanas . Shat u shat en LTP-i katarvac vochragorcutyunner@, hancanqner@ vor@ chem patrastvum qnnarkel qo het.

22 10 2008
Ararat

@Osan

Texekacvac es vortexic??? Internet kayqeric? Herustatesutyunic? I tarberutyun qez es kardacac@ u tesac@ mi angamic chem mtcnum gluxs. Ayl porcum em inqs verlucel.

22 10 2008
lilit

Արարատին,
Արդեն պարզ է, որ տխմարի մեկն ես: Կներես, որ քեզ նորմալ մարդու տեղ դրեցինք:

22 10 2008
Levon

Lilitin

Arajarkum em azgovi poxvel! U inchqan karanq arag, vorovhetev MENQ zhamanak chunenq, kverjananq!
Payqarel amen depqum petq e, sakayn payqarel e petq amen or yev amen ur. Yev ayn vor, orinak ARARATe chi haskanum ir teri teghekatcvets linele isk menq portcum enq nran haskatcnel, sa nuynpes payqari mi masnik e. Sa petq e arvi amen tegh – bakum, transportum, srtcharanum, amenur. Miayn te kaskatsum em vor ARARATi nmannere khaskanan. U inchpes nshel ei vere, nranq ahavor shat en. Vstah em vor inqd gites bazum nman mardkantc. Tcave nranum e, vor yete mer anteghyak hamayerkratcinere shutov chhaskanan xndri eutyune, kunenanq ahreli mets korustner. Nshem nayev vor dzhvar gorts e anteghyak, terus mardun barerov haskatcnele, mardu ays tesake, avagh mahakin e sovor. Isk mahake arden gitenq um dzerqum e aysor.
Amen depqum Payqar, Payqar michev VERJ!

Arartin

Khndrum em, azat zhamerit girq karda! Da voch miayn qez ayl qo serundnerin e petq linelu! Karda Hay azgi patmutyunn usumnasirogh grqer. Yerevi haskanas te ov – ov e aysor! Miayn ayn, vor du Levon Ter-Petrosyanin hantcagorts es hamarum, khosum e qo anteghyakutyan (meghm asats) masin.
Arart jan du ches haskanum vor yete mer arajin nakhagahe liner asenq Vazgen Manukyane, Artashes Geghamyane, Paruyr Hayrikyane (SSin u RKin arandzin nshelu kariq chem tesnum), apa dzhvar unenaynq Hayastann ir aysorva sahmannerov.

22 10 2008
Ararat

@Levon

Apres! Ay tenc sharunaki! Chisht e sax ov el liner vat er linelu menak vor LTP-n liner lav kliner( vor@ vor arden tesel enq ). Karevor@ du es, du vor haskanum es mnacac@ hech. Asem qez aptekayum levonaharutyan hamar dex harcru.

Erkar chanaparh unes Levoni het.

22 10 2008
Ararat

@lilit

🙂 Lavikn es erevum.

22 10 2008
lilit

Սիրելի Լևոն,
լիովին համաձայն եմ քեզ հետ, բայց ընդունիր, որ մեր ազգը բազմաթիվ գենետիկական հիվանդություններ ունի /ստրկամտություն, օտարամոլություն, տգետ ուժեղի պաշտամունք, կրթված թույլին արհամարհում, որտեղ հաց, այնտեղ կաց, և այլն/, որոնք փոխանակ հաղթահարելու և պայքարելու, միանգամից անբուժելի է համարում և տեղի տալիս դրանց “միևնույն է ոչինչ էլ չի փոխվի” կեղծ արդարացումներով: Միակ բանը, որ հիմա ուրախացնում է ինձ այն է, որ կարծես թե սկսել ենք փոխվել ու փոխվում ենք: Ուրիշ հարց է, որ իրոք, ինչպես դու ես նշում, շատ ժամանակ չունենք: Իմ ամենամոտ և հարազատ մարդկանցից շատերը արդեն այստեղ չեն: Նրանց համար էլ հեշտ չէ: Բայց կոնկրետ այս պահին, դու դարձյալ ճիշտ ես, մեզ համար առավել դժվար է, քանի որ ուզենք թե չուզենք շփվում ենք արարատանման բազմաթիվ էակների հետ: Տատս մի լավ խոսք ուներ “Գիտունին եղիր գերի, անգետին մի եղիր սիրելի”: Ինչ լեզվով խոսես այն մարդու հետ, որը իբր թե իր ծնողների ասելով, գիտի Լևոնի կատարած հանցագործություննեը և մութ ու ցուրտ տարիները և չի ուզում իմանալ թե ինչ է կատարվել այս երկրում այդ ժամանակ, դրանից հետո և հիմա: Ուզում եմ ասել, ճիշտ է, մենք հասկացել ենք դա, բայց մեր վիճակն էլ մի բան չի:
Այնուամենայնիվ ուրիշ ճանապարհ, պայքարելուց բացի չկա:

22 10 2008
Osan

Yerb, Hayastanum paterazm er, Levon@ ktrelov Hayastani bazhin@ snund@ uxarkum er Arcax. Da inchpes karox eq shaharkel hima, hay zhoxovurd@ gnahatel chgiti, naxanc@ kuracnum ebolorin. Inchpes karox en sevacnel paterazmum haxtac naxagahin. Mi hat het gnaceq 15 tari araj nayeq Hayastani arajin naxagahi harganqn u pativ@ yev nayeq Serjin, yes anharmar em zgum, vor asem ays mardaspan avazak@ im yerkri naxagahn e. Isk inch verabervum e te miayn internet kayqeric em texekacvac, apa sxalvum es, im bolor harazatner@ aprum en Hayastanum yev amen tari yes galis em Hayastan, aynpes, vor shat lav texekacvac em aydtex katarvox amen inchic.Lilit jan apres shat xelaci axjik es yerevum, shat anachar verlucutyunner es anum, yev shat jisht es petq e payqarel hanun ardarutyan, karevor chi ov klini naxagah@ karevor@, vor unenaq demokrat, hayaser, xelaci, qaxaqaget naxagah.

22 10 2008
ann

2 քույր են 2 էլ մի բոյի։))

22 10 2008
HIMA

Achqis Medvedevy Serji het menak boyi xater a ynkerutyun anum 🙂

Isk irakanum ashxarhis eresin yerevi rusi nman debil azg chka. Nuynsik iranq en da pastum, U rosii dve bedi, duraki i dorogi. Es hayvannery (hatuk turqeren bar em ogtagortsum), tenc el chhaskacan, vor ujov lutsvats xndirnery shat karch kyanq unen.

Amerikan u Evropan en el anbaroyakan (u bolor kayserapashtakan yerkrnery), manavand Anglian, bayc dranc ashxatanqi methodney enqan effective en, grete misht drna qjric chor en durs galis u hasnum en irenc uzatsin, tekuz aveli ush. Orinak hima shatery chgitem, vor hayots mets yexerni mej turkeri chap havasar mexq uni Anglian, vor angliacinern en xekavarel ayd taratsashrjani zargacumnery, paterazmnery yev hayeri nkatmamb hatuk verabermunq en unecel, ayn e bnajnjel (tes Laurence Arabian).

Hima US-y mer dzerqic uzum e xlel xarabaxy, nuyny uzum e RD-n. US-y dra dimats serjikin arajarkum e shat pox, nerdrumner, ira hegevor hayr Gul-i het yevs mek angam football nayelu hnaravorutyun.

Isk rusnery serjikin arajarkum em gas, vory anjatvum e Medvedevi galu henc nuyn ory u miayn miacvum nra gnaluts heto, yerb na arden ir uzats cankacats xostum korzel er serjikic (i miji aylots nuyn taktikan kirarvets EU yerkrneri het, yerb nranq voroshum ein RD-i nkatmamb kirarveliq patjamijocneri harcy). Rusenry nayev arajarkum en 6000 hoganots nor razmakayan bacel, inchy pastaci kamavor kapitulyacia e hayastani hamar, yerb mi ayl petutyun qo tarastqum grete qo chap zorq uni.

Tarberutyunnern aknhayt en, bayc mez drancic voch meky petq che, qani vor ayd arajarknery mimiayn serjiki shaherin en hamynknum yev voch te hay joxovrdi…

P.S. rusastany karch kyanq e unenalu, xmelov, tsakvelov u mard spanelov heru ches gna

23 10 2008
Ararat

@Osan

Ete qez tvuma vor LTP-n Hayastanic hac@ ktrum er u uxarkum Xarabax charachar sxalvum es. Xndrum em Vazgen Sparapeti katarac herosutyunner@ chveragrel LTP-in. LTP-n @ndhanrapes voch mi ban chuni kapvac Xarabaxi het.

Isk ayn mitq@ vor payqarum eq hanun ardarutyan, azatutyan, es mianum em dzez, bayc voch mi kisaavazakin avazakov poxarinelu hamar!!!

23 10 2008
Osan

Qez tvum e qo asac@ tramabanakan e. Qo karciqov Vazgen@ hac er tanum, isk yerkri naxagan qnac er. Yerevum e qez shat miamiti tex es dnum, kam el qez aydpes e dur galis.

23 10 2008
ann

Ահա։ Սկսվեց։ ՄԻ հատ էլ ցուրտ ու մութը հիշեցրու։ Հա-հա-հա։ Էդ նույննա թե իմ տանը մեկը գալիսա ճաշա եփում ու ես էլ չեմ իմանում այդ մասին։ Վազգեն Մանուկյանի սև փիառը մինչև հիմա գործումա, բայց ուրա հիմա նա։ Պարզից էլ պարզա, որ դաշնակներն ու տուռնիկից կախվողը օգտագործում էին դրան Լևոնի դեմ։ Մենակ թե նրան հենց հիմա էր պետք իշխանությունը։ Զզվում եմ Վազգեն Մանուկյանից նրա պատճառով սրանք կարացան գալ իշխանության, նրա պատճառով Հայաստանը կորցրեց իրա Անկախությունը ու դառավ Ֆորպոստ։ Նրանից սկսվեց այս հակապետական մտածողությունը։ Ու հիմա այն մարդիկ, որոնք չեն կարում դուրս գան Մանուկյանի սև փիառի ազդեցությունից ապշեցնում են իրենց հորթությամբ ու ուղեղի տկարությամբ։

23 10 2008
lilit

Քանի որ Վ.Մանուկյանի անունը շոշափվեց, ուզում եմ մի երկու բառ ասեմ: Չանդրադառնալով նրա ձեր թվարկած մեղքերին, որն իրոք ճիշտ է, ուզում եմ միայն ավելացնել մի սուբյեկտիվ միտք: Այդ տականքը, որը սովետական շրջանի առաջին դիսիդենտներից էր և պայքարել էր կոմունիստների դեմ, այնուամենայնիվ իր մեջ ուժ գտավ կանգնելու Ստեփան Դեմիրճյանի կողքին, բայց երբեք, ոչ մի կերպ չկարողացավ ներել իր հետ պայքարի մի ամբողջ շրջան անցած Լևոնին: “Ներել” ասելն էլ հարաբերական եմ ասում, քանի որ եթե Լևոնը ինչ-ինչ սխալների համար հայցեց ժողովրդի ներողամտությունը, ապա Վ.Մանուկյանը երբեք չի ընդունել, որ այդ նույն սխալների մի մասնաբաժինն էլ իրեն է պատկանում: Հետո ասում են թե դա շատ ագահն է:
Օսան ջան, շնորհակալություն ինձ ուղղված բարի խոսքերիդ համար: Ես քեզ այնպես լավ եմ հասկանում: Ձեր պայքարը մի տեսակ ավելի ցավագին է ընթանում, քանի որ դուք հեռվում եք: Դա նման է հանգուցյալի կողքին և հեռվում գտնվող հարազատի վշտին: Պարզ է, որ հեռվից ավելի ծանր է, քան մոտիկից, չնայած որ մոտիկից կարող է վտանգավոր լինել, ինչպես մարտի 1-ին: Հուսանք, որ Հայաստանը չի հասնի հանգուցյալի կարգավիճակին, ինչպես ուզում են 20 տարի Հայաստանի արյունը խմած Ղարաբաղյան կլանի կարկառուն ներկայացուցիչները:

24 10 2008
Osan

lilit jan Vazgen Manukyan@ ir eutyamb shat naxanc andznavorutyun e, baci dranic kga zhamanak yev bolor@ aveli manramasner kimanan nra masin.Na tikunqic harvacec Levonin, na amenamec mexavorn e aysorva iravijaki, naxancn qinaxndrutyun@ chtoxec, vor na maqri ir hogin.

24 10 2008
Ararat

@Osan

🙂 Axr erkri naxagah@ piti erkri naxagah liner, vor texyak liner incha katarvum Xarabaxum. @ndhanrapes indz miamiti tex chem drel u shat lav haskanum em vorovhetev amen inch shat parze. Mi qich uxaki texyak piti linel, inch e nshanakum linel information geri.

@ann
Te qez tvum a vor Manukyani “gaxaparneri” gerin enq charachar sxalvum es. Es esor @ndhanrapes voch mi gaxaparneri gerin chem. Es esor qnnadatum em ev ancyal ishxanutyunnerin ev nerka. Avelin karam asem du zarmacnum es qo tgetutyamb. Qani vor der ches haskanum inche nshanakum linel information geri.

24 10 2008
Levon

Lilit jan ay orinak inch es kartsum Paron ARARATe yerbeve khaskana khndri eutyune? Ay orinak yes huys chunem vor Araratnere yerbeve pokhven. Na chi haskanum angam, vor ir isk berats pastarknere sin en, heru tchshmartutyunitc!’
Sparapeti anunn e holovum u chi haskanum vor et Sparapeti entaniqin es yerkglkhani kharabaghi zuyg turkere inch orn en gtcel. Ay inch es kartsum, na yebeve khaskana vor ir isk nshats Sparapeti yeghbayrn er vor khndrum er Levonin veradarnal qaghaqakanutyun. Khaskana ardyoq vor Sparapete linelov lav zinvor, tget qaghaqaget er, heru divanagitutyunitc, vorn el eghav patcharn ir vakhtchani. Chgitem du vontc, baytc yes araratanman mardkantcic voreve huys u spasum chunem.

Ararat inch es haskanum informatcion geri aselov? Yete mi mard uni tarrakan krtutyun, yev amenabazum aghbyurneritc teghekatvutyun stanalu karoghutyun inch e nshanakum linel geri. Tget, thas karogh em haskanal. Teghekatvutyune filtrelu, pastern enkalelu hmtutyun chunenaln el khaskanam, baytc inch e nshanakum linel geri. Geri e aysor mi voghj azg mi qani xuzhani dzerqe, u bazum angitakitc mardkantc antarberutyan shnorhiv. Asenq Levone anarzhan e nakhagahelu qez! Isk um es tesnum aysor qo nakhagahi pashtonin arzhani?

24 10 2008
Osan

Ararat yerevum e arden, vor maman u papan qez vonc en nerkayacrel Hayastani arajin naxagahi irakan gorcuneutyun@. yete uzum es irakanutyun@ imanal qrqrir bolor arxivnerum 88-ic sksac yev canotacir bolor nyuterin, heto grir qo yezrakacutyunner@.

24 10 2008
lilit

Արարատի մաման ու պապան այստեղ ոչ մի մեղք չունեն: Դա երևի թե սուտ էլ է: Եթե նա ինքը ուզենա առանց նրանց վիրավորելու կարող է ամեն ինչ պարզել: Հարցն այն է, որ արարատի տեսակի խնդիր կարելի է հանդպել ամենուր: Դրանք այնպիսի մարդիկ են, որոնց ձեռնտու է մնալ անգիտության մեջ, քանի որ նրանց դուր է գալիս օրինակ ճանապարհային ոստիկանությանը կաշառք տալ և շարունակել խախտումներ անել, կամ առանց հերթի խցկվել, կամ հասարակական վայրերում գողական խոսելաոճով մարդկանց վրա “քուլ”, “թաֆ գայ” կամ “կրուտոյ” տպավորություն թողնել, կամ որևէ հաստատությունում աշխատելիս քիթ ու մռութ անելով այցելուներին հասկացնել, որ իրենց մի բան պետք է տալ/ցուցադրել իրենց ոչ հասարակ մահկանացու լինելու առավելությունը: Այսպիսի մարդիկ չեն հասկանում, որ այդ գենետիկական հակումը կոչվում է թերարժեքության բարդույթ: Բայց ասեմ որ հասկացողները, ինչպես օրինակ ես և համոզված եմ նաև այս բլոգի այցելուներից շատերը հեշտությամբ կարողացել ենք հաղթահարել այդ բարդույթը, քանի որ մենք պայքարել ու պայքարում ենք ճշտի, արդարության ու նորմալ երկիր ունենալու համար: Խոշոր պետական , հասարակական և մարդկային նորմերի խախտումները չեմ նշում, քանի որ դրանք ինքնըստինքյան ահավոր խախտումներ են, բայց մնում են անպատիժ այս երկրում: Ասածս այն է, որ արարատակերպերը չեն հասկանում, որ մենք պայքարում ենք ոչ թե իշխանության, այլ այն բանի համար, որ այս բոլոր երևույթները` մեծ թե փոքր ատելի են և անտանելի նորմալ ուղեղ ունեցող մարդկանց համար: Քանի որ նրանք դա չեն հասկանում և իրենց էլ ձեռ չի տալիս, որ հասկանան, մեզ համարում են մոլորյալ, հոգեխանգարված, իշխանատենչ, զոմբի, տեռորիստ:
Սիրելի Լևոն, ես եմ քեզ ուզում տալ այդ հարցը, ինչպես պայքարել սրանց դեմ, քանի որ ես ինքս էլ եմ դժվարանում պատասխանել: Մեր ժամանակը իրոք կարճ է, մեր մտերիմները շարունակում են լքել Հայաստանը:

Հայկական ժամանակում Գյուլի ամերիկացի լրագրողին տված հարցազրույցը ռումբ է: Շուտ կարդացեք:

24 10 2008
ann

Պահ -պահ-պահ։ Մտքի տիտան։ Քայլող Մատենադարան։ Ինֆորմացիա։ Գյուլնազ տատի հեքիաթներն էլ են ինֆորմացիա։ Հիմա դու ինչ նկատի ունես ինֆորմացիա ասելով։ Ես քեզ կարամ ասեմ ինֆորմացիա։ Բացիր Լևոն Տեր- Պետրոսյանի “Ընտրանին” ու կարդա թե ով էր նախագահը։ Ինչ լուրջ վերլուծություններ է արել նա ու ոնց է կառավարել երկիրը։ Ու համամատի։ Բայց ոչ թե տուռնիկից կախվողի հետ կամ մարդկանց արյան վրայով եկածի այլ լուրջ քաղաքական գործիչների հետ։ Դա հետագայում դառնալու է քո երեխաների քաղաքագիտության գիրքը։ Բայց դա կարող է հասկանալ միայն նա ում համար բարձրագույն արժեք է պետությունը։ Ինֆորմացիայի գերի կարելի է ասել Հայլուրի սիրահարներին, որոնք ամեն ինչ հալած յուղի պես են ընդունում։ Դա կարելի է անվանել ուղեղի գորշ բջիջների ատրոֆիա։
Տեսաք Հացպանյանը ոնց էդ դաշնակներին ցույց տվեց իրենց իսկական տեղը։ Ապրի սրտովս խոսաց։

25 10 2008
Gegham

Kartsem Ararati vra mikich shat energia tsakhsetsik, tghen yerevi haziv 15 tarekan lini, etkan bannel vor joguma es tarikum mets arajkhaghatsuma, vochinch kmetsana, grel-kardal kimana, kut utelnel kmorana……..

25 10 2008
Վտանգավոր զարգացումներ ԼՂՀ շուրջ. “մի թիզ հող կզիջե՞ն” « A1+ BLOG

[…] առաջնորդ Լեւոն Տեր-Պետրոսյանի ԼՂՀ հարցում նախազգուշական “թայմ աութ”-ով ու հավաստիացմամբ, թ…։Ապա Սերժ Սարգսյանն ինքը շփոթության մեջ է գցում, […]

27 10 2008
Ararat

loool

Sharunakeq!!! Irar jan aseq jan lseq!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: